- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen széket vegyek?
- Kimaxolta az Apple az M4-as SoC-családot
- Amazon Kindle
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz zolikaDB #37503 üzenetére
Ha sokat megy hidegen, nem lehet, hogy jobb lenne az 5w30? Higabb, gyorsabban eri el az optimalis kenest a motor. Ha nem eszi a kocsi, lehet jobb.
En most rendelem meg a kövi olaj szettet. 11k mentem vele a multkorival aprilisban ha megyek haza a 13 meglesz...kicsit korainak erzem, de most tel utan kap egy frissitest. Plusz megrendeltem a nyari gumikat is, michelin primacy 3, a felnik meg mar ugye a be lettek szerezve (fiiil dö szansajn ...es erre elkezd esni a havasesö )
Xenon trafo csere, teli szezon kezdeten meg kap egy uj teli gumi szettet, aztan remelem, most egy idöre befejezhetem a penzlapatolast a kocsiba es szepen teszi a dolgat csendben, rendeben
-
Declare
őstag
válasz zolikaDB #37505 üzenetére
4 liter eleg a cserehez? Nekem 5,4 megy bele....igy pont nem eleg az 5l es kanna. Az 1 literes meg dragabb ugye fajlagosan. Multkor 5+1 et vettem, de most mar 2db 5 literes fog erkezni
Most meg ezt a Mollyt veszem, de aztan lehet viszaallok a toatlra vagy castrollra, ha nem lesz semmi különbseg.....2x annyiba kerül ez az olaj, mint a többi (2100ft/l kb) es ha amugy is 10-15k alatt lecserelem, akkor lehet nem eri meg a dolog
-
Declare
őstag
válasz trassher #37509 üzenetére
Mit veszel egyebkent eszre ha van különbseg? Es most elsösorban nem is a "tescogazdasagos" olaj vs top olajrol beszelek.....de eddig az astraba a total quartz (vagy ilyesmi olajat tettek), en most a Liqui Molly 4600 at adom neki, csak nem tudom van e ertelme ha ugyis sürün cserelem az olajat...
Szoval egyreszt van e ertelme szerinted, kettö ha mondjuk en is rakok bele totalt (fele aron ), min vehetem eszre, hogy kevesbe jo?
-
Declare
őstag
válasz trassher #37513 üzenetére
Köszi mar meg lettem gyözve, hogy megeri
nekem sincs tapasztalatom, megvetel utan mondjuk en mentem vele 1-2000km t csere nelkül, utanna ment bele a friss, de ennyi idö alatt különbseget nem ereztem/hallottam. Dizel auto hoszabb tavon nem volt alattam, igy indulasnal (föleg hidegben) a brutal kerregö hörgö traktorhang, olajtol, meg mindentöl ilyen volt, hogy
de mostanra mar pajtasok vagyunk
mod: nekem mondjuk eleg gyorsan befeketedik, de szerintem ez a dizeleknel igy van. Mindenesetre szerintem szep traktorossaggal jar, nem csörög, kopog...csak kerreg
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
O bakker, akkor kellene nekem is a sima izzo a rendszamtablaba....faja, mert szepen betettem egy kis zacskoba öket, es az elsösegely doboz möge beszoritottam....csakhogy ott van egy lyuk, amit nem tudtam, szoval a kis zacsko egö valahol a karosszeria es a belsö burkolat köze esett sehogy nem lehet hozzaferni.....
-
Declare
őstag
válasz haddent #37549 üzenetére
Azert ezt igy nem lehet megmondani Milyen a dot szam, nincs e kirepedezve, nem serült e, nincs e szalszakadas, szalnyulas baja.....ezeket egy gumis megmondja.
Volt az adac mostani tesztjeben pont [link] . Vizes körülmenyek között elegge leszerepelt, ez alapjan (ezekkel a gumikkal összehasonlitva), de azert ez most olyan hogy vagy hiszel neki vagy nem.....ez se került a "kerülendö" kategoriaban, szvsz ugyan az, ha kiismered es nem probalsz versenyezni valakivel esöben a szerpentinen es jo allapotu a gumi akkor jo lehet....
-
Declare
őstag
Inkabb az elejen pont, hogy nem jo egyik sem . Uj guminak kell par 100, de lehet, inkabb 1-2000 km, mire normalisan kezd müködni, "összekopik" a kocsival.
Ezen kivül kell idö, mire megszokja az ember öket, kiismeri, meg aztan ahogy mondod a kopas. Az meg legalabb 1 szezon.
Szerintem is, ha a top gumikkal összevetve a kielegitö kategoriaban vegez, az azt jelenti, hogy nem nagy igenybevetelü hasznalat mellett total jo vetel lehet. Mondjuk azert en nyakamat nem tennem ezekre a tesztekre egyaltalan, de egy kiindulasi pontnak nem rossz.
Ha total laikuskent nezem a mintazatat, arat, meg a tesztet, azokkal az infokkal, amiket gumikkal kapcsolatban összeszedtem szerintem is rendben kell lennie.
-
Declare
őstag
De a rövidtavokon lehet ettöl meg pont jelentösege. Ha jo logika menten vagyok, akkor ha egy olaj hideg oldali vizkozitasa, minel kisebb=minel vizkozusabb=minel kevesbe sürü= annal jobban keni a motort, amikor hidegen indul. Marpedig nyaron is hidegen indul reggel, hisz akar egy huszon egy-ket fok is hideg a motor üzemmeleg allapotahoz kepest. Jo ez reszletkerdes es inkabb nyilvan telen van ennek jelentösege, de ha egy motor sokat megy hidegen es birja akkor erdemes bele a kisebb vizkozitasut tenni nem?
tboy93: En gyorsan szabadalommal vedetnem a "0w60 as minden motorba, minden körülmenyek között" motorolajat
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #37616 üzenetére
Ez mindig jo kerdes amugy persze. Viszont ha belegondolsz tök mind1 a km....varoson belül 50 el is lehet pont az a tapadas különbseg szamit, hogy elütsz valakit vagy nem. Vagy nyaron mesz a Balcsira es kiugrik eled egy alatt, akkor elkapod a kormanyt es kikerülöd, vagy elkapod a kormanyt es megpördül az auto es lesodrodik az utrol.
-
Declare
őstag
Egy erdekes dolgot vettem ma eszre. Tegnap este tankoltam es nullaztam a BC t. Hazamentem, majd reggel egy bö 10 percet jarattam a kocsit, mert 1cm jeg boritotta kb Amikor indultam a pillanatnyi fogyasztasra ugye alapjaraton l/perc (vagy l/h) mertekegysegben irja. Az atlag fogyasztas viszont 19,5 l/100 km volt Ez total hülyeseg nem? Azaz reggel hidegen akar szivatoval egyhelyben jaratva se fogyaszthat annyit a kocsit, mintha ugy nyomnam neki, hogy 19,5l/100 km fogyaszzon nem? (az nem is tudom kb 3. ban padlogazon lehetne kb
Egy dizel alapjaraton azt szoktak mondani szinte semmit nem fogyaszt
-
Declare
őstag
válasz Kickass #37622 üzenetére
Nem ezt irtam. Ez vilagos. Szvsz a lenyeg, a lehetösegeihez merten vegye mindenki a legjobb gumit. Ennyi.
De ez a "en ovatosan vezetek es tartok nagyobb követesi tavolsagot" ezektöl falra maszom... ne kezdd Te is ....tarthatsz nagyobb követesi tavolsagot ha ugrik a szarvas, vagy esik eled a biciklis. Az hogy a köruton belecsuszol a masikba vagy sem, ott lehetsz ügyesebb vagy benabb ez igy van, de nem ez a fö szempont (legalabbis nalam) gumi vetelkor....hanem ha pl mesz 90 el föuton, jön egy kanyar es ott figyel este a vizatfolyas. Feluszik a gumi vagy nem....csak hogy ne mindig a szarvassal meg a biciklissel peldalozzak
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #37627 üzenetére
Most total randomba gugli talalat a gumi fekut keresesre [link] a legjobb gumi 100 rol 50 m alatt allt meg, a legroszabb meg 62m en. Csak ebben a peldaban 12m a különbseg. Egy nem idöszaknak megfelelö gumi, vagy mas peldaban ez a különbseg jo esellyel joval nagyobb. Es akkor ott van a kanyarstabilitas, aquaplaning........ezek tenyek.
Azt hiszem ezt soha nem fogom megerteni, hogy mit nem lehet ezen megerteni, vagy belatni, hogy bizonyos szitukban mi mulhat azokon a metereken, vagy azon ha az egyik gumi 90 km/h nal feluszik egy vizatfolyason egy kanyarban a masik meg nem.....
Es megegyszer leirom, nem azzal van a bajom, ha valaki azt mondja, hogy ennyi penzem van gumira, ezert akarom megvenni a lehetö legjobbat...legyen az hasznalt vagy alsobb kategorias. A total nonszensz szamomra amikor ilyeneken megy a matek, hogy "soha nem volt balesetem pedig", meg "en aztan tudok vezetni", meg "mindig nagyobb követesi tavolsagot tartok".....total nonszensz.
Az x5 ös peldadat meg aztan vegkepp nem vagom....tehat akinek jo gumija van az egy barom es balesetveszelyes, mert gyorsan megy, mig akinek noname gumija van az megfontolt, vezetni tudo soför es segit a barmokon? En multkor autopalyan leelöztem egy porsche panamerat, aki ment a külsö savban wazzeee, az astram jobb, mint a panamera
De mind1, szoval nyilvan mindenki azt vesz amit akar es azzal gyözi meg magat amivel akrja....mindig felhuzom magam ezen a teman....
(#37630) Ablakos: Ha en neki megyek frontalisan a masiknak, aki nincs bekötve, kirepül az ablakon es meghal, en ezzel embert öltem. B opcio nem repül ki, nem hal meg, honapokig fekszik a korhazban, csomo cahs az egeszsegügynek. Ellenben ha be van övezve siman lehet, hogy orrbavagja a legzsak es kiszall vagy korhazba viszik es 8 nap mulva hazamegy...szvsz nem ertelmetlen.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #37632 üzenetére
A kialakulo veszhelyzetet sokszor nem Te, nem a gumid, nem az autod fogja eldönteni. Ha jobb gumid van elöbb megallsz. Ezen a par meteren mulhat az, hogy felsohajtasz hogy huh ez közel volt, vagy eppen telibekapsz valakit. Szvsz ennyi a lenyeg az egeszben.
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #37634 üzenetére
Nincs is a hankookkal semmi baj. Nem is erröl szolt az eszmecserenk Az hogy az ADAC teszten melyik az elsö, vagy melyik az 5., az kb hit kerdese...
Az egesz onnan indult, hogy AMDpower irta, h 5000km re jo az olcso gumi is, arra irtam, hogy szvsz tök mind1 mennyi km t mesz ez nem meghatarozo, mert baj barhol lehet.
Es igen, megvennem a legbiztonsagosabb autot, ha tehetnem....de nem tehetem. Viszont gumibol megtehetem, akkor megveszem. Nem azert vettem a michelint, mert az lett az ADAC gyöztes Michelint akartam, mert nem kopik gyorsan es jo gumi es vacilaltam az energysvaer+ es a primacy között.
Az total az en gondolkodasom, hogy most sporolhattam volna 20-30 ezret talan a szett nyari gumin, de szerencsere ez nem kell, hogy szempont legyen, ha azt nezem, hogy evi 20-25k km t megyek es ezek a gumik a következö 3-4 evben kiszolgalnak. De ez tenyleg az ember szubjektiv helyzete es merlegelese. Nem erröl volt szo.
-
Declare
őstag
válasz mohabá 007 #37653 üzenetére
igen. Megegyszer leirom, 68 milliomodszor, vizatfolyas, kiugro szarvas akarmi. Sajnalom ha nem erted.
De mind1, befejeztem reszemröl. Csak basszus, ott tartunk, hogy en erezzem magam szarul, mert probalom a legjobb gumit valasztani, pedig az igazan menömanoknak racerek egy nonaem agyonkopott gumival ugyan ugy megallnak, mint a legjobb nyarigumival is. A tesztek meg csak marketing es kampany....
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #37656 üzenetére
Erre valo a forum ...csak azert ne tartsunk mar ott, hogy meggyözzük magunkat, meg masokat, hogy aki tud vezetni az egy 1.2 es autoval is legyorsul egy 2.0 motort, mert ez csak marketing...kb ilyen volt mar a vege a beszelgetesnek...
(#37670) AMD Power : jah ezek nagyon jok "nekem nagyon csuszott" ki mondja, milyen hasznalattal, milyen összehasonlitasi alappal...stb...
(#37673) vebbful Hankookrol en csak jokat olvastam En itt neztem/vetem a gumim, azert jo mert nagyon sok tipus van, latod az arakat, es vannak ilyen összehasonlito pontszamok is tesztek alapjan (kiindulasi alapnak jo). Itt is 35,67 euro darabja, nem low budget az...ennyi
-
Declare
őstag
válasz mohabá 007 #37679 üzenetére
A: veszhelyzet: Kiugrik a szarvas. Ennek semmi köze se a gumidhoz, se a vezetesi tudasodhoz semmihez.
B: Milyen gumid van eldönti, hogy megallsz e a szarvaas elött vagy sem.
Ha tovabbra is erzed az A es B közötti egymast cafolo mondatokat, akkor en többet nem tehetek.
(#37680) mohabá 007Ez most komoly? Vagy most ez mar tenyleg csak trollkodas a reszedröl, mert latod, hogy van olyan tema ami felvagja az idegrendszerem? Öszinten mondd meg
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz mephi666 #37689 üzenetére
Na itt minden mind1 nem biztos, hogy a kis astram is igy uszta volna meg, mint az a tank
(#37688) tboy93 Az igazi kemenyeknek nem kell ABS, mert veszhelyzetben pumpalni kell a feket...hat nem tudtad?
Amugy ez a profilkep ez egy kicsit...hat nem olyan boyraceres [ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz haddent #37891 üzenetére
Basszus milyen emberekhez jarsz szervizre? Hogy lehet feltenni egy uj felnit centir nelkül?? Max akkor lehet elhagyni a centirt, ha felnin van a teli es nyari is es csak csereled siman az egesz kereket. De akkor is ahogy kopik a gumi, futomü, valtozik a dolog.
3 opcio van:
1. Centirozni kell a kereket
2. Szalszakadt vagy szal nyulott a gumi, azon is segithet ideig oraig a centir de amugy kuka a gumi
3. Futomü problema. -
Declare
őstag
válasz haddent #37943 üzenetére
Probalj ki egy tsi motort
sokkal elvezhetöbb vele a vezetes, ha valaki falabu annak egyszerübb az elözes, mert kis fordulaton is huz, sok esetben jobban fogyaszt. A hütes fütes az meg nem ennyire komplikalt. Hidegben szvsz Te sem indulsz padlogazzal, turboval meg plane nem. Hüteni meg akkor kell, ha meghajtod, huzatod. Kb mielött hazaersz az utolso par km en gurulo üzemmodba mesz. Ennyi. Jah es meg fontosabb a jominösegü es idöszerü olajcsere.
Idövel meg ahogy egyre több tubo lesz egyre olcsobb lesz az alkatresz, szerviz stb.
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #37940 üzenetére
A baj, szvsz egyreszt a szoci kocsikon szocializalodott generacio (a masik a müszaki analfabetak), aki nem erti, mi ez az egesz turbo, meg asr meg esp, meg abs...hasznalja ugyan ugy, mint a zsigulit, ami 30 evig ment akkor is ha nem csereltek olajat.... ez a vilag elmult. En mondjuk nem banom Niylvan cserebe többe kerül az autozas.
Masreszt a szervizeknek kellene azt mondani, hogy 15k km enekent szerviz. Az egeszet megcsinalni ugy, hogy ne lehuzas legyen es maris mnden szep es jo lenne....de ez mondjuk utopia
(#37954) tboy93: Ez igy van. Kellene minden markanak csinalni egy "falabu kategoriat" 3 literes szivomotor, visszafolytva 1.6 osra böven tulmeretezve, hogy ne tudja szethajtani
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #37955 üzenetére
"semmilyen autóból" - Nem csak utobol, mindenre igaz legtöbbször. lasd Iphoneok, kopasa stb. Csak ugye amikor meg kifut mar, akkor megveszi az ember picit olcsobban a mar "rlavult" technikat es kimarad az ujbol
(#37956) trassher: Latom sikerült lehuzni az alvallalkozot
Ez a gömbfej, stabilizator palca, rud...ezeket miert kell cserelned, vagy miböl tudtad hogy nem jo ?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz glutamin #37968 üzenetére
Az hogy mos jol legyen meretezve egy alkatresz szvsz nem tartozik ide. Az minden motornal igaznak kell lennie. Egy turbo benzinesben kb a turbo a többlet alkatresz , de ahoy irtak is egy uj turbo se több mint 300k, egy felujitas meg kb 90k. 150k km t falabbal is el kell mennie, odafigyelve akar 300k km t is. Ha igy nezzük a dolgokat azert ez nem a vilag vege.
Arrol nem is beszelve, hogy lassan csak turbos autok lesznek, ergo egyre több igeny lesz rajuk, egyre többen fognak vele foglalkozni igy egyre olcsobb lesz.
Az alkatreszekre hato terheles meg megint csak nem veszes. Egy 1.4 turbo 200nm es 140 lo kb atlagosan. Ebben semmi extrem nincs, ami különleges anyagot vagy barmit kivanna. Cserebe jobb autozasi elmenyt ad, mint egy 2.0 szivo benzin es a legtöbb körülmeny között kevesebbet fogyaszt.
Nekem legalabbis ez a velemenyem
-
Declare
őstag
válasz molnarpeter #37981 üzenetére
Eltömödik persze, de kipucolja magat nem? Nekem is ha csak itt helyben jövök megyek 300km utan beindult a tisztito progi. Ilyenkor megyek vele egy 5-6km es kanyart 3000 körüli fordulaton (16 literes fogyasztassal ), aztan amikor latom, hogy visszaesik a fogyasztas, azaz vegzett akkor hazagurulok. Utanna nagyon durvan pattogva hül a kipuf rendszer es olyan egett szaga van mint az allat, de gondolom ki is eg rendesen.
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #37998 üzenetére
Adaptiv led az mar regi dolog. De baromi jo, multkor jött utannam egy A5 audi es ök jo vol. Kanyarbol amikor utolert mindig erösebb fenyt kapott a szemem a tükrökböl egy pillanatra, (mint amikor este normalisan megy mögötted valaki), aztan egy masodperc mulva mar nem, mert ugy allitotta az audi a ledeket, hogy engem "kikerüljön". Nagyon bravur de opelnek is van ez a matrix led mar azt hiszem
Ami ennel is klaszabb, most az uj laser vilagitas [link] nagyon baro, eszreveszi a biciklist es ravilagiterösebben a sötetben
-
Declare
őstag
válasz haddent #38028 üzenetére
Formula 1 1.6 os motor 600lo szoval az 1.4 140 lo az semmi AZ meg hogy mennyit megy el, ezt kar elöre fejtegetni. Majd kiderül. Itt is irta valaki, hogy 350k km nel meghalt a sima szivo 1.6 motor. Akkor miröl beszelünk. Ha valaki ugy hasznalja meg lehet ölni barmit...a turbosat egyszerübb ez vilagos...
Egy 2.0 szivo benzin teljesitmenyben ott van, mint az 1.4 turbo vagy alatta. Innentöl a nyomaba sem er az nem ertelmezhetö
Nemreg kiprobaltam haverom e46 bmw jet 2.0 6 hengeres motor. A hangja gyönyörü, de nem megy. En pl total el voltam kepedve. Lepadloztam es semmi nem törtent. Ezen kivül 10 liter varosban es 8-9 autopalyan 140 el. Egy 1.4 turbo ennel minimum 1 literrel kevesebbet fogyaszt + egy turbosnal nyomsz egy padlot es megtamaszt az üles. Sokkal jobb vezetesi feeling.
-
Declare
őstag
válasz mephi666 #38030 üzenetére
Basszus...hasznald mar a spoilert Majdnem rafutottam...nem lattam az F1 et ma fogom megnezni felvetelröl
Az elsö mondatot elolvastam. Nyilvan F1 et azert irtam, mert egy 140 lovas 1.4 tsi nel közel sem beszelhetünk vegletekröl....ahogy az F1 ben is az a 600lo nyilvan nem a maximalis teljesitmeny. Plusz azert az a motorsport csucsa, hibrid rendszerekkel, stb...azert nem egy 1.4 tsi motor Elözö szezonba mennyi meghibasodas volt ehhez kepest? Minimalis.
Egy 1.4t motorban van egy turbo, meg nyilvan strapabirobb alkatreszek egy sima 1.4 hez kepest. Ez meg nem cimboralas az ördöggel
(#38031) glutamin : nyilvan a gond a turbo motoroknal a nemtörödöm tulaj + sk ev + sok km kombinacioban okoz gondot sajnos ez vitathatatlan. Egy zsiguli ma is megy...egy 1.4 tsi 30 ev mulva mar nem fog jo esellyel. Es nem csak a turbo miatt...az elektronika, extra dolgok stb. Ez van. Valtozik az autozas is. Ma martöbb az extra, kenyelem, biztonsag, szorakozas, cserebe nem lesznek 30 eves 500k km t futott hasznaltautok. Ez jo is meg nem is.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz glutamin #38034 üzenetére
A draga alkatreszeket tovabbra sem ertem Van egy turbo es olyan egyeb alkatreszek amik teherbirasa egy 2.0 szivoeval egyezik meg (1.4 t eseten). Mert ha lenne olyan hogy 1.4 turbo hibrid vs 1.4 szivo ott ertenem a draga alkatreszeket.
A többivel viszont total egyetertek.
Egyszerüen lehet atalakul az egesz "autos vilag" es nem eri meg innentöl 20 eves autot tartani es bütykölni. Cserebe "okos auto" lesz, kenyelmi es biztonsagi extrak sokasagaval. Fene tudja...meglatjuk....en mindenesetre örülök a fejlödesnek, a klimanak, a navinak, a xenonnak, a tempomatnak......es vegtelen a lista egy zsigulihoz kepest
-
-
Declare
őstag
válasz haddent #38040 üzenetére
Hat nezd, egy turbos nyilvan sokkal kisebb tartomanyban adja le a teljesitmenyet, ezert jobban huz, de hamarabb el is kell valtani. A szivo az meg csak ugy megy, de sokkal nagyobb tartomanyban. Ez szokas kerdese is, de nekem a turbosoknak a dinamikaja, az, hogy odalepsz es elrugja magat az mar hianyozna egy szivobenzinben. Izlesek es pofonok
(#38041) LaciCRM ezek az "ez meg az", ez gondolom ugyan az amiröl indult a beszelgetes, azok a relytejes "draga alkatreszek", amikkel tele van a tsi motor
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
+1.
Mondjuk a Mazda megoldotta eddig szivoval....bar szvsz kis idö kerdese es ök is atallnak, mitn ahogy a Honda is mar az uj sport civicet turboval adja.
No mind1, befejeztem, mert megint en inditottam az opel topic szetoffolasat...csak nem szeretem az ilyen földhözragadt, jarjunk gözgeppel, mert az soha nem romlik el gondolkodasmodot. Fejlödni kell, uj dolgokat kitalalni es azokat tökeletesiteni....ertem en, hogy a zsiguli nem romlik el, ha meg megis egy villaskulcs eleg a szerelesehez, de en pl baromi boldog vagyok, hogy nem zsigulival kell hazajarnom
(hanem egy ördögi fütyülüs szerkezettel megspekelt, nahaazaztanelromlikakkorjajjmilesz dizellel ) peace
-
Declare
őstag
Mi van a Zastraval? Azota nem jött elö a hiba, meg nincs semmi gaz?
Megrendeltem a xenon trafot vagy mi a sz@rt 30ezerert, azota semmi baj komolyan mondom....de mind1 most mar kicsereltetem mert nyaron TÜV es 100%, hogy ott nem vilagitana megint
Husvetkor megyek haza, egy kis kerülövel (1100 km az azert mar nem kihivas ), nagyon kivancsi leszek erre az engine management lampara.....ha most sem fogja csinalni, hajlamos leszek azt hinni, hogy a szetszedes es pucolgatas megjavitotta (koppppppppp-kopppppp-koppppppppppp)
-
Declare
őstag
válasz haddent #38113 üzenetére
Ez a gyari adat, ilyen biztonsagi adat. Ne ugasson senki, ha eszi a kocsi az olajat, mert le van irva, szal kuss
Irtak többen, hogy eszi az a motor, ha lecsökken önts bele, azt csok.
Fogyasztas meg ki hogy es hol hasznalja. Ezen ne stresszelj. Arrol nem is beszelve, hogy az ilyen egyszer kiszamolt fogyasztasoknak meg a vilagon semmi ertelme. Ha mar van legalabb 10 teli tankos atlagod az mar ugy kezd alakulni En most a közel 20k km tankolasainak atlagaval tarok pici 6 liter felett. kivancsi leszek a nyari gumi es a melegebb idö, hogy befolyasolja majd a dolgokat
Nezd meg a spritmonitort. Több autonal is amit ismerek, hosszutavu fogyi adatokat, azokra baromi jol passzol. Tiedre kb 7,6 az atlag. Szoval szvsz, 7 - 8,5 liter között total realis. Ha nagyon nyomod, vagy nagyon sporolsz 1-1 litert lehet elterni, de amikor valaki azzal jön, hogy az ö autoja 3-4 liter/100 km el kevesebbet eszik, mint az atlag, ott valami nem stimmel.
-
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz haddent #38177 üzenetére
Nem tudom pontosan mi az elteres, de en utangyartott astra H könyöklöt rendeltem, de annak a vege, amit a burkolat lebontasa utan bele kellett volna passzintani a helyere, az nem stimmelt. Szoval kellett belöle levagni es egy kicsit barkacsolni, de az eredmeny total jo lett. Nekem most jol kezre all. Majd lövök rola egy fotot, hogy milyen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Autós topik
- Jövedelem
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Elemlámpa, zseblámpa
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- BestBuy topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest