- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Micro Four Thirds
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz schwartz #319 üzenetére
A D3D7 támogatásának része a hardwareT&L. A 3dfx-nek együtt kellett volna dolgozni az MS-sel, mert senki sem akadályozta volna a partnerkapcsolatot. A pénzeket nem a megvalósíthatatlan elképzelésekre, és főleg nem a glide fejlesztésére kellett volna költeni.
rocket: A THQ-nak is van, a Take 2-nak is, sőt az Ubisoftnak is meg az EA-nak is. Miért ne legyen a SEGA-nak? ... ingyen lehet licenszelni a PhysX technológiát. Még az APEX-et is. Másrészt ... a PhysX használata nem egyenlő a GeForce gyorsított fizikával. Több mint száz játék használja a PhysX-et, elenyésző mennyiségben alkalmaznak hardveres támogatást, és ebből még kevesebb használ GeForce gyorsított fizikát. Jelenleg majdnem 50 PhysX technológiát használó játék van fejlesztés alatt, töredékükben lesz GeForce PhysX gyorsítás. A nagy címeket nem lehet megvenni, mert túl drágák. Nem ér meg egy játék 10 milliónál többet, sőt szerintem még 1 millát sem ér meg, mert ettől nem lesznek jobbak az eladások, nem fog haszonnal gyártani az NVIDIA és nem lesz versenyképes a technológiájuk. Ezért adják ingyen a PhysX-et és az APEX-et, mert pénzért már nem kell a fejlesztőnek. Ha költ rá, akkor vagy csinál egy sajátot, vagy megveszi a Havok-ot a megfelelő CPU skálázhatóság véget.
Az NV most nem tehet mást, nyomnia kell a PhysX-et. Minden héten többször hírbe kerülni, akár negatív lefolyásúba is. A prezentációkon is csak a saját GeForce PhysX játékokkal tud tesztelni, mert a többi népszerű játékban már kikapnak az árbéli konkurens Radeontól.
A tegnapi sajtóanyag volt az eddigi csúcs. A drágább GeForce GTS 250-et jelölték meg a Radeon HD 4770 ellenfelének (mindenféle teszteredmény közzététele nélkül írta az NV, hogy a két termék teljesítménye azonos - az Anandtech volt olyan kedves és tesztelt GTS 250-et a cikkében ). Persze árcsökkentés lett volna, ha a partnerek egyhangúan nem vétózzák meg a javaslatot, ugyanis nem hajlandóak a veszteségeket benyelni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.