Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Tökmindegy #491 üzenetére

    Rengeteg algoritmus van kész arra, hogy az egyes effektek sokkal gyorsabban is lefuthassanak. Az AMD csinált egymenetes DoF-ot DX11.1-re. 3x gyorsabb, mint a leggyorsabb mostani kétmenetes DoF, de nem tudjuk használni, mert az NV nem áll elő egy olyan hardverrel, ami képes lenne a DX11.1-et támogatni. Annyi minden gyorsulhatna, annyi sebességet nyerhetnénk a DX11.1-gyel, de egy ponton leragadtunk, ami baj. A konzolok pedig húznak el. Jelen pillanatban a DX fejlődésének a legnagyobb korlátja, hogy az NV hardvere nem fejlődik elég gyorsan. Már az Intelé is lelépte tudásban (pedig ők aztán sehol sem voltak még pár éve). Egy csomó funkció csak opcionális a DX11.1-ben, mert fontos dolgok tehát be kell építeni, de nincs meg a támogatás az NV felől. Ez rossz, és nagymértékben visszafogja azt, amit egy PC-n meg lehet csinálni. Ez ellen ráadásul az MS is tehetetlen, mert az API-nak szabványosnak kell lennie, vagyis a legbutább hardverhez kell igazítani. Aztán a legjobban a júzer fog sírni, hogy az Intel meg az AMD írja a rakás kiterjesztést, hogy a DX-et felokosítsák, csak a kiterjesztések nem futnak minden hardveren.

    Már rég ott kellene tartani, hogy az aktuális DX-ben nincs semmilyen korlátozás az erőforrások kihasználása szempontjából. A nextgen konzolok ugyanis itt tartanak. PC-n pedig brutális korlátozások vannak a teljes futószalagra.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák