- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Melyik tápegységet vegyem?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Belba
őstag
válasz Alex2007 #3101 üzenetére
Admin-oldalon a Főbeállítosok menüben :
------------------------------------------------------------------------------------------------
Send Extra Order Emails To
Send extra order emails to the following email addresses, in this format:
Name 1 <email@address1>, Name 2 <email@address2>
------------------------------------------------------------------------------------------------
Ide kell beírnod azokat az emailcímeket, ahová szeretnéd megkapni a Megrendelések másolatát.
Érdemes többféle email-címet megadni, hátha valamelyik nem működik, azért a másik címről megérkezik majd a megrendelés.
(Nekem 3 féle email-cím van ide beírva.)
E-Mail Address
Ide az admin@domainnev.com emailcímet írtam.
(Erről a címről kapják a Vevők a leveleket.)
E-Mail From
Ide az info@domainnev.com emailcímet írtam
(Erre a címre jönnek a vásárlók érdeklődő levelei.)
Ha ezeket beállítod, akkor működnie kell mindegyik levélküldésnek.< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
vakondka
őstag
válasz Alex2007 #3096 üzenetére
Szia !
Ha hibát találsz, kérlek küldd el nekem kijavítom.
Ha esetleg van valami, amit fontosnak találsz és nem találod rá a megoldást vagy a választ küldd el azt is és ha időm engedi fel fog kerülni az oscommerce.extra.hu-ra.
Illetve természetesen bárki írhat, hiszen több szem többet lát, így tudjuk majd tökéletesíteni a dolgot.
A dátum az ingyenes szervereken nem magyar, ugyanis a szerver naptárát használja az oscommerce...úgyhogy ez nem fordítási hiba...https://toptarget.hu - Online Marketing Ügynökség
-
-
vakondka
őstag
Nem tudom, hogy kinek szerezhetett örömet, hogy a tesztáruházból kitörölte az összes terméket, kategóriát és gyártót, de remélem hogy ez volt az utolsó az életében ami örömet szerzett neki...így segítsen az ember önzetlenül és ez a hála...
[Szerkesztve]https://toptarget.hu - Online Marketing Ügynökség
-
Belba
őstag
válasz vakondka #3106 üzenetére
ÚRISTEN!!!!!
Hogy lehet ilyen szemét valaki?????!!!!!!
Mire jó ez?????
Ezt csak olyan csinálhatta, aki tudja, hogyan menjen be az admin-oldalra!!!!
(Én direkt nem írtam ki a topicra az admin-oldal címét.)
A Kategóriákat is kitörölte a Szemétláda!< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
vakondka
őstag
-
Belba
őstag
válasz vakondka #3109 üzenetére
Ez tényleg nagyon elkeserítő...
Én is sokszor benéztem 1-1 beállítás miatt, vajon ott hogyan is van?
Meg az még egy ''szűz'' áruház volt, a miénk már sokban át lett alakítva, időnként jó lenne tudni, hogyis volt ez induláskor?
Annyit biztosan tudok, hogy mikor én kiírtam a topicra a webcímet, akkor még normálisan fenn volt minden a teszt-áruházban! Előbb megnéztem, és csak utána másoltam be ide a címet.
>>> 2007-04-30 00:20:43
EZUTÁN nyúlhatott bele valaki!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szerintem tegyél rá JELSZÓT és aki ezután be akar menni az kérjen tőled jelszót hozzá!!!!!
Bár ez sem garancia...
Valaki most elkéri a jelszót, jóhiszeműen megadod neki, aztán 2 hét múlva szórakozik benne, amikor már nem követhető, hogy ki volt a tettes.
Az is egy lehetetlen állapot, hogy mindenki után újra megváltoztatni a jelszót!?
MICSODA SZEMÉT EMBEREK VANNAK!!!!< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
Belba
őstag
Bonaserának is volt fenn egy próba-áruháza, éppen a beállítások gyakorolgatása miatt...
Nagyon érdekes, hogy annak a webcímét soha nem írtuk ki ide a topicra, mégis egy ''szép napon'' valaki telerakta cicanadrágokkal!< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
Alex2007
csendes tag
válasz vakondka #3105 üzenetére
Szia, illetve Sziasztok!
Előre is köszönöm a feljánlott segítséget!
Melyik kiegészítésre gondoltál pontosan?
Nézelődtem a neten, és néhány áruházban láttam, hogy a főoldalon nem egyformák a képek, hanem akkorák, amit a termék megkíván. Hogy lehet ezt megcsinálni? Van hozzá valami kiegészítő. Most az ''alap'' áruházban nagyon bénán néz ki nálam, amikor a képformátumot átalakítja a program, és nem az eredetiben jelenik meg a termék. Mit lehet ezzel tenni?
Alex -
Belba
őstag
válasz Alex2007 #3113 üzenetére
Alex!
Főbeállítások > Images :
Small Image Width :
Small Image Height : 140
Heading Image Width : 100
Heading Image Height :
Subcategory Image Width : 100
Subcategory Image Height :
Calculate Image Size : true
Image Required : true
Nálam ezek a beállítások!
Ahol nem látsz semmit, ott nem is kell SEMMIT SEM beírni, ettől aztán nem torzulnak el a képek.
(A trükk : mindegyik képfajtának csak az egyik paraméterét határozd meg, a másik paraméter automatikusan alkalmazkodni fog, vagyis nem torzul el a fotó.)
Na, ezt nem én találtam ám ki, hanem itt tanultam én is a fiúktól!< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
vakondka
őstag
-
vakondka
őstag
Ilyen problémád már máskor is volt, igaz ?
Azt hiszem akkor a letöltésvezérlőd volt a ludas...
próbáld meg a fájlt közvetlenül letölteni innen: [link]
vagy kikapcsolni a letöltésvezérlőt, esetleg másik böngészővel a címsorba másolva.
http://oscommerce.extra.hu/uploads/File/new_products.ziphttps://toptarget.hu - Online Marketing Ügynökség
-
-
vakondka
őstag
Szívesen !
nem tudom, mi lehet az oka, hogy nem tudsz arról az oldalról letölteni, de lehet, hogy az extra kavar be valamivel ...de nem biztos
Egyébként nem én írtam a progit csak beütöttem a Google-be hogy mit keresek, kimásoltam a lényeget és felraktam a HoST-ra, hogy bárki le tudja tölteni...https://toptarget.hu - Online Marketing Ügynökség
-
Belba
őstag
Módosulnak az e-kereskedelemhez kapcsolódó törvények : [link]< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
vakondka
őstag
-
Belba
őstag
válasz vakondka #3130 üzenetére
Én is véletlenűl vettem észre ezt a hírt, eddig azt tapasztaltam, hogy összeszedve, 1 helyen nem lehet megtalálni a webshop-tudnivalókat, úgy kell összevadászni...
Még ezeket találtam :
.......................................................................................................
Online vásárlásnál kötelező a pénzvisszafizetés [link]
........................................................................................................
Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége [link]
........................................................................................................
A csomagküldő kiskereskedelmi tevékenység nyilvántartásba vételi kötelezettsége 2007. március 8-ától megszűnt : [link]
........................................................................................................
''... Egyes kereskedelmi tevékenységek nyilvántartásba vétele megszűnt
2007. február 28-án megjelent a nyilvántartásba vételre kötelezett áruk és szolgáltatások köréről és az ezekre vonatkozó kereskedelmi tevékenység gyakorlásának feltételeitől szóló 25/2007. (II.28.) GKM rendelet, melynek értelmében az egyes kereskedelmi tevékenységek gyakorlásáról szóló 15/1989. (IX.7.) KeM rendelet március 8-án hatályát veszti. Így az alábbi tevékenységek esetében a Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatalnál történő nyilvántartásba vételi kötelezettség megszűnt:...'' [link]
............................................................................................................
Vééééééégre nem kell MKEH-engedélyt kérni a webshophoz!!!!!
Aki talál még jogszabályokat a webshop működtetéséhez, az ne tartsa magába!
[Szerkesztve]< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
Belba
őstag
válasz vakondka #3130 üzenetére
Idemásolom az UNAS-tól, ők elég jól összeszedték a tudnivalókat.
17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről
A Kormány a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (a továbbiakban: Fvtv.) 55. §-ának e) pontjában foglalt felhatalmazás alapján a következőket rendeli el:
1. § (1) A rendelet hatálya arra a szerződésre terjed ki, amelyet gazdálkodó szervezet vagy magyarországi fióktelepe útján külföldi székhelyű vállalkozás (a továbbiakban együtt: gazdálkodó szervezet) és fogyasztó köt egymással a gazdálkodó szervezet áruértékesítő, illetve szolgáltató tevékenységi körében kizárólag egy vagy több távközlő eszköz használata útján (távollevők között kötött szerződés).
(2) A rendelet akkor alkalmazható, ha külön jogszabály a rendelet hatálya alá tartozó szerződésről eltérően nem rendelkezik.
(3) A rendelet hatálya nem terjed ki: a) a pénzügyi szolgáltatási és a kiegészítő pénzügyi szolgáltatási, a biztosítási és a biztosításközvetítői, a befektetési szolgáltatási és a kiegészítő befektetési szolgáltatási tevékenységgel kapcsolatos szerződésre, valamint az önkéntes kölcsönös biztosító pénztári és a nyugdíjpénztári szolgáltatásokkal kapcsolatos szerződésre;
b) automatából történő értékesítésre;
c) nyilvános távbeszélő állomás igénybevétele útján a távbeszélő szolgáltatást nyújtó szervezettel kötött szerződésre;
d) az építési szerződésre;
e) ingatlan tulajdonjogának vagy ingatlanra vonatkozó más jog megszerzésére irányuló szerződésekre, kivéve a bérleti szerződést;
f) az árverésen kötött szerződésre.
(4) A mindennapi fogyasztásra szolgáló áruk rendszeres házhoz szállítására vonatkozó szerződésre kizárólag a 7. § (2)-(3) bekezdése, a 8-11. § alkalmazható, az utazási szerződésre és az ingatlanok időben megosztott használati jogának megszerzésére irányuló szerződésre pedig kizárólag a 9. § alkalmazható.
(5) E rendelet alkalmazásában távközlő eszköz: bármely eszköz, amely alkalmas a felek távollétében - szerződés megkötése érdekében - szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, az automata hívókészülék, a rádió, a videotelefon, videotex (mikroszámítógép képernyővel) billentyűzettel vagy érintőképernyővel, az elektronikus levél (e-mail), a távmásoló (telefax) és a televízió.
2. § (1) A gazdálkodó szervezet a szerződés megkötése előtt kellő időben köteles a fogyasztót tájékoztatni:
a) a gazdálkodó szervezet cégnevéről (nevéről), székhelyéről (lakóhelyéről), a külön jogszabályban meghatározott nyilvántartásba vételi számáról, adószámáról és telefonszámáról;
b) a szerződés tárgyának lényeges tulajdonságairól;
c) az ellenszolgáltatásról, beleértve az ellenszolgáltatáshoz kapcsolódó egyéb fizetési kötelezettséget is;
d) szükség szerint a szállítás költségéről;
e) a fizetés, a szállítás vagy a teljesítés egyéb feltételeiről;
f) az elállás jogáról (4-5. §);
g) a távközlő eszköz használatának díjáról, ha azt az alapdíjtól eltérően állapítják meg;
h) az ajánlati kötöttség idejéről;
i) a szerződés legrövidebb időtartamáról olyan esetben, amikor a szerződésben foglaltak teljesítésére folyamatosan vagy ismétlődően kerül sor.
(2) A gazdálkodó szervezet az (1) bekezdés szerinti tájékoztatási kötelezettségnek egyértelműen, közérthetően és pontosan, az igénybe vett távközlő eszköznek megfelelő módon köteles eleget tenni.
(3) Ha a gazdálkodó szervezet telefonon tesz szerződéskötésre ajánlatot a fogyasztónak, annak kezdetekor köteles közölni legalább cégnevét (nevét), székhelyét (lakóhelyét) és telefonszámát, valamint a fogyasztó figyelmét kifejezetten fel kell hívnia szerződéskötésre irányuló szándékára.
3. § (1) A gazdálkodó szervezet köteles a fogyasztót a szerződés megkötése előtt kellő időben, de legkésőbb a szerződés megkötésekor a 2. § (1) bekezdésének a)-f) pontjában foglaltakról írásbeli tájékoztatóval vagy más, a szóbeli tájékoztatást megerősítő dokumentummal (a továbbiakban együtt: írásbeli tájékoztató) ellátni.
(2) Az írásbeli tájékoztatónak az (1) bekezdésben előírtakon felül tartalmaznia kell:
a) a 4. § szerinti elállási jog gyakorlásának feltételeit, módját és következményeit, ideértve a 4. § (5) bekezdésében, a 6. §-ban és a 7. § (3) bekezdésében foglaltakat, továbbá azt az esetet is, amikor a fogyasztót az 5. § alapján az elállás joga nem illeti meg;
b) a gazdálkodó szervezet azon telephelye (fiókja) vagy egyéb szervezeti egysége címét, ahol a fogyasztó kifogásait érvényesítheti;
c) a szavatosság, illetve a jótállás feltételeit, valamint a teljesítést követően igénybe vehető kiegészítő szolgáltatás (alkatrészellátás, javítószolgálat) biztosítását;
d) a szerződés megszüntetésének lehetőségét, ha az határozatlan időre szól, vagy tartama az egy évet meghaladja.
(3) Az (1)-(2) bekezdésben foglaltak nem alkalmazhatóak távközlő eszköz útján egyetlen alkalommal nyújtott olyan szolgáltatás esetében, amelynek ellenértékét a távközlő eszköz üzemeltetője részére kell megfizetni. A fogyasztót azonban ilyen esetben is tájékoztatni kell a gazdálkodó szervezet (2) bekezdés b) pontjában meghatározott címéről.
4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.
(2) A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, szolgáltatás nyújtása esetében pedig, amikor a szerződést megkötötte, feltéve, hogy a gazdálkodó szervezet a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.
(3) Ha a gazdálkodó szervezet nem tesz eleget a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének, a fogyasztó az elállás jogát az áru átvételének napjától, szolgáltatás nyújtása esetében pedig a szerződés megkötésének napjától számított három hónapon belül gyakorolhatja.
(4) Ha a 3. § szerinti tájékoztatásra a (3) bekezdésben meghatározott három hónapon belül sor kerül, a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló nyolc munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta.
(5) A gazdálkodó szervezet köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A gazdálkodó szervezet azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot
a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha a nyolc munkanapos elállási határidő lejárta előtt a gazdálkodó szervezet a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;
b) olyan áru értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac gazdálkodó szervezet által nem irányítható ingadozásától függ;
c) olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;
d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;
e) hírlap, folyóirat és időszaki lap terjesztésére vonatkozó szerződés esetében;
f) szerencsejáték-szerződés esetében.
6. § (1) Ha az áru árát vagy a szolgáltatás díját részben vagy egészben a gazdálkodó szervezet által nyújtott kölcsön [Fvtv. 2. § d) pont] fedezi, a fogyasztó 4. § szerinti elállási jogának gyakorlása a fogyasztási kölcsönszerződést is felbontja.
(2) A fogyasztó a gazdálkodó szervezetnek a fogyasztási kölcsönszerződés felbontásából eredő kárát nem köteles megtéríteni, és tőle kamat vagy egyéb költség sem követelhető. A gazdálkodó szervezet azonban követelheti a fogyasztótól a kölcsönszerződés megkötéséből eredő kárának megtérítését, feltéve, hogy a kölcsönszerződésben ezt a kár elemeinek és összegszerűségének meghatározásával kifejezetten kikötötte, és a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.
(3) Az (1)-(2) bekezdésben foglaltakat kell megfelelően alkalmazni, ha az áru árát vagy a szolgáltatás díját részben vagy egészben harmadik személy által nyújtott fogyasztási kölcsön (a hitelintézetekről és a pénzügyi vállalkozásokról szóló 1996. évi CXII. törvény 2. számú melléklete III. 5. pont) fedezi, feltéve, hogy a fogyasztási kölcsönszerződés a pénzügyi intézmény és a gazdálkodó szervezet előzetes megállapodásán alapul. A gazdálkodó szervezet köteles a fogyasztó elállásáról a pénzügyi intézményt haladéktalanul értesíteni.
7. § (1) A felek eltérő megállapodása hiányában a gazdálkodó szervezet a fogyasztótól kapott felszólítás kézhezvételétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
(2) Ha a gazdálkodó szervezet a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a fogyasztót haladéktalanul tájékoztatni, valamint a fogyasztó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése a gazdálkodó szervezetet nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
(3) Ha a gazdálkodó szervezet a szerződésben meghatározott módon helyettesítő áruval, illetve szolgáltatással teljesít, a 4. § szerinti elállási jog gyakorlása folytán az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a gazdálkodó szervezetet terhelik. A költségek viseléséről, valamint a megfelelően helyettesítő áruval, illetve szolgáltatással történő teljesítésről a gazdálkodó szervezet egyértelműen és pontosan köteles a fogyasztót tájékoztatni.
8. § (1) A gazdálkodó szervezet nem követelhet a fogyasztótól ellenszolgáltatást, ha olyan árut értékesít, illetve olyan szolgáltatást nyújt, amelyet korábban a fogyasztó nem rendelt meg.
(2) A fogyasztó nyilatkozatának elmulasztása esetén sem lehet vélelmezni a gazdálkodó szervezet ajánlatának - hallgatólagos - elfogadását.
9. § (1) A fogyasztó kifejezett hozzájárulása szükséges ahhoz, hogy a gazdálkodó szervezet a szerződéskötés céljából automata hívókészüléket, illetve távmásolót (telefaxot) használjon.
(2) Ha külön jogszabály eltérően nem rendelkezik, a gazdálkodó szervezet a fogyasztó kifejezett tiltakozásának hiányában használhat olyan, közvetlen kapcsolatot lehetővé tevő távközlő eszközt, amely nem tartozik az (1) bekezdés hatálya alá.
10. § A gazdálkodó szervezetet terheli annak bizonyítása, hogy a rendeletben meghatározott tájékoztatási kötelezettségének eleget tett, a határidők betartására vonatkozó előírásokat megtartotta, valamint a fogyasztó 9. §-ban előírt hozzájárulását beszerezte.
11. § (1) A fogyasztó a rendeletben meghatározott jogáról érvényesen nem mondhat le.
(2) A rendeletben foglaltaktól csak a fogyasztó javára lehet eltérni.
12. § (1) Ez a rendelet 1999. március 1-jén lép hatályba, rendelkezéseit csak a hatálybalépését követően kötött szerződésekre kell alkalmazni.
(2) E rendelet hatálybalépésével egyidejűleg a házaló kereskedésről szóló 44/1998. (III. 11.) Korm. rendelet 4. §-ának (1)-(2) bekezdésében a ''nyolc napon belül'' szövegrész helyébe a ''nyolc munkanapon belül'' szövegrész lép.
(3) Ez a rendelet a Magyar Köztársaság és az Európai Közösségek és azok tagállamai között társulás létesítéséről szóló, Brüsszelben, 1991. december 16-án aláírt Európai Megállapodás tárgykörében, a megállapodást kihirdető 1994. évi I. törvény 3. §-ával összhangban az Európai Parlamentnek és a Tanácsnak a távolban kötött szerződések tekintetében a fogyasztók védelméről szóló 97/7/EK irányelvével összeegyeztethető szabályozást tartalmaz.
...................................................................................................................
A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai
Az adott áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor megrendelését az áruházon keresztül eljuttatja a kereskedőhöz. Megrendelése általában akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mail-ben vagy telefonon is visszaigazolják. Az áruházi rendszer által küldött automata visszaigazolás nem egyenértékű a fent említett visszaigazolással. A visszaigazolás pontos formája és határideje az adott forgalmazótól függ. Az ''Információk'' menüpontban megtalálja a forgalmazó elérhetőségi adatait.
...................................................................................................................
Adatvédelem
Megrendeléskor kizárólag azokat az információkat kérjük vásárlóinktól, amelyek feltétlenül szükségesek a rendelés lebonyolításához. Ezeket az adatokat harmadik fél számára nem adjuk ki. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek.
...................................................................................................................
Az elállás joga
Megrendelése során Ön élhet a 17/1999. Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával. Ön a szerződéstől az áru átvételét követő nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. Ebben az esetben az Eladó köteles a Vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni. Figyelem! A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A Vásárló nem jogosult elállási jogát gyakorolni, ha a csomagolást felbontotta.
.....................................................................................................................
Na, máshol meg azt olvastam, hogy a kereskedő a felbontott csomagolású terméket is köteles visszavenni!< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
accesid
csendes tag
az oscommerc product managgert hasnalom, praktikus kis dolog de nem elegge, nekem valami olyan kellene ahol a tablazatban tudodm szerkeszteni az adatokat nem mindegyiket egyenkent felugro ablakban...
-
Alex2007
csendes tag
Sziasztok!
Meg lehet oldalni valahogy, hogy egy termékhez legyenek kapcsolódó termékek? Tehát ha valaki vesz valamit, akkor a rendszer kiírja, hogy az adott termékhez milyen tartozékok választhatóak még.
Alex -
Belba
őstag
válasz Alex2007 #3136 üzenetére
Szia Alex!
Ezt a rendszer automatikusan végzi : ha már többen vásároltak az adott cuccból és vettek mellé ezt+azt, akkor egyszercsak megjelenik a termékoldal alján az ''Ehhez a termékhez az alábbi termékeket vásárolták meg:'' - ablak.
Lehetséges, hogy van erre is valamilyen bővítmény, de ''alapból'' ezt automatikusan intézi a rendszer...
Ugyanígy a TOP-termékek ablakban megjelenő termékek sorrendje is a valós megvásárolt termékeket mutatja, tudtommal nem állítható az Admin-oldalról az osCommerce rendszerében.
(Pl. az UNAS-nál ezeket az adminisztrátor is meghatározhatja, de én ezt egy kicsit csalásnak érzem, mert így a Vevők nem a valóságot látják, hanem manipulálják őket.)
Ha olyan van, hogy javasolsz egy termék mellé kiegészítő terméket, tartozékot, azt írd be a termékoldalra!
Én is így csinálom : pl. valamelyik krém mellé javaslom az UH-masszírozót, hogy hatékonyabb legyen a használata, azt ''TIPP : Használjon mellé UH-masszírozót!'' kiemelt, feltűnő szöveggel intézem el.< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
Alex2007
csendes tag
Szia Belba!
Ha nincs más, akkor az utobbit fogom csinálni, de arra gondoltam, hogy hátha van valami olyasmi, mint a másolás a termékeknél. Nálam például ha vesz majd valaki egy földi digitális vevőt, akkor mellé praktikus vásárolni egy olyan antennát is, ami kifejezetten ehez való. Ezt szerettem volna valahogy tudatni a vásárlóval, hogy ilyesmi is jó ha van hozzá. Ebben viszont az a probléma, hogy például az antennából is több féle van, ezért nem csak egy termék lenne amit csatolni kellene egy ilyen földi digitális vevőhöz. Ugyan ennek fordítva is müködni kellene, mert a vevőből is többféle van.
Ha nincs más, akkor beírom html kódokkal, de jobb lenne valami autómata dolog, amivel párosítani lehetne ezeket a dolgokat.
Alex -
-
Alex2007
csendes tag
Szia Belba!
Ezen még rágódom egy kicsit, ha megvan a szerintem legjobb megoldás majd megírom. Most megint eszembe jutott valami. Hogyan lehet megoldani, hogy a fő termékkategóriák ne csak ball oldalt jelenjenek meg. Nálam van egy csomó főkategória, aminek vannak képei is. Ez egész jól nézne ki, ha valahogy megjelenhetne a főoldalon, és nem csak akkor ha ball oldalt rákattint az ember.
Alex -
-
vakondka
őstag
válasz accesid #3142 üzenetére
Ez alatt mit értesz ? Hogy hány termék van raktáron, vagy az árakat és más egyebet is ?
legyegyszerűbb az lenne, ha kiexportálnád minden nap a products táblát phpmyadmin-nal, excelben átírnád a változásokat (árak, mennyiség, stb), majd szépen vissza beimportálod az adatbázisba és kész !
ha végleges törlést illetve vadiúj termékek felvitelét kell megoldani, akkor viszont más megoldást kell keresni...esetleg írni rá egy programot...
[Szerkesztve]https://toptarget.hu - Online Marketing Ügynökség
-
vakondka
őstag
válasz accesid #3142 üzenetére
Ezzel az összes árat tudod módosítani egyszerre: [link]
Ez a másik a raktárkészletet is módosítja egyszerre az összes terméknél: [link]
kiírja egy űrlapba az összes terméket, ott módosítod és kész !
Ilyesmit kerestél ?
[Szerkesztve]https://toptarget.hu - Online Marketing Ügynökség
-
-
Belba
őstag
A Szolgáltatóm szerverének az órája egy ideje -9 órával kevesebbet mutat a magyar helyi időnél...
Eddig is -2 órával késett, azt valahogy elviseltem, de ez a -9 óra már bosszantó!
Sajnos, a webshop a szerveridő szerint dátumozza a megrendeléseket.
(A weboldalra kitett naptár is -9 órával késik.)
MOST ezt mutatja a szerveridőm : 2007/05/08 08:21:11
Panaszkodtam a Szolgáltatónál, de őszerinte ez megoldható lenne sima programkiegészítéssel is.
Állítólag nem tudja átállítani a szerveridőt, mert a többi sok-sok tárhelybérlőjét nem zavarhatja össze, mert ugye sokan bérelnek tőle ukrajnából, horvátoktól, szlovákoktól, lengyelektől is tárhelyet... (Basszus, milyen jó is lehet, hogy nekik megfelel a -9 óra eltérés, végülis ők nem Európában vannak, hanem Alaszkán!)
Állítólag a szervereink Dallasban vannak, a dallasi helyiidő -7 órával tér el Mo. idejétől...
Szerintetek megoldható programozással a szerveridő eltérésének korrigálása???
[Szerkesztve]< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
Alex2007
csendes tag
Szia Belba!
Minden megoldható, de szerintem inkább cserélj szolgáltatót. Mostanában számtalan helyen és cégtől lehet tárhelyet bérelni. Az még valahogy elfogadható, ha a GMT van beállítva, mert ahoz lehet viszonyítani az időzónákat, de -2, aztán késöbb -9 óra nehezen magyarázható. Arról nem beszélve, hogy mi van akkor, ha holnaptól átálítják megint valami másra, akkor újra programozol?
Alex -
Belba
őstag
válasz Alex2007 #3149 üzenetére
Igen, nekem is ez volt az első gondolatom, hogy nemá ott álljak állandóan és figyeljem, mikor ''méltóztat'' a Szolgáltató szervere -5, vagy -12, vagy akármire átváltani...
(Kicsit röhögnöm kell azon is, hogy az ukrajnai és más európai bérlőjük miatt nem változtathatnak a -9 órán????... Annak a nyomorult ukrajnai bérlőnek épp úgy égnek áll a haja a -9 órától, mint nekem itt Mo-on!...)
Komolyan, már kezdek arra gondolni, hogy ez a cég nem is tárhely-szolgáltat, hanem valami fedőcég???... Egyáltalán nem fontos nekik, hogy elégedettek legyenek a tárhely-bérlőik, sőt : minden problémámat azzal söpörnek le, ha nekem ez nem tetszik ÍGY, akkor menjek más Szolgáltatóhoz...
Azt hiszem igazad van : muszáj lesz Szolgáltatót váltani, ezzel a mostanival már tele a hócipőm!< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- BestBuy ruhás topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Főzőcskés topic
- További aktív témák...