Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TTomax

    nagyúr

    válasz schwartz #8510 üzenetére

    Az lehet,de azért a radeonoknak is jót tett hogy leszoktak a 256 bitröl....nem hinném hogy magasabb felbontáson/és vagy magasabb szűréssel nem zuhanna össze,ebböl komoly gondok lehetnek ha támogatni akarják a több monitoros dolgokat.Én biztos nem fogom megvenni ha 256bites lesz,ha már 650dodót rebesgetnek akkor drótozzák csak meg rendesen azt a pcbt,ne azon spóroljanak... :DDD
    Jut eszembe,ahogy nézem ez kb GTX580+30-40%... kevés...a radeonban ott van a +20% szunnyadóban,persze az egy lutri,tudom.Nagyon fake szaga van ennek,fökeg ahogy igy visszanéztem az előző cikkeket,ott már egészen mást írnak..
    Remélem Márc18-ig kijön valami ütős motyó,akkor lesz a szülinapom,olyankor nem szokott számítani egy hardver ára.Azzal nyugatatom magam (meg párom is)... egyszer van egy évben... :DDD

    [ Szerkesztve ]

    ★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz schwartz #8510 üzenetére

    Ez nem úgy működik, hogy csak a ROP. A shaderek zabálják le a sávszélt. Azokat kell etetni. A BF3 persze tipikusan a számítási teljesítményre helyezi a hangsúlyt, mert olyan rendszert használ, ami kíméli a sávszélt. Egy dolgot nem kímél, mégpedig a VRAM használatot. A 32 Color ROP-ot mindig érdemes a raszterizáló teljesítményéhez igazítani. Ettől függ főleg a ROP etetése.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák