Hirdetés
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeltaPower
őstag
válasz
Löncsi #10553 üzenetére
Nekem a textúraillesztési hibák és a bal lent levő szék(?) hiányzó árnyékolása előbb feltűnt. Maga a godray pedig természetellenes: feltételezve, hogy az oszlopsor teteje egyforma magas a mögötte levő fallal, a godray a falon át jön, vagy pedig több különböző forrásból.
[ Szerkesztve ]
"Moonshine Whiskey (70°, ízesítés nélküli) van. Fincsi" - Teebee - "De az kiírtaná az egész családomat..Akkor is ha csak én innék belőle.." - forintuser
-
fatallerror
addikt
-
fatallerror
addikt
válasz
Löncsi #10564 üzenetére
mind2 az, jó kártyák. ja mindig ez a driver dolog, nem tudom miért de nálam működik minden havi :Đ
ha még ősszel is lesz max payne 3as asus nv kártya akkor viszont tuti h nv-t veszek mert poén h ezzel együtt is olcsóbb mint néhány más márka : D
don't tell me what i can't do!
-
fatallerror
addikt
válasz
Löncsi #10567 üzenetére
egyik sem érintett engem, tucatjátéknak tűntek nekem még a plot elolvasása után is
most elkezdtem álmodozni a 250 dolcsis gtx 660-ról aminek az ára lemegy őszre 65 ezerre és hozza a 7870 teljesítményét sőt még megveszem a nagy címek előtt és lesz max payne 3as asus még vagy megvároma far cry 3at és lesz far cry-os : DD
imádok álmodozni de más is mert láttam 1 kibontós videónál top kommentbe h "imádom nézni az ilyen videókat olyan cuccokról amikre nincs pénzem" : DDDD
don't tell me what i can't do!
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz
Löncsi #10577 üzenetére
Már várom a cikksorozatot a luxussportautókról.
300millió az ára, de mi az értelme?
Noch dazu a konfiguráció egyik része se indokolja a Cosmos 2-t 99k-ért, de az 1300W-os tápot 85-ért. Ez simán ellene egy 20k-s házban egy 850W-os Cosrair táppal... Monitort sem igazán értem, elvégre a gépet simán ráköthetik ugyanarra a TV-re, amire a konzolt is kötnék... A K-s procit se tartom indokoltnak, ha alap órajelen járatják, és ugyanez áll a 480GB-os!!! SSD-re 166k-ért is.
Az igazság az, hogy ebből az 1 millás vasból úgy lehetne megspórolni laza 400k-t, hogy a játékok alatt nyújtott teljesítménye meg se rezzenne...
Mindemellett:
-Hol az egér?
-Hol a billentyűzet?
-Hol a gamepad?
-Hol az OS?sz: Külön viccesnek tartom, hogy beleteszik a gépet egyetlen SSD-vel a Cosmos-ba, ami dugig van meghajtóhellyel...
Ráadásul pont a Crysis-al tesztelnek, aminek köze nincs a DX11-hez a sutyiban renderelt óceánnal meg a 64x-esen tesszellált padkával...
Egy szó, mint száz, a cikk magáért beszél.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
FireKeeper
nagyúr
-
TESCO-Zsömle
félisten
-
Izzé
őstag
válasz
Löncsi #10592 üzenetére
Most őszintén: Ennek mi köze a témához? Költői kérdés volt, nem kell rá válaszolni, de tényleg. Kiemelt nálam ez a topik és rohadtul unom már, hogy ha új hsz-t látok és felpörögve a topikra kattintok, az értékes infók helyett a te butaságaidat + off f@szságaidat kell olvasnom. Pihenhetnél már egy kicsit, kezdesz nem kicsit idegesítő lenni.
Csodálom, hogy eddig megtűrtek a házigazdák, modik.
-
FireKeeper
nagyúr
válasz
Löncsi #10594 üzenetére
miért, Te ki vagy itt, hogy mindenkit, akinek nem tetszik a véleménye, elzavarnál a topikból?
amúgy egyszer igazán "beválthatnád már" a fenyegetéseid...
#10596: abban a hsz-ben, amire válaszoltam, szépen elküldenéd a kollégát, és pár hsz-el lentebb engem is "kultúráltan" elkültél az AMD topikba, mintha a te topikod lenne ez itt, kis privát hely, csak olyan tartalommal, ami neked tetszik.
fenyegetés alatt a már elég sokszor beígért fórumtól való visszavonulásodat értettem
[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
huskydog17
addikt
válasz
Löncsi #10615 üzenetére
Persze, hogy jókora felárral kínálja az AMD a 7700-as szériát, hiszen nincs ellenfele, így gond nélkül megteheti. A gond az - ami egyébként már számtalanszor le lett írva -, hogy az NV-nek már egyáltalán nem fontos a VGA piac, gyakorlatilag nekik mindegy, hogy asztali VGA-ként miként fog teljesíteni az új középkategória.
Amúgy én is nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi fog kisülni ebből a nagy várakozásból, de megváltást korántsem szabad várni tőle! Abban én is egyet értek, hogy nagyon nem valószínű, hogy 128 bites buszt alkalmazna az NV, hiszen az túl lassú lenne és az ellenfél pedig a Radeon HD 7800-as széria lesz. Bár a GK107-nél rosszabb nem igazán lehet ár/teljesítmény szempontjából.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz
Löncsi #10618 üzenetére
Nem segítene rajta sokat, még GDDR5 lapkákkal sem lenne ütőképes a 7700-asok ellen, legfeljebb a 7750-et megközelítené. A GK107-nél nem csak a DDR3 VRAM a ludas, azt a GPU-t egyszerűen túlságosan megnyirbálta az NV. Abu ezt is sokszor leírta már.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Löncsi #10623 üzenetére
Ja persze a következő 3 évben. Maradjunk annyiban, hogy a ray-tracing majd az évtized vége felé lehet opció a kliensgépeken. A felhőben van hozzá teljesítmény, csak nem hiszem, hogy anyagilag megtérülne egy olyan szerver fenntartása, ami egy userhez ekkora naftát rendel.
Azért a felhő ígérete átalakult már. Régen az unlimited power volt a kulcs ehhez. Ma sem tagadják, hogy ez lehetséges, és elméletben nyilván nem lehetetlen, csak a szerver beépítési és fenntartási költségét ki kell gazdálkodni. Ergo olyan hardvert kell választani, ami arányaiban a leggazdaságosabban képes működni. A játék grafikáját hozzá lehet butítani. A felhő már kinőtt a mézesmázos ígéretekből. A realitás az, hogy semmi sem fut max. grafikán ezeknél a szolgáltatásoknál ... unlimited power ide vagy oda.
Ez olyan, mint a Samaritan demó. Ez lesz a jövő! Persze elméletben lehetséges, hiszen a hardver ereje adott. De ki az aki három évet adnak a művészeknek egy utcarész kidolgozására? Ki az aki így finanszírozni tud egy teljes játékteret anyagilag?
Teljesen világos, hogy a mai PC-s hardverek sokkal többet tudnak, mint amit látsz egy játékban. A gond, hogy senki sem finanszírozza azt a művészi munkát, ami azzal járna, hogy kihozzák a rendszerek valódi erejét. És a realitás az, hogy a jövőben sem fogják finanszírozni. Az erre szánt anyagi befektetések nem fognak növekedni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
huskydog17
addikt
válasz
Löncsi #10623 üzenetére
Célhardver alatt a Kepler architektúrát értettem. A játékoknak nem csak egy architektúrán kell futniuk.
10625: "GK107-en biztos nem fog futni"
Én ilyet nem írtam, ezt csak te képzeled bele a kommentembe. A Real-Time Raytracing - ahogy Abu is írta - rendkívül erőforrás-igényes, nem tudjuk, hogy pontosan milyen és hány darab Kepleren ment az a bemutató, de hogy egy darab GK107-es ehhez édeskevés az is biztos. Lehet, hogy elindulna rajta, de diavetésnél nem jutna tovább valószínűleg.Amúgy én nem akarok vitázni a GK107-ről, én csak említésképpen hoztam fel, hogy túl gyengére sikerült.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Löncsi #10637 üzenetére
A BF3 esetében Repi hamarabb megtudhatta, hogy nem lesz erős a Kepler LDS teljesítménye. Éppen ezért a megjelenésre nem teljesen olyan lett a kód, amit a GDC-n előirányzott. A HDAO-t a HBAO váltotta. Ez rosszabb minőséget ad, de nem terheli az LDS-t. Sima FXAA lett SRAA-val irányított, DirectCompute 5.0-ban implementált MLAA helyett is. Ez szintén az LDS terhelés miatt lett kivéve, pedig minőségében ez volt előrébb. Valószínűleg az volt itt a gond, hogy Repi nem tudta pontosan, hogy mekkorát herél az NVIDIA. Mivel a Frostbite 2 tile-based deferred acceleration technikája LDS-re épül, így ennek van egy minimum igénye ebből a szempontból. Na most, úgy túlterhelni az LDS-t, hogy a motor alapját képző technika is erre épít, hát nem célszerű. Most, hogy látják, hogy mi lett a Keplerből, elő lehet venni a kérdést újra, és a gyakorlatban is meg lehet nézni, hogy mennyire lehet megterhelni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Löncsi #10640 üzenetére
Ez nem teljesen ilyen egyszerű.
A Frostbite 2 motor úgy használja/használta az LDS-t, ahogy eddig még semmi. Ez roppant kockázatos volt eleve, de ott voltak az eddigi termékek a gyakorlati tesztekhez. Na most nyilván volt erről koncepció, hogy hogyan lehet ezt úgy terhelni, hogy az ne jelentsen problémát a motor működése szempontjából. Az eddigi DX11-es rendszerek LDS teljesítménye nem volt kisebb 0,6 bájt/FLOP-nál. Logikus volt tehát, hogy ha erre rátervezik, akkor az jó lesz mindegyikre. Ha gyorsabb az meg nem baj. Ilyenkor jöhetett az, hogy a Kepler meglepetésre 0,33 bájt/FLOP-ot tud, vagyis az eddigi tervekhez képest nem 0,6-ra, hanem 0,33-ra kell tervezni. Mivel gyakorlatban nem volt tesztlehetőség a BF3 megjelenése előtt, így maradt egy eléggé drasztikus lépés, vagyis kivenni/kicserélni minden olyan extra effektet, ami LDS-t használ. Gyakorlati tesztlehetőség nélkül én is így döntöttem volna. Ma már lehet, hogy másképp döntenének, hiszen ki tudják próbálni, de a játék kiadása előtt ezt nem tudták megtenni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
FireKeeper
nagyúr
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Löncsi #10647 üzenetére
Ez teljesen reális gondolkodás mód, egy profitorientált cégtől. Ha akarod az összes funkciót építs platformot.
(#10648) Egon: A másik fórumon nem a WinZipről és a VLC-ről volt szó, hanem arról, hogy az Intelnek támogatnia kellene a szoftverfejlesztéseket, hogy működjenek azok az extrák az OpenCL programoknál, amiket az AMD jelenleg megkap. A trollkodást másra hagytuk, teljesen normális volt a vita.
A grafikus részleg valójában sokkal többet termel az AMD-nek, mert a külön részleg csak a VGA-kat nézi, ami arányaiban kisebb, mint amit az IGP-ből termelnek. Ráadásul benne van a konzolokból szerzett pénz. Az is fontos, hogy a nettó profit az nem teljesen származtatható egy részleg operatív nyereségével.
Nem tudom, hogy észrevetted-e, de a PH-n lassan két éve nincs beszámoló a cégek negyedéves eredményéről. Erre van az IT Cafe.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
tombar
senior tag
válasz
Löncsi #10647 üzenetére
amúgy csumára nem hülyeség az apu. tulképp különböző mágneses és elektromos fizikai szopásoktól mentenek meg
majd ha a memória is bele lesz sűrítve az apukba, akkor majd nem kell 10 rétegű nyák öklömnyi árnyékolással az interferencia stb. ellen. plusz ha csomó mindent átraknak az igpkre nem kell majd szopni a nagy távolságú buszokkal.
engem az baszarint fel nem kicsit, h durván telibeszarják azt a réteget, akik egyáltalán megteremtették a piacukat. minimum ennyinek elégnek kell lennie h nem bánjanak ilyen ótvar mostohán a dgpukkal. fejlesszék a szoftveres környezet, nyomjanak pénzt a jól optimalizált játékokba, azt majd a júzer eldönti h rusnya, fakó boxos képet akar vagy sok fpses, röccmentes szép játékot.Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
FireKeeper
nagyúr
válasz
Löncsi #10650 üzenetére
azért tűnik núdlinak, mert még (érthető piaci okokból) nem volt olyan játék, amit kifejezetten úgy írtak volna, hogy APU-n fusson. amint az APU-k kellő részesedést harcolnak ki a piacon, és minden gyártó platformján megvalósítható lesz a sebesség, ömleni fognak az ilyen címek.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Löncsi #10653 üzenetére
Az csak egy nagyon szimpla extra. Ami nagyobb dolog az a Steady Video, amit tiltanak, ha Intel processzor van a Radeon mellett, de ez is csak egy apró dolog. Ennél sokkal durvább limitációkat lehet szabni.
Az NV-nél például a PhysX-et platformhoz lehet kötni. Ha piacot akarnak szerezni, akkor muszáj agresszív formában fellépni ebből a szempontból.
Az AMD-nek a HSA volt a terv, mivel annak lett volna VGA-ra is kiterjesztése, de nyilván csak platformszinten működött volna. Ma ez lekerült a roadmapról.
Állandó kérdés, hogy mennyire éri meg mesterségesen életben tartani egy piacot, mert a funkciók platformhoz kötése ezt tenné lényegében. Emellett ott van az a gond is, hogy mennyire éri meg az Intel APU-s réteggel kibabrálni. Ők is fizettek a VGA-ért, vagyis elvárhatják, hogy a terméktámogatás legyen annyira korrekt, amennyire csak lehet platform nélkül. Szóval egyelőre a gyártók sem látnak tisztán. Az látszik, hogy keresik a lehetséges megoldásokat.Rövidtávon a casual réteg átáll az APU-ra. Nekik ennél több nem kell. A dGPU fennmarad a hardcore rétegnek. Esetleg a DX11.1-es API képes érdekes dolgokra, így meg lehet osztani feladatokat az IGP-n és a GPU-n. Ez egy kihasználható terület, ha már úgyis ott van az IGP a prociban. Emellett az Eidos PC-s portjait készítő Nixxess már vázolta, hogy miket lehet csinálni APU-val. Amellett, hogy a dGPU elvégzi a szokásos számításokat az IGP-re ki lehet osztani a fizika egyes részeit, az AI számítását, a sortingot és a culling is nagyon fekszik neki. Ezeknek ma tipikusan az a problémája, hogy a DX API késleltetése eléggé nagy, de C++ AMP-vel vagy OpenCL-lel már elég kedvező a helyzet. HSA-t bevetve pedig tovább javítható ez. Legtöbbet a cullingon lehet nyerni, de ott azért még gond, hogy az OpenCL és a C++ AMP sem definiál grafikus futószalagot, szóval ezt meg kell írni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Löncsi #10660 üzenetére
Egy működő futószalagot nem olyan nagy kunszt megírni. Persze időbe telik, de abszolút nem lehetetlen. A hatékonyság a probléma, ott már nem mindegy, hogy milyet írsz. A Nixxess viszont pozitívnak tartja, hogy ezzel együtt is sokkal gyorsabb lehet a HSA-ra írt culling a tisztán CPU-snál. Ha definiálnak egy hatékony futószalagot, akkor még jobb lehet a sebesség.
Nem kell speciális driver hozzá. Azt az API-t kell támogatni, amiben a futószalagot írta a fejlesztő (C++ AMD, vagy OpenCL). Onnantól kezdve működnie kell.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Löncsi #10666 üzenetére
Az még logikus. A 2 GB nem logikus 192 bites busszal. Ha ez lesz, akkor az nem jó. Én elhiszem, hogy a vásárlóbázis a gigabájtokra élvez, de sebességben rosszabb, mint a 1,5 GB, hiszen flex a memóriavezérlés. Helyenként úgy fog viselkedni a kártya, mintha 128 bites lenne.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Löncsi #10670 üzenetére
Ez úgy működik, mint a processzorok esetben, ha mondjuk három modult raksz bele. A Dual Channel módban működőt párost dolgoztatja, amíg ki nem fogy a memóriából a rendszer. Ezután hozzányúl a harmadik modulhoz. Ez a Flex vezérlési mód.
Ugyanez megy VGA-nál is. Lesz egy 128 bites módban elérhető memóriapartíció és egy 64 bites. Amíg ki nem fogy a 128 biten elérhető 1 GB, addig nem fog hozzányúlni a 64 biten elérhető 1 GB-hoz.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Löncsi #10673 üzenetére
Pontosan csak az NV tudja. De logikus a Flex mód, mert más elképzelés erre nincs. A GTX 550-ból ki lehet indulni, és az nem jelent sok jót. De amúgy is csak pletyka. Mindenesetre a 2 GB a lehetséges opciók közül a legrosszabb választás. Ha már nagy a memóriafetis, akkor legyen 3, és nem kell flex vezérlés.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
tombar
senior tag
válasz
Löncsi #10693 üzenetére
szerintem a gk106nál előfordulhat a gk107 hendikep. ha ez itt mind igaz lesz, akkor tuti h gubanc van a lapka körül.
amúgy ez az egész tiszta büdös, eddig úgy volt h a 7950est rakta hátulról, most meg a 192 bites még a 7870-t sem éri utol. kész téboly.Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
fatallerror
addikt
válasz
Löncsi #10709 üzenetére
én tudom mert dirt fan vagyok és ki is hagytam ezt de attól még ez a moci megy tovább majd a dirt sorozaton és a dirt 4 tuti jó lesz
attól még mert ez a dirt nem sikerült jól maga a franchise elég nagy név
hát igen az nv-nek óvatosabban kéne bánni az árcédulákkal
don't tell me what i can't do!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Löncsi #10711 üzenetére
Azért azt senki sem tudja, hogy a TSMC mekkora selejtarányt hoz a GK104-gyel. Emellett a 28 nm-es node jóval drágább, mint amennyi a 40 nm-es valaha is volt.
A 20 nm választóvonal lesz az elemzés szerint. A kisebb lapkáknál át sem érdemes váltani rá.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
tombar
senior tag
válasz
Löncsi #10711 üzenetére
egyszerűen csak meglovagolják a nevet. mindenhol spórolnak, ahol csak lehet + drágán is adják. amúgy ez teljesen érthető hozzáállás rövidtávon. viszont hosszútávon ez megöli a dgpu piacot. de ez is a cél.
Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Löncsi #10737 üzenetére
Azért az említett két játék erősen igényli a subpixel információt, amit csak az MSAA ad meg, különben sok lesz a temporális zavar a képkockák között. Nem véletlen, hogy mindkettőbe be van építve az MSAA, vagy annak egy speciális formája.
Önmagában egy post-process AA sosem lesz jó minőségű. Extra információk kellenek hozzá. Jelenleg a Shogun 2 és a Deus Ex: HR tartalmaz olyan post-process AA-t, ami subpixel információkkal irányított. A legtöbb játékba jellemzően csak be van hányva a post-process AA algoritmusa, és kivételbe van rakva a HUD, illetve a szövegek. Ennél tovább a fejlesztők általában nem dolgoznak, inkább csinálnak shaderes MSAA-t, ha lehetséges.
Nincs senkinek ellenére a post-process AA. Jó lehet, de csak úgy, ahogy a Shogun 2 és a Deus Ex: HR használja. Extra adatok nélkül, csak a végső képről dolgozva félkaró óriás bármelyik eljárás. Az MLAA 2.0 és az SMAA sem az igazi. Tény, hogy sokat javul a képminőség azzal, hogy megpróbálja a subpixel pozíciót keresni, de ettől nem lesz konkrét adatja, vagyis még mindig nem az igazi. Ezeknek is ugyanúgy kell az extra információ a számoláshoz.
Alapvetően jó minőségű post-process AA nincs. Megfelelő minőségű lehet, hiszen az AMD MLAA 2.0-ja és a Jimenez-féle SMAA tényleg szuperül dolgozik, ahhoz képest, hogy csak egy képkockányi információja van, de ez még mindig messze van a jó minőségtől. Elhiszem, hogy bármilyen post-process AA jobb a semminél, de ettől nem lesz megfelelő egy eljárás.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
válasz
Löncsi #10744 üzenetére
1680x1050-ben, tuningolt órajelekkel 14,7 FPS átlag 2. és 3. futásban... valamennyi előrelépés van.
Kérdés az, hogy az 1. teszt miért fut gyorsabban ? Mintha a megjelenítés is bugos lenne.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
oliba
őstag
-
Sonja
veterán
válasz
Löncsi #10749 üzenetére
Eszerint nem igazán annyi lesz.
Swedish Retailers Begin Listing ASUS GeForce GTX 660 Ti DirectCU II
Igaz, ez egy Asus DirectCU II, de akkor is. Elég soknak tűnik.
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
tombar
senior tag
válasz
Löncsi #10754 üzenetére
ezek még nem hivatalos kezdőárak, illetve ez csak az enyhén túlárazott asus. szerintem a sima ref. modellek olcsóbbak lesznek. sztem nálunk cirka 300-320 euró lesz bruttóban launch pricenak. nyilván az lenne a legjobb, ha 280 környékén adnák, de ez nV, nálunk minden más.
Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.