- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- Hobby elektronika
- Apple asztali gépek
- Gaming notebook topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- 3D nyomtatás
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
Hatalmas külső kijelzővel és akkumulátorral érkezett meg a Honor Magic V Flip
ma A külső panel faltól falig ér, a 4800 mAh-s telephez pedig 66 wattos töltésteljesítmény társul.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Tommy-1998 #45301 üzenetére
Igen tud, de előbb az eladóval próbáld már meg lerendezni, mert elsősorban az ő dolga lenne a garanciális téma. Ha nem tudtok megegyezni akkor persze lehet kérni a Paypal közreműködését.
De érvényes a vásárlástól elállási jogod is, ők is írják
Visszaküldhetem a terméket? Természetesen visszaküldheti a terméket, és visszafizetjük pénzét.
Mit takar a 100% garancia? Ha nem vagy elégedett, kérdés nélkül visszatérítjük pénzét!
A mikéntjét velük kell egyeztetni, ekkor neked kell visszaküldeni és ennek a költségét a PayPal meg fogja neked téríteni (Max 9300 Ft), bővebben benne az Összefoglalóban.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Tommy-1998 #45303 üzenetére
Nem csináltál videót a kicsomagolásról? A PayPal-on is előbb az eladóhoz megy a reklamációd és ő reagál valamit, majd azután jön az hogy ha nem tudtok megegyezni akkor kérheted a PayPal közreműködését.
Ennél az üzletnél is biztosítva van a vásárlói védelem, ha azt nem veszed igénybe és direkt a PayPal-on reklamálsz, azt azért tekinthetik nem jóindulatú reklamációnak és nekik is van bizonyítási lehetőségük a PP felé, szóval azért nem az van hogy amit a vásárló állít azt csak simán elfogadja a PP. -
Topikgazda
-
Topikgazda
Nem érzékeli hogy lenne az egyenlegen pénz. Ellenőrizd már le hogy ha €-ra van állítva és küldenél pénzt (nem kell végig vinned) felajánlja-e az €-os egyenleget vagy kártyát kér?
Mert ha igen akkor kiutalási rendszer hibás.
Ja gondolom adtál hozzá kártyát, mert ha nem akkor a havi limit az érvényes max 21k körül egész hónapra.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Csak az ellenértékként küldött esetén van rá lehetőséged, ha barát, családtag móddal küldted akkor nincs rá opció mert ugye nem vásárlási tranzakció volt, mivel ez családon belüli dolog kérd meg hogy küldje vissza.
Ha jól értelmezem akkor van egy ilyen tételed a tranzakció listában, csak épp nem valaminek a vásárlása volt?
Az a leírás amit linkeltél az eladóknak segítség.
De az Összefoglaló 9. PayPal Dispute és Claim indítás leírása a vevőknek segít[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Hol vásároltad? Mert előbb ott kell indítani a probléma rendezést.
A vásárlási tételnél alul két lehetőség szokott megjelelni
1. amikor a PayPal-on is indítható rögtön2. az eladási helyen indítható elsőként, pl eBay, gondolom ez lehet kiírva neked, szóval eBay ahol rendezni kell.
Ha majd itt nem sikerül lerendezni akkor kerül elő a PP-- a dispute
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Oké, ha lenyitod a vásárlás tétel sorát alul balra mi olvasható az előző hozzászólásom első képe szerinti részen Need help?, Segíthetünk? alatt.
Ha ilyesmi lenne akkor van reklamálási lehetőség, ha nincs ilyen akkor ennyi volt.Illetve mi ír tranzakció típusnak felül a dátum alatt? Payment, Kifizetés?
Ha Paypal.me-n keresztül ment és a fogadó azt határozta meg hogy családtag, barátkénti legyen a fogadás, akkor sincs lehetőséged reklamálni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Mr.Mercury #45325 üzenetére
Ha nem kamu a nyomkövetés akkor megkapod és minden rendben. Ha nem országon belülről küldik azért azoknál hosszabb a szállítási idő szóval, nem egészen világos hogy miért írták volna hogy addig várj, ráadásul azzal hogy elfogadtad az újra küldést a vita lezárult akkor.
-
Topikgazda
válasz RudiLicenc #45328 üzenetére
Gondolom nincs tartozásod és az eladások ellenértékei nem barát, családtag módú pénzküldések voltak, mert ha egy esetben is ilyet érzékel a rendszer egy üzleti fióknál akkor tiltás, ugyanúgy ha személyes fiók, de a forgalom miatt üzletire kellene átminősíteni és nem teszed meg.
Írsz, mert alul a How can you appeal? résznél meg van határozva a módja, vagy beszélsz (a magyar telefonszámon olcsóbb lesz) és kéred hogy vizsgálják felül.
Azt nem tudhatod hogy az utolsó vásárlód esetleg mivel nyomott fel, akár a konkurenciád is lehetett.
Azt nem említetted hogy mi volt árusítva az automatizált webshopban, de adott esetben a termék paletta is problémás lehet.
És az is hogy a pénz milyen formában érkezett volna és honnan mert a szöveg arra is utal.
Ezt a fiókot nem lehet használni többet, nem azt írták hogy ki vagy tiltva.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz RudiLicenc #45330 üzenetére
Ha valaki azt jelzi hogy kamu licensz van eladva, akkor annyi volt a történet és komolyan írtam azt hogy konkurencia is lehet.
Sajnos itt is előfordul olyan mint az Amazonon hogy kicsinálják a másikat kamu információk beküldésével és egyik cégnél sem kell indokolniuk részletesen a a fiók felfüggesztés, kitiltás okát. -
Topikgazda
válasz Manson^ #45333 üzenetére
A PayPal-nak semmi köze a magyar adóhatósághoz, nem jelentget semmit, viszont ha hivatalosan megkeresik őket a rendőrség, adóhatóság részéről akkor kötelesek kiadni a számla adataidat.
A magyar szja szabályok alapján a + jövedelmedet be kell vallani az ilyen eladásra nincs mentesség.
Hivatalosan adószámmal és számladással adhatsz el ilyeneket. -
Topikgazda
válasz uszid94 #45337 üzenetére
Egyenlőre nincs folyamatos figyelés, hiába kapják meg az adatokat a bankoktól, csak célzott vizsgálatok vannak, ha használnák már sok ember lebukott volna, de városi legenda hogy a NAV bankszámlákat figyel, ha valaki felnyom náluk akkor persze figyelhetnek, de az már célzott vizsgálat lesz.
Egyébként is bankokra van testálva a pénzmosásos dolog elleni tevékenység, amíg nem gondolják azt hogy ez az utalás törvényellenes lenen. Forintod nem utalhatsz EU-s cégnek ha ott € a fizetőeszköz akkor neked abban kell utalnod. Itt ez alatt nem értem a pénzügyi szolgáltató céget pl. Revolut, mert oda mehet forint.
PayPal-ra is bankból kerülhet pénz és rájuk is vonatkoznak bizonyos szabályok a pénzmosás tekintetében.
De ez csak rövid összefoglaló volt részemről, mert ugye törvénysértési témák tiltva vannak a PH topikokban. -
Topikgazda
válasz Zozo0525 #45344 üzenetére
2-6 óra a blokkolás. Ha azt az üzenetet kapod hogy zárolva egy darabig, akkor az természetesen nem oldódik meg azzal, hogy a zárolt fióknál jelszó cserét kérsz, a hackerek is ilyesmivel szórakoznak. Esetleg 24 órára megy fel a zárolás és ügyfélszolgálat oldhatja fel telefonos megkereséssel. Semmi értelme nem volt a jelszócserédnek, hiszen nem azzal volt a gond, semmi köze a több egymásutáni belépés miatti blokkoláshoz.
-
Topikgazda
Bármiben tudnak küldeni és nem kell az elsődleges egyenleget átállítani de ha az a deviza nincs felvéve az egyenlegek közt akkor automatikus konverzióval teszik a forint egyenlegre a beérkezéskor. Jobb az ha marad az eredeti devizában, aztán amikor forintban vagy más devizában kell majd akkor váltjuk át mi.
Én ezeket adtam meg, javaslom neked is, ezzel a beállítással ha jön mondjuk € az megy az EUR egyenlegre és onnan bármikor felhasználhatom.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz RudiLicenc #45359 üzenetére
180 nap múlva a rajta lévő pénzt kiutalják.
Igen láttam és mindig bank, kártya gond volt.
Vagy Revolut gond lesz, fedezet hiány, fizetési limit, mert ha elfogadja a kártyát a hozzárendeléskor és azután tudsz is vele fizetni akkor a PayPal-nál az oké.
Vagy ahol fizetni akarsz nem jó nekik ez a kártya még akkor sem ha a PayPal mögött van.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz RudiLicenc #45361 üzenetére
A Reddit komolytalan, ott mindig az elégedetlenek és buták sírnak.
Ha olyan hülye a fiók tulajdonos hogy nem állítja be a két lépcsős azonosítást akkor megérdemli.Több éve biztosítva van, illene használni. Ha ő nem védi a pénzét akkor nem kéne a felelősséget másra hárítani.
Neked is védeni kell a pénzügyi dolgaidat, mehetsz bíróságra, de ha feltörték a számítógépedet, mobilodat és megszerezték az adataidat és úgy lett fizetve a PP-n keresztül, úgy hogy nem volt megfelelő belépési védelmed akkor azt a pert elfogod veszteni.
Ha van kétlépcsős azonosítás és az használt eszközei is védve vannak, ha nem adja meg kamu helyekre az adatait, ha nem ad közvetlen un. gyors fizetést a vásárlási helyeknek akkor lehetetlen a PayPal fiókot vásárlásra, pénzküldésre használni a tudta nélkül.Nézd ha a kártya hozzáadási folyamatban az indulásnál van legalább 1000 Ft fedezet az aktív kártyán és a kártyakibocsájtótól meg is kapod a megerősítő kódot a próbaterhelésre és a PayPal visszaigazolja kártya hozzáadást és azután még azt a 400 Ft-os "érvényesítést" is megcsinálod akkor a PP nem korlátozza a kártyát, minden a kibocsájtón és elfogadó helyen múlik azután.
Nekem van Wise fizikai kártya és Wise virtuális kártya is hozzáadva és használva, semmi problémán nem volt az elmúlt évek alatt fizetésügyileg.Egy biztos hogy az un. eldobható számos kártyákat nincs értelme használni, mert minden egyes alkalommal megy a kártya ellenőrzés próbaterheléssel és ha az visszaigazolt akkor az igazi terhelés is, ezért a stabil kártyaszám jobb.Mert az ellenőrzés az elején fut le és amikor fizetsz a kereskedő nem lát kártyát a pénzt kapja meg a PP-től.
Azért nincs olyan bankkártyakibocsájtó ahol 100%-os állandóan a működés, lehet gond Visa-nál vagy Mastercard-nál a banknál, a Revolutnál, Wise-nél is (pl. nem megy az egyenlegek közti konverzió, ha van € egyenlegen, zsebben pénz akkor tudsz fizetni €-os tételt, viszont ha a forint egyenlegen van akkor nem tudja azonnal átváltani, így már fedezethiány lesz) nem csak a PP-vel.
Az az üzenet akkor jön a PP-n ha nem érzékel, nem kap visszaigazolást a kártyakibocsájtó felől a terhelésnek megfelelő pénzösszegre, ez akár adatcsere lassúság miatt is lehet.De egyébként nem kötelező a PayPal-t használni lehet a legtöbb helyen bankkártyával is fizetni, minek kockáztat valaki egy szerinte nem megfelelő céggel?
Nem a PP-t védem, de tele van a hócipőm azokkal akik semmit nem tesznek a pénzük védelme érdekében, aztán mindenki más hibás rajtuk kívül.
Meg azzal is aki tök részegen vásárolgat a PP-vel azután meg másnap már a PP hibás mert elküldte a pénzt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz RudiLicenc #45363 üzenetére
Akkor leírtad a probléma okát, azzal van gond ahol fizetni szeretnél, vannak ahol csak hitelkártyát fogadnak el. A PayPal esetén a kártyahasználat ha küldérse vagy vásárlásra használod csak egy dologban tér el, a vásárlásnál az elfogadóhely "hisztijei" is belépnek a folyamatba.
Szóval a kártya oké, PayPal oké akkor csak a 3. dolog a hibás, az elfogadóhely.A PayPal más jellegű használata itt ennél a fizetési problémánál nem releváns, de akkor nézzük a másik oldalról, a pénzt tudod fogadni, tudsz küldeni más helyeken tudsz vásárolni, csak ennél nem akkor nem érvényes az amit írtam, hogy ne használd.
A probléma nem PP, ha valahol nem hajlandóak elfogadni ezt a fizetési módot.
A PayPal nem nyúlja le senki pénzét, ez helytelem megközelítés. Teljesít egy fizetést amit a felhasználó kezdeményezett a rendszer szerint. Nincs okuk felülbírálni. Az hogy valaki más csinálta mert az illető nem védte az adatai, nem az ő hibájuk.
De a félreértések elkerülése érdekében, ha te igazolod hogy nem te voltál és te minden elvárható védelmet használtál, akkor a pénzed visszaszerezhető, vissza is adják, aki az ellenkezőjét állítja az hazudik. Persze az elvárt hogy adott esetben kezdeményezzél hatósági eljárást az ismeretlen tettes ellen.
Másik dolog az hogy a szoftver licensz árusítás azért nem egy "életbiztosítás" bármely formában is fizetnek érte, mindig belefuthatsz mondjuk úgy egy "elégedetlen" vásárlóba vagy szemét konkurenciába és azok azért nem PayPal problémák, még ha a végeredménye a PP fiókod korlátozása.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Zozo0525 #45365 üzenetére
Ellenőrizd hogy akitől van a kártyád ott épp nincs-e valamilyen karbantartás, működik-e normálisan a bankkártyás fizetési rendszerük.
Legyen rajta legalább 1000 Ft elérhető és fizetési limit se legyen, lépj be és újból add meg a kártyaadataidat (frissítsd) elméletben majd jönni kell a kártyakibocsájtótól a hitelesítésnek is.
Ha feladja a lehetőséget a 400 Ft-os megerősítésre akkor azt is csináld meg.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz RudiLicenc #45369 üzenetére
De amit használsz az a fix számos Revolut kártya? Mert akkor esetleg érdemes azt meglépni amit Zozo0525-nek is írtam.
-
Topikgazda
válasz RudiLicenc #45371 üzenetére
Náluk sosincs, akkor sem amikor a refund az Istenért nem akar visszakönyvelődni, pedig bizonyíthatóan náluk van. A kártya adatainak frissítése ez ettől függetlenül mehet.
Más. Ha körbejárod a kártyás fizetés technológiai részét akkor azért ez a szöveg hogy az adott banknál nincs probléma nem mindig pontos, ugyanis aki válaszol az nem minden folyamatra lát rá, főleg amikor a fizetés a kártyatársaságnál van elakadva. Tavaly is volt hogy az MC rendszere egy kicsit megakadt és a banki kapcsoltok nem működtek normálisan, nem nevesíteném a bankot de náluk minden jól működött aztán a MC nyilatkozata alapján kiderült hogy aztán mégsem, szóval én azért fenntartással kezelek minden banki nálunk jól működik dolgot.
Volt olyan hogy a bankban minden működött, a kártya társaságnál is és a fizetési helyen is, de nem tudtam fizetni. Aztán amikor már egy kicsit durcásan mentem be a bankfiókba és lépésenként mentünk végig a dolgokon, kiderült hogy a CVV2 kód a banki rendszerben az előző kártyához tartozó maradt bejegyezve, nem az új kód és így minden Internetes fizetés érvénytelen volt, annak ellenére hogy pénzt tudtam felvenni és boltban is fizetni.
Én azért ezt banki hibának tekintem a mai napig. -
Topikgazda
válasz RudiLicenc #45373 üzenetére
Lehet hogy bankszámlaszám hiánya miatt nem tekintette a rendszer teljesnek a regisztrációt és ezért vacakolt, bár magyar fiókok esetén nincs sok jelentősége, hiszen nem direkt pénzforrás a bankszámla, csak a kiküldésre használható, viszont ettől függetlenül igényli hogy legyen meg ez az adat is. De legalább már működik.
-
Topikgazda
válasz dobcsi #45375 üzenetére
Ha nem barát, családtagos volt a küldés akkor van vásárlói védelmed, lenyitva a tételsort írja hogy meddig, a bal alsó részen. De jelen esetben ez ennyi volt, a PayPal kizárja a reklamációs lehetőséget ha így küldesz pénzt valami ellenértékeként és erre a küldési fajtára eleve nincs.
-
Topikgazda
válasz AkosKJ #45378 üzenetére
Csak telefonos elérhetőséggel kapcsoltathatod ki ezt a hitelesítést, munkaidőben.
Magyar idő szerint munkanap 09:00-17:30, 00353 1 436 9111 ez Írországi szám.
Ez lenne az ügyfélszolgálati magyar vezetékes telefonszám: 06 1 777 7944, de itt is angolul beszélnek, viszont magyarországi percdíjjal számolnak a telefonszolgáltatók:Már egy éve biztosítja a Google a helyreállításos mentést, érdemes lett volna aktiválni.
-
Topikgazda
válasz dienesoft #45383 üzenetére
A bankkártya esetén van egy másik szolgáltató, a bank és így kétféle deviza váltás használható.
A pénzkiküldésnél csak a PayPal szolgáltató van és az ő devizaváltásuk használható. A szerződési feltételek szerin, ami a kezdetektől így van.
Mennyi a bankod devizavételi árfolyama és ha forint számlára kell kiutalni a deviza pénzt menni a szolgáltatási díjuk?
Az a megfogalmazás óriási veszteség az túlzás, több esetben nálam az Erste banknál több pénzt adott a PayPal, mert ott még rá kell számolni a 2100 Ft-os minimum váltási díjat is.
Akkor a PayPal árfolyam $ 344,47 Ft, OTP 355,87 Ft, Erste 344.91 Ft, Cib 351.82 Ft és a számla kondíciótól függően a díjuk a váltásra. Ezek ismeretében számold ki hogy mennyi lenne a veszteséged, de biztos hogy nem akkora ami számottevő lenne..Erste példa: 100 $ az 34491 Ft ebből -2100 Ft = 32391 Ft amit kapok, ez 323,91 Ft-os árfolyam
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz zsozsoka80 #45388 üzenetére
Nem kártya a probléma mert akkor ara történne hivatkozás, más hiányzik.
Ha nem az eldobható számos kártya és aktív, van rajta hozzáférhető 1000 Ft és a Revolutos megerősítő kódot is megkapod akkor annak működnie kell -
Topikgazda
válasz zsozsoka80 #45390 üzenetére
Értem, igen szükséges a személyazonosságod és a lakcímed igazolása. A szig két oldala, lakcímkártya, de jobb helyette egy a nevedre és címedre szóló közüzemi számla.
-
Topikgazda
válasz zsozsoka80 #45392 üzenetére
Nem értem miért lenne ez vicc? Telefonszámlát is értem a közüzemi alatt, de ha az nincs akkor elfogadják a bankszámla kivonatot, persze meg kell írni hogy miért az van beküldve.
Már évek óta megszűntek mindenhol az un. nevezett anonim számlák, a PayPal-ra is vonatkozik, mivel pénzügyi intézmény a Pénzmosás és terrorizmus finanszírozás elleni szabályozás, személyesíteni kell a számlákat, ha nem teszik meg büntetést kell fizetniük. -
Topikgazda
válasz zsozsoka80 #45394 üzenetére
Lehet írni hogy problémád volt az igazolások feltöltésével és ezért ne legyen ez a korlátozás.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz zsozsoka80 #45396 üzenetére
Revolutra is vonatkozik az említett szabályozás. Az automata védelmi rendszer tiltott le, ilyen esetben azért felülbírálják a döntését.
-
Topikgazda
válasz zsozsoka80 #45398 üzenetére
Oké annál az a lényeg amit írtam. aktív a kártya, nem eldobhatós hanem fix a száma, van rajta hozzáférhető 1000 Ft és miután elmented az adatokat száma dátum CVV2 kód a Revolutos megerősítő kódot is megkapod a próbaterhelésről akkor annak működnie kell.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Erősítsd meg a kártyádat, erre csak az van.Amikor hozzáadod a kártyát akkor banktól jönni kel az új hitelesítési valaminek. Ha ez nem történik meg akkor nem lehet a kártyával fizetni.
Ez megtörtént? Milyen bank milyen kártyája, fizikai virtuális és ugye nem az eldobható számos mert az nem ajánlott a PayPal-on mert itt nincs értelme. -
Topikgazda
Dehogynem történt változás, kötelező a banki hitelesítés amikor fizetsz online. Erre már rég át kellett állni.
Amikor hozzáadod a kártyát vagy régit frissíted, akkor a kártyának aktívnak kell lenni, lenni kell legalább 1000 Ft elérhető pénznek, amikor beírod a számát, a lejárati időt és a hozzá tartozó CVV2 kódot akkor jönni kell az Ertse Visa-ás sms vagy az általad használt módon a hitelesítési kódnak, azt beírod azután a PP megerősítve eltárolja a kártya adatokat, ezután itt fizetve nem jön az a banki Visa-ás ablak.
Ha nem mostanában adtad hozzá a kártyát akkor csináld meg a frissítést, hogy a fent leírt folyamat megtörténjen. Akkor működni fog.
Az is lehet hogy banki hiba, az Erste mostanában egy kicsit gagyi lett.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz FerNandor #45406 üzenetére
Még a változás előtt kell kikapcsolni, azt gondoltam hogy egyértelmű a teljes mondat hogy mi azután már nem tudjuk megtenni. De akkor konkrétan beírom hogy előtte.
Összefoglaló, Tippek az egyszerűbb PayPal használathoz részből
Magyar idő szerint munkanap 09:00-17:30, 00353 1 436 9111 ez Írországi szám.
Ez lenne az ügyfélszolgálati magyar vezetékes telefonszám: 06 1 777 7944, de itt is angolul beszélnek, viszont magyarországi percdíjjal számolnak a telefonszolgáltatók: -
Topikgazda
válasz slezakimi #45413 üzenetére
A bankszámláról nem vonnak pénzt, magyar fiók esetén az nem fizetőeszköz, csak arra szolgál hogy előre megadd a PayPal egyenlegről történő pénzkiutaláshoz az adatot.
A Netflix előfizetés az rendszeres levonás és a régi bankkártyádhoz van kötve, így nem fognak levonni semmit. Fel kell függesztened (Cancel) ezt a rendszeres levonást és új fizetéssel az új bankkártyával fog működni. Egyeztetned kel a Netflix-el hogy amikor sikertelen lesz a levonás akkor miként tudod újraindítani.
-
Topikgazda
válasz Voice24 #45415 üzenetére
Ez a tipikus átverős dolog, kérd el azokat az adatokat amit ő kért és küldj neki egy pénzbekérőt (számlát). Nem fogsz kapni semmit.
Ne kéne foglalkoznod ezzel.
A PayPal.me-t nem kellene ide keverni, azt inkább ne használd mert ha nem vételár fogadásra van állítva hanem barát küldésre akkor PayPal szabályt sértesz ha így fogadod a pénzt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Voice24 #45420 üzenetére
Pénzgyűjtést emlegetnek, valami eladása után a vételár fogadása nem személyes jellegű pénzgyűjtés, a szöveg egyértelműen fogalmaz.
Ez a pénzgyűjtés egyszerű, személyes és biztonságos módja. Amikor pénzt szeretne kapni családtagjaitól vagy ismerőseitől, írja be vagy illessze be a....
A szerződési feltételek is egyértelműen fogalmaznak:
1. A PPM leírás
Personal or Commercial Purposes
When you sign up for the Service and set up a PPM Link, you will be asked to specify whether the primary use of your PPM Link will be transacting with friends and family (“Personal” use) or receiving payments from customers for goods and services (“Commercial” use).
While you can reclassify a Personal PPM Link for Commercial use, and may be able to reclassify certain Commercial PPM Links as Personal,
YOU MAY NOT USE A PERSONAL PPM LINK TO RECEIVE PAYMENTS FOR COMMERCIAL PURPOSES, NOR MAY YOU USE A COMMERCIAL PPM LINK FOR PERSONAL TRANSACTIONS.2. Az általános szerződési feltételek
Korlátozott tevékenységek
Webhelyünk, saját PayPal-számlája vagy a PayPal-szolgáltatások használata, illetve a PayPallel, más PayPal-ügyféllel vagy harmadik féllel lebonyolított műveletek során tilos:
- Megszegni a jelen felhasználói megállapodást, a PayPal Használati irányelveit, a Kereskedelmi szereplők közötti megállapodást (amennyiben alkalmazandók), illetve minden más, az Ön és a PayPal között létrejött megállapodást.
- Kereskedelmi természetű tranzakciók esetében személyes tranzakción keresztül küldeni vagy kérni a kifizetést.Nálad akkor a PayPal.me személyes (pénzgyűjtési) tranzakciókat fogad, nem kereskedelmi jellegűeket. Ezért ha eladod a kerékpárt nem adhatod meg a PayPal-me linket a vételár fogadására, mert azzal a fenti szabályokat sérted meg.
A PayPal azonosító e-mail cím és vásárlói védelmes pénzfogadás vagy pénzbekérő, számla küldés a vevőnek ha eladunk valamit.[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Alkoholista nevelde
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- PlayStation 5
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- DIGI kábel TV
- Xbox Series X|S
- Milyen légkondit a lakásba?
- Honda topik
- További aktív témák...
- XFX Radeon Speedster SWFT 210 RX 6600 XT 8GB GDDR6 128bit (RX-66XT8DFDQ) Új ventillátorokkal
- ÚJ ASUS ROG Ally (AMD Z1 !!Extreme!!) + 3 hó XBOX pass + 19k Ft értékű Dokkoló
- iPad Pro M2 12,9 128GB wifi bontatlan 1 év Apple garancia
- Eladó szépséghibás ÉRINTŐS Lenovo L13 Yoga Gen2 - i5-1135G7/8GB Ram/256GB SSD/13,3 FHD
- ASUS GeForce RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 256bit LHR (DUAL-RTX3060TI-O8G-V2) Új ventillátorokkal
- ASUS Phoenix GeForce GTX 1060 3GB GDDR5
- MSI Suprim X GeForce RTX 3090 24GB /1-Év garanciával, számlával!
- Eladó JBL partybox 100/110/300/310 szivargyújtós töltő
- Xbox Series S Carbon Black 1TB SSD 1 év bolti garancia! -konzol beszámítás ok!-
- (új) Darmoshark M3S Pro Varun (white-blue) gamer egér (PAW3395, 54g, 4k kompatibilis)