Hirdetés
-
Nem lesz olcsóbb a Razr 50 Ultra
ma A minap az első fotók érkeztek meg, most az első tippek az árakra.
-
A mai napon érkezik a King Arthur: Legion IX
gp A premiert megelőzően a készítők még egy utolsó videóval kedveskedtek nekünk.
-
AI jelzést kapnak az új Ryzenek
ph Az AMD gondoskodik róla, hogy véletlenül se kerülje el a figyelmünket ez a két betű.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz -=RelakS=- #117195 üzenetére
az megint engine hiba volt.
volt egyebkent egy palya a quake 2ben amit 15 fpssel nem lehetett megcsinalni, mert tul kicsit ugrott a jatekos
ÁdiBá: ahogy Raymond irja, van lag compensation es vannak erre design megoldasok.
WoW pl TCPben megy, full handshakevel.
btw nekem is 10 koruli latencym szokott lenni
a baratod nem ert hozza.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
snecy20
veterán
Psycho RT vs. Path Tracing, az FPS értékek alapján egyértelmű melyik melyik. Egy 4080 vagy 4090 bírná ezt szépen 1440p-n, de személy szerint számomra egyáltalán nem jobb vagy szebb az, amit Path Tracing-gel látni. Talán realisztikusabb, de a második képpáron pl. semmi értelme annak, hogy a jobb oldali csajnak full sötétben van a feje.
[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
-
snecy20
veterán
válasz ScomComputer #117204 üzenetére
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
-
-
-
-
Devid_81
nagyúr
válasz ÁdiBá #117217 üzenetére
A Te oldaladrol a latvany szempontjabol szamit, hogy mennyi FPS-ed van, jobb a jatek elmeny latvanyra.
Szerver oldalrol es a tobbi jatekos szempontjabol meg "mindegy" mert amig Te jo geppel jo internettel tolod az ellenseged lehet, hogy a mobil nettel es kurmplisutovel jatszik.
Innen minden a szerveren fog mulni.
Avagy hiaba van nalad 500FPS ha a tobbi jatekos gepe/net kapcsolata elcseszi a szinkront kettotok kozott.Mi pl anno tapasztaltuk a PUBG-ben, hogy a sok messzirol jott jatekos miatt nincs eselyunk sokszor, hiaba lovoldoztunk a mi loveseink "nem erkeztek meg az ellenseghez"
Sokszor volt hogy valakit lottunk hatulrol, visszafordult es lelott minket O meg az egesz eddig akciobol semmit nem kapott, meg csak nem is igen serult.Volt amikor belottuk a torrentet a hatterbe le/feltoltesre, hogy elcesszuk a netunket szandekosan es oltunk le mindekit, mert valahogy elkezdte regisztralni a loveseket onnan, hogy a mi netunk is mar kellokeppen sz@r volt.
...
-
-
Devid_81
nagyúr
-
Raymond
félisten
válasz ÁdiBá #117220 üzenetére
Az FPS itt lenyegtelen, meg mindig a latency es lag compensation amirol szo van. Lehetne a masik oldalon 300FPS es elhetne 60FPS is, ezek nem szamitanak csak az hogy mondjuk 160ms pingje van es hogy a jatek ezt hogy dolgozza fel a server es a client oldalon.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
válasz Devid_81 #117223 üzenetére
egyebkent neki a magas latencyvel is szivas, mert ha mozogtok, ti se ott lesztek ahol o latja
ez engine fuggo, hogy mi hol mukodik jol. UEnel olyan 80-100ms volt a hatar (UT99 GOTY alapjan), Diablo3 gyakorlatilag ilyen 150msnel meg oke.
WoW birja talan a legmagasabbat, de az eleve TCP (!) es kb az egesz jatekmechanikaja akore van felhuzva.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
KutiCill
csendes tag
válasz proci985 #117202 üzenetére
Akárhogyan szeretnénk memagyarázni, ha a szerver 10ms válaszidővel rendelkezik nálad akkor 100"FPS" el tud kommunikálni a géped a szerverrel az átlag az 25ms ami 40 válasz / sec a szerver és géped között . Szóval ONLINE játéknál sose lesz lényeges előny a magasabb FPS mint ezen a gifen. : [link]
[ Szerkesztve ]
-
válasz KutiCill #117226 üzenetére
az eger pl lokalis, szoval celzasnal egesz biztosan segit. pl a DLSS3 frame generationnal is ez a problema, hogy hiaba lesz smooth a frametime, az input latency ugyanannyi marad mint frametime generation nelkul.
a matek meg nem jon ki amit leirsz, es egyebkent is, nagyban fugg attol, hogy mit szamol a szerver es mit szamol a jatek lokalisan. ez enginefuggo.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
Alpi.
addikt
válasz ÁdiBá #117220 üzenetére
Mindig is jelen volt ez a dolog a hálozatban játszott játékoknál.
Ahogy Proci985 is írja, játékfüggő, hogy kit, mennyire "szívat" meg. Jellemzően (a nem túl nagy multiplayeres múltammal) mindkét félnél jelentkeznek negatívumok, de akinek rosszabb a net kapcsolata, annak szokott több kellemetlensége adódni ebből.
Engine oldalról mindenképp ez az irány a logikusabb.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
Alpi.
addikt
válasz ScomComputer #117231 üzenetére
Vagyis ha kilépünk a háttérben futó torrent kliensből.
Az az igazi "low latency" mode !https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
Alpi.
addikt
válasz Alpi. #117186 üzenetére
Bedobom ide is, hátha valakit érdekel. [Witcher 3 Dlss / Dlaa tweak]
Itt is nagyon meggyőző az eredmény ! Kapott egy mod-ot, amivel az átvezetőkhöz külön lehet konfigurálni pár grafikai opciót. Ezzel és a Dlss tweaker-el Dlaa-ra vált az átvezetőknél és kapott egy csipetnyi kis DOF-et is. Nekem nagyon tetszik !
Továbba sem értem, hogy miért nem általános egy pár (pl. DOF) opció külön konfigurálhatósága.... Ingame / cutscene vonalon.... Kicsit olyan, mintha évszak megkötés nélkül kéne döntenünk a kötött pulcsiról.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
KutiCill
csendes tag
válasz CJ4567 #117228 üzenetére
Igen és érdmese megnézni, hogy ők kizárólag botokkal LAN-on játszanak ahol a válaszidő a két gép között maximum 5ms! Szóval Lokálisan eggyértelműen jobb a 240 FPS ez nem vitatott, de ONLINE játéknál ez közelse érvényesül a szerver válaszidő miatt ami sosem lesz 15 alatt maximum valamilyen AI jóslat segítségével.
-
KutiCill
csendes tag
válasz proci985 #117227 üzenetére
A szerver gép kommunikációhoz, mivel a géped kap kordinátákat és vektorokat 30-40-es/másodperc neked van 144FPS-es és ezt tudja a monitorod is. Szóval 144 képeben/s alatt kapsz 4-5 ször infót arról, hogy az ellenség hol tartózkodik valójában a pályán, a többit pedig csak a géped álltal generált kép amíg nem kapja meg újra a fix adatokat, ha eggyezett a szerveren az ellenség infójával akkor kapod meg a találatot. Ugye bbe segít a gépednek az adott karakterek gyorsulása-lassulása szögfordulási tényezője, hogy a szerver 2 válasza között megtudja jól saccolni merre fogsz menni tovább.
-
KutiCill
csendes tag
válasz Alpi. #117230 üzenetére
A lényeg az, hogy megértsük, hogy az ONLinE játszáskor nem ad előnyt a 144Hz. Persze szebb a játék (már aki látja a különbséget én 75Hz és 144 Hz között nem láttam semmit, de biztos szar a szemem és nem vagyok gémer csak egy fejlesztő) lehet gyorsabban jön ki neki a karakter a fel mögül 144Hz-el mint 60 nal és ez számít is, LAN-on 7ms válaszidő alatt!!
-
-
CJ4567
veterán
válasz KutiCill #117236 üzenetére
Ha az online játszáskor nem adna előnyt a 144Hz, a profik, akik pénzért játszanak, miért 144Hz-en, vagy annál gyorsabb monitoron játszanak?
Attól, hogy a szerver 30, vagy 60, vagy valami eközötti frissítési rátát használ(extrém eset a CSGO FaceIT, ami 128 tickes szervereket használ), attól valamivel meg kell jeleníteni azt, meg nem elhanyagolható tény az alacsonyabb input lag se. Célpontok követésében is hatalmas előnyt ad a magas képfrisssítés.
De itt van megint két videó, az első ráadásul online tesztel:
[link] 1.No Sana No Life
-
KutiCill
csendes tag
válasz CJ4567 #117238 üzenetére
A 128 tikrate az teljesen más az olyan mintha 8ms-es lenne a késés más játékok esetén. ezt ugye úgy érik el, hogy sok kicsi szervert üzemeltetnek így a lehtőbb klninshez közel van szerverük amik között közvetlen kapcsolat van.
leírás: [link]Az első teszt nem releváns mivel 10ms-es a késés (A szerver a szomszédjában van) ami 100 csomagot jelent másodpercenként. Ott valóban 100Hz-el már jobban fogsz tudni játszani mint 60Hz-el. De elég kevés játékban van itthon 30ms alatt a szerver válaszídők(az 33 csomag/sec).
Egyébként ezek a teszter gémerek azért kapják a pénzt, hogy eladják és promózzák a Gamer cuccokat.
LANON vagy , ha 8ms alatt van a késés eggyértelmű előnyt ada magas Mhz, de itthon a CSén kívűl optikai nettel sajnos nem láttam még 10ms-et más játékban. -
CJ4567
veterán
válasz KutiCill #117239 üzenetére
Biztos mindenki beképzeli azt, amikor 144Hz-en jobban játszik, mint 60-on.
A te logikádból kiindulva, amikor mondjuk én kénytelen voltam dél-kelet ázsiai szervereken játszani Apexet, mert akivel tudtam játszani, az malajziai volt, akkor a 150-200ms-el már a 30FPS is felesleges lett volna?
No Sana No Life
-
Alpi.
addikt
válasz KutiCill #117236 üzenetére
Nekem is olyan szemem van, ami nem érzékeny az fps-re ! Istennek hála !
Amikor hardvert kell tenni az elképzeléseim / vágyaim alá, nem is tudom, van-e ennél nagyobb áldás !
Hihetetlen nagy befektetés kell a "stabil 60 fps"-től egy "ne essen be 100 alá" szint eléréséhez. Főleg amilyen jól hajthatóra sikerál egy-egy újabb cím...
Jó kis TV és 60 fps. Semmi sziper-szuper, villámgyors cucc, amin azonnal zavaró lenne ez a szint.
Ez részben (nagyobb részt szvsz) megszokás függő. Ha adott egy szuper cucc, valóban gyönyörűen tud kinézni, de utána meg rettentő kellemetlen lejjebb adni. Kicsit olyan, mint az ssd. Mikor először került ssd a gépbe, nagy élmény volt, de hozzá sem lehet hasonlítani a fájdalomhoz, amit pár év után egy hdd-s gép okoz.https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
KutiCill
csendes tag
válasz CJ4567 #117241 üzenetére
Ez nem az én elképzelésem ez a fizika! A fény is csak 300km/s-el halad az optikai kábelben. És igen ha olyan sok a késés igazából a szerverek korrigálása ellen játszottatok nem egymás ellen!! A fizikát nem lehet meg**szni egy optimalizáló szoftverrel!!!!
[ Szerkesztve ]
-
válasz KutiCill #117243 üzenetére
jatekdesign azert az utobbi 20 evben eleg sokat fejlodott afele, hogy hogy lehet elmaszkolni a keslelteteseket. mernoki problemarol van szo, jatekoknal meg eleve illuziorol beszelunk.
ping meg lehet jo, jelen pillanatban pl svedorszag jelentos resze mar optikai halon ul.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
KutiCill
csendes tag
válasz proci985 #117244 üzenetére
Feltettem a megfelelő kérdéseket GPT-nek. Szóval a különbséget az imput Lagra fogja a magasabb Hz részére majd leírja, hogy igazából az imput laggot nem is befojásolja minden esetben a frekvencia inkább monitor típusa adja meg. [kép]
Persze szokott hazudni, de ennyire nem fogok utánna járni a lényeg, hogy ONLINE játéknál elég kevés az ahol érvényesül másokkal szemben a 144Hz előnye. LANON vagy 7ms alatti késénél király a 144Hz!
[ Szerkesztve ]
-
válasz KutiCill #117245 üzenetére
nezd, chatgpt kb egy elsoeves software engineer szintjen van publikaciok alapjan. halozati programozas meg az, ahol stackoverflowon is boven lehet egy raklap upvote egy mukodeskeptelen megoldasra. irtad dev vagy, a topikban (es a forumon) azert boven van mas is .
a jatek attol meg reszponzivabb lesz. termeszetesen itt hatarok vannak, ami egy ponton az user. engem pl 60+ fps nagyon mar nem hat meg, de en ott nottem fel hogy 30 mar igazabol szuper volt.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
KutiCill
csendes tag
válasz proci985 #117246 üzenetére
Nem egészen így van a ChatGPTvel és egyébként sehol nem írtam, hogy DEV lennék! Gondolod a batllenet és a steam a stackowrflowról csinálták a szervert?
És a lényeg, hogy nincs ész érv a 144Hz melett , ha az ember 30 ms késéssel játszik ONLINE! Lényektelen ki milyen korba nőtt fel. -
válasz KutiCill #117247 üzenetére
egyébként sehol nem írtam, hogy DEV lennék!
vs
[link] "de biztos szar a szemem és nem vagyok gémer csak egy fejlesztő"
Nem egészen így van a ChatGPTvel
szakirodalomrol beszelunk, nem velemenyekrol. chatgpt egy meglepoen jol mukodo LLM, ami sokmindenre kepes, de azert megvannak az egyertelmu hatarai.Gondolod a batllenet és a steam a stackowrflowról csinálták a szervert?
ok, tenyleg nem vagy devÉs a lényeg, hogy nincs ész érv a 144Hz melett , ha az ember 30 ms késéssel játszik ONLINE!
tovabbra is vanDon't dream it, be it. // Lagom amount.
Új hozzászólás Aktív témák
- DELL 7070 SFF Core i7 8700 vagy i7 9700 8/16GB DDR4 250GB M.2 SSD számla + gari - több db
- Wacom Intuos Pen&Touch medium eladó
- Feiyutech AK4500 Gimbal + follow focus + hyperlink eladó (standard kit)
- Apple Ipad Pro M1 2021 128GB Wifi + Apple Pencil 2.gen + tok + extra fólia
- XFX RX 6800 SWFT - 3 év ALZA garancia - eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest