Hirdetés
-
Itt az első olyan, MI-re kiélezett laptop, ami ellenáll a környezeti hatásoknak
ph A széleskörűen konfigurálható újdonságból remek választás kerekedhet a zordabb körülmények közepette végzett, helyszíni munkákhoz.
-
Nézzük élőben a PlayStation State of Play előadását! [2024 - Május]
gp A műsorban számos játékról kapunk friss információkat, VR2 címek is helyet kapnak a show-ban.
-
Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
it A jelentések szerint Donald Trump azt fontolgatja, hogy politikai tanácsadót csinál Elon Muskból, amennyiben megnyeri a novemberi választást.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz golfvariant #122629 üzenetére
Mindhárom (MOL, OMV, Shell) bevált nekem; sima 95-öst tankolok, nagyritkán prémium 95-öst.
Meglepődtem a múltkor, hogy Szlovéniában - ahol szabott ára van az üzemanyagoknak - az OMV csak MaxxMotiont kínál, azt is a szabott áron (8 napja 1,18 € volt).
-
veterán
válasz i-sti #122725 üzenetére
Hosszútávon azért meghálálja a 15 ezrenkénti cserét.
Az utóbbi 13,5 évben 12 évig turbós autót használtam / használok. Egy db turbóm szállt el, pont abban az autóban amelyiknél hittem még a 30 ezres cserében (+ gyári fosch Opel olaj + chiptuning + nehéz jobb láb). 100 000 km környékén halálozott el.
-
veterán
válasz Lacess #122726 üzenetére
Tipp, sosem próbáltam: valakit beültetsz és működteted a lámpamosót (ablakmosó + bekapcsolt fényszóró), amikor kiemelkedik, akkor gyorsan elkapod, aláteszel pl. egy vonalzót, hogy ne tudjon visszamenni a helyére. Csak saját felelősségre!
A fényszórómosót Opeleknél a magasnyomású (4-6 bar) víz nyomja ki, szvsz VW-nél is.
-
veterán
válasz AsusBoy #122747 üzenetére
Benzines VAG autókat hajtok az utóbbi 4 évben, nem igazán ástam bele magam a dizlis témákba, korábban volt csippelt OFF dízelem, az megy mint a mérgezett egér.
Így nem tudom sajnos, hogy csak szoftveres különbség van-é a 140 és 170 lovas TDI között. Ha tippelnem kell, akkor azt mondom csak sw. Az okosabbak majd kijavítanak.
Haverom váltott 140-ről 170 lovas Passat CC-re, azt mondja, hogy utóbbi 1 literrel többet eszik.
Jól végiggondolva a kérdést, magamnak inkább vennék egy 140 lovast és azt íratnám meg olyanra ami tetszik (olcsóbb adó; biztosítás szvz ugyanaz a kategória; a végeredmény valószínűleg erősebb, mint a 170-es).
-
veterán
válasz AsusBoy #122767 üzenetére
Biztos vagyok benne, hogy nem fogod kevésnek érezni az erejét az 1,4 szívóbenzin után, sőt...hiába 100 le a Corsa.
Ha meg egy idő után erősebbet szeretnél, 100-ból megpöckölik.
Maga a linkelt Audi vélhetően ex-flotta autó, nem különösebben extrázott, ahogy nézem pl. hátsó légbefúvó nincs benne. Fotók alapján OK. A vezérléscsere 180 vagy 210 ezer km-nél esedékes. Miután tényleg magyar, így vélhetően nem tekert a km.
-
veterán
válasz i-sti #122776 üzenetére
1. Alapkivitelű Octaviaban, Golfban széria a hátsó légbefúvás, a flottás A4-esekből meg kispórolják. :-( Nem mintha nem lehetne élni nélküle... tavaly nézegettem én is pár éves A4-eket, vagy kopaszak voltak, vagy Multitronic váltósok, nem egyszerű megtalálni a jót.
2. Gondolom 210-et akartál írni.
-
veterán
válasz golfvariant #122902 üzenetére
99,99% hogy szimplán koszcsík, ne aggódj.
@netguru: ha kinyitod az 1. hsz-t biztos feltűnik, hogy Brainiac kolléga itt bizony klubtag + ez egy kellemes, baráti hangulatú topik, felesleges fesztiválozni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz zsoleszkai #122969 üzenetére
Bal oldalon 2. nem volt ráírva a típus
A 328i szedánnak tudom, hogy ilyen van, olyannal már toltam a tavasszal, az is kb. egál.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz brumi1024 #123006 üzenetére
435d nem lehetett, az elment volna szerintem is - ahhoz Luigi kell. Az eddigi tapasztalatok alapján pályán az aktuális 530d-ig, ill. 328i-ig vagyok jó. Régi (E60) 530d-t csippelt 1.9 CDTI-vel is fogtam.
160-220-as összehasonlítás kellene - még a fogyasztásom is felment 8,5-re.
-
veterán
válasz i-sti #123016 üzenetére
Bármilyen út után (erőltetett, nyugis) ha hagyom járni alapon, hogy "lehűljön", nekem az olaj melegedik.
Ez normális?Igen normális, ha állsz nincs menetszél ami hűtené, de a közben a motor jár és hőt termel. Csapatás után egyedül a turbóra kell figyelni, annak meg elég ha az utolsó 1-2 kilométeren nyugisan haladsz. (Ifjú Ari Vatanenek természetesen 5 percet járó motorral várnak a parkolóban miután mentek egy kört a háztömb körül.)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz spiky03 #123030 üzenetére
Golf 6 nagyon jó autó. A kombi mexikói gyártás, magamnak a normál 5 ajtóst keresném. Itthon olcsóbb, mint Németországból honosítva. Jobban jársz ha magad adod el a Puntót.
A TSI-kről pedig rengeteget írtunk ebben a topikban, érdemes visszaolvasni. Természetesen érzékenyebb technika, mint egy hagyományos szívómotor, az após tud rajta olajat cserélni, de ha valami nyűgje van, akkor érdemes VW-specialistához vinni.
Esetleg Skoda Octaviát, Seat Leont is nézz.
Golf 6 1.4 TSI-ből a 2010.7/8. haviak nagyon jelentős része civil rendőrautó volt. A szervizt rendben megkapták.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Kiskokó #123134 üzenetére
Luigi
július elejijúnius legvégi állapotát ismerem, akkor a G7 GTI-től elment (=lenyomta) 3. fokozattól. Készülj fel rá, hogy jópofát kell vágni hozzá - én akkor igyekeztem.(#123136) B-L-A-C-K: Csak ha gyorsan árokba borítod / felgyújtod / ellopod.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz FoBCRaistlin #123141 üzenetére
Én meg hadd csipszeljem meg.
-
veterán
válasz atos19881101 #123239 üzenetére
Hol vetted?
Csak cseh&szlovák oldalakon találtam benzines változatot. -
veterán
válasz FoBCRaistlin #123391 üzenetére
Biztató!
BTW: van egy gyanúm, hogy kenny123 fórumtárssal egy helyről valók vagytok (én ugye onnan 50 km-re északról)...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz kenny123 #123416 üzenetére
Én eredetileg Zeg., FoB nevében nem akarok nyilatkozni, de szerintem Ti ketten egy helyről és az a hely nem Zeg. testvérvárosa.
(#123417) FoBCRaistlin: valamiért úgy emlékeztem, hogy a jobb oldala erősen sérült a hátsó kerék környékén, de akkor szerencsére nem.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz freaghill #123422 üzenetére
"Te mit ajánlasz olyanoknak akik keményebbet szeretnének mint a gyári, de azért nem is kell az a k*rvakemény?"
40 felett leginkább a Viagrát ajánlják, de ha nem kell az a k*rvakemény, akkor jó lesz a Dr. Chen féle ginzeng-ampulla is.
@kenny123: jó ötlet, viszont Bp-en élek, Zegen hétvégén fordulok csak elő...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz golfvariant #123491 üzenetére
Érdre vittem a Bara Autóházba, árak itt: [link]
-
veterán
válasz kenny123 #123504 üzenetére
Megnéztem ott, ahol rendelni szoktam (Mann Filter & Castrol & NGK):
- légszűrővel 46 431 Ft
- légszűrő nélkül 40 996 Ft.@F_Zolee: Budapesti márkaszervizben lehet, hogy 10, sőt 12 ezer / liter, de most alkatrészáruházat néztem, ott ennyiért 4 litert adnak.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz brumi1024 #123626 üzenetére
7200-ig vagy 7250-ig lehet forgatni, ott szabályoz le.
Itt jelzem Mindenkinek, hogy nekem nincs bajom a dízelekkel. A Golf GTD 5 ajtóst simán megvettem volna (fillérbaszkurálásból), de csak kombiban hozza be a PoHu. A kombikkal sincs bajom - Passatból csak az kéne, viszont a kombi G5 / G6 / G7 nagyon nem tetszik.
Az én 2.0 TSI-m nem eszi az olajat, remélem így is marad (most van benne 18 500 km).
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen