Hirdetés
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
gp Az Activision némileg tisztázta a felbukkant félreértést az idei epizód méretével kapcsolatban.
-
Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
ph A trió egyik tagja egy Blu-ray olvasótól mentes, olcsósított kivitel lesz.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
. Eeeeees semmi hiba lampa, semmi gone nagyon happy.
Hazafele 140 tempomat, visszafele azert volt jopar km Ami padlogaz, Minden tokeletes. Viszont a cseheknel foutin egy akkora katyuba sikerult belemennihogy borzaszto. Utana meg is altam megneztem kozelrol a kerekeket, semmi rendelleneset nem lattam es hal'Istennek, a kormanyon se ereztem se vibraciot se semmit, nem huzott semerre a Kocsi. Lehet, h megusztam.....ennek ellenere lehet valami olyan, amore erdemes ranezetni szerelovel, vagy ha semmi valtozas nem tapasztalhato, akkor egy gala imat elmorzsolhatok?
-
Declare
őstag
De gondolom ezek mind eszrevehtö jelek. Jot nem tett az biztos, de ha nincs semmi rendellenes a megelözö allapothoz kepest akkor nem kell a dologgal foglalkozni nem?
Pont a gps re neztem ra, hogy annal a keresztezödesnel kell a kanyarodni a palyara, vagy a következönel, amikor pont a nyomvonalban ott volt egy vizzel telt arok. Nem katyu, arok.........Azert most örültem, hogy nem 17 es a felnim
-
Declare
őstag
Semmi gondot nem ereztem....na mind1,talan bemakoltam kop-kopp
(#39221) Skizz Azert ezt elkepzelem, ahogy nezem a icko arcat, miközben mojol a kerekkel
Mas: Volt ugye olajcsere, meg lebontottak megint a kcsi eleje, hogy kicsereljek a xenon trafot....ami ugye elromlott, de amikor megrendeltem az ujat, megjavult es utana semmi baja nem volt, de azert csereljük ki ha mar egyszer megvettem az ujat.... Na szoval ezeket csinaltak, es nagyon kedvelem a szerelömet, mert 100% hogy nem ver at es lelkiismeretes, de neha kisse szetszort ennek most a jele, hogy hianyzik valami a motorterböl, ami eddig ott volt....itt a kep es bekarikaztam. Tudja valaki mi az?
-
Declare
őstag
válasz haddent #39225 üzenetére
Jaaa nem, azt elfelejtettem irni, ez nem az en motorom, csak neztem az olajra, meg mielött elindultam reggel, es közben eszrevettem, hogy hianyzik ez a bigyo Emlekeztem ra, mert amikor megvettük a kocsit full rozsda volt es en kentem le rozsdamaroval es fujtam le ilyen alvazvedös speci fekete festekkel
ezt a kepet csak a neten kerestem most gyorsan
[ Szerkesztve ]
-
-
Declare
őstag
válasz tibee77 #39368 üzenetére
Tul misztifikalni szvsz nem kell. Ha erölteted akkor kell hüteni, de az nem függ össze az alapjarattal jaratassal feltetlen. En ha meghajtom, inkabb azt szoktam, hogy az utolso 1-2 km en ilyen max 2000 fordulat, az ut vegen az utolso par szaz meteren meg üresbe gurulok a kis utcaba ahol lakom (pont lejtös es ugye gondolom ha az alapjaraton meg hozzasegit egy 30-40km/h menetszel is joval hatekonyabb), utana betolatas az udvarba, annyi böven eleg kell legyen.
Palyan is azt szoktam ha meg kell allni mondjuk matricat venni, hogy az utolso 1-2 km t mar csak ilyen max 100 al teszem meg 6-ban, aztan a kanyarodo savba mar üresbe teszm ugy gurulok be. Ott meg egy fel percet jaratom. Szvsz ennyi.
Az meg mit jelent, hogy jobb a dizel? Dizel nyomatekosabb, kevesbe kell visszakapcsolni, de szvsz egy benzinmotorral szerpentinezni, kapcsolgatni ezerszer elvezetesebb.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz haddent #39378 üzenetére
Azert azt sose felejsd el, hogy egy loerö adat önmagaban semmit nem er. Loerö/nyomatek/suly. Igy all össze a kep.
Dizel az praktikum nekem, semmi mas. A nyomatek az nagyon jo, de az nem csak a dizeltöl függ, sokkal inkabb a turbotol.
(#39379) Skizz Ha a penz nem szamitana, minek ülnel dizelbe? Turbo benzin ugyan ugy huz, annyi, hogy nem 2000 en hanem 2500-3000 en. Cserebe tovabb pörög, szebb a hangja es amikor tankolsz a tiszta benzingözt tudod beszivni (imadom ) , raadasul joval kevesbe szennyezed a környezeted.
Viszont a nyomatekrol en sem akarnek mar lemondani. Meg most is felsirok estenkent, miutan multkor vezettem egy 320i bmw-t....tenyleg ugy alltam hozza hogy waaaaaaaaaa,huuuuuuuuu na ez a sor6 aztan huuuu. Aztan utana ugy szalltam ki, hogy ennyi? Erzesre semmi. 10-11 l/100km cserebe brutal gyönyörü hangot kapsz aztan vegeztünk. Pedig asszem 2s hamarabb van 100 on, mint az astram, de nem erzed hogy huzna....szepen lead egy allando teljesitmenyt 3000-5000 ig, de nem nyom az ülesbe es ez eleg kiabrandito volt
csak a turbo benzin csak aztan azt tankold is, meg ha elromlik, akkor szereltesd is
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Na meg akkor megszolak titeket kepekkel a mosas, waxolas utan igazabol, nem volt energiam mar jobb kepeket csinalni, mire vegeztem mindennel
A procedura: mosas, törles, Autoglym SRP (karc eltavolito) kenes, polirozas, Autoglym EGP (vedöreteg) kenes, polirozas, Autoglym ablak polir (kosz eltavolito) kenes, polirozas, porszivozas, telo töltö/tarto beszereles.
Az oldalrol/hatulrol az masnap 100 km utan keszült, de tök jol latszik a tükrös vedöreteg
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Sokszor hülyül a prohardveres, hogy tul nagy es nem tölti fel....azzal szorakozni, meg hogy csökkentsem a felbontast....a masik, meg hogy ezt a one drivot akartam kiprobalni, de ugy nez ki nem megy
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz deicide #39390 üzenetére
Gondolom, hogy hozzanöl az ember szivehez, ha jo a kocsi, hiaba szebb, jobb az uj. Picit nekem is ez van, föleg miota nem szivat a lampaval pont ezert probalom is szepen a gondjat viselni
Azert jöhetne majd egy ket tavaszi kep az opc röl
(#39391) vebbful: Ez igy van. Tevhit az, ahogy sokan hasznaljak a dizelt, 1000 fordulaton.....en ilyen 1500-1600 max varosban 60 al, ha picit lejt vagy egyenes az ut, akkor hasznalom 4-ben egyebkent 3. De szerintem nem kell nagy autos erzek, hogy hallani a motoron, ha erölködik Padlozas az 2000 felett
-
Declare
őstag
válasz haddent #39398 üzenetére
Köszi , majd jöhet kép onnan is
Nézd meg ezt a két diagramot. A kék a 320d a piros a 320i. Egy turbó nélküli benzines (jelen esetben amiről meséltem bmw), lead egy egyenletes teljesítményt, relatíve nagy fordulatszám tartományba. 1000 es fordulaton majdnem ugyan annyi a forgatónyomaték, mint 4000 en. Ha mgnézed a turbó dízelt, ott látszik, hogy ugyan akkora köbcentis motor mennyivel nagyobb nyomatékot ad le és ami még érdekesebb, mekkorát ugrik 2000 nél. Na ez az amikor egy turbó beindul és belenyom az ülésbe. És akkor ez grafikon a 320i a 170 lóerős erősebb verzió, amit én vezettem az 140 ló volt 150nm nyomatékkal. Az astram csak 110 ló, de 260 nm nyomaték van 3000 körül, szóval érzésre, ha odalépek az astrának jobban húz, mint a 320i. Persze aztán az astra ereje elfogy, míg a 320i még megy, így jobban megy, 1-2 másodperccel előbb éri el a 100 at, de nem ezt vártam. Egyszerűen csak ennyi. Erre írtam, hogy hiányzott az a lepadlózom és wow érzés (gondolom ezen a padló és wow érzésen, most milyen jót mosolyoghat decide )
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #39554 üzenetére
Kicist talan ndokolatlanul le van nezve a brand...nem tudom egyebkent mivel erdemelte ki. Ezt mar meseltem többször, hogy itt nemetorszagban, az opel az a kifejezetten "csoro" kocsi. Ha Opeled van akkor "ahhh, szegeny, meg egy normalis kocsira se futja neki"
(#39566) haddent Hat mondjuk en ezzel, amit leirtal pont 0% ban ertek egyet de pont erröl szol a dolog. Kinek mi .Nekünk otthon csak Vw es audi volt/van az elmult kb 15 evbe. Ujonnan vagy 1-2-3 evesen veve, 0% hibaval (vagy kb emlitesre nem erdemes hibaval) volt/van hasznalva es pont hogy en olyan dolgokat vettem eszre, amiket itt is leirtam, hogy a vw ben, audiban normalisabban/ logikusabban müködik nagyon sok minden, mint az en astramban (esöerzekelö, index, menürendszer, navigacio a menüben, tempomat.....) Gyakorlatilag minden ilyen kenyelmi dolog....szoval en (es ez az ahol vastagon kell szedni az szvszt ) egyertelmüen azt mondom, hogy nem kerdes, hogy a vw magasabb szinten van, viszont amennyire le van nezve az opel (es föleg itt a nemeteknel), az nem indokolt egyaltalan .
Nyilvan ez amugy olyan dolg, hogy ha most valaki vesz valamilyen brandböl valamit es abban csalodik, az egesz markat szidni fogja es esküszik ra hogy ilyet soha, mert hulladek az összes, mig a masik amit vett, milyen tuti....ez szerintem igy müködik
-
Declare
őstag
válasz deicide #39588 üzenetére
Eladod az F astrat, beszamitod a H GTC met (ugyis mondtad, hogy hianyzik ...es akkor lesz egy takarekos 2. autod, raadasul meg nyari gumi is lesz rajta ) jo aron es en meg atveszem az opc det ....jah de csak akkor ha friss gumiszettel adod es a benzinköltseg felet atvallalod az elsö mondjuk 2 evben. Erzem en a deal t azonnal
-
Declare
őstag
válasz Kickass #39589 üzenetére
Ez vilagos, de a sportkombi jelenseget tovabbra sem ertem....egy kombi nem sport, a sport meg nem kombi.....mondjuk en amugy is menekülök a kombiktol. Az audi az egyetlen akinek szvsz van egy ket epkezlab kineetü kombija, de az összes többi, (bmw vel együtt ) nekem egy szep szedan, amit felbevagtak es betoldottak oda meg egy darabot. Persze hasznos ha be kell tenni a malteros vödröt vagy a babkocsit, de akkor veszek egy dizel kombit, meg melle egy sport/sportos autot ha az a vagyam.
Mar csak egy kombi kabrio SUV kellene az lenne az igazi
-
Declare
őstag
válasz haddent #39600 üzenetére
Szvsz pont az aprosagoktol kerül feljebb vagy lejjebb egy auto. Pl egy vw/audiban nincsenek ilyen badarsagok, hogy az index es fenykürt vegere teszik a tempomatot, hogy a menüben jobbra/balra nyillal kell föl le menni, hogy klimat a menü displayen kattogtatva kell bekapcsolni....van több ilyen. Szvsz ezek az aprosagok, amiket hasznalsz, megszeretsz, aztan ha nincs, vagy butan van kialakitva akkor meg csodalkozol es bosszant. En ezert irtam, hogy a vw a opel fölött all. Szvsz.
Az ha valaki vesz egy lefingott dizel passatot, arrol meg messzemenö következteteseket ne vonj le azert
(#39603) trassher +1. Viszont ha azt nezzük, minden mashogy müködik mint regebben. Mar nem az a premium ha tartos valami es nem azert nepauto, mert baromi olcso. Pont nemreg beszeltük, hogy a mostani opel arak sem ott vannak arámyaiban, mint regen. Igazabol egy opel astra, vw golf, audi a3 között arban mar nincs nagy különbseg. Regen azert egy opelt mondjuk meg tudott venni egyszerübben barki. Ma mar egy astra meg egy a3 audi között van mondjuk 1,5 milla különbseg, de az astra is 6-7 misi. Azert 6-7 millioert meg nem nagyon vesz mindenki autot sajnos.
-
Declare
őstag
válasz zolikaDB #39605 üzenetére
Ja es ha mar sportkombi: egy jo h astra caravan 430 loval
-
Declare
őstag
válasz haddent #39630 üzenetére
Golf es a Polo nem egy kategori, mint ahogy a polo es az astra sem. A Golf az Astra es A3 al van egy csapatban. A polo az tipikus varosi kis auto, mint a corsa. A masik, meg hogy audiban mondjuk egy azonos felszereltsegü A3 es q7 es között belül egyszerüen nem igen van különbseg. Ugyan olyan müszerek, kapcsolok, kormany, tempomat, ugyan ott van, ugyan ugy müködik.
De akkor mi az amitöl Neked mondjuk magasabb kategoria egy auto? Ha nem az aprosagok? Ahogy irtad is, ma mar nem az van, hogy veszel egy x uj autot, az egy kupac kaki, mig egy masik y auto meg a mennyorszag.
Nem tudom mitöl van ez a gyenge megitelese az opelnek (ami valoban javul azert). Regebbi oplek sem voltak rosszak es silanyak. Nem ertem en sem. Itt nemetorszagban annyi golfot latni hogy döbbenet, astrat alig. Komolyan, mindig megnezek egy egy gtc J astrat, mert keves van. Sirocco meg golf gti viszont sok van. Az insigniabol latok meg többet. Aztan passatbol is sok van, de abban a kategoriaban mar inkabb a4 es audi vagy 3 as bmw t veszik. Legalabbis en igy latom.
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #39631 üzenetére
0,5 liter nem? 0,5dl azt hogy mered ki? AZ kb 1-2 mm a palcan
(#39638) mephi666 : Jo hogy nem 5l/1000 km Volt a passatbol egy szeria ami zabalta az olajat. Az is poen, hogy autopalyan a leallosavban töltögetik az olajat lattam mar ilyet. Na az aztan lehetne nekem akarmilyen bmw, akkor se csinalnam.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Jah ezert irtam, ironiaval . Igazabol beleirhattak volna, hogy 5l/1000km olaj, 30l/100km benzin normalis es nem tekinthetö rendellenesnek ha az auto kigyullad vagy hengerfejes lesz, amennyibe több, mint 1000km van az autoba vasarlas utan na igy minden ki lenne szürve
(#39640) mephi666: jah, az nem téma, de leallosavban olajatöntögetni nem csak ciki, hanem veszelyes is. Mondjuk annyi esze lehetett volna az embernek, ha kigyullad az olajlampa, azert a parkoloig meg el csordogalok....leallosav nem egy eletbiztositas
-
Declare
őstag
válasz haddent #39652 üzenetére
Na igen, ez a masik persze. Mondjuk anyaghasznalatban (müanyagok teren) nincs bajom az astrammal. Hogy egy a3 audi vagy V Golf "jobb" müanyagokat hasznal e nem tudom megitelni. Ebben nem rossz az astra szvsz.
Akkor amiket irtal:
Belter: Astra,Fem utanzatu müanyag vs V Golf valodi fem
Valto: Sok helyen olvastam, hogy recseg a H valtoja 1 esbe rakaskor, ha picit is gurul a kocsi, meg a rüki is recsegös,, nehezkes. Nekem az elözö tulaj közel 3000 eurot költött kettöstömegü cserere es valtofelujitasra (ez allitolag szeria hiba a 6 sebesseges 1.7 dizelnel mindenkepp, de 1.9 nel is gyakori, 150k km es kaputt) Nekem lehet ezert, de nincs bajom a valtoval. Haverom 1.6 H GTC astrajaval a valto az amit nem szeret. Neki pl ülessel nincs baja. VW konszern valtoirol nekem nincs negativ velemenyem, söt...de neten nagy vw fikazok között se igen talalsz olyat, aki a valtot bantja.
Futomü: A GTC ben sportfutomü van, ami feszes, stabil, en szememben ez a kocsinak a legnagyobb plusz pontja, szeretem.
Szoval ha pozicionalni kell a dolgokat, ezek alapjan is ott tartok ahol eddig. Nyilvan ezzel nem bantom en az Opelt, csak azert rom, hogy az hogy egy golf dragabb, szvsz kijön. En is neztem az 5 ös golfot de legalabb fel millaval dragabb lett volna. A sima golfnal meg a GTC astra picit jobban is tetszett. Es nem is banam meg
Erre az uj K astrara meg kifejezetten kivancsi leszek. Az eleje nagyon bejön de a többi resze is igeretes
-
Declare
őstag
válasz haddent #39654 üzenetére
Nekem ilyen a belter. Az a kesztyütarto fölött es az ajtoban vegigfuto diszcsik amit ugy hivnak fem hatasu muanyag. Elmegy, de azert nem kerdes, hogy ha az fem lenne, picit ütösebb lenne a belter.Lenyeg a lenyeg, hogy nem indokolt az opel lenezese es szvsz ez javul is idövel
-
Declare
őstag
válasz haddent #39803 üzenetére
Kevesebbet forog a dizel szvsz ezert tartosabb. Ha hasznaltautokat nezi az ember 4-500k km futott dizeleket siman lehet talalni, benzineseket kevesbe. Ezen kivül dizeleket jobbara hosszabb tavokra veszik, pl autopalyan megy tempomattal 2000-2500 as fordulaton orakat. Ennel kevesbe lehe mondani jo hasznalatot egy motornak. A benzines varosi futkosos auto ezzel szembe mit kap? Beinditjak leallitjak, pirosnal megall, 1 esbe 2 esbe felpörög 4000 ig, vissza 0 ra, megint felpörög. Ugyanannyi km alatt sokkal jobban elhasznalodik, mint egy palyan egyenletesen pöfög dizel.
-
Declare
őstag
Ez igy van, de ha van egy 100k km futott benines vagy 100k km futott dizel, ott jo esellyel a dizel hosszabb tavokon erte el ugyan azt a km mennyiseget. Ha mondjuk egy tpikus kis polo vagy puntora gondolsz 1.4 tdi vel....hat ez egy jo kerdes. Mondjuk ezekröl a kis dizelekröl pont nem hallottam sok rosszat. Lehet hogy pont azert, mert relativ kis köbcenti, relativ kis nyomatek es az alkatreszek ezt igy jobban birjak.....nem tudom
(#39857) BaKeSZ87 A lenyeg, hogy aA-B be egy dizel sokkal kevesebb fordulattal jut el. Gyorsabban felpörög a motor, nagyobb tartomanyban ingadozik, mint egy dizel ergo jobban es gyorsabban is kopik szvsz.
-
Declare
őstag
En is. Viszont "sz@rfos szethullo" 2.0 tdi kröl azert hallani, ellenben szethullom, allandoan tönkremenö turbos 1.4 tdi röl en meg nem is hallottam (most ezt nem ugy ertem, hogy nincs, de hogy nem botlani ilyen storyba a neten tul könnyen.) Talan mert sokkal több van pl 2.0 tdi autokbol.....de azokat meg elvileg hosszu utakra hasznaljak inkabb, ahol kevesbe van terhelve, mint a kis köbcentis varosi....
(#39868) haddent ez az amit irtam. Egy dizel kevesebbet pörög, kisebb fordulatszam tartomanyban van hasznalva, ezert szerintem kevesbe kopik el. Folyamatos sebessegnel is kevesebbet pörög, de mondjuk 1-1 elözesnel azert a benzinest az ember visszakapcsolja es nem 2500 rpm el elözöl. Anyum 1.4 polojat elözesnel siman 4500-5000 ig is kipörgetem ha arrol van szo, hogy menni kell es nem ilyen 5km elöre belatom, hogy egy lelek sincs tipusu elözes van. A dizel astraval ellenben 2000-2500 fordulaton siman lehet gyorsan elözni, csak ha nagyon indokolt akkor teszem vissza 3000-3500 fordulatig elözesnel is. De ez csak sajat logika menten veigondolt dolog
-
Declare
őstag
válasz haddent #39876 üzenetére
Ebben is van valami Valoban, nem hiszem, en sem, hogy elörebb mozditottuk a vilagot a dizel vs benzin kerdeskörben Mondjuk nem szeretnem felallitani a rekordot a "legtöbb km dizel autoban" kategoriaban ugyhogy mind1 is
Tenyleg kinek hany km van a kocsiban? Van arra valami utmutatas, hogy milyen alkatreszek meddig birjak altalaban a gyürödest? Lehet hülye kerdes, csak erdekelne, vannak e a olyan alkatreszek, amikre ra lehet mondani, hogy na ennyi km utan azt atnezetni, mert gyakran mar csere erett vagy nem tudom En most hetvegen hagytam el a 190k -t
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz gendyke #39891 üzenetére
Valami P betüs hibakodot kellene kiolvasnod Nekem olyan volt eddig mindig. Utana arra keresve tudtam szükiteni, de sajnos ezek a hibakodok soha nem egyertelmüek.
Itt irja valaki, hogy mi lehet ezen az ECN hibakodon belül
ECN 245258
P2452 Partikelfilter Druck Sensor Spannung zu groß C-032
P2452 Partikelfilter Druck Sensor Spannung zu klein C-032
P2452 Partikelfilter Druck Sensor Druck nicht plausibel mit Barometrischem Druck B-030
P2452 Partikelfilter Druck Sensor Schlauch Funktionsstörung B-030Szoval ezek szerint DPF el kapcsolatos gond. Szerelöt kell megkerdezni.
-
Declare
őstag
Varjuk meg mit fog tudni, mennyire lesz tartos. 110 lo 170Nm 10,6 os 100 as sprint. Az azert egy kellöen jo dinamikus varosi auto lehet. Megverne az en 1.7 es dizel astramat is egy szivo 1.4 es meg köszönö viszonyban sincs dinamikaban ehhez kepest.
(#39896) tresh Az uj mondeonak asszem van 1.0 turbo 125 loval
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Tovabbra is azt mondom varjuk meg ezeket a km eket, eveket es utanna alkossunk velemenyt. Elöre szerintem kar hurrogni. [link] addig is itt egy 430k km futott 1.4 tsi Touran, automataval nem tudom, milyen allapotban, van, de nem olvasztottak meg be. Szep szammal talalni a hirdetesek közöt 150+k km tsi ket is. Szoval varjuk ki szvsz. Nemreg irt itt alaki, hogy uj motort keres meg az 1.6 szivo opelje talan 300k km alatt megadta magat. Szoval arra is van pelda, azok sem örökeletüek.
Amugy is hanyan hasznalnak 300k+km autokat? Nem sokan. Idöset inkabb, de ilyen sok km el keveset. Egy ilyen kis varosi corsa az esetek 90% ban bevasarlo kocsi, "anyanak fukosos, gyereket oviba cipelös". Belemegy ezekbe evi max 10k km....elöbb rohad el a rozsdatol, mint hogy elerje a 300k km t. SZVSZ
-
Declare
őstag
Voltak problemak az 1.2 vel de a kezdeti 1.4 tsi kkel is. Ezeket folyamatosan fejlesztik. Nyilvan ha valaki beszivta egy rossz kezdeti konstrukcioval, utalni fogja az összeset. Jogosan.
Honda is azt mondta, hogy csak a szivo...aztan az uj civic type r turbos most mar. Bmw nel is ment a 6 henger, aztan most mar a 320i is csak 4 henger. Stb....minden valtozik. Neha jo neha nem, de szerintem is ebben van a jövö, a kis köbcentis turbos hibridekben. A benzinmotorbol kihoztak ami benne van. Mazda meg küzd, de szerintem nem sokaig.
Tarthatatlan az a helyzet ha belegondoltok, mennyi auto van es milyen a legszennyezes. Lassan megfulladunk. Regen volt 5 csaladonkent 1 auto, ma csaladnkent van 3. Ezzel muszaly kezdeni valamit.
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #39908 üzenetére
Ez igy van. Ezt irtam, hogy nincs mit tenni, nem lehet V8 as 4200ccm es motorokat adni mindenkinek 50ft/l benzinarral. Itt is ami auto van az utakon az döbbenetes. Autopalya 3 sav 80 al hömpölyög, föutak csucsidöben fullon vannak.
(#39909) tresh Ahhh, en nem verlek ....530d nekem az abszolut vagyalom. Nem nagy, nem kicsi, megy is, takarekos is......a best csaladi es egyben hetköznapi auto is. es nekem a forma es technologia mindent visz (most a porsche, meg ferrari kategoriatol tekintsünk el )
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #39918 üzenetére
Ez jol hangzik Mondjuk nekem fura azert, az hogy több hangszoroval nem tudsz szebb hangzast elerni de nem ertek hozza. Ehhez sem
Mennyibe kerülhet nagyjabol ha en azt mondom, hogy az alap astra t szeretnem egy picit zene teren feltuningolni? Gondolom uj hanszoro a regi helyett azert nem old meg mindent
mod: marmint a kerdes eleg hulye....szoval mi az amit erdemes rakölteni, hogy azt mondjam, aham, na azert van különbseg?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen