- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Apple asztali gépek
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Bluetooth hangszórók
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
Hirdetés
-
(Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
ph Jó pár éves kihagyás után, a Computex örömére elkezdjük a videós tartalmak gyártását is.
-
Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
it A jelentések szerint Musk arra kérte az NVIDIA-t, hogy a Teslának szánt AI-chipeket az X és az xAI felé irányítsa át. Idén 3-4 milliárd dollárt költhet NVIDIA hardverre a Tesla.
-
Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
ma A Motorola Edge (2024) ugyanazt tudja, mint a Fusion, de vezetékmentes töltéssel kiegészítve.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
Ez az opcio azert tovabbra is adott lesz. Azzal, hogy lesz egy turbo a benzinmotoron, nem lesz vege a vilagnak. Szvsz egyre olcsobb lesz az is, a javitasa is, alkatresz is. 10-15 evesen ezek a turbos kis benzinesek is menni fognak, de talan meg tovabb is. Szerintem tul van misztifikalva, de ezt mar sokszor leirtam. Meglasssssuk
K astras cikket elolvasva pl tök erdekes amikor irjak, hogy a 3 hengeres 1.0 benzin motor, pl jobban optimalizalhato turbora, mint a 4 hengeres. Ez is erdekes es maris megvan a magyarazat az 1.0 turbos benzinesre. Mindenki csak huhuog, hogy uuuuuuuuuu, aztan tessek, lehet, hogy egy 3 hengeres 1.0 benzin strapabirobb lesz turboskent, mint egy 1.4 es Nagyon kivancsi leszek erre a K ra
-
Declare
őstag
válasz haddent #40660 üzenetére
Nekem se lenne jo, de egy varosban futkosos autonak, ha valaki arra keres kocsit, alternativa lehet.
Miben valtozik a turbo ha a motor 2 literes vagy 1,4 literes? Ugyan az a turbo, ugyan az a cel, ugyan az a modszer. Van egy x teljesitmenyü szivo motor, amire raakasztanak egy turbot es lesz 1,5x teljesitmenyü. Nem latom a különbseget, hogy 90 lobol csinal 120 at (pl 1.4 eseten) vagy 150-160 lobol csinal 200 at (2.0 eseten)
-
Declare
őstag
Igy van ez motor kerdese, nem a turboe. Egy 1.4 es motor mindig nagyobb %os kihasznaltsaggal jar, mint egy 2 literes. Söt ha rarakjak a turbot, kevesbe kell pörgetni, valoszinüleg kevesbe is van pörgetve, ami meg pozitiv a motorkopas szempontjabol. Ok nyomatek nagyobb, de tetelezzük fel nem hülyek a mernökök es ami nagyobb terhelest kap, azt nagyobb teherbirasura cserelik.
-
Declare
őstag
válasz haddent #40671 üzenetére
Ez szvsz total falssh. Mindent hatarertekre terveznek ma mar. Egy 3.0 szivo benzin alkatreszei ugyan ugy a teljesitmenyenek a hatarara +x% biztonsagra vannak tervezve, mint barmi mas. Senki nem fog dragabb, erösebb alkatreszeket beepiteni, mint amit a motor tud. Ergo ha a 3.0 szivora raakasztjak a turbot, ugyan ugy ki kell cserelni erösebbre a kritikus alkatreszeket, mint az 1.0 eseten.
A masik meg, hogy nem forog többet egy motor, mert van rajta turbo. Söt kevesebbet, mert nem 4000 fordulaton adja le a max teljesitmenyt, hanem 2500on mondjuk.
(#40673) gban +1.
-
Declare
őstag
válasz haddent #40679 üzenetére
Olvasd el a K astras cikket ott fennt Abban irta a csoka, hogy a 3 hengeres szebben jart, es szebb volt a hangja, mint az 1.4 4 hengeresnek es erre mondtak neki, hogy azert, mert a 3 henger jobban hangolhato a turbo tulajdonsagaihoz, mint a 4.
En sem tudom, soha nem vezettem 1.0 turbot, csak a cikkre tudok hagyatkozni
-
Declare
őstag
válasz sziku69 #40698 üzenetére
Gratula! Jo ez a szin is! Hany lovas az a motor? Ebbe a kasztniba az igazan kellemes lehet
Vezerlesre viszont figyelj. Ha nem lancos, akkor ilyen km allas körül kellene szerintem cserelni. Ketlem, hogy aki eladta az lecserelte volna. Az ha nincs idöben cserelve es elszakad, akkor cumi van
(#40710) zolikaDB: Hat ez valami meseszep föleg a kifordult hatso kerekek igazan vonzoak, mint egy tulterhelt zsiguli
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Nekem a gugli elsö talalatra 100 lovat dobott ki szoval van belöle, de kerdes, hogy ez milyen akkor
J astraban mar 140 loerö asszem. Nekem még csak 125
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #40724 üzenetére
nincs ebben ennyi sracok Furcsan keveseltem a 75 lovat egy 1.7es dizelhez, ezert rakerestem az 1.7 C corsara gugliban es az elsö ertelmes talalat azt mondta 100 lo es ez egyböl hihetöbb volt.
ha 75 akkor 75...ebben a kategoriaban kellö nyomatek a dinamikus autozashoz biztos megvan, egyen keveset es ne legyen nyügös es akkor mindenki happy
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #40730 üzenetére
ez volt a 2. talalat gugliban [link] innen indult a "lavina"
-
-
Declare
őstag
válasz haddent #40744 üzenetére
Lassan összeaall a motorokrol alkotott velemenyed
-kis köbcentis turbo nelküli motor jo, ha eszi is az olajat attol meg jo, de baj, hogy gyenge
-kis köbcentis motor turboval sz.r, ha olajat is eszi akkor sz.r a köbön, erös es nyomatekos, de attol meg sz.r
-nagy köbcentis motor turbo nelkül jo, ha olajat is eszi az normalis söt jo, erös es nyomatekos tehat jo
-nagyköbcentis motor turboval jo, ha olajat is eszi akkor (idezet) "hát k**a gáz ", de erös, nyomatekos tehat jonem könnyü Neked megfelelni
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz haddent #40746 üzenetére
Na akkor egyeterthetünk abban, hogy varjunk inkabb tapasztalatokat, mintsem, hogy olvasunk egy cikket es hurrogunk (Tsi motor élettartam kérdés analogiaban a "minden opel ecotec 1l olajat eszik 1000km en) ne itelkezzünk tapasztalat nelkül varjuk ki.
Semmi labor környezet nincs a dolgogban. Egy 1.4 turbo az azt a teljesitmenyt, gyorsulast nyomatekot hozza, ezen sok vita nincs szvsz. Gondolod nem szettek volna izekre, ha nem adja le azt a nyomatekot es loeröt Tsi, mint amit rairtak? tetszik, nem tetszik, lassan egy 1.0 turbo 3 hengerrel elver a piroslampanal 0-160 ig mar nem biztos, mert ott elfogynak a literek
Nyilvan en nem mondom, hogy a szivo benzin hangja (pl a 320i sor6 motor) nem gyönyörü es nem szebb, mint egy azonos vagy nagyobb teljesitmenyü 1.4T......egyertelmü. Viszont eljart felette az idö....nagy, nehez, sokat fogyaszt es szennyez. Dizelböl is mi volt regen: szivo. Ma mar turbo nelkül el sem kepzelhetö a dizel....szvsz ez lesz a benzinnel is. Mazda meg nyüglödik egy picit, de ahogy a tubos technika fejlödik egyszer csak kövülette valnak. Szvsz
Hogyne lenne gaz. De ez a cikk nem altalanossag. Plane nem is a kis tsikröl szol a törtenet, hanem nagyobbakrol. Ja hogy van ilyen...megesik...mas motorral es gyartoval is. Abban egyebkent baromira igazat adok a csokanak, hogy szerintem is a veget az fogja jelenteni ezeknek a tsi motoroknak, es ezert fognak ezek hamarabb meghalni, mert majd 3.-4. tulajkent megveszi a felvagos olcsojanos 1 millaert az anno 15 millas autot de se penze se esze nem lesz karba tartani es ugyan ugy a sültkrumpli olajat csereli majd benne, mint anno a wartburgban.....amig megkapja a szükseges szervizt es karbatartast nem hiszem hogy sokkal veszesebb hosszu tavon sem a fenntartas.
(#40747) horvathkrisz erröl szol a forum Ö legalabb kiall a velemenye mellett es ervel sokan csak bedobnak valamit aztan elhallgatnak....az mas kerdes, hogy sokszor nem ertek egyet az ervelessel, de ha talalok benne elfogadhato dolgot, akkor behuzom a piros pontot
-
Declare
őstag
válasz johnny82 #40751 üzenetére
En mar leirtam a masik topicban, amit tudok rola.
Viszont 15k km, javareszt varosi hasznalat mellett, miert akarsz dizelt? Igazan a dizel elönye hoszabb egyenletes haladas mellett jön ki. Varosban, föleg nem üzemmeleg hasznalatnal nem fogsz sok üzemanyagot megtakaritani. Raadasul ott a DPF, ami varosi hasznalatba szepen koszolodik...van dpf tisztito progi az autoban, amikor plussz benyaval felforrositja a katalizatort es kiegeti, de ilyenkor 2x annyi üzemanyagot fogyaszt ami odavag az atlag fogyinak is, illetve ajanlott olyankor addig nem leallitani, hanem menni vele, amig nem vegez.
Ehez hozzajön a dragabb szervizköltseg, plane, hogy hasznaltan veszed, riziko, hogy az elöö tulaj, hogy hasznalta/tartotta karban. Opel astrarol beszelünk, ami kedvelt ceges auto, szoval könnyen benne van a pakliba, hogy egy "senki autoja" volt egy cegnel, ütöttek vagtak, lizing vegen visszaadtak, km-t visszatekertek es Te meg jol besz...pod vele. 5 evesen 70k km siman a gyanus kategoria...plane egy astraban.
Szoval röviden en döntöen varosi 15k km eves futas mellett nem hiszem, hogy vennek egy hasznalt dizelt.
mod: gondolj bele abba is, hogy egy hasonlo autot benzinesböl 1-2-3-400ezer forinttal olcsobban megkapsz. Otthoni üzemanyag arak es evi 15k km varosi autozas mellett, kapasbol, ha semmit nem kell költened a kocsira, akkor is legalabb 2 ev mire kiautozod, de lehet 3.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz forintuser #40857 üzenetére
Hivatalosan van valami krlat, meddig hasznalhatsz külföldi rendszamos autot, mas orszagban. Valami par honap egy evben max. Innentöl kezdve, mindenkinek a sajat kockazatvallalasan mulik a dolog.
-
Declare
őstag
válasz haddent #40903 üzenetére
En erröl a Mollrol meg nem hallottam. Varta, Exide, Bosch. En ezekben hiszek. Nekünk Bosch van minden autonkban.
Nezd meg a lestiakku.hu-t. Semmi közöm nincs hozzajuk, nem azert reklamozom csak a jo tapasztalat. Maximalis korrekt es megbizhato ceg. Amikor nekem a gyartasi hiabas Bosch akkummal ment itt a macera, mert a Bosch szervizes felszamolt 30 eurot a csereert, elmondtam nekik is telon es mondtak, hogy nem is ertik a dolgot, ilyen esetben naluk szo es hang nelkül, bemerik, cserelik, küldik vissza a gyarnak. Meg mondtak, hogy Bosch akkubol nem is talalkoztak meg ilyen gyartasi hibas peldannyal, egyik legjobbnak tartjak ök is
-
Declare
őstag
En ugy tudom ez Eu rendelet, nem orszag specifikus. Ha eletvitel szerüen tartozkodsz valahol (bejelentett lakhellyel, munkahellyel), akkor van 1-2-3 honap amig olyan autot hasznalhatsz, ami nem az adott orszag rendszamat viseli (ugyan ez igaz arra is, hogy elvileg ha nekem van egy nemet rendszamos autom, azzal nem autozhatok többet 1-2-3 honapnal Magyarorszagon, függetlenül attol, ha van ott is lakcimem.)
Az hogy Ausztriaban ha dolgozol, kell allando lakcim, azt nem tudom, nehezen tudom elkepzelni. Hanyan ingaznak Magyarorszagrol Ausztriaba? Ök pont azert teszik ezt, mert a dragabb eletszinvonalra kalibralt osztar eurot költik az othoni, nagysagrendekkel olcsobb lakas es auto fenntartasra. Ha allando lakcim kellene az osztrak munkahoz, nem ingazna senki
-
Declare
őstag
válasz haddent #40908 üzenetére
Nem rakhatsz bele barmekkorat szerintem. Talan valahol van rola leiras. Nekem 74 Ah akku van, de asszem ez a max. Szoval 100 Ah mar rakhatnek bele ha jol tudom A boltot meg csak a jo tapaszalatok miatt irtam.
(#40909) gban Jah hirtelen ezen a bejelentett lakcim kötelezö dolgon akadtam el
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #40911 üzenetére
Pont erre irtam, hogy nem ugy van, hogy akkorat teszek bele, amitöl meg be tudom cskni eppen a motorhazat Tul nagy akkut veszel, amit nem tud feltölteni a generator, akkor szivattyu Azert mondom, h nekem, ha jol tudom a 74ah a max. (1.7 cdti).
Szvsz meg kell nezni, mi a max amit ajanl a gyarto es abbol venni egy ilyen nevesebb, nem tesco gazdasagos peldanyt, azt csok , jah meg egy normalis töltöt, ami szulfatlanit, azt neha ratolni.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tibee77 #40942 üzenetére
Atyavilag. Nem akarlak elkeseriteni, de ha egy ilyen troger tulaj autojat sikerült kifognod, akkor keszülj fel barmire....90k km a vezerles csere ebben a kocsiban.....en 160k nal csereltem...ez volt a kocsinak a 2.csere...
vizpumpat is csereld!
Nekem 140k körül volt a csere, mindennel együtt...normalis cuccokkal, munkadijjal, olaj es minden szürö, vizpumpa + xenon izzo csere (iizot en vittem).
Ha 6 sebesseges, akkor a kettöstömegüt is nezesd meg, mert sanszos, hogy elete vegen jar.
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #40956 üzenetére
Ezek alapjan nekem is 100k, nem 90k bar nekem z17dtj motor van, ami most esik csak le, hogy nem eggyezik meg tibee77 motorjaval. Mondjuk a lenyegen nem valtoztat. Nekem 90k nal cserelte az opelszerviz az elözö tulajnak es bele volt nyomva egy post it a szervizfüzetbe, hogy kövi az 180k.
-
Declare
őstag
Szerintem is ez mar a dolog tulbonyolitasa. Nekem fogalmam sincs, milyen van benne. Szerelö tudja, mi a jo, pontosan mi kell bele aztan ennyi. Nyilvan amelyik dragabb, az jobb minösegü, nekem ennyi eleg (marmint ugy ertem ezt a dragabb jobb dolgot, hogy ha pl van 3000 Ft körül szijak, meg 10 000ft körül, biztosan nem vennem a 3000 -es kategoriat. Az hogy a legdragabb a legjobb vagy a par%aal olcsobb ugyan olyan jo vagy jobb az persze siman lehet.En viszont olyat soha nem tapasztaltam es igy nem is hiszem hogy valamiböl a fele vagy harmada aru termek ugyan olyan jo vagy akar csak hasonloan jo legyen.)
En csak az olajba kontarkodok bele a Moly-bol nem engedek
-
Declare
őstag
Ahhaaaa, majdnem nalam kötelezö alapfelszereles a xenon. Vezess este egy xenonosat, aztan egy sima izzosat es többet nem irsz ilyet. Ezerszer jobban latsz, sokkal jobban eszreveszed a vadakat, mert szabalyosan vilagit a szeme a sötetben tavolrol, latsz ha esik az esö akkor is......hosszu a lista
A sima izzok 1700lument tudnak kb (a jobbak), amit össze vissza szornak es a tükrös foncsor, ami ele be van teve, egy reszet iranyitja kb arra amerre mesz. A xenonok 3200 lument produkalnak es egy specialis "projektor" vetit elöre egy megtervezett kepet.
Sima ledes izzot betenni max dlr be, mivel annak is specialis projektor kell, anelkül semmit nem er, meg talan roszabb, mint a sima izzo.
-
Declare
őstag
válasz tibee77 #40989 üzenetére
Ha valamit nem tart karban az ember, normalisan, annak jo esellyel kesöbb issza meg a levet. Jelen esetben ha nem lesz szerencsed, a fillereskedö elözö tulaj spuursagat fogod Te megszivni, ha cserelni kell valami alkatreszt, mert nem ugy hasznaltak/tartottak karban, ahogy illik. Ez egy dizeles kocsinal hatvanyozott problema.
En soha nem fillereskedtem a karbantartason. 15k az olaj amit beleteszek, holott lehetne ugyan ez 4 ezer is, a szerelöm is az altala legjobbnak velt dolgokat teszi bele, holott az is lehetne kevesebb, söt lehet, hogy talalhatnek egy olcsobb szerelöt is, de azt tudom, hogy a mostanim egyreszt draganak nem mondhato (max nem a legolcsobb), cserebe viszont amit javitanak/cserelnek, azt lelkiismeretesen es normalisan megcsinaljak es nem utolso sorban komoly összegben mernek fogadni, hogy nem vernek at.
En is Mo-on szervizeltetem a kocsit, idöpontra viszem es akkor nincs gond.
Fillereskedni lehet persze, csak egyszer pukkanjon el valami az osztark autopalyan, aztan ha semmi mast nem fizetsz csak a trailert, akkor a spursagon megsporolt x euro 2x fizted ki es akkor egy osztrak szerelö mégg ra sem nezett.
De ez csak az en hozzaallasom, velemenyem, mindenki ugy es arra költ persze, amire jol esik
-
Declare
őstag
Sajna utolagos xenon az draga mulatsag valoban ezert irtam, hogy en a következö automat is igy fogom keresni
Emelt fenyerejü sima izzo mindig kevesebb ideig fogja huzni sajna. Ezert hülyeseg ez, hogy Mo-egetni kell a lampat külterületen. Föleg egy xenonos autonal, ahol 30k egy izzo szett es tök feleslegesen eg. Ezert nyerö a DRL, ha van
(#41009) horvathkrisz vagy öreg az izzod, vagy nem hasznalod este, de szerintem olyan vitazni azon, hogy jobban lehet e latni a xenonnal, mint hogy a 200loerös auto jobban huz-e mint a 100
(#41010) mephi666 foncsor, bura, izzo....ha ezek jok az sokat dobhatnak egy sima lampan is. Esetleg nezd meg ezek milyen allapotban vannak Nalad.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tibee77 #41013 üzenetére
Megmondom őszintén, az eddigi hsz-eidből nem erre következtettem, de akkor tévedtem.
Én amikor a kocsit megvettem (2008 as 1.7cdti Z17DTJ) odavittem a szerelőmhöz, akik töviről hegyire átnézték. Pár apróságot kicseréltek, megbütyköltek (kesztyűtartó világítás, egyik első fékpofa stb.), de ez fontos. Ezt ajánlom Neked is, mert akkor ilyenek nem fordulnak elő, hogy félig leszakadt vezérléssel járkálsz.
Mindenképpen hallgassa meg legalább a turbót, hogy rendben levőnek hallja e, azért egy szakavatott fül, ha valami nagyon nincs rendben szerintem kiszúrja, illetve mégegyszer leírom, mert lehet elkerülte a figyelmed, hogy a kettőstömegű lendkereket is nézze meg (vagy youtubeon keress rá milyen tünete van ha rossz) annak a javítása nekem 2 vagy 3 ezer euroba fájt az előző tulajnak a trélerezéssel együtt, mert menet közben adta meg magát. Ha 6 sebességes a kocsid, sanszos, hogy végét járja 160k km nél. Otthon szerintem 200k körül megcsinálják, osztrákiában biztosan nem ennyi.
Olajat 10-15k km enként cseréld és abból is valami normálisat tegyél bele. (Én ezt használom, erről találtam a legjobbakat.)
Ezen kívül amikor megvettem, az első olajcserekor egy ilyen motorpucolót öntöttem az olajhoz, hogy tiszta lappal indítsak megoszlanak a vélemények, hogy ez jó nem jó, használ nem használ....nekem semmi negatívat nem okozott, szerintem egy használt autó vásárlás után jó lehet. Kipucolja az esetleges koszokat. Elvileg.
Motorkódunk ugyan nem eggyező, de nekem ettől az üzemanyag adaléktól észrevehetően szebben jár a motor.
Ezek a tapasztalataim eddig, amiket összeszedtem a kocsival kapcsolatban, illetve ezeket csinátam/használom..... és egyelőre minden szépen működik és teszi a dolgát.
mod: túlélő felszerelés: égőkészlet, elsősegélydoboz, akkutöltő, hosszabító, meg két kesztűy, amibe belepakoltam fogót, csavarhúzót, gyorskötözőt, fémfűrészlapot. Ezek bent vannak a csomagtartóban. Meg van egy bicska a könyöklőben Jah meg csomagtér tálca. baromi hasznos!
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Semmi baja nem lesz a ha töltöd. Gondolj bele a generator minden beinditas utan folyamatosan töltögeti az akkut es a legkevesbe akkubarat modon, max töltöarammal.
Ha van egy jo akkutöltöd, az erzekeli milyen kondiba van az akku, annak megfelelöen tölti/szulfatlanitja szulfatlanitas pedig kifejezetten jot tesz az akku elettartamanak.
-
Declare
őstag
válasz haddent #41226 üzenetére
Basszus ez baromi jo
Az hogy kijelezne a dpf regeneralast, meg hogy a parking lampat tudnam DRL nek hasznalni, az nagyon jo lenne meg az is hasznos, hogy megnyomok valami gombot es kiirja a vizhömersekletet a többi viszont nekem nem kellene.
Vegyel es probald ki ha nem robban fel a kocsi en is veszek
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #41248 üzenetére
Ez igy van. Pl pont az autos topicban csocsaltuk egy kicsit az uj Mondeot....vagy inkabb csorgattuk a nyalunkat
Kifejezetten butan nez ki a nagy kasztni egy 16 os kerekkel [link]
Meg mondjuk nekem a feher szin se tetszik nagy autokon, de ez mar mas kerdes....
egy 17-18 felni ami nekem tetszik egy auton. A 19 is jol tud kinezni egy nagyobb kasztnin, de annyira peres gumikkal, sem a komfor, sem a katyubiztonsag nem lehet tul erös....
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Volt sajna a cseheknel, meg otthon is egy ket olyan vasuti atjaro/katyu, aminel azt hittem kiszakad a kerek....16" al, nem bantam, hogy nem 17.
A masik a költsegek. Ha van egy 6-8 millas bmw, arra ne kerüljön 16 os felni, mert szebb ra a 17-18, de nekem az astrara igy volt közel 200k a gumi es felni. 17 collbol majdnem 300 lett volna es akkor az kenyesebb, gyorsabban csereerett lesz es jobban fogja is a kocsit. A kasztni nem nagy, igy a 16 se nez ki hülyen. Nyilvan ha a költseg nem szamitana akkor 17 es ment volna ra....de ha nem szamitana akkor meg nem H astram lenne es a kör bezarult
(#41261) tresh Ugyan ilyen a strukturfelnim a telivel, csak 16". Ez a kocsi meg emelön van vagy ilyesmi ilyen 16" al nekem.
Ezt az ültetes dolgot viszont tovabbra sem tudom hova tenni.....de ha Nektek tetszik, persze hajra -
-
Declare
őstag
Nyilvan en sem adtam volna el, ha 17 es felnim lenne, de mivel uja vettem, igy döntött a piiinz
(#41269) tboy93 de hat ez egyaltalan nem gaz! Amilyen kepekert rajongani szoktal Te is, azt hittem ilyen szikrazo alju 45° os kerekekkel allo verdat hajtasz . Ha nem mondod, hogy ültetve van, fel sem tünne. Mondjuk tovabb en mar nem ültetnem, egy szep felni, kis nyomtavszelesitö es perfekt marmint nekem persze
(#41271) horvathkrisz pont a nyuggerek nyomulnak, kombival, lakokocsit vontatva nekem baromira nem jön be a kombi....egy szep limuzint elrontani azzal, hogy felbevagjuk es betoldunk 3m femet....a hatuljat meg lecsapjuk nem az en vilagom....egyedül az allroad ami ezt szepen hozza.
A kombi egy igaslo....4 gyerek, malteres vödör, babakocsi, "apa lasiiiiiiiits, tudod, hogy mindig felkeveredik a pici gyomra" .....ilyenek . A 20" meg sportkipufogo a visszasirt fiatalsag szimbolumai rajta
no offense, praktikus persze ....de melle kell egy szep, erös, sportos limuzin a garazsba
-
Declare
őstag
válasz horvathkrisz #41279 üzenetére
nem, ez az en latasmodom. nem tetszenek a kombi autok...ennyire egyszerü egyelöre nem kell gyerekülest szerelnem, nem akarok mosogepeket es CRT tv ket szallitani, sem festö letrat.....innentöl kezdve eszembe se jut +500kg vassal közlekedni es a designt bealdozni....lehet eljön az en idöm is, de amig lehet kitartok a limuzin mellett......mondom ezt egy gtc vel most
(#41280) hdman csak addig amig nem nö még egy picit a kis lurko....Ö mar nem fogja levenni a gazrol a labat, mint a tatter milyen buetooth kütyüd van? Allandora van radugva?
-
Declare
őstag
Kivancsi lennek, mit loggolna egy hazauton biztos erdekes lenne megnezni. Sajna ahogy nezem WP re nem müködik
(#41291) horvathkrisz semmi berögzödes nincs azon, ha valami nem tetszik. Ahogy AMDPower is irta, nem vagyunk egyformak Praktikus en ezt alairom, de egyszerüen nekem egy aranytalan, csapott hatu limuzin mind, kiveve az allroad, annak van egy olyan szep öszhang a formajaba. szvsz
-
Declare
őstag
válasz horvathkrisz #41301 üzenetére
Az hogy ez egy opel forum es van egy altalanositott velemeny, hogy az összes bmw-s, audi-s egy paraszt (en nem osztom, no offense )
Rakj melle egy 3 as limuzin kepet....nekem nem szep....de mivel összeraktam mar, hogy Neked akkor egy 318d touring van igy tovabbra is hozzateszem, nem fikazas, csak nem tetszik
Ha a szivedre teszed a kezed, akkor a kombi tetszik jobban (mert szebb, arányosabb), vagy a kombi tetszik jobban, mert befer a szekreny? mert szerintem minden kombi fanra az utobbi igaz. Ha csak designt nezi az ember, nehogy mar valakinek egy kombi tetszen ....nem veletlen, hogy nincs kombi cupe
-
Declare
őstag
Izlesek es pofonok Ezert szep az elet, Ti megvehetitek a kombitokat, nekem, viszont nem kell buszoznom egy 8 meteres autoval, ami tehetetlenebbül viselkedik, többet fogyaszt es nehezebb vele parkolni....viszont az arányok alapjan mindig lesz keznel egy kombifan, aki elhozza nekem a mosogepet
(#41305) tresh : na ezt adom, hogy jol nez ki fel kell vennem a listamra ellenpeldakent, ha fikazom a kombikat legközelebb
-
Declare
őstag
válasz horvathkrisz #41320 üzenetére
Miert is?
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz haddent #41326 üzenetére
Ez nem függ össze a xenonnal. Ha parking fenyt kapcsolsz a föfenyszoron kivül minden vilagit. DRL nek az az ertelme, hogy csak elöl vilagit ket oldalon a led. Ha parkingba kapcsolog belül is, hatul is minden vilagit. Ezert kellene az a chipp, ha az tenyleg megcsinalja, hogy csak a ket elsö helyzetjelzö egne
Mondjuk a baj, hogy en szerelö nelkül azt sem tudom cserelni..... hogy ez a xenon miatt es/vagy a nagyobb meretü motor miatt van, nem tudom, de abszolut nem ferek hozza
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #41329 üzenetére
Ahoz hogy pucolja nem kell 150 el menni a fordulat a lenyeg, alapjaraton is pörgetheti....en is ha beindul a dpf regeneracio 2-3. sebessegben szoktam, normal közuti viszonyok között 3-3500 on tartani a fordulatot....sajna ez olyankor jol hazavagja az atlagfogyit a 14-16 l/100 al
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- LEGO klub
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mesterséges intelligencia topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Android felhasználók OFF topikja
- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
- Videó stream letöltése
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- További aktív témák...
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs