Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz SityiSXT #819 üzenetére

    G-Sync mellé nem a FastSync (Gyors) az ideális, hanem a V-Sync + fps korlát a G-Sync tartomány alá pár fps-el, és utóbbit szolgáltat az LLM (alacsony késés mód) is Ultra állásban, legalább is DX 9-11 programok mellé, mert DX12-re és (as azt hiszem) Vulkánra sem hat ez az opció nem, se On/Be, se Ultra (mi ez magyarul, Magas?) állásban semmit (ilyenkor a játék saját limiterével [ha van, és működik, ezt általában ini file-ból kell ehhez konfigurálni], vagy RTSS-el érdemes beállítani). De mivel olyankor, ha működik az Ultra, az fps korlátozás mellett további haszna is van olyankor, ha ~100% a GPU terhelés (ilyenkor elvileg csökkenti kicsit a késést a sima On/Be álláshoz képest, mindegy hol jár az fps és milyen Sync van érvényben).
    A FastSync-el darabos lesz a mozgás, mikor kilépsz a G-Sync tartományból és még a késés is nőhet (nem is annyira a FastSync maga, hanem mert ez elereszti az fps-t olyan magasra, ahol ~100% a GPU terhelés, ami általában növeli a késést a legtöbb Sync módban).

    (#818) VGYke - Az aniso maradhat 16x-en, általában semmit nem lassít, mégis sokszor kisebbet használnak a játékok, ahol nem konfigurálható külön (vagy csak maximumra húzott beállításokkal mennek 8x fölé, ami ritkán ideális más szempontból, mert sok mindent olyan magasra tol, hogy játszhatatlanul lassú a játék és alig szebb).

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák