- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- OLED TV topic
- Hisense LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Csillaghajó ihlette az AYANEO eGPU-ját
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Élőszereplős trailer érkezik a Call of Duty: Black Ops 6-hoz
gp Az Öbölháború időszakában visz el minket a sorozat legújabb része, amelyben úgy tűnik hogy egy hirhedt ellenséggel szállunk majd szembe.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz ßrainiac #61126 üzenetére
A kérdés nem költői volt és nem kell értened hozzá, hogy észrevedd a különbséget.
1. nem fikáztam a véleményed, mindenkinek joga van hozzá.
2. a nézőpont a különbség. Az én nézőpontom szerint nem a vw körül forog a világ, hanem az audi körül, mivel az képviseli a legmagasabb minőséget a vw, audi, seat,skoda négyesből. Az alváz kategória sem vw platform, hanem audi, nem G4 vagy passat futóműről beszélünk, hanem A3, A4, A6, B5, B6...
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz ßrainiac #61130 üzenetére
Ugye hogy ugye? legalább a saját konszern ótókat ne fikázzuk, van akinek a pap tetszik, van akinek a wlan... Nekem pl. a karmann ghia tetszik, majd ha sok dellám lesz eccer OT projektre, akkor veszek egyet a garázsba molyolni...
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
7600 GS
addikt
válasz ßrainiac #61134 üzenetére
Milyen Golfot szeretnel (motor tekinteteben)?
Sokat nézegettem a használtautó piacot. Arra a konszenzusra jutottam, hogy G2 1,8 GTI lenne az ideális választás (az hogy 8 vagy 16 szelepes már részletkérdés), ha Golfot nézek. Bár az igazi az lenne, ha ebbe a kaszniba sikerülne belekukázni egy 1,9-es TDI-t ezzel húzna is és a fogyi sem lenne sok. Másik autó ami képben van, az a B2-es, GL5-ös (ez ugye az 5 hengeres, 2,2-es Audi motort takarja) Passat. Még ami nagyon bejön az az MK2-es Jetta, csak hát ez meg még ritkább mint a B2-es Passat. Scirocco, Corrado, G1 GTI is ott van a listámon.
Aztán hogy melyiket sikerül megvennem első, saját autónak, hát az már a jövő (remélhetőleg nyár vége) zenéje.
Én suttyónak számítok, 18-at töltöttem múlt júliusban.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
VR6-Fan
veterán
válasz ßrainiac #61137 üzenetére
vezetési élménybe ezerszer jobb egy g2 mint bármilyen g4 szooorrriiiii ez tény, g4 modell palettát végig probáltam, talán az R meg a V6 valamit, de ott is a motor meg a hang miatt, az autók maguk ugyan úgy sterilek...
vezetési élménybe ami meg mosolyfaktorra nagyon szokta nekem adni a sima 1,3-as stift gyári kerékkel stb..
hatalmas autó közúton szinte bárhol lehet vele határon autózni, de még is egész jól kezelhető... ott nem triviális hogy ha elfordítod a kormányt a kocsi is fordulni fog7600 GS:ha ilyesmit akarsz akkor készülj hogy miután megvetted a f@sz másik oldalán leszel.
és kezd el magad nagyon gyorsan jó autószerelővé/lakatossá/fényezővé/villanyásszá/és lexikonná képzeni magad.azért jetta meg golf elég tucat termék, bár viszonylag magas az áruk a golfoknak legalább is..
ez a tdi nagyobbat húz és kevesebbet húz, a francokat lovakat etettni kell vagy meg döglenek, vagy ha nem fogyaszt ott sincsenek, a műkődési elvből adódóan kevesebbet fogyasztanak nyílván, de 300le előállításához ott is sok nyál meg benzinesnél még több....
szvsz kezdő VW-s ként se állnék be a divat buzi szmuk end sármosok közé, inkább valami rendes benzines, ha nem havi 10e-t kell kocsikáznom km-be...az meg hogy 8 vagy 16V nagyon nem mindegy a késöbbiekben a pénztárcád szempontjából..
jah épp van egy felgyújtandó 16v golfom ha valakit érdekelne
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz ßrainiac #61151 üzenetére
még kiegészítés az elöbbiekhez, AGU-t jellemzően G1 GTI-hez képest szoktam lehordani főleg menetteljesítménybe
nem kell azt hinni hogy G2 az überwágen szerintem, Japán vonalon is lennének olyan vasak amit ugyan úgy überwágenezhetnék, azok és jó/jobbak kocsik, egyszerűen az nem az én stilusomhoz illeszkedik.szerintem nem volt korabeli audi alternatívája a kettesnek igen egy kupé kvotro vagy egy úr kvotro jobb autó jó pár szempontból is, de nem kategória társak.
mod:maga a kocsi nem egy kategoria, se minőségben se cél csoportban ennyi, nem lehet össze hasonlítani, jó k-jetes 8V gti-vel mentél már városba gyári rövid váltóval, alul igen nyomatékos, de mivel még ugye minden mechanikus benne elég jól is foroganak, nagy szívem vágya egy teljesen original 83-84-es első generációs kettes GTI, de sajnos nincs pénzem restaurálni egyet sem, nem hogy kettőt
7600GS: "1,8 GTI", ezzel most 7-8 motorra gondolsz G2 belül, nem fejteném ki egyesével, ha nem bánod, szűkítsd.
5 hengeresz csotány passat meg passz soha nem volt, mára meg a legtöbbje biztos le vna rúgva és több sebből vérzik és biztonyos hogy többet fogyaszt mint a 4 hengeres golfok.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz ßrainiac #61290 üzenetére
Most cseréltem magasat, a 40e-s es 80e-s kozt pedig meghallottam a különbséget, de lehet velem van a baj, mondjuk zenet is általában sima audiokent irok ki
nyilvan arra h valami recsegjen egész jol arra tokeletes a gyari... De azt ne mond hogy porfekt mélyed van a gyari cuccok 100Hz alá nem nagyon szaladnak be foleg nem torzítás mentesen, Max ha valami h/k v bose..."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
Arcképgyáros
válasz ßrainiac #61331 üzenetére
R32 lökösökön van mindegyiken szélvédőmosó domborulat? Szerintem az ronda.
Nekem az, - a tetőablak, meg ülésfűtés hiányzik csak a kocsiból... de tetőablak nagyon kellene. Mondjuk így is mindig elgondolkodok, hogy bezártam-e a kocsit...
Ja, meg duplaindexes első lámpa kéne.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz ßrainiac #61359 üzenetére
99.9%-ban városban használom, lomha nem lomha , mindegy, hogy dugóban mennyi alatt gyorsulok fel 10-re
Cirkálni van motorom, odaver az r32-nek is mindegy milyen kerék van rajta
Fogyasztás növekedés se érdekel, havonta 600km-et megyek vele, az pont 1 tele tank (20k)
Gumi drágább, de mivel keveset megyek, lassabban is kopik, ez se kizáró ok.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz ßrainiac #61376 üzenetére
Nem mostanság lesz a csere, r32 kit mindennel együtt alsó hangon 300-320K.
Ehhez még kellene normálisabb felni is, ami megint 120-170kJobban belegondolva a kocsim+kit ára egy jubi GTI ára felnistől mindenestől.
Bling95: Még nincs infóm az árról, de amint lesz közlöm veled. Fizu környékén lesz esedékes ez a beavatkozás.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Jövedelem
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Politika
- Túra és kirándulás topic
- További aktív témák...
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs