- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
it Az életkorhitelesítési intézkedések miatt kezdenek vizsgálatot a britek az OnlyFans ellen.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nzozz
aktív tag
-
Jim Tonic
nagyúr
Aha. Hát, ha ilyen hülye az elv, akkor valóban az lesz a vége.
A kompresszort nem kapcsolgatjuk, a keverési aránnyal szabályozzuk a hőmérsékletet. Eleve akkor az lenne az eredménye, hogy hol forró, hol hideg levegő ömlene az arcodba, aminek semmi értelme.
Viszonylag könnyen beépíthető egy szervomotor, annak a pozícióját kell szabályozni.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
MunezXBK
nagyúr
-
gabipaci
addikt
válasz Jim Tonic #23502 üzenetére
Ez a szervo motoros tema engem is erdekelne, mert az utolagos TELJES atalakitas nem csak sok alkatresszel (kabelkoteg, kapcsolo, hocserelo, stb) hanem irgalmatlan bontassal is jar.
Szoval, ha errol van valami elkepzelesed, nagyon vevo lennek raLogitech hardware tester
-
Findzs
addikt
válasz MunezXBK #23503 üzenetére
nem mertem még ilyen durva módszerekkel nekimenni
eddig még csak ciffel próbálkoztam és kb. a 15 perces munka eredménye az lett, hogy eltűnt a csúnya sárgás érdes cucc a lámpáról, de még kicsit homályos, nem az egész búra csak egy féltenyérnyi részen
majd még próbálkozok ilyen vizes csiszolással is
hdman:
nem is tudtam, hogy az opelnél is csinálnak ilyen polírozástzolikaDB:
máshol is olvastam már hogy milyen jó a insignia fúvóka de a videót elnézve engem nem győzött meg[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
MunezXBK:
ok mindenképpen kipróbálom majd
más:
nekem a h astra után ami legjobban hiányzik a g -ből az a komfort ablaktörlő és az index kapcsoló (ami egy érintésre 3 -at villant)ami viszont nem hiányzik az a h astra alkatrészek ára és az évenkénti klímafeltöltés
pl: g astrába cseréltem két hátsó rugót amik újonnan 7 ezerbe kerültek 1 pár
a h -ba 12 ezer darabjavagy másik példa az üzemanyag szivattyú ami nekem a h -ba szarakodott és 100 ezer körüli árat mondtak rá, még bontóból is 50-60 ezret, ez a g -nél újonnan 10-15 ezer
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
őstag
Szegény otó[link]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
bambano
titán
válasz KonzolKartel #23512 üzenetére
de lehet, a parkolóőrös bilincselésből csak fejvakarás lenne
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
nzozz
aktív tag
válasz zolikaDB #23507 üzenetére
Nem egy nagy művelet, a napokban csináltam. ITT van egy ki leírás is. Egyedül az okozott problémát, hogy a fúvókák piszok nehezen jöttek ki a helyükről. Természetesen nem váltja meg a világot ez a kis módosítás, de szépen beteríti az egész szélvédőt az új fúvóka és még csak állítani se kellett.
-
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz gabipaci #23504 üzenetére
Minek ez neked? Azt ne mondd, hogy a tied nem full automata.
Nem csináltam ilyet még, de filléres alkatrészekből össze lehetne rakni. A tervezés már bonyolultabb. Én csak az automata és a manuális klíma közötti különbséget ecseteltem, hőcserélő, kompresszor, hűtő mindenképpen kell gyárilag.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
amargo
addikt
Hi, milyen ablaktörlő lapátot érdemes venni G astra-hoz?
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
Köszönöm mindenkinek a válaszokat! Olvasok
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
WP14
őstag
válasz KonzolKartel #23521 üzenetére
Vajon mennyi csúszott ezért a tesztért az ADAC zsebébe, hogy a tizenezreseket ajánlja?
Az 1000 ft/db is jól töröl, nem csíkoz, egy hangja nincs az ablakon.Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
őstag
Pár hónapja csere autó csere autójának a csere autójával járok, az az állandóan cserélgetem az autókat, mert épp ezt adják bérbe, épp azt nézné meg a kárszakértő, stb... Így járt most nálam vagy 5-6 autó, azokon mind olcsó törlők voltak/vannak. Még büszkélkedett is vele az ismerős kárügyintéző, hogy 400ft-ért veszi a párját, és hogy milyen jól töröl. Jól töröl, pár hétig, utána meg meg keményedik, elkezd töredezni, és onnantól lóf***ra nem jó. Biztos vannak jó, és olcsó lapátok is, de ami ebbe a tesztbe bekerült, az biztos, hogy mind jól töröl, és nem csak pár hétig.
Más.:
Most két hétig egy Honda Jazz CVTi volt nálam. Na ez volt az első autó, amit adott, és tetszett is. 80-90LE körül lehetett, de ez azért szedte a lábát sportban, ha oda léptem neki. Ami meg nagyon tetszett, hogy közel leparkettáztam, 1-2 cm volt már csak a padló és gázpedálközt, és ha még azt az 2cm-et is rá adtam, azonnal vissza váltott még egyet. Nekem jobban bejött, mint az új DSG-s VW-k.[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
WP14
őstag
válasz KonzolKartel #23524 üzenetére
Amit linkeltem, azt tavaly ősszel vettem, átélt egy telet és még mindig jól töröl, ezután is csak ilyet fogok venni, mert a 10 ezres nem tart 10-szer annyi ideig, azaz 10 évig, ez biztos
Nekem csak egy 20 éves A Vectra 2.0i 16V van, de a maga 150 LE-jével még a mai napig 8 mp alatt 100-on van, pedig elég viharvert már szegény
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
őstag
válasz KonzolKartel #23524 üzenetére
Nem CVTi, hanem csak CVT
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
őstag
-
WP14
őstag
válasz KonzolKartel #23527 üzenetére
Én most a G Astra Bertone coupe-ra kuporgatok, abból is a 2.0 16V Turbora, talán jövő nyárra meglesz
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
zolikaDB
veterán
Nexus-bol egy garnitura volt jo, az a telet/tavaszt vegigcsinalta, majd 2 garnitura mar 1 het utan is fosul torolt, csikozott, nyikorgott, szinten Nexus. Most Bosch van, keretes, jobb. Kovetkezo Valeo lesz.
-
amargo
addikt
Akkor kérdés olaj cserét Bp-n hol ajánlotok - akkor már benzinszűrőt is cserélnék?
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
-
zolikaDB
veterán
Befostam, de tényleg. Az első szett úgy tolta a jégkását télen, h öröm volt nézni. Majd tavasszal csere, első szett a Metróból, majd másik a Media Marktból (nem röhögni, ott volt csak), ahogy ferakom, vízzel is nyikorog, a csutkára letakarított Clin-es ablakon, menet közben is, mindenhogy... Nem fordult át a gumi, csíkoz, felfelé homály, lefelé oké. Csakhogy ez autópályán, amikor leszakad az ég, nem jó ómen. Úh irány a Bárdiba, és (most elolvasva a tesztet, látom, h mit is vettem ) Bosch Twinspoiler. Igazából az első Nexusomat nem múlja felül, kell neki, h vizes legyen az üveg. De jó egyébként. Következő szett, ha ez megadja magát, Aerotwin, vagy Valeo Silencio lesz.
-
bzoley
veterán
válasz zolikaDB #23533 üzenetére
Az a baj, hogy túl tudományosan közelítetted meg a dolgot
Eleve szar lapátokkal vettem a gépet három éve, egyből cserélni kellett. Mivel épp a bárdinál múlattam az időt, leakasztottam a polcról két darab, ezer forintos világmárka bosokót(ha jól emlékszem a nevére, valami bosch másolat), megy ameddig megy alapon. A mai napig szépen teszi a dolgát, pedig egy szezonnál nem számítottam többre. Mondjuk aránylag keveset használom. -
Findzs
addikt
válasz bzoley #23535 üzenetére
ezt csak megerősíteni tudom
a h astrámon mikor megvettem gyárilag nem tom mi volt rajta de 2 év után cserélni kellett
valeot vettem ami szintén kb. 2 évet birt utána már valamilyen nonamet olcsót raktam rá és azzal is adtam el az autótebből tanulva a mostani g astrámra már a 750/db kategóriából keresgéltem és ez a bosko (nem tudom hogy kell leírni) van rajta 1 hónapja és eddig semmi gondja
ehhez még annyit fűnék hozzá, hogy lehet ugyanott gyártják mint a valeot csak más a neve
annó számtech nagykerben dolgoztam és a tulajok kimentek kínába saját márkás termékeket gyártatni
azt mondták nekik 1000 darabtól azt írnak rá amit akarnak, akár sony -t akár philipset is kérhetnek de ők maradtak a dana -nál, (ha ismeri valaki) mert az egyik tulaj lányát úgy hívták[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
sziada5925
aktív tag
válasz Findzs #23538 üzenetére
Nekem is Bosoko van rajta 3 hónapja. Ha többet esne mostanában az eső, akkor már rég lecseréltem volna. 1 hónapos korábban mindkettőnek (pár nap eltéréssel) törlés közben leesett a műanyag darab a végéről és a törlő gumi része így 5centit tud mozogni. 1 hétig voltak hibátlanok, azután a vezető oldali elkezdett nyikorogni. Előtte Bosch-t használtam 1 évig, nem flexibilis, 2000Ft volt darabja. Na az még annyit se ér, mint a 750Ft-os Bosoko.
8-10e-ért meg biztosan nem ablaktörlő lapátot fogok venni.Üdv: Ádám
-
WP14
őstag
Ha valakit érdekel, olaj, ami nekem bevált, 15 ezret elgurult vele az őskövületem
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
gabipaci
addikt
válasz Jim Tonic #23517 üzenetére
Nalunk idekint nem divat a full automata, de van, hogy a klima sem.
Elarulom, hogy nalunk az sri-ben meg ablakemelo sem elektromos hatul, de a gyari navi benne van.
De az eso erzekelot, meg a fenyre sotetedo tukrot kozepre mar en tettem bele. A bluetooth-ot is.
Meg az ablak is villanyos mar hatul. Csak a klimara kellene kitalalni valamit...Logitech hardware tester
-
kisjimy
aktív tag
Sziasztok!
Olyan gondom lenne,hogy ma este 6körül hazaértem.Bezártam a kocsit,és beriasztottam. Este 10 után beriasztott!Lementem,megnéztem mindent,ablak felhúzva,összes ajtók zárva,csomagtartó is,motorháztető is,tankajtó is!Feljöttem,és kb fél óra múlva újból berisztott! Szerintetek mi lehet a gond?Gyengül az aksi?Pedig simán indult ma többször is!Valakinek ötlete?
-
gabipaci
addikt
válasz kisjimy #23546 üzenetére
igen, az, de azt ki tudod kapcsolni. A hifi mellett jobbra van egy kapcsolo, egy szalado emberke van rajta azt hiszem 3 kis csikkal. Azt megnyomod, aztan becsukod az ajtot, es bezarod a kocsit rendesen. Igy a belso ter mozgaserzekeloje nem erzekel. Ez arra valo, ha bent akarjak hagyni a barmok a gyereket a tuzo napon, akkor is lelehessen zarni a kocsit, es nem riaszt
[ Szerkesztve ]
Logitech hardware tester
-
kisjimy
aktív tag
válasz gabipaci #23547 üzenetére
Oh igen? sosem tudtam mi az a gomb,az a futó emberke!Olyat már csináltam,hogy becsuktam az ajtot beriasztottam,csak le volt huzva a 2első ablakok.Kis idő után jött egy szél és már üvöltött is! Szóval akkor lehet van egy potyautasom a fülkében?Eddig sosem volt ilyen (5éve).Minden esetre holnap elviszem aksishoz is,nem árt!
-
adidas4death
aktív tag
Srácok lett egy elég beteg ötletem ezért irom off-ba, de azért rákérdezek.
Mi lenne az olcsóbb, fullosan újrafényezni a kocsit más színűre, vagy megvenni külön a karosszéria elemeket olyan színben és felrakni?
Most Z293 Prémium kék metál színe van amibe bele vagyok esve mert nagyon tetszik, de szemezek a hófehérrel és ezért érdekelne a dolog.
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
_seth_
veterán
válasz adidas4death #23549 üzenetére
Lefestetni lehet olcsóbb és amúgy sem cserélhető minden, küszöb, tető, hátsó sárvédő valamint ha csak minden elem 15e akkor is kell 4 ajtó, 1 motorháztető, 1 csomagtérajtó, 2 első sárvédő amiből az első 6 min 15e/elem de az sem lesz hibátlan hanem karcos valamint ha nem 1 autóról van akkor el fog térni a szín is, tehát 6x15e + 2x 5e az már 100e, a nem cserélhető elemeket min 15-20e forintért festik ami összesen kb 70e. Teljes fényezésről kb 2 éve hallottam árat akkor az kb 150e volt nagyobbacska autón, ami kérdéses, hogy a festéssel járó szerelésért számolnak-e fel valamit, helyfüggő de hátha van akinek újabb infója is van.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN