Hirdetés
-
Elindult a Valorant konzolos zárt tesztelése
gp Bár a készítők bétáról beszélnek, a játékban aktívak a trófea és achievement rendszerek, lényegében a teljes kiadást kaptuk meg.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
válasz
Jim Tonic #22254 üzenetére
Mester!
Ha a kipufogótartó vasakból 1 lerohadt, a burkolat lerohadt, azt még lehet, érdemes javíani?
Másik: Ezt skubizzátok! 100W-os big H7, sárga!Piríthat!
-
gabipaci
addikt
válasz
Jim Tonic #22299 üzenetére
Kerlek ne menjunk bele ebbe ujra, attol hogy egy fos kocsit legyartottak CAN-el, meg nagyon messzire van a majdnem minden auto fogalmatol. Ne eroltessuk mar legyszi. A ket vitapartner mar lenyugodott, harmadik ne tepje fel a sebeket, koszi
Kozepes sebessegen az EHU (fejegyseg), DIS (kijelzo), UHP (telefon portal), ECC (elektromos klima) es a DAB (Digital Audio Broadcast) beszelget.
Logitech hardware tester
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz
Jim Tonic #22304 üzenetére
Csak mert én összesen két típust ismerek. Low-speed (hibatűrő), és a High-speed CAN. Nem is hallottam még közepes sebességű CAN-buszról. Mutatnál valami linket erről?
A kormányoszlop és a kijelző biztosan nem azon van.
Szerk.: Ez #22305-re ment.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
gabipaci
addikt
válasz
Jim Tonic #22306 üzenetére
A kormányoszlop a kis és nagy sebességűn van, a kijelző pedig a kis és közepes sebességűn.
Hangsúlyozom, hogy nekem 2007-es Vectrám van, nem tudom hogy előtte-utánna mi volt.Így hirtelen ezt találtam, lap közepe CAN-Bus (Controller Area Network)
Logitech hardware tester
-
gabipaci
addikt
válasz
Jim Tonic #22311 üzenetére
Nem warez, mivel a hardver, amit linkeltem, mit sem ér egy olyan 180ezer ft-os szoftver nélkül. Nem linkeltem semmiféle szoftvert, és nem is buzdítottam arra, hogy keressen rá torrent oldalakon.
Egy zsákutca amit csinálsz!
Linkeltem is egy oldalt, ahol le van írva magyarul, hogy milyen sebességen kommunikál a CAN.
De ha ragaszkodsz az igazadhoz, legyen csak kis és nagy sebességű a tiedben.
Az enyémben van közepes isLogitech hardware tester
-
gabipaci
addikt
válasz
Jim Tonic #22326 üzenetére
Ok, elismerem, legyőztél a szellemi fölényeddel!
Csak pár apró megjegyzés:
Ha elolvasod [ezt] az oldalt, ahol a BOSCH diagnosztikai műszeréről van a leírás (pdf olvaso kell hozzá, több helyről is le lehet tölteni warezolás nélkül)
Harmadik oldal, jobb oldal:
"Maximum funkcionalitás a gyakorlati diagnosztikában
A KTS 670 rendelkezik az összes jelenlegi diagnosztikai
protokollal:
– Az európai járművek ISO rendszerei
– Az amerikai és japán járművek SAE rendszerei
– OBD-CAN protokollok az új járművek modern CAN busz
rendszereinek vizsgálatához
– Nagy-, közepes-, alacsony sebességű és single-wire CAN
Szoftvervezérelt, integrált OBD váltóadapter (Box 01): az
OBD szabványon kívüli CAN protokollok is vizsgálhatóak
A rendszer automatikusan felismeri a vezérlőegységet, kiolvassa
a mért értékeket, a hibakód-tárolót és a vezérlőegység-
specifikus adatokat"Warez témában itt tudsz panaszkodni, bár tudtommal a hardver nem jogvédett az OP-COM által, mivel egy sima ODBII csatlakozó, de fuss ezzel is pár kört.
Részemről lezárva, meggyőztél, nekem csoda autóm van közepes sebességű CAN-el, és a BOSCH volt olyan kedves, hogy a csodaautómhoz legyártott egy diagnosztikai műszert. Nagy köszönet nekik
Logitech hardware tester
-
_seth_
veterán
válasz
Jim Tonic #22328 üzenetére
Pont annyira warez az opcom mint a galaxy S telefonok kínai klónjai amikről teszteket is írnak az oldalra... csak tartalmak lehetnek warez cuccok, zene, film, könyv, szoftver, stb szóval kár ezen rugózni.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
gabipaci
addikt
válasz
Jim Tonic #22328 üzenetére
Jooo, akkor elbeszeltunk egymas mellett
Nem olvastam ki a sorok kozott, hogy amikor azt irtad, hogy ket felet ismersz, nem gondoltam, hogy valojaban ismered a kozepes sebessegut is, csak most nem akarsz rola beszelni, mert az nem fizikai...
[link]
Bar en sem allitottam azt hogy ez fizikai lenne
Akkor megallapithatjuk, hogy nem letezik kozepes sebesseg, de megis van, megha ez nem is fizikai.
Ha most fogod tanulni a temat az egyetemen, akkor semmivel nem vagy tanultabb ide vonatkozoan, mint en.
Minden esetre majd figyelj oda nagyon, hogy akkora okorseget ne irj, mint itt , aztan sajat magad cafolod meg itt. Ne gondolkozz, a sebessegrol beszelek.
Szoval csak azt tudom tanacsolni, mint amit Te nekem: Olvass tobbet a temaban!
A hardver tovabbra sem warez, de linkeltem a topikot, ahol panaszkodhatsz.
Csak ne felejtsd el magadat is linkelni legyszi. Segitek:
[link]
Regebbi hozzaszolasodbol az is kiderul, hogy Te is vettel OP-COM-ot, bar feltetelezem, hogy Te kifizetted a 180k-tJot beszelgettunk
Logitech hardware tester
-
bambano
titán
válasz
Jim Tonic #22326 üzenetére
ne keverjük a nagysebességűnek nevezett szabványt a nagy sebességre beállított implementációval. ha azt a szabványt nézem, akkor a vectrában csak nagysebességű busz van, 3 darab, különböző sebességen járatva.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz
Jim Tonic #22342 üzenetére
Azért kell a három sebesség, mert különböző időzítési elvárások vannak. Ha megnyomtad a rádió csatornaválasztót a kormányon, mindegy, mikorra vált, de az esp ne fél óra alatt szóljon már az ecu-nak, hogy vegyen vissza. Gyorsabb busz rövidebb dróton bír ugyanolyan bithiba aránnyal menni, lassabb busz meg hosszabbon. A csomagtartóban bal oldalt hátul is van can interfész, azzal kapcsolgatják a féklámpákat meg a többit.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
_seth_
veterán
válasz
Jim Tonic #22386 üzenetére
Ezek feketével vannak bevonva gyárilag, hogy meddig tart az majd kiderül
30e volt cromaxnál a pár féktárcsa és a 4 fékbetét előre, elég baráti és hologramos gyári cucc, a hátulja ugyan nem lett gyári mert abból nem volt szett összeválogatva pedig egész komoly ára lett volna de 90%-ban úgyis az első fék dolgozik így oda megelégedtem olcsóbb szettel is. A régi sem volt még lekopva egyébként, el is raktam szépenSzabályzással még bőven jó.
Jelenleg az dob sokat az összképen, hogy eddig lekopott vállas és rozsdás cucc volt kissé barnás féknyergekkel, most minden új és feketére festve vagy gyárilag vagy sajátkezűleg
Megnéztem ezt a textart, ez valami speckó festék lehet, olyan mintha alapozó lenne de tuti nem az
Gondoltak az alufelnisekre is.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Real_Necro
veterán
válasz
Jim Tonic #22449 üzenetére
Köszönöm. Utángyártottak közül a Hella-t ismerem, mint márkát, de az elég borsos áron van. Van megfelelő alternatíva, ami minőségben hasonló lehet mint a gyári? Egyáltalán van különbség?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz
Jim Tonic #22459 üzenetére
Igen, de az utángyártott. Itthon is ugyanezek az árak vannak, ahogy láttam.
_seth_:
Nem szeretek nagyon mókolni ilyenen, irodai ember vagyok, nem ezermester szaki, meg polírozással nem jön le róla egy védőréteg ami mondjuk pont UV ellen védené?
zolikaDB:
Olyanokat én sem. Sima alap, mint a gyári, csupán a fekete körítésen gondolkoztam el, de semmi lencsés meg más csilivili extra.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
_seth_
veterán
válasz
Jim Tonic #22479 üzenetére
Nekem megalight volt anno, de miután 2 is kiégett kb 3 hónap alatt így azt hanyagolnám, de van akinek évekig megy, night breaker volt benne nekem anno de azokat elajándékoztam így most vehettem újra izzókat, night breaker plus lett végül, ez talán bírni is fogja sokáig és fénye is lesz, "csak" +90%-os, így elmarad a megalight verzióktól.
zolikaDB: mindegyik 55W, ködlámpába van 70W-os és a H4-es ami 55/65W a két izzószál miatt.
Real_Necro: lejön persze, de amikor már besárgul akkor már úgyis mind1, a hellán valószínűleg és a valeon van rendes UV réteg, a többin vagy nincs is vagy nem túl jó.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
helkis
addikt
válasz
Jim Tonic #22479 üzenetére
nálam osram nightbreker plus van berakva már több mint egy éve, eddig kopp-kopp!
minden gond nélkül működnek, amik előtte voltak emelt-fényűek (pl a megalight (rev1 volt talán)) nem bírtak ennyit..[ Szerkesztve ]
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
válasz
Jim Tonic #22500 üzenetére
Közben kiderült, hogy a légterelő tengelye eltört, amit az autó előző tulaja egy lemezzel és egy csavarral közép állásba fixált, így nincs csak egy adott állandó hőmérséklet...Köszönöm a gyors segítséget mindenkinek!
Marad a csere.Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
válasz
Jim Tonic #22513 üzenetére
Mind1, feladom
. Amúgy annyi lett volna a lényeg, hogy a feszítő görgő és a feszítő kar is ugyan úgy nézett ki a képeken, csak épp más gyártó termékei voltak. Az enyémben lehetne külön a görgőt is cserélni, de úgy nem is árulják sehol. Nekem mondjuk azért is kell cserélnem, mert csattog(dayco...), amíg meg nem feszítem a klímával. Ezt pedig a görgő cseréje nem orvosolná.
Szerk.:
A mai napon kaptam vissza az autóm. A kormányt rosszabb állapotban kaptam vissza, mint gondoltam. Két helyen is kiszakították(3 hónapig volt szerelőknél), illetve elég keményen ki van kopva. 2.000km-et tettek bele...
Mindegy, ezzel számoltam is. Az az vettem egy multikormányt, a fóti bontóból egy vauxhall c vekiből. Az első probléma az volt, hogy a csatlakozóknak az enyémen kevesebb hely volt kialakítva a kormányon. Ezt egy kis reszeléssel megoldottam, de sajnos nekem nincs bevezetve a kábele. Ilyenkor mit lehet csinálni?[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
-
zenke
aktív tag
válasz
Jim Tonic #22556 üzenetére
Chip nélkül 220 körül vége van. Bele kéne ülnöd egybe és kipróbálni. Fórumon is van egy srácnak
Baromi hosszú a 6. benne.
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
zenke
aktív tag
válasz
Jim Tonic #22571 üzenetére
Tévedsz. 1900-nál már megvan a max 310nm. 1400-1500tól meg jól használható.
Nagyon jó párosítás ez a motor ezzel a váltóval ebben a bódéban. Nagy tempónál se pörgi szét magát ami a fogyasztásnak igen jót tesz.
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
zenke
aktív tag
válasz
Jim Tonic #22575 üzenetére
Szerencsére nem ráz. Ha nem dimbes dombos út van, 90-nél simán be lehet nyomni a tempomatot és tartja.
Na és ha csak 5.-ben kéne menni az ugyan miért lenne baj? Engem nem zavar. Az annál inkább, hogy amit épp most használok kölcsönbe 2000-es 116lovas 1.9 passatot ez 180-nál 4000-t forogMegeszik? Ezzel azért tudnék erősen vitatkozni. Mivel jelenleg kocsim nincs így leginkább kölcsön autókkal járok. Volt pár érdekes jelenség a kis ibizával pályán...
Skoda SuperB-ben is van ugyan az a motor a hosszú váltóval mint ami az ibizában is van. Az megfutja a 210-t.
[ Szerkesztve ]
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
glutamin
őstag
válasz
Jim Tonic #22631 üzenetére
Fordban lehet többször is programozni.
Nem semmi fogyasztásokat írtok. Ilyen üzamanyagárak mellett, azért 10 liter fölötti átlag az nagyon soknak tűnik nekem, miközben hasonlóan erős dízel eljár 2-3 literrel kevesebbel is százon.
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
bambano
titán
válasz
Jim Tonic #22679 üzenetére
A 3.2 7.5 alatt van százon katalógus szerint. A tied nem kizárt, hogy az elején megfogná, de magasabb sebességeken nem.
Az 1.9 biztos nem fogja be a 3.2-t, nem tudom, az 1.9-en mennyit kell váltani 100-ig, a 3.2-n csak egyet.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz
Jim Tonic #22696 üzenetére
Most felhívtam, először megkérdeztem, hogy mi hiányzik innen. EHallottam rajta, hogy nem nagyon akart válaszolni, de végül elmondta, hogy a tengelye tört el ennek a valaminek, amit egy szervomotor mozgatna.
Pár héttel ezelőtt felhívtam a becsületesnepper blog íróját, és vázoltam neki a helyzetem, meg úgy ámblokk az összes hibát. Azt mondta, hogy még a vásárlás után párhéttel megállhatott volna az ügyem, de így 6 hónap után esélyem nincs.
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
Imy
veterán
válasz
Jim Tonic #22711 üzenetére
Hááát a 15 km nem biztos...
Én munkába amikor jártam, az 12 km volt. 2-3 km után tavasszal nyáron már üzem meleg a motor (igaz ez nem város, hanem országúti, és ott forgatom is). Én LPG-vel járok, és itt károsabb, ha nem melegszik át főleg a kipufogó rendszer. De ennyi idő alatt átmelegszik az azért, de főleg a motor. Igaz én 2-3 hetente egy 500 km-es Bp-i etapot beletekerek. -
bzoley
veterán
válasz
Jim Tonic #22711 üzenetére
Általában napi 2x5km-t járok városban(külváros). Egy év alatt a 3l olajból elfogy majd' 1l, a helyére tavaszig ennél több víz költözik. Amint kitavaszodik kicsit cserélem az olajat, ilyenkor legalább 4l valamit leengedek.
Akksi miatt kezdetben kicsit aggódtam, de ezidáig semmi észrevehető. A kipufogó vége látványosan kormolódik, bár valószínűleg az ecu-nak is van valami nyűgje.
Én az ilyen felhasználást az utóbbi egy évben magasabb fordulattal próbálom kompenzálni. Természetesen nem télen, fagyos motornál, de igyekszem nem 2500 alatt járni, elég ritkán váltok negyedikbe, csak ha ötven fölötti a tempó. Így az utóbbi időben nyertem egykét litert a fogyasztáson, hajszálnyival jobban is megy(reagál), és talán kevesebb vizet is gyűjtöttem össze a télen.
Pályára nem járok, mert nincs arra dolgom, városban szoktam néha kormolni, mert szerintem nem a kerék gyors forgásától ég ki a rendszer, hanem a motorétól. Ilyenkor lehet, hogy hülyének néznek, hogy bőg alattam a gép, de egyelőre még egész jól viselkedik.
Ecu-val meg majd lesz valami.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 24 Hours of Le Mans
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Gaming notebook topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós kamerák
- ASUS routerek
- További aktív témák...
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!