Hirdetés
-
Mozgásban az Industria II
gp A PC-re készülő folytatásról egyelőre nem tudjuk, hogy pontosan mikor érkezik.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Az, hogy mi lesz a next-gen konzolokban annyira nem fontos a PC-s szempontok szerint.
ezt azért vitatnám, legalábbis részben. az persze igaz, hogy más a környezet / API / whatever, viszont van néhány olyan alapvető design döntés, ami erősen befolyásolja a játék kinézetét, és ezekben számtalan esetben a legkisebb közös többszörösre mennek. ilyen pl. a modellek poligonszáma vagy a textúrák minősége - aztán vagy jön PC-n high end pack, vagy nem. de ilyen lehet a későbbiekben a fizika is - a next gen konzolokon talán már realitás lehet egy valóban rombolható környezet, ami a játék szabályaiban is megjelenik, és nem csak eye candy.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
KillerKollar
őstag
Kérlek szépen írd le hogy ebben a tesztben hol írták le hogy milyen grafikai beállításokkal teszteltek...Mert csak a felbontást írják és mindenhol írják hogy High vagy Very High beállítások,amiből gondolom hogy az a max...AA-ról meg AF-ről nem esik szó úgyhogy az általad említett indok miatt valószínű hogy maxon volt.
-
na pont ez a lényeg - eddig a PC portot komolyan kellett venni jó textúrákért. ha ez az alap a konzolon, akkor nem kell azzal foglalkozni, hogy a portban mit csináljanak. ugyanez a ptex-szel is.
azzal pedig pont elégedett lennék fizika kapcsán, ha "csak" annyit tudnának a játékok, mint a red faction
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Löncsi
őstag
Most nem technikai, hanem puszta emberi oldalról közelítettem meg. Ez a két játék szvsz szép, recésmentes és éles képet ad, zavarokkal én nem találkoztam, ráadásul nekem jobban tetszik mint az MSAA mert _minden_ zavaró élt el tud mosni, addig az MSAA gyakran téveszt és több erőforrást kér.
Jó minőséget én azért hangsúlyoztam, mert pl BF3-as FXAA már hajlamos elkenni a képet, igaz, még mindig jobb mint AA nélkül mászkálni, lévén ez a játék nagyon szénné van színezve/kontrasztolva és sok a kis objektum, emiatt sok a recefice.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
én már hallottam 8GB-ot is rebesgetni, de ha 4GB alatt lesz, akkor az valóban kevés. a 4GB már OK - a PC-s játékok sem igazán használnak többet (main RAM + VRAM)
A másik opció, amit a Codemasters felvetett az AFDS előadásán, hogy számolhatná a textúrát a GPU.
remek ötlet - az elsőrangúan rusnya lesz
Annyit már ma is tudhatnának, mint a Red Faction. Nem kell ahhoz GPU, csak egy megfelelő motor a fizika kezelésére.
meg CPU powa', ami jelenleg az xbox-ban nem éppen áll bálákban.
post process AA téma: annyit érdemes hozzátenni, hogy a grafikai stílustól nagyban függ, hogy milyen lesz az eredmény. én most pl. elővettem a Borderlands-t, és nagyon jól néz ki FXAA-val - mosás nincs, és a temporal aliasing is minimális.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Firestormhun
senior tag
Egyáltalán nem így van. A VGA-piac és a VGA-kat gyártó cégek üzleti érdeke másodlagos egy grafikus motor fejlesztésénél. A legfontosabb, hogy az megfeleljen az előre kitűzött igényeknek. Ha a hardverek még nem készek rá, akkor sem baj, mert a grafikában az a jó, hogy skálázható.
Félreértetted, játékfejlesztőkről írtam elsősorban. Ott mindig is meghatározó volt az üzleti környezet grafikus motorok tervezésénél.
2006 előtti években/évtizedben a PC-s eladások uralták a piacot, az volt a célplatform, olyan szemléletben készíthették a motorokat, hogy számíthattak a programozhatóság és a teljesítmény növekedésére. Akkoriban ha elő vettél egy 2 éves játékot már fintorogva néztél rá, amely jól jellemezte az innováció ütemét. Lehetett beszélni trendekről, trendszerűségről.Megjelentek a mostani konzolok, torrent elterjedt, pc eladások drasztikusan zuhantak, konzol eladások kilőttek. Természetesen nem állt le a grafikus motorok fejlesztése, de egy olyan irányvonalat vettek, hogy egy adott fix technikai környezettel való gazdálkodás lett a prioritás.
Jellemzővé vált az is, hogy egy-egy motor néhány tulajdonságánál egyenesen visszalépés történt a konzol specifikációk miatt. Chrome engine 3 --> 4, Cryengine 2 --> 3.
Most már ott tartunk, hogy egy PC-s GPU 16* gyorsabb a Xenosnál. Mégis mit kapnak a PC-sek? pcgameshardware.de interjúk általános válasza: kapcsolhatnak nagyobb felbontást, meg nagyobb a draw distance...
Nincsen benne pénz, hát nem csinálják az esetek 90%-ban. Maradék 10%-ban pedig maradnak a vállalkozó szelleműek, tőke gazdagabb stúdiók, illetve a gyártói szponzorációk. S ezekben is még dominálnak a konzolos assetek. Directcompute ide, tesszeláció oda, screenshotok közt a hatodik oda-vissza kapcsolgatásnál már észre is veszed a különbséget.
További hozadéka a konzoloknak pl. OpenGL teljes térvesztése AMD szerencséjére.
Szóval jövőbeli trendekről maximum csak annyiról beszélhetünk, hogy AMD Gaming Evolved programokban x várható, Nvidia TWIMTBP-ben y várható, DE ÁLTALÁNOSAN, hogy a játékok igen nagy részében mi várható, azzal várni kell a következő generációs konzolok specifikációinak letisztulásáig.
...
-
Löncsi
őstag
Jó, és mi lesz helyette ? A HSA ? Elvileg grafikus része még nincs, nomeg fog az futni egyáltalán pl. nVidia hardveren ? Kompatibilitás lesz, azaz a régebbi DirectX játékok futnak majd ? Sok a kérdés.
Szóval nekem ez kissé ilyen kocsmai nyilatkozat volt, több konkrétum is jöhetett volna. Nomeg az AMD is szerette magát fényezni a DX11-es hardvereivel, most meg akkor dobjuk ki.
Ott az Unreal 4/Samaritan demo is, lehet látni a potenciált a DirectX-ben.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
Jó, de én arra céloztam, hogy egy "ócska" GTX680-on valahogy elvánszorog egy látványos Unreal Engine 4. Ez nem rossz és ez DirectX alatt fut, erre nehéz rámondani, hogy korlátoz (persze biztos van overhead, de épp emiatt lehet cserélni a kártyákat és ez fontos plussz).
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
asszem kezd keveredni az API és a rendering pipeline fogalma
API valamilyen mindenképpen lesz, mert várhatóan senki sem a regiszterek buzerálásával fog grafikát programozni a jövőben sem. az persze kérdés, hogy mennyire lesz absztrakt VS hardware közeli - rejtenek-e mögé megint egy komplett pipeline-t, avagy ezt ráhagyják a fejlesztőkre?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
igen, ebben van logika. ami a gond vele, hogy sokaknak hiányozni fog az az extra kényelem, amit a jelen futószalag ad. egy komolyabb fejlesztőnek előny a nagyobb rugalmasság és a nagyobb teljesítmény, de akinek csak nyűg a 3D motor, meg úgyis kicsi a teljesítményigény, annak ez a megoldás fájni fog.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
A Nexuizt is a 2,5 eurós steam akció szülte. Az ingyenes próba miatt ránéztem, és "jé há ebbe van bencsmák".
ez a nexuiz olyan, mint a dragon age 2. irtózatos gépigény, amit a látvány alapján sehogy nem lehet megmagyarázni
persze attól még benchmarknak teljesen jó. várjuk a tesztet![ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
sakal83
addikt
Tudsz róla valamit, hogy mikor jelennek meg a gtx 660 tesztek?
Holnap le kellene adnom a vga rendelésemet legkésőbb és nehéz dönteni.
Szerinted melyikkel lennék előrébb ár/ teljesítmény szempontjából?
Hd7950 70k, HD7870 60k, HD7850 50k, vagy a gtx660 ti az ára kérdés, de az biztos, hogy az ára -25-30k-ért jutnék hozzá.
Tuning mindenképp játszik, fullhd felbontásban.
Ezt a tesztet nézegettem, és elég kicsi lett a különbség a 7870 és 7950 között
Tudom, hogy nem mondhatsz semmit, de mégis
, akár privibe is
-
pontatlan voltam - hozzá kellett volna tennem, hogy itt nem a 30-40fps-re érdemes lőni. 30fps körül persze könnyen ki lehet hozni vele (asszem még ultrabrutálszupermax beállításban is 18-20fps körül ment a kivénhedt 460-asom), de ehhez a játéktempóhoz kell 50-60fps, különben a célzással gondok vannak.
persze, technikailag nem ronda, jól meg van pakolva effektekkel - jó motor az a cryengine 3. de ezek nem helyettesítik a pályadesignt meg a textúrákat. ill. azt nem értem, miért olyan erős az aliasing benne, és persze az AA meg bugos.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
tombar
senior tag
de akkor ti már az 1.1essel mértétek? mert ott tuti behal a technika.
am ez mi már h külön kéri az ignorálást. az egy dolog h inkább ne patcheljük, de ne is vegyük meg...btw amúgy sem venném meg, de ez azért érdekes. viszont ha ilyen teszteredmények lesznek, akkor az amd féle price drop hamarabb befut. mondjuk előfordulhat h megint válogatott lapkákat küldenek magas boost órajellel.
Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
Löncsi
őstag
Max Payne 3.... cikkben írták h 2560-as felbontás mellett csak 4X MSAA-t tudtak ráadni mert 3GB bufferbe ennyi fért bele... ez tuti több mint 1.5GB.
Nagyon jó lenne egy 150-200 dolláros kártya amúgy. Az NV eddig nagyon finoman butította a GK104-et, jó lenne ha így egy olcsó de süti kártyát adnának kis fogyasztással.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
Hát... de akkor BF3 alatt is el kellett volna dobja magát, 2560 + Ultra beállítás elkér ~2GB-ot. Ez a játék ugye folyamatosan stream-el.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
Jó, de az SSAA eléggé feketebárány az AA-k között...
Sajnos nagyon eszi a kártyákat, ergó ha az ember bekapcsolja akkor kezdődik a "ki tud jobban szaggatni" verseny és itt még ha bele is férunk a bufferbe, a GPU ezt nem szereti... SS3-ban sem lehet presetből előcsalogatni... többi játékot nem néztem.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
Igen, túl sokat kérnek ezek a tradicionális AA-k... Pl. ha Crysis 1-ben ráadsz egy 4X MSAA-t, az nálam egy GTX460-on olyan -20% FPS-t jelent ami jó és megéri... de deferred esetén ez FPS felezést jelent és még csak nem is találja meg az éleket (összehasonlítva az FXAA-val)...?
Persze lehet az SSAA jobb ebben de az minden kártyát megtérdel. Sleeping dogs alatt is az Extrem beállítás hazavágja a kártyákat, sima High nem tudom mit használ.[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
Értem, de azért az Extrem AA negyedeli a teljesítményt, el kell gondolkodni mennyire éri meg. High beállítás kellemes komprumisszumnak tűnik teljesítmény szempontjából.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
No igen, de kicsit túlzás h a teljesítmény ~75%-a csak az AA-ra megy el... szerintem kissé sok, bár az eredmény gondolom elég jó.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
De akkor nem bukjuk a szép/lágy megvilágítást ? (ala BF3). Crysis 1 óta nekem ez az 1 dolog volt, amire azt tudtam mondani, hogy érezhető előrelépés...
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
Hát, igazad van, de ettől jöhetne még pár benchmark, jóideje semmit nem hallani róla... csak, hogy 64 magos lesz mást nagyon nem... Vagy a fantasztikus GT640 helyett lehetne gyártani pár ilyen mobilos lapkát.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
ugye jól emlékszem, hogy a 4xSSAA azt jelenti, hogy a fullHD képet 3840x2160-ban rendereli, és aztán valamilyen interpolációs algoritmussal leskálázza? mert akkor persze kell hozzá powa', de belepusztulni nem kellene - ez az 5760x1080-hoz képest csak +33% pixel, és kevesebb geometriai munka.
btw. az SSAA fölé minek FXAA / MLAA?Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
fatallerror
addikt
nem para, lassan a 16 már alap lesz, 1 éven belül kb. de neked aztán könnyű memóriát szerezni
100x kérdeztem már de hátha most lesz pár gondolatod, a clipping problémát szerinted mikor küzdik le? leküzdhető az tuti#10953) Löncsi : az a fortnite nem érdekes, én arra gondoltam mikor tucatjával jönnek és felejtik az ue 3.5et
#10956) Löncsi: de tudnak, unreal tournament? egyébként valószínüleg az lesz az első ue4-es játék majd 2014ben
[ Szerkesztve ]
don't tell me what i can't do!
-
KillerKollar
őstag
Az UE3 a legnépszerűbb motor volt ebben a generációban és egy új motor fejlesztése akkor éri meg ha sokan megveszik a használati jogát,vagy ha az adott cég képes rá olyan játékokat fejleszteni ami sok pénzt hoz a konyhára,márpedig az a tapasztalat hogy PC-n az MMO-k,1-2 kifejezetten multiplayer játék,meg az ilyen ingyenes üzleti modellel rendelkező játékok(mint a Leauge of Legends például) képesek sikert aratni,nem pedig az ilyen mainstream,fejlett grafikával rendelkező agyonhype-olt játékok,tehát marad a konzolpiac,szóval ha más nem az Epic kénytelen lesz módosítani a motort vagy kukázni és fejleszteni egy másikat,de azt azért kétlem hogy nem tudták hogy kb milyen irányba mennek el az új konzolok,ha pedig igen akkor nem értem hogy hol érte meg egy ilyen Unreal 4 motort létrehozni.
-
fatallerror
addikt
na kapnak ők olyan bug-ot tőlem h .. : P
és akkor ez megint 1 olyan játék lesz aminél nincs haszna a gcn-nek :/ vmit akkor tudnak a simcity-s srácok ha kihozzák ezt a játékot úgy h mégsem olyan erőforrászabáló
olyan jó látni h most ennyire felerősödött a 2 nagy versenye h melyik játékot nyerjék meg maguknak most kb 1:1 az állás mert iszonyat jó amd-s és nv-s játékok is jönnek.
francba 2 kártyás rendszert kell építenem és az egyik nv kártya lesz a másik meg amd és kész az sli-fire rendszerdon't tell me what i can't do!
-
nyjah, ha kellően jóképességű a tesztelő, akkor visszavesz mindent ultra-ról high-ra, amiben benne van a textúrfelbontás is
@oliba: minden memóriaméretnél eljön egyszer az őrségváltás ideje. a 256M-nak 2008 tette be a kaput, az 512M-nak pedig 2009 - ehhez képest az 1GB egész jól bírta. én már újan nem vennék 1GB-os kártyát, de mindenkinek magánügye, mitől üti meg a guta fél év múlva
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
tombar
senior tag
elvileg az 560 nonti szintjét hozza. oda kell 2gb memó? ezt a kártyát 1680as felbontáshoz tudnám elképzelni. azt értem h csillió felbontáson betelik az 1024 mega, de ott már a gpu is behal, nem?
am ha tesztelitek a Ti-t, akkor befér majd alacsonyabb felbontás is, pl: 1280x1024 vagy nem?Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
fatallerror
addikt
ja szóval az összes jó játék amd-s már, jól csinálja az amd. kérdés h a gyakorlatban mennyivel fognak jobban futni amd-n ezek a játékok
lehet h az nv úgy érzi h még kivárja a 2013at h mennyire is a compute az irány és ha 2013 közepéig kiderül h igen akkor a maxwell-be felhozzák ezt a teljesítményt
mostanában úgy érzem h az nv tudja h mit csináldon't tell me what i can't do!
-
fatallerror
addikt
nem relatív mert a felsorolt franchise-ok nagy múltúak azaz nagy várakozás övezi őket azaz üzleti szempontból nagy játékoknak számítanak.
akkor ezt az nv és tudja és felfog zárkózni a gcn-hez már a keplerrel is, annyira nem kell átszabni h compute-ben is jó legyen.don't tell me what i can't do!
-
FireKeeper
nagyúr
az AC3 TWIMTBP játék lesz? nebasz
valszeg elsiklottam felette. és ez miben fog kimerülni? remélem azért fiziksz nem lesz benne...
az Anvil Next motorról van valami infód, hogy hogyan fog viszonyulni az egyes architektúrákhoz?[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
FireKeeper
nagyúr
az a víztesszelálás nekem nem hangzik jól, a subsurface scattering meg nem tudom, hogy mi
GCN-nek kedvező lehet vajon a motor, vagy sem?
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
fatallerror
addikt
már majdnem írtam h hol lesz már a kepler akkor csak a végén már te írtad
az nv-nek nem minden reménye az ue 4 de ha hasonlóan sokat használt motor lesz akkor jól fog járni az nv
csak ismételni tudom önmagam, nem kell őket félteni
#11164) Taposo : csata az mindig van persze feleslegesen mert mind2 jó kártyákat csinál
[ Szerkesztve ]
don't tell me what i can't do!
-
FireKeeper
nagyúr
na most egy kicsit megnyugodtam. csak mert épp a közeli jövőben akarok egy belépőt tenni a GCN-ek közé (sajnos csak egy Cape Verde-vel), és kicsit betojtam, hogy pont a no1 kedvenc játéksorozatom fog szarul menni vele a mesterségesen generált gépigény miatt, de akkor azt mondod, olyan egetverő durvulás nem lesz a motorban.
azt nem tudod esetleg, fizikából maradnak a Havoknál, vagy benyomják a fizikszet?[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.