- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
Megvolt az első 100Km erünk az új vassal.
A kényelem leírhatatlan a Golf után, viszont ami kopó alkatrész (belső féltengely csukló) az le is van halva.
Más hibát egyenlőre nem tapasztalok, remélem nem is lesz.
Még az önindító motort kell szétszednem kitakarítani de azt én is meg tudom csinálni szerencsére.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Csemike #12908 üzenetére
54L es a Golf II tankja.
Most néztem meg a gépkönyvben.Nekem mindig ugyan annyit tankolt a pisztoly mint amennyire számítottam.
Igaz én szétkaptam a szintmérőt és szépen letakarítottam az oxidációt róla, mert nekem is azt csinálta, hogy kopra tankoltam elkezdett fogyni belőle a lé az elején szinte semmit nem mutatott aztán úgy 250Km megtétele után meg hirtelen leesett egy jelentősebb mértéket.
Azaz ragadt/szorult az úszó a rudazaton.Na szóval leszedtem letakarítottam és azután decire pontosan mutatta mikor mennyi fogyott el.
Ennek ellenére a kutasok csalnak, de ha magad tankolsz csak magadat tudod átverni
.Renault power
-
rob210
nagyúr
Én 10W40et tettem a Golfba mindig minősített VW olaj volt.
(tecar)
Télen nem javaslom a 15W40-et mert nagy hidegben ledermed és indításkor olyan szelepcsattogásban lesz részed, amitől összeszorul az ember púzóluka
A10W40 ideális télen nyáron. Már ha nem verseny körülmények között használod.(azt azért halkan meg kell jegyezzem még VR6-fan is megjegyezte milyen szép csendes a 20 éves golf motorja )
Renault power
-
rob210
nagyúr
Sziasztok.
Tegnap majdnem megfőztem a motort.
Rendes kereskedő révén, a megígért termosztátot nem cserélték ki.
A következő kérdésem volna tudtok, valami motor tisztító szert, ami a vízjáratokat takarítaná ki?
Mert ahogy felforrt a víz kinyomta a tartályon a szelepet. Na az a víz ami kijött olyan dzsuvás sárga rozsdás lé volt hogy még én is megijedtem.
Ahogy hazaértem át is öblítettem egy adag deszt vízzel a rendszert, szebb lett de még most is van benne kis sárgulás.Gondolom az előző gazdi szart rá és korrodálódott a motor belseje.
Most kapott korrózió gátló fagyállót, de át akarom még egyszer kétszer cserélni.
Van értelme szerintetek?Természetesen a kereskedőt megkeresem a jövő héten és kőkemény alkudozás lesz, mert valamivel ezeket kompenzálniuk kell.
Egy csomó mindenre nem hívta fel a figyelmemet, most meg hogy utána jártam és kiderült, hogy a kereskedőtől vásárolt autók esetében a legrosszabb esetben is fél év szavatossági idő jár nyeregben vagyok.
Komoly per lesz ebből ha nem adják be a derekukat.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz saguaro #12969 üzenetére
2009.novembere óta ha kereskedőtől veszed az autót akkor 1 év szavatossági idő jár, a gépjárműre.
Ha kereskedőtől veszed de az előző tulaj nevéről van átírva a tiedre akkor a kereskedő beszámolt autót értékesített, ami azt jelenti bizományban értékesítette a te számodra a kocsit aminek következtében 1/2 év szavatossági idő jár.Amennyiben a kocsi rejtett hibái ezen idő alatt jönnek elő, azt közös megegyezés alapján kell javíttatni.
Vagy ők szervizelik, vagy te javíttatod az ő terhükre.
(számlázásnál figyelni kell!!!)Ami fontos a kopó alkatrészekre fékbetét kerékcsapágy szíjjak görgők, nem vonatkozik a szavatossági idő.
Itt olyanokra kell gondolni mint az én esetemben.
Szólt előre, hogy cserélik a termosztátot és még sem történt meg.
Illetve amikor elhoztam az autót csak kis próba körre lehetett elmenni vele, mert hogy ideiglenesen ki van vonva a forgalomból ne legyen baj.
De amikor első alkalommal komolyabban kigyorsítottam kiderült, hogy halott mind a két csuklom.Etc etc... ilyenekre gondolj, tehát amikre nem hívta fel a figyelmet amik szerződésben nem lettek rögzítve.
Mert ha úgy vettem volna, hogy ilyen és ilyen féltengely hibával eladó tudomásával a szerződés létrejött akkor nincs mit tenni, de akkor nem vettem volna meg.Szóval én perelek, ha nem kompenzálnak.
Renault power
-
rob210
nagyúr
A balhé szerdán fog kicsúcsosodni.
Akkor megyek hozzájuk.Az új tütü nagyon jól muzsikál.
Kezdünk összeszokni.
Ami biztos a fogyasztáscsökkentőt beletettem és nem fogjátok elhinni de 5,8-6 liter a fogyasztása.
Golf után ez még több mint egy liter.Renault power
-
rob210
nagyúr
Na megjöttem a kereskedőtől.
A srác normális volt a szerviz volt abnormális.
Megegyeztünk abban, hogy kapok 2db új téligumit.
2db hátsó ajtó tartó teleszkópot.
No és egy darab termosztátot.
Szerintem normális volt, ennyit tudott segíteni, összeszámolva meg úgy érzem jó szájízzel kell elválnom tőle.Renault power
-
rob210
nagyúr
Jelentem ha érdekel valakit megvolt az első 1000Km-erünk együtt ma reggel
5.4 jött ki a fogyasztás.
Nagy a boldogság.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #13058 üzenetére
A vicc az, hogy ez 1.4 es motorral jobb menetteljesítménnyel bír mint az 1.6 os golf és még kevesebbet is fogyaszt
Ez nagyon tetszik.Asszonyka kiugrott a kicsike bugyijából, mert nem tudom, hogy csinálták, de nagy autónak nem mondható, mégis akkora a hely, benne mint ha egy nagyobb autóba ülnénk.:-)
Optikai tuning van belül biztos.Megmondom őszintén amennyire féltem a francia autótól, most annyira pozitívan csalódtam benne.
A csomagtartóról meg annyit, hogy tegnap félve mentem el vásárolni, mondom mit fog szólni asszony ha meglátja, hogy bent van hátul a 2 szerszámos láda, meg az alkatrészes rekeszem(csavarok kábelek csövek víz, olaj apróságok).
De amikor szó nélkül elnyelte a teljes bevásárlókocsi tartalmát ezek mellett akkor megállapítottam, hogy a csomagtartója is nagy.
Szóval kívülről kicsi belülről meg nagy.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #13071 üzenetére
Mi a baj a belsővel én nem tudom.
Nekem is belsős volt a két téli hátsóm a Golfon.
Soha semmi bajom nem volt vele.
Azért belsőztettem meg, mert a perem mellett elengedte a levegőt 2-3 hét alatt.
Belsőzés után meg semmi baja nem volt.Kérdeztem a gumist aki jó ismerős mi a hátránya a belsőnek azt mondta semmi nem divat már.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Jut eszembe péntekenként még szoktatok találkozgatni a lurdi parkolóban?
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz bandika75 #13102 üzenetére
Nálunk a céges autó Octavia és társai.
Van 1.4 tsi 1.6i van superb van RS.
1.4-est ne vegyél!!!!!Az 1.6ra is sok a panasz, hogy nem megy.
Az 1.4 meg egyenesen egy vérszegény autó.
Ha 1.4 tsi-t veszel az oké de azt ilyen áron nem kapod meg.Szerintem egy I-es octavia 1.6-al járnál a legjobban, utolsó szériából. Olcsóbb ugyan úgy megbízható.
Vagy ha nem idegenkedsz a dieseltől, akkor egy diesellel.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz bandika75 #13110 üzenetére
A pdtdi nem egy jól sikerült motorja a VW-nek.
Ezt itt többen is meg fogják erősíteni akik használtak már ilyet.Nekem csak egy kérdésem van miért akarsz ennyire OCT 2-est?
Nekem pl. sokkal jobban tetszik az egyes kicsit gömbölyűbb formálya.
Illetve a OCT 2-esekben több az elektronikai hiba mint az egyesben volt.Amióta cserélte a cég az egyeseket kettesekre, azóta többet járunk szervízbe.
No és ez nem egy autó átlaga 18 autó van cégesen.........No comment.
Ha rám hallgatsz octavia1 1.6 és nem lesz vele bajod csak menni kell vele, 300.000 Km-ig nem lesz bajod a motorral.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz #00809728 #13117 üzenetére
VR6-Fan már megválaszolta
Ne hasonlísd össze a kettőt.
Nem azt mondtam, hogy a pdtdi nem jó a VW-től.
Hanem hogy van egy két széria belőlle ami nagyon fos.
Nálunk pl. az 1.9 pdtdi folyamatosan szar.
A lambdaszonda sűrűn behal rajta úgy 35.000.-km-enként az olajat eszi és itt nem a gázolajra gondolok
Volt már vele elég sok nyűg.Menni mondjuk megy ahogy kell, de hát nem egy jó motor.
Renault power
-
rob210
nagyúr
nézd meg a mik-san bt. nél.
Én ott 7500-ért vettem a teslát ami szerintem nagyon jó minőségű, de nekem kedvezményem volt.
Szóval szerintem te mint földi halandó 12.000.-megkapod a szettet.
És 10 évig biztos nem lesz vele bajod, nagyon jó szilikon alapu a kábel szigetelés.
Nem repedezik ki és könnyen hajlítható, nem egy merev szar.Renault power
-
rob210
nagyúr
Szerintem ez rohadtul nem gyújtás lesz.
Hanem a befecskendeződet kéne egy igazi szakival beállíttatnod.
Nekem igaz nem befecsis hanem elektromos karbis volt a kocsi de ugyan ezt csinálta.
Elmentem Csepelre egy karburátor szerelőhöz aki szétkapta az egészet kicserélte a két fúvókát egyel nagyobbra, kicserélt rajta egy membránt és láss csodát úgy ment mint a kisangyal.De előtte én is kicseréltem mindent, mert hogy ez biztos nem benzin gond.
Az volt.
Szóval amikor én eladtam a kocsit csontra fel volt újjítva szinte.
Egyedül a motor volt amihez nem nagyon nyúltunk.Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
Na gyerekek mindenkit felkészítek, rá, ne vegyetek a Tescóban Auchanban fagyállót és szélvédő mosó folyadékot se.
Feltöltöttem a kocsit minden nagyon szép minden nagyon jó.
A havernál tegnap megmértük, csak úgy brahiból hát az állam leesett.
-8°C os volt a -35°C-osnak meghirdetett fagyálló szélvédőmosó.
A bekevert fagyálló hűtőfolyadék, pedig bekeverve a higítási aránynak megfelelően, -27°C helyett -10°C os volt.
No és a kérdéseket megelőzve nem a tartályból vettük ki.
Illetve onnan is vettünk ki, de az előre kannába bekevert elegy volt.
Szóval nehogy pórul járjatok.....Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz dízelracer #13238 üzenetére
Hát szerintem egy szaros váltóbowden 60.000.-nem olyan olcsó dolog így első blikre.
Haver bontóban is 23.000.- kapott hozzá, ráadásul 5-6 évente megeszi.
Legalábbis sok puntós panaszkodott már rá.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Ivan15 #13265 üzenetére
Ez lenni Firestone
Ez meg lenni Kingstar.Egy apróságot itt megjegyeznék.
Azért mert nem ismeritek nem biztos, hogy szar.
A gumis a család régi barátja, nem fog nekem gagyit eladni.
Ő például amikor meglátta a barum polarist a Golfon annó azonnal közölte cseréljem le őket.
Igaza is volt, egyik havasabb napon majdnem beleálltam az árokba a super barum gumival
Érdekes mód a kingstarokkal soha nem volt bajom.
Szóval a Barumoknál sokkal jobbak ez saját tapasztalat ennek az ellenkezőjéről nem tudtok meggyőzni.(Barum polaris2 egy fos okádék családgyilkos gumi arábikum.)
Renault power
-
rob210
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Energiaital topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Max
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest