- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- OLED TV topic
- Gaming notebook topik
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz zsolt19900 #146598 üzenetére
Leveheted de nem számít. Van benne egy nagyon vékony vezeték a két nyák között amin nagy amperek mennek és idővel mind elenged. Ki-be szereléssel együtt 4 óra volt nekem 1 év garival asszem 35k. És a száradási idő alatt megcsinálták az MFD-t is picipézé
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz BUZZLGHTYR #146564 üzenetére
haver abs-t mondott, talán az lehet?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz morfondőr #146591 üzenetére
Lendkereket kicseréled és jobb lesz, de ez inkább tulajdonság, mint hiba, tudni kell vele menni és nem kell hidegen terhelni, nem csak a motorolaj hideg, hanem a váltó olaj is. Amiatt ilyen béna. Kuplung ebben nedves, csak a váltóval foglalkozó szakszerviz tudja cserélni, mert meg kell hozzá bontani a váltót. Lendkereket bármelyik szerviz.
-
morfondőr
őstag
Köszönöm srácok a megnyugtatást, akkor ezt betudom normális működésnek. Nagyon óvatosan járok vele hidegen, és pár percet járatni is szoktam indulás előtt. Utána olvastam a kuplungnak, azt írják, hogy ezek a nedves kuplungok nem szoktak olyan gyorsan elkopni, egyelőre az maradni fog, úgyis észre fogom venni, ha már kopott.
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
morfondőr
őstag
válasz focvis #146605 üzenetére
Olyanokat olvastam inkább, hogy probléma mentes a kuplung 3-400k km után is, és normális használat mellett 2-3 lendkerék is megadja magát mire a kuplung cserés lesz. 1-2 ember nyilatkozott úgy hogy nála cserélték, az egyiknél 2x is pár 10ezer km alatt gariban, szóval az gyanús hogy ott más gond is volt.
Természetesen ezek az infók is fórumokból valók, de elég sokat átolvastam.Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
Qru
MODERÁTOR
Tegnap minden előjel nélkül megdöglött az akksi Kormiban. Megérkeztem, leparkolok leállítom áá, mondom kicsit kilóg a kocsi beljebb állok. Indítanám és semmi... 2013 decemberi Exide Premium 72Ah. Azért ettől többet vártam tőle.
Elsőre az elektromos kézifékre írt hibát aztán az légzsákra (vidi). Aztán már gyújtásra is kialudtak a fények. Jött az autómentős, bebikázott egy akkustarterrel akkor világított az ESP visszajelző meg a szervó visszajelzője de pár méter után kialudt.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
maximilian4
addikt
válasz maximilian4 #146571 üzenetére
Pont jó hogy írtam tegnap ezt a posztot. Ködről, kamikazee románokról írtam a 4-esen. erre tessék. Szolnoki szakaszon, ahonnan feljárok Pestre (mert szolnoki vagyok). Nem tudom még hány tragédiát okoznak ezek a szőröstalpú szarháziak. A lényeg hogy jó sűrű ködben, kisbusszal, megpakolt utánfutóval 120szal kell előzni a záróvonalon keresztül, hídon át...Én szerencsére ma is épségben felértem.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz maximilian4 #146610 üzenetére
Percekben mérhető amit nyer ezekkel az előzésekkel. M3 is ilyen ha meglátok egy román rendszámos járgányt azonnal menekülőre fogom. Rengeteg végezte már az árokban, kösz de engem ne sodorjon magával a halálba...
#nincsbennetarcsi
-
-
Morris
veterán
Jó, hogy épp akku téma volt. Nekem is exide premium van. 12.4v a feszkó. Gyors rá is tettem töltőre.
Sok a városi beindít-leállít program.[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
Na, akkor faxa!! Nem hagytam, h rábeszéljenek tavaly a Rocket akkura, pedig azóta egyre több és több pozitív infót kapok róla, így én is vettem egy Exide Premium-ot. Bár sokat megyünk hosszútávon, nagyon nem esne jól, ha a legváratlanabb helyzetben hagyna cserbe. Most valami Mixtech akkut ajánlgatnak nagyon, hasonló árfekvésben mint az Exide.
Joe
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MunezXBK #146615 üzenetére
Élettartam miatt esetleg jó lehet egy 1-2 éves gyári bontott, de egy rendes töltő többet ér, mint akármilyen márkanév Nameg egy megfelelő user sem árt, aki tudja, mikor kell a töltőt használni Talán egy Optima még megérné, ha nem lenne ennyire elszállva az ára.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Ha már akksi téma: tavaly vettem lidlis töltőt, a Saabot simán töltöttem vele úgy, hogy nem kötöttem le az akkut.
A Golf 7 AGM-es akksiját is szabad így tölteni? -
Mágus2
Közösségépítő
Legjobb akku mindig amivel a gyárból kijön... persze azt senki nem méri, mennyivel kevesebbet tölt 200 000km után a generátor 10 éves korára. Ha az új akksi mellé venne mindenki új generátort is, akkor megint sikáig menne. Felhasználással is ki lehet nyírni, de a generátor állapota sem mind1.
Meg közbe mindeki beszerel ezt-azt, tesz erősebb izzókat, vagy ledet, amihez az ellenállás többet fogyaszt mint a gyári izzó és máris alacsonyabb a töltőfeszültség.
Szóval jó volt a gyári akku, amíg nem volt hozzá 1000W-os mélyláda, audio rendszer, emelt fényerejű izzó, de a genrerátor nem lett nagyobbra cserélve.... Ha mindenki visszaállítaná a gyári állapotot és venne új akksit, meg generátort, lepucolná a kábelek eloxidálódott érintkezőit a generáto és az akksi között, menne megint 7 évig egy akksi. Tök mindegy melyiket veszitek, ha a fent említett módon lett bele piszkálva a rendszerbe.
[ Szerkesztve ]
-
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok! Ha már akksi, akkor én is kérdeznék... Kb. fél éve vett édesapám egy Passatba új akksit, (Exide Premium EA852), amivel a következő problémája van: Van, hogy két hétre le kell tennie az autót, ekkor nem használja senki, csak áll. (kinn). Amikor 2 hét után indítaná, akkor nem indul az autó... Mitől lehet ez? Rossz akksit sikerült venni? Van valami fogyasztó elrejtve, amiről nem tud? Vagy egyszerűen "normális", ha két hét alatt lemerül állásában...?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
-
#89874944
törölt tag
Visszakerültek a régi injektorok... sehol semmi füst. Fél órát járattam, nem akart akkor se füstölni. Mehetnek vissza ezek a szarok...
-
ACAB95
tag
válasz bitpork #146552 üzenetére
Bocs a késő valaszért... nem világít a motor visszajelző. Így nem tapasztaltam semmi rendellenességet vezetés közben, csak hát elég rendesen folyik az olaj az EGR szelepből. Másik kérdésem az volna, hogy érdemes e az EGR -t PD TDi -ben kiiktatni? Köszi
"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
simonjoe
senior tag
válasz ACAB95 #146629 üzenetére
.....neked milyen EGR kell, én most cseréltem, az enyém csak "könnyezett" és belül nem néz ki nagyon csúnyán (szerelő elmondása szerint), ha jó a CBAB motoroshoz, szívesen neked adom.
(#146628) Geli.: azt leírod, honnan vetted? Csak azért, h ne szaladjunk mi sem alá.
[ Szerkesztve ]
Joe
-
Rick4
félisten
válasz Mágus2 #146630 üzenetére
2003-as 1.9 PD Alhambrám van, 2 éve le van vakolva az EGR egy lemezzel, nem hogy nem világít a checkengine, de még gépre dugva se panaszkodik, hibakódot se dob. Az előző eresztette a lyukon a maszatot, akkor kapott egy vadi újat, és az azonnal le is lett falazva. Kicsit sok volt a trutyi...
Ja, és van gyári VW cikkszámos vakolólemez is hozzá.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz Mágus2 #146634 üzenetére
Ez chippelt, de azt még az előző tulaj csináltatta, tehát nem tudom, mit kért bele, viszont akármit is csinált a compnál az EGR-rel, levakolva nem volt.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
freaghill
őstag
válasz Mágus2 #146623 üzenetére
Én is pont egy hete mértem rá az akksimra.
Beindítás nélkül, semmi nélkül 12,4 ha jól emlékszem.
Indításnál 10,7.
Járó motornál minden fogyasztóval rákapcsolva 13,3.Szabadonfutóm nagyon zörgött, így majd decemberben az is lesz cserélve a vezérléssel és a generátorszíjfeszítő egységével együtt.
Bár nem tudom, lehet a fesz.szab is oda lehet.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Danex #146614 üzenetére
Fura... Félő, hogy vmi más nyírta ki az akksit amúgy, ezért inkább leadtam még pénteken és kértem helyette egy csereautót. Egy 2.0 PD (Kormi ugye CR) lett. Elsőre annyi jött le, hogy a CR halkabb, fent jobban megy de ennek viszont más (lehet) a váltószoftvere mert nem erőlteti a 55-60-nál az 1200-as fordulatot 5-ösben mint Kormi, kitartja a 4-est.
mod:
simonjoe: Rocket jó, nálunk a családban két autóban is az van és semmi gond velük.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
maximilian4
addikt
Illetve minden napra van valami. Most menet közben a pályán felvillant pár másodperce az izzitógyertya led a műszarfalon. Why? 2 másodperce kb., csak villant egyet. Annak menet közben nem nagyon kéne gondolom. Cserés vagy sem? Pöc-röff indul az autó.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
MunezXBK
nagyúr
válasz maximilian4 #146644 üzenetére
Több hibát is jelezhet, pl. féklámpakapcsoló.
-
-
maximilian4
addikt
válasz Mágus2 #146646 üzenetére
Ez nem cr.
Ezt találtam:
Dízelmotorral szerelt gépjárműveknél, ha az izzításjelzés menet közben villogni kezd, az a motorirányító elektronika (elektronikák egyike) és/vagy perifériája üzemzavarát, hibáját vagy működésképtelenségét jelzi. A rendszer számos helyettesítő funkciót tud aktiválni azért, hogy a gépjárművel tovább lehessen menni. Általában a motorirányítás kényszerfutás üzemre vált át. Ha a dízelmotor rendelkezik OBD állapotfelügyelettel, akkor az OBD-MIL lámpa (ikon) is világít, amennyiben a hiba az emissziótechnikai rendszerre is kiterjed.
Közérthetően ez mit jelent? 2 másodpercre villant fel és azóta sem ég semmi. Menet közben sem tapasztaltam semmilyen változást.
Maxi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz maximilian4 #146648 üzenetére
Közérthetően ez a VAG dízelek check engine-je diag kell.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz maximilian4 #146648 üzenetére
Ha azt is találgatni kell, hogy melyik motor, akkor nem lesz pontos válasz.
BKD-bnál 7féle hibát jelenthet, ki kell olvasni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Építő/felújító topik
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- OLED TV topic
- Futás, futópályák
- nVidia tulajok OFF topikja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- iPhone topik
- Elektromos cigaretta 🔞
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...