Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
PROHARDVER!
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
zozika84
őstag
válasz FollowTheORI #45726 üzenetére
Nem tudom nálam semmi gondot nem okozott (LG C9), ezért is javasoltam.
Az off fakó nekem; az "on" esetében pedig minden elmászik:
A világos részek kicsit kiégnek; a sötét részek pedig részleteket veszítenek.
De ez lehet, hogy csak nekem tűnik így.PSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405
-
válasz FollowTheORI #45726 üzenetére
A HGIG-t nem kell támogatnia a játéknak. A TV támogatja ezzel a játékokat.
Ez kikapcsolja a TV-n a roll-off módot, hogy a játék csinálhassa helyette az ilyesmit. Így lényegében ugyan azt a dinamikus tone-mapping élményt kaphatod, mint DolbyVision-el (olyasmi, mint ha HDR10+ lenne, de nem a TV-re megy át a dinamikus metadata, hanem a játék eleve a TV csúcsfényére dolgozik, és nem a TV számol roll-off görbét a metaadatból).
A tartalomszerkesztéshez használt studio monitorok is úgy működnek, mint a HGIG mód, a roll-off dolgot csak a consumer megjelenítőkre találták ki (főleg arra az esetre, mikor kis csúcsfényű kijelző is kezel HDR tartalmat).[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
MultiDoodad
aktív tag
válasz FollowTheORI #45726 üzenetére
Na hogy az a... akkor meglesem majd melyik a jobb de ezek szerint a HGIG se a legjobb megoldás.. Köszi az infót.