Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rbalint88

    addikt

    válasz Kleroo #28599 üzenetére

    Oké, csak ebből árban ott a teteje, ahol Octaviánál az alja. Csakazért, dacból nem ragaszkodnék a 2007-es autóhoz (ami már szintén 7 éves, tehát nem fiatal), ha ehhez túl kell költekezni a komfortzónán, mégha hitelt nem is kell rá felvenni, ennyi.
    B5.5, igen.
    Volt ilyen Passatom kettő is, a benzines automatának a fogyasztásán kívül semmi baja nem volt, az 2001/12 havi volt, 2010 júniustól 2011 februárig volt meg, megjártuk vele Erdélyt kétszer, akkor a fogyasztása is baráti volt. A kombim 2003-as 2.5 V6TDI volt, ott is csak a motorral volt gondom, a futóművet rendbe rakattam vételkor, de az se lett volna sok pénz, ha csak tényleg azt a két lengőkart cseréljük, amit kell, nem komplett lengőkarszettet, gátlókat, új rugókat rakatok be. A motor meg egy szar konstrukció, se nem megbízható, se nem eszik keveset, hidegen rettentő a hangja, de amikor jól működik és bemelegedett, akkor azért jó az a V6, rohagggyon meg :) A kombi 2010 októbertől 2013 márciusig volt nálam. Hozzáteszem, egyszer se hagyott ott egyik se, csak a szervizben sírdogáltam néha, amikor fizetni kellett. Szóval ha az ember nem választ be vele valami szopókudarc motorba, akkor nem lesz sok nyűgje egy jó állapotú példánnyal.

    Opelekkel úgy vagyok, hogy minden kezelőszerv úgy működik bennük, mint amilyennek egy kínai vagy gyenge koreai autót képzelnél, engem a víz lever mindegyiktől, plusz általában az ülés is kényelmetlen. Fóka, hát. 1.6tdci/hdi motor nem olyan rossz, a turbó előtti olajszűrővel kell vigyázni, meg a szokásos dolgok, amik minden dízelnél lehetnek, de nem extrém problémás. Viszont a 110 lovas valószínű kevés lesz és nincs benne tartalék, mint a 105 lovas 1.9pdtdiben. Mazda6: 2007-től már a második generáció van, árban nem fér bele, rozsdásodik, nagyon pusztul a beltere.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák