- OLED TV topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mini-ITX
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Raspberry Pi
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Dead Island 2 - Túl a 7 millió játékoson
gp Továbbra is érkeznek majd frissítések, a készítők nem engedik el a kezünket.
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
Új hozzászólás Aktív témák
-
l.skywalker
félisten
válasz Bad Pritt #8487 üzenetére
Feltételezem, hogy az MS célja nem a rövidtávú profit a felvásárlással. Sokkal inkább az, hogy a jövőbeni hardverek már ne jöjjenek ki exkluzív content nélkül. Addig szerintem ugyanaz a minőség lesz elérhető mindenhol ahol rendelkezésre áll erre erőforrás. Utána viszont... Ha azt nézzük hogy 10 évig nem lesz exkluzív pl. egy COD akkor azt mondanám hogy a következő generációig nem lesz ilyen.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
opr
veterán
válasz l.skywalker #8501 üzenetére
Marmint hogy a kovetkezo generacio vegeig, ugy erted?
Merthogy a 10 ev az amugy pont a jelen generaciot plusz a kovetkezot vegig jelenti ps/box vonalon, ninti oldalon meg ki tudja, ok ilyen teren is kulon utat jarnak."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
opr
veterán
válasz l.skywalker #8503 üzenetére
Egyreszrol persze, masreszrol egy evente frissitett franchise-nal 10 ev az rohadt sok ido. Barmi mas jateknal ok, mert az max ket reszt jelent meg par DLC-t, de a CoD-nal 10 ev az rengeteg ido, teljesen mas liga.
Plusz ki tudja, hol lesz az xbox divizio 10 ev mulva... Itt most nem arra gondolok, hogy nem lesz xbox 10 ev mulva, hanem arra, hogy nem lehet tudni, milyen elvek alapjan merre akarnak majd menni vele.
Szoval jah, 10 evet en teljesen korrektnek tartok.Kiegeszitenem azzal is, hogy ha a sony fontosnak tartja, akkor 10 ev alatt siman kepesnek kell lennie csinalnia egy melto ellenfelet a CoD-nak. Szoval ha ez a para, akkor ennyi, mindenuk megvan hozza, sot.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
l.skywalker
félisten
Igen én is így látom. Habár valószínűleg brutál mennyiségű plusz erőforrásra lenne szükség egy ilyen COD szerű multi live service fps játék kifejlesztéséhez... oh wait. Hisz ott van nekik a Bungie. Ezek szerint ők már előre menekültek volna?
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
Moby
addikt
válasz l.skywalker #8514 üzenetére
3 éve fejezték le. Szerinted belekezdenek megint?
8 év alatt eladtak belőle ultradurva kettő millió darabot...Hát. Szerintem náluk a portable a szitokszó.[ Szerkesztve ]
-
Wesder
félisten
Hordozható Nintendora meg PC-re van igèny az látszik. Hogy hordozható Playstation-re van, az nem igazán. Na meg ez a piac a Nintendo-è. Nem sok èrtelme van ringbeszállni ellene.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Moby
addikt
válasz l.skywalker #8518 üzenetére
Esélytelen. Ilyenbe olyan tudna belekezdeni, aki végtelen plusz egy saját szoftverrel rendelkezik. Azoknak meg van. Mindenki másnak egyszerűbb mobilra elkészíteni bármit. A steamnél egyértelmű volt: a világ legnagyobb videojátékboltja, amikkel el tudja látni a gépet. A Nintendo sok évtizede uralja a a piacot. Ki tudna ebbe beleszállni? A kínai hardvergyártók, akik majd ilyen windowst futtató szarokat fognak kidobálni pár ezer darabos eladással.
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
Ha a sony megint kiadna egy gépet, mit futtatna rajta? Egy marék exkluzívot, amit elkészítettne valakivel? Azért senki nem fog kézikonzol venni. Ez ölte meg a Vitát is. Nem volt rá lószar sem. A kisjátékokat meg megölte a mobilgéming.
[ Szerkesztve ]
-
ρσгτσ
őstag
Anno mindenki azzal jött, hogy a Nintendo a király, ha kézi konzolról van szó. Aztán az utóbbi időben ez tényleg így volt egészen addig, amíg nem dobbantott a Steam Deck.
Azt aláírom, hogy nem ért hozzá...de mondjuk 5 milliós PSVR eladás mégis arra sarkallja őket, hogy csináljanak egy 2. eszközt. Akkor 80, aztán egy sikertelen 16 milliós eladás miért nem elegendő ahhoz, hogy hordozható eszközt tervezzenek? Mert úgy néz ki most megint futnak ezek.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
ρσгτσ
őstag
Ezen az alapon az Xbox már rég kiszállt volna a konzol gyártásból. Mert amúgy pont ilyenek alapján szokták őket temetni. Pl. amikor fillérekért adták a Classic -ot, mert nem igazán ment. Vagy amikor az előző generációban nagyjából semmit nem tudtak felmutatni.
Vagy ott volt a Wii U a Nintendo -nál, amiből szerencsére felálltak.
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Moby
addikt
Hogy a sony mit akar ezzel a vr-rel...mit akar bárki a vr-el? Ülnek a döglött ló tetemén, vadul sarkantyúzzák, és egy apród a háttérben két fél kókuszdió héjával patadobogást imitál
-
ρσгτσ
őstag
DS család volt nekik akkor kézi, de mire jött a Wii U, addigra majdnem eladták az élettartama alatti teljes mennyiséget. 1-2 milla ment el utána.
3DS ment nekik ugye akkor, de akkoriban az is elég szarul startolt. Aztán persze belendült.
Szóval akkoriban az nekik is elég döglődő időszak volt kijelzős eszközöket nézve. Nyilván akkor egy lefutó, de nagyon sikeres DS családdal.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
ρσгτσ
őstag
Mivel speciális terület és termékbevezetés volt, így nyilván egy 5 milliós eladás siker. Illetve meg van az az előnye, hogy nem kell rá "mindent" lefejleszteni, leportolni, mint például egy kézi konzolnál.
De ez akkor is siker, ha PSVR2 is annyira fog menni, mint az elődje?
Nem nagyon látom mennyi nyereség van mögötte. Biztos jól fogott a ceruza, de azért én nem látom ebben, hogy hiánypótló megoldás lenne.
Lehet én látom rosszul....
Szerk.:
Az eladási számok alapján én azt látom, hogy sokkal kisebb az igény a PSVR -ra, mint anno egy saját kézi konzolra volt. Valószínű a margin nagyobb, az eszköz mögé rakott fejlesztés pedig sokkal kisebb, mint egy kézi konzolnál, de az igényt szerintem az eladott darabszám mutatja.Majd meglátjuk mennyi lesz a PSVR2 teljes eladása. Mert lehet akkora siker lesz, hogy kiszakad a ház ajtaja. Bár ezt kétlem, de nyereséget biztos rendesen termel.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Moby
addikt
>Mert lehet akkora siker lesz, hogy kiszakad a ház ajtaja. Bár ezt kétlem, de nyereséget biztos rendesen termel.
Nem termel az semmit. Ezek a szerencsétlenek benyelték, hogy a jövőben ez menő lesz, és fosnak, hogy kimaradnak belőle. Nem kell rá minden leportolni? Hát már hogy a jóistenbe ne kellene? Nem megy azon semmi csak úgy magától. Ki kell találni a UI-tól kezdve az irányításig mindent. Még rosszabb, mint a kézikonzol, mert ehhez viszonylag kevesen értenek, nem lehet akármilyen stúdiónak odaadni.
-
Moby
addikt
Ha valami látványos, meg igéretes, azt könnyű egy technológiai cég vezetésének eladni. Hogy aztán a valóságban hogy teljesít, ahhoz meg sokszor évek kellenek, hogy kiderüljön. Az MS mennyi erőforrást pazarolt el a kinektre? Pedig azt még ezekhez képest vitték is (valami 12 millió ment el). De külön szoftvert igényelt, amire nem voltak hajlandóak a stúdiók, még sajátjaik sem nagyon tudtak mit kezdeni vele. VR ugyanez.
-
opr
veterán
Én szeretem a vr-t nagyon. Pc-n psvr2 szintet megoldani alsó hangon háromszoros ár egy ps5+psvr2-höz képest (cserébe az nyilván sokkal több mindenre jó).
Csak nekem három ismerős van, aki végül azért nem xboxot vett, mert akar majd vr-t.
Hibrid játék lesz itt, szerintem menni fog az."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
ρσгτσ
őstag
Ez volt anno 2013 év elején. Nyilván Xbox 360 értékesítéssel együtt. Utána erőltették még One -hoz is.
Én mondjuk a Kinect -et csíptem, illetve szeretem a mai napig is, mert nem kell semmit magamra aggatni.
Szerk.:
"Unit sold: 35 million (as of October 25, 2017)"[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
ρσгτσ
őstag
Annak idején lehetett kapni telefonokhoz VR -nak nevezett szemüvegeket, amibe bele lehetett rakni a telefont. Ott nyilván az volt a döntő tényező, hogy a telefonodnak milyen volt a kijelzője és milyen felbontáson futott. Akkoriban még láttam benne fantáziát.
Persze ahhoz képest sokat(?) fejlődött, és nem mondom azt, hogy rossz cucc. Mert szerintem van benne fantázia, de nagyon szűk rétegigénynek látom.
Kíváncsi leszek arra, hogy a PSVR2 mennyire fog menni. Szerintem sokan még mindig azt hiszik, hogy ez a Ready Player One. De igazából nagyrészt úgyis a polcon porosodik, ahogy az elődje.
Az, hogy egy játékban van hozzá támogatás szerintem édes kevés addig, amíg nem ad mögé közösséget a support. Az meg eléggé gyerekcipőben jár.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
opr
veterán
Nem is kell. Hadd játsszon együtt a vr meg a nem vr player és kész. Úgy nem olyan nagy macera támogatni. Mondjuk mint a gt7-ben ahogy megoldották, úgy tökéletes lenne.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Moby
addikt
Háromszorosába nem kerül, ez ilyen barokkos túlzás, viszont ott gigantikus könyvtárad van hozzá, hiszen az is megy VR alatt, ami sosem készült el arra, illetve lassan minden UE játék menni fog. Persze a UI meg ilyenek nem tökéletesek ezekben, de mikor lesz ennyi játék PSVR-re. Soha. Nem fogja megérni azt a kort. Hogwarts Legacyt tolni VR-ban király lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
>Persze ahhoz képest sokat(?) fejlődött
A felbontás meg az irányítás, de amivel bajok vannak az nem fejlődik semmit, részben nem is tud. A motion sicknesst nem lehet kivenni, és ez önmagában a mozis-tévés 3D sorsára ítélte már a legelején. Két ismerős vett PSVR2-t, mindkettő visszavitte. Rosszul vannak tőle. Tudják, hogy a használattal javulna, de nem akarják megvárni. Meg az egésztől sokkal többet vártak. Tényleg mindenki ilyen filmben látott dolognak képzeli, ahhoz képes meg a techno jelenleg sehol nem tart. De hiába is lenne minden sokkal jobb, ott a motion sickness, az elszigeteltség, a kényelmetlenség, a minden. -
Még csak most olvastam ezt. Ez annyira felkúrt így korán reggel. A Sony mint egy hisztis gyerek basszus. Engem egyre jobban elidegenít ez a viselkedésük. Irtó gáznak tartom.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Az valamelyik Far Cry vagy Crisis volt, de nem emlékszem, hogy csak az egyik VGA-val futott volna a víz szim. Szerintem mindkettőnél megvolt.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
válasz l.skywalker #8545 üzenetére
Ahogy csinálják, az szerintem nem normális. Bármilyen embertől, cégtől elvárható szerintem, hogy legyen bennük tartás. Főleg ilyen céges, hivatalos ügyekben. De amit a Sony leművel, az már-már gerinctelen, és ciki. Nem igaz, hogy ez a viselkedés, nem csorbítja a cég ázsióját.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
ρσгτσ
őstag
Mondjuk azt nem tudom, hogy mennyire számított sikeresnek, mert a Kinect -et nem csak önállóan, hanem konzolhoz csomagolva is árulták. Tehát nem feltétlen önálló értékesítésről volt szó, amivel könnyen mérhető lenne a sikere.
Bár a darabszámot elnézve szerintem nem lehet okuk a panaszra... Meg aztán volt olyan játék is, mint a Kinect Adventures, amiből csak elpattant 24 millió darab. Az is igaz, hogy hozzácsomagolták egy amúgy népszerű konzolhoz. Sok Kinect játék viszont éppen hogy csak levegőért kapkodott a víz alól.
Viszont én továbbra is sajnálom, hogy megrekedt, majd eltűnt a süllyesztőben a "remek" One időszakban. Párom a Kinect miatt nem engedi eladni az Xbox 360 -at. 500 gigás E verzió van belőle. A Kinect csomagos.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
ρσгτσ
őstag
Igen, és amúgy pont ez a lényeg. Olyan szintre süllyedt le a Sony vállalati kommunikáció, mintha az óvodában lennénk. Számomra azért néha megdöbbentő miket művelnek, nyilatkoznak.
Pedig anno elég kulturáltan indult ez az egész, és akkor is értette mindenki, hogy a Sony a saját érdekeit védi.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
opr
veterán
Hát, franc tudja. Minőségben az index áll hozzá legközelebb (mondjuk nehéz ügy, mert az indexben a kijelző szarabb, cserébe a tracking jobb), árban viszont az index önmagában annyi, mint egy ps5+psvr2.
És akkor gépet még nem vettünk. Mennyi most a legolcsóbb olyan vga, amivel rendesen lehet VR-ozni? 300khuf? És akkor még hol van körülötte számítógép. Szóval szerintem abszolút nem túlzás a háromszoros ár, de cserébe... Cserébe ott van a hsz-ed második fele, ami 100%-ban igaz úgy, ahogy van. Sokkal sokrétűbben lehet használni a pc-s VR-t, de még ha korlátozzuk magunkat gamingre, akkor is. És nem tartom kizártnak, hogy lesz VR mod pl a hogwartshoz relative hamar.Szóval tartom magam ahhoz, hogy de, háromszor annyiba kerül, háromszor olyan nyűgös, de cserébe sokszor annyit is tud.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Moby
addikt
Magyarán a duplájába kerül. vga-ból sem kell háromszázezres, ha azt gondoljuk, hogy PSVR-hoz elég a 6700XT szint a konzolba, ott is egy PS5 árnak kb a duplájából megkapod azt a gépet, amivel már normálisan működni fog a VR (az más kérdés, hogy minőségben meddig lehet elmenni). Tehát igen. A duplájába kerül. Nem a háromszorosába. Háromszor annyiért már attól jóval jobb minőséget kapsz (HMD-ben nem lesz jobb minőség). Dupla annyiból viszont nem dupla annyi játékot kapsz, hanem sok nagyságrenddel többet, de ami talán a lényeges: nagyjátékból fogsz sokkal többet kapni, amk persze nem lesznek tökéletesen alkalmasak VR-ra, meg hakkolni kell, ez is tény, de ez az a terület, amiben jelenleg pont nagyon gyenge a VR. Mindegyik. De több pénzzel, több törődéssel, kompromisszumok árán ez a hiányosság nagyrészt csillapítható. Viszont ehhez könyékig benne kell lenni a témában, ez az opció nem nyitott "tömegeknek" (VR meg a tömeg...). Ettől biztosan sokkal populárisabb lehet a PSVR2, amennyiben beszélhetünk egyáltalán ilyenről.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gumi és felni topik
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- OLED TV topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Ukrajnai háború
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Motoros topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen