Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- Milyen TV-t vegyek?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bluetooth hangszórók
- Apple notebookok
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Warum? No police?
@tresh: Opeleknél (VW-t nem tudom) már a 90-es években 1l/1000 km volt a gyári tűréshatár.
A Lotus tervezte, "trigonoid" keresztmetszetű dugattyúkkal szerelt 1,6 16V-k kajálták is, enyém 0,5l/1000 km-t - újonnan. Cserébe egész harapós volt. Gariban cserélték a dugókat hagyományos, kör keresztmetszetűre, utána nem ette, nem is harapott annyira.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen