Új hozzászólás Aktív témák
-
tildy
nagyúr
-
Pisztillus
senior tag
Ahogy ki tudtam bogozni a történetet, olyan helyzetbe hozták, hogy nem volt más választása, mint felmondani. De majd kijavít, ha rosszul értelmeztem. És egyetértünk, ügyes és talpraesett, így én sem féltem.
Bakker, hát nem megelőzött?
[ Szerkesztve ]
Vannak harcok, ahol veszteni szégyenletes, de győzni is megalázó. - Moldova György
-
tildy
nagyúr
válasz Pisztillus #2453 üzenetére
Erre nem tudok mit mondani A véleményem a smileykban viszont benne van
Hát csak sz.r. Tudom milyen érzés amikor az embernek kiadják az útját.Nekem anno egyik munkahelyemen volt úgy-akkori viszonylatban még qrva jól is kerestem- hogy na akkor oké , még kezdő vagyok bele kell rázódnom , de ha ezt megcsinálom , akkor maradhatok (Oracle-s hibát kellett megtalálnom shell scriptben) .
A hiba meglett, engem meg 2 nappal próbaidő vége előtt kiraktak.[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Pisztillus
senior tag
A lényeget elmondtad: vagy próbaidő lejárta előtt teszik ki a dolgozót, vagy olyan helyzetbe hozzák - főleg, ha régóta ott dolgozik - hogy magától mondjon fel. A vezérelv ugyanis az, hogy még véletlenül se kelljen annál többet fizetni (végkielégítés), mint ami jár, és akkor még örülhet, ha legalább azt megkapja.
Vannak harcok, ahol veszteni szégyenletes, de győzni is megalázó. - Moldova György
-
Mawyx
őstag
Fogalmam sincs hogy kéne ebből kimászni, nem tudok semmit, nem értek semmit, egyszerűen nem tudom. Elegem van, nem birom már tovább nem megy nem
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
zoltanz
nagyúr
Tényleg egész jók ezek a Goa zenék.
-
zoltanz
nagyúr