- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Hirdetés
-
Az ASRock kicsit megnyirbálta az egyik R-DIMM-es alaplapját
ph Az inteles deszka egyebek mellett szakít a Thunderbolt 4-gyel, a Wi-Fi 6E-vel, az egyik übergyors LAN-nal és a fixált I/O pajzzsal.
-
Vigor - Alig egy nap múlva PC-n is elérhető lesz a korai kiadás
gp Néhány év késéssel újabb platformra is megkapjuk a játék early access változatát.
-
A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
it Ezúttal a Comcast kínálná egyben a Peacock, Netflix és Apple TV+ streamingszolgáltatásokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Tökmindegy #491 üzenetére
Rengeteg algoritmus van kész arra, hogy az egyes effektek sokkal gyorsabban is lefuthassanak. Az AMD csinált egymenetes DoF-ot DX11.1-re. 3x gyorsabb, mint a leggyorsabb mostani kétmenetes DoF, de nem tudjuk használni, mert az NV nem áll elő egy olyan hardverrel, ami képes lenne a DX11.1-et támogatni. Annyi minden gyorsulhatna, annyi sebességet nyerhetnénk a DX11.1-gyel, de egy ponton leragadtunk, ami baj. A konzolok pedig húznak el. Jelen pillanatban a DX fejlődésének a legnagyobb korlátja, hogy az NV hardvere nem fejlődik elég gyorsan. Már az Intelé is lelépte tudásban (pedig ők aztán sehol sem voltak még pár éve). Egy csomó funkció csak opcionális a DX11.1-ben, mert fontos dolgok tehát be kell építeni, de nincs meg a támogatás az NV felől. Ez rossz, és nagymértékben visszafogja azt, amit egy PC-n meg lehet csinálni. Ez ellen ráadásul az MS is tehetetlen, mert az API-nak szabványosnak kell lennie, vagyis a legbutább hardverhez kell igazítani. Aztán a legjobban a júzer fog sírni, hogy az Intel meg az AMD írja a rakás kiterjesztést, hogy a DX-et felokosítsák, csak a kiterjesztések nem futnak minden hardveren.
Már rég ott kellene tartani, hogy az aktuális DX-ben nincs semmilyen korlátozás az erőforrások kihasználása szempontjából. A nextgen konzolok ugyanis itt tartanak. PC-n pedig brutális korlátozások vannak a teljes futószalagra.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
● ne OFF-oljatok!
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- LED világítás a lakásban
- Zeneszerkesztő és DJ topic
- Dragon Age: Origins
- Azonnali fotós kérdések órája
- Linux felhasználók OFF topikja
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen