Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dokar

    addikt

    válasz Vagyok #934 üzenetére

    Az én 1.4-es F Astra-m most lesz 10 éves és nem zörög benne semmi, nyikorgás sincs, olajfogyasztás sem érzékelhető és olykor tolom neki, mint az állat és így 6-7 liter üzemanyagot eszik 100-on vegyesben. Néha meg kell az autót hajtani. :D

    extra - SEXRay

  • tomcica

    addikt

    válasz Vagyok #939 üzenetére

    Astra G 1.7 DTI N-Joy 2004-es tobb mint 120ezer km.Ujonnan vettuk,azota a kotelezo szervizeken volt mas meg nem lett rajta cserelve.Nalunk az utak remiszto rosszak (Vajdasag-Szerbia) az uzemanyag minosege pedig kb. a regi roman szintjen,jo szar.
    Az auto sokat megy varosban es heti 1-2x hosszabb uton kb 400km.Attol fuggetlenul,hogy az autos szakik azt tanacsoljak,hogy az uj dizelekkel egybol induljunk,mert nem kell melegiteni,mi megis 4-5 percig melegitjuk reggel indulaskor es egy-egy hosszabb ut utan mindig fokozatosan van leallitva.Tehat a 400km utolso 10-20 kilometere mar nem 120-140 tempoban tortenik hanem 100-110 es itthon a varosban pedig kimeletes leaallas.
    A fo elv nalunk nem csak az,hogy az auto szolgaljon minket,hanem az is hogy rendesen karbatartjuk a verdat,igy sokaig is tud szolgalni minket....

    There are two mistakes along the way to Mastery: Not starting it and not going all the way."

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Vagyok #939 üzenetére

    1,6 Twinport Astra G Caravan. A fogyasztáson ne csodálkozz, ekkora testet mozgatva, normális, dinamikus használat mellett ez ennyi. Az 1,6-ost nekem ugyan mindig sikerül 8l alatt tartani, de nem is nagyon pörgetem, meg ez már húz is alacsony fordulaton. Előtte 1,2-es Kalosom volt, az is ugyanennyit evett - egyszerűen szenvedett a kis űrtartalmú motor. Soha többet nem veszek alulmotorizált autót. :(

    Meghibásodás eddig nem volt, bár a napokban vettem észre, hogy a jobb első ablak vezetőoldali ablakemelője megadta magát - kijár, és akad a kapcsoló, de nem elektronikai, hanem egyértelmű műanyag hiba, és nem tartom kizártnak, hogy az egyéves lányomnak köze van a dologhoz, mert időnként beveszi magát a vezetőülésre, és nem lehet kirobbantani onnét.

    Májusban megyek vele egyéves szervizre, kb a 15e km is addigra lesz meg.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • helkis

    addikt

    válasz Vagyok #934 üzenetére

    amióta a G-astra, classic II néven fut (2002?) azóta a Lengyelek rakják össze, mi több az apróbb cuccokat saját alvállalkozóikkal csináltatják, mivel azok is profitorientáltak nyilván faragnak az előállítási költségeken.. egyébként ez jellemző manapság az összes ''nyugati'' kocsira, ''utángyártott alkatrész''-gyárak szállítanak a nagyoknak, minőség egyre csökken, a hibajelenségek meg nőnek..

    nálam ez a '98-as 1.2-es 16v-s astra mondhatjuk alul van motorizálva, 100km/h-felett nincs benne erő, amit néha bánok. ;) csak melóba járok vele napi 10k oda vissza, ill havonta 1-2 Győr-Veszprém-Siófok útvonal 2 személyel + némi csomaggal, így a fogyasztása: 6.5-7l dinamikus vezetés mellett.. ha több a hosszabb út: 5.5-6l-el elkotyog..
    jelenleg van benne 83,5ekm, tavaly vettem 72ekm-rel.. cseréltem rajta vásárlásnál olajat, olajszűrőt, benzinszűrőt, pollenszűrőt, légszűrőt, késöbb gyertyákat, mindez kijött 20k-ból, szerencsére vezérmű-láncos így ezt is megúsztam, műszakira kellett egy hátsódobot vennem 11k-s utángyárot lett.. többi cucca valszeg még gyári, műszakin csont nélkül átment tavaly novemberben. gazdaságos kis autónak tartom, a vezetőűlés nálam is nyekereg, de ez legyen a legnagyobb baja.. ;)

    "Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org

  • Vada

    tag

    válasz Vagyok #939 üzenetére

    1993-as Opel Astra GSi-m van :)) most fogja a 14. életévét betölteni :U kb minden nap kapja az osztást (mindig versenyezni akar valaki ha meglát ) 2.5 éve van nálam amit cserélni kelett hibásodás miatt : mocitartó bak 8-as acélcsavarja eltört :DD (nyomaték adott neki mikor kifordultam a vácin a kútról nehéz a lábam mit tehetek ellene !? ;) ) üzemanyag relé csere (nagy szopás volt mire kiderült hogy az a baja mindig leállt....) az eredeti mocinak semmi baja nem volt még az olaj se folyt . Mocicsere után picit folyik az olaj ;) de ez legyen a legnagyobb problémám ez egy 2.0 16V-s moci nem vagyok bizots menne de 91 vagy 92 gyártású. 3 vagy 4 hidrotőke lett cserélve benne annó. Mr Dyno 170 LE-t mért rajta. majdnem 200Nm a nyomaték fogyaztás ha szét versenyzem magam a városba max 11 liter ahogy járok vele 8 - 8.5 ; autópálya 170-235 között 9.5 . Ja amit cseréltem még hátra kapott új tárcsákat meg betétet .Más nem is jut eszembe hogy mit kelett cserélnem meghibásodás miatt a többi cumót amgamtól cseréltem . Nem recseg , nem ropog , nem nyikorog viszont duruzsol rendesen :)) ja és kicsit füstöl is picit nagyobb a benzinnyomás az alapnál :D

    WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.

Új hozzászólás Aktív témák