Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz tombar #11444 üzenetére

    Megatextúrázás biztos nem lesz, de ilyet egyik Crysis sem használt.
    Nem fog klasszisokkal jobban menni. A Crytek azért kereste meg az AMD-t, hogy GCN-re is optimalizáljanak, és nem azért, hogy csak GCN-re.
    A Shogun 2 az egy kellemetlen kommunikációs hiba volt. Ilyen előfordul, de már javították. Persze baj volt, hogy mire az NV megcsinálta addigra az ezt javító patch elrontotta, de ma már normális a helyzet.
    A Black Ops 2 eléggé egyszerű effekteket használ. Ezekben a Kepler jobb szokott lenni. A GCN a bonyolult shadereknél erősebb. De amúgy ezt sem úgy csinálták, hogy az egyiken legyen jó, míg a másikon rossz. Ez szimplán már nem éri meg a fejlesztőknek. Amikor ezt csinálták, akkor mindig a játék szívta meg.
    Nézd igazából a PC-s igények átalakulásával az MMO/F2P játékok támogatása nem rossz irány. Ezzel az a fő probléma, hogy nem egy Hawken, vagy Warframe kerül a tesztbe, hanem a Tomb Raider és a Bioshock Infinite. Ez a koncepcióval a legnagyobb gond.
    A Metro 2033 sok compute shadert használ, de ott sem azt nézték, hogy mi a jó az NV-nek vagy az AMD-nek. Optimalizáltak mindkettőre. Sikerült ahogy sikerült. Nyilván a fejlesztők védelmére legyen mondva, hogy azért akkoriban nem volt olyan egyszerű compute shadert írni.
    Az NV-nek ez nem hiszem, hogy a konzolok kínai támadása gond lesz. Aki MMO-zik vagy F2P játékokkal játszik az úgyis marad a PC-nél. Nekik most az jelenti a gondot, hogy az Intel folyamatosan új alaplapszabványokat fejleszt úgy, hogy azokba nem teszik lehetővé a dedikált GPU-k beépítését. Ez a legnagyobb fenyegetés. A konzol az csak egy közvetett ellenfél, de közvetlenül nem veszélyezteti a piacot.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák