Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • yagami01

    aktív tag

    válasz zzola #3 üzenetére

    A recept hú de sokat persze nem változott, de ezúttal legalább ígéretes és úgy néz ki, hogy talán a bevált dolgokat most nem cseszik el. Ez már jó lenne, rég nem volt ilyen.

    [ Szerkesztve ]

  • yagami01

    aktív tag

    Bocsi a dupláért. Most szúrtam ki. Végre... nem csak vizes utat kapunk, hanem esőt is!

  • yagami01

    aktív tag

    Maxxy10: Ha minden igaz akár már ma. Kipróbálható és rögzíthető elvileg a Gamescom-on. De a héten biztosan. Plusz asszem a jövő héten is mondanak valami infót.

    undercover: Jó kérdés. Azt lehet tudni, hogy elveszíthetünk cuccokat ( de ez lehet arra az esetre igaz, hogyha elkapnak este a zsaruk ), meg hogyha elkapnak véget ér számodra az este. De, hogy az autót is elveszthetjük-e az jó kérdés. Illetve az is, hogy mi történik akkor, hogyha az autó életcsíkja lenullázódik. Annyi az autónak? Ez is lehet.

    Amúgy gameplay trailer elemzés, ha valakit érdekel:
    [link]

  • yagami01

    aktív tag

    Az a fránya 15 perc...
    Szóval amit eddig összeraktak a térképről:

    IGN live-ba is mutattak új jeleneteket. Gameplay is van közte. Viszont ennél az autónál is csak 3 féle motorháztetőt választhatunk... hihetetlen. Na mindegy, a gameplay tetszetős. Még megy a live, úgyhogy pörgessen vissza kicsit akit érdekel. :P
    [link]

  • yagami01

    aktív tag

    Pár új kép Gamescom-ról és egy tapasztalat:


    " The gameplay was actually decent. I could notice a little bit of input lag but i dont think this will be a problem at release. I was able to customize the car for a little bit and then you could play one race at daytime and one at nightime. The handling model was A LOT better than 2015 and Payback!!! Nitrous is limited again and is actually hard to refill during the race. The things that impressed me the most was the actual destruction and cops. You could literally run through big ass trees and destroy them. Its not the most realistic but so much more fun. Also through barricades on the side of the track and pretty much everything that isnt a house. The cops were also really aggressive and smart and it felt like the good old Most Wanted. Really impressed but the input lag has to be fixed Ghost! "

    Viszont az IGN-es gameplay-ben ami nekem feltűnt, hogy a forgalom nagyon csekély. Közelít a 2015-ös szinthez, holott a Payback-nél ezen javítottak. Valamiért mégse annyira uncsi talán a város, mint 2015-ben, de lehetne nagyobb a forgalom az ott látottaknál.

  • yagami01

    aktív tag

    Még mindig nem tűnik rossznak a játék. Többen nyilatkoznak pozitívan az irányítást illetően, viszont volt nem túl pozitív tapasztalat is. Ami nekem szemet szúrt és nem tetszik annyira:

    - Rhino. Ez a rendőrautó kajak csak arra van, hogy random beléd hajtson és többet soha nem látod? Az egyik videóban elkapta a játékost, mindketten megálltak az ütközéstől, egyik az út egyik felén másik a másikon. A játékos tova ment az meg maradt ott. Miért? Miért nem hajtott utána? Szerintem jobb lenne, hogyha egy idő után az üldözésben is részt vennének, sőt mi több sorfalat is állhatnának. Mintha egyetlen egy rendőrsorfalat sem láttam volna. Remélem valami lesz. Ja és annyira nem tűnik hú de nehéznek az éjszakai rendőrség, mint amilyennek beharangozták.
    - Életcsík és törés. Kb. 5x is ütközhetsz autóval, az életcsík meg sem moccan. Jó lenne, hogyha a sérülések sokkal hamarabb látszanának és éreztetnék hatásukat. Minimum úgy, hogy az életcsík hamarabb csökken. Akár egy autóütközésnél is, csak max. minimálisat. Jelenleg viszont volt, hogy egy rhino ütközés is alig vett le valamit... Így aztán még inkább nem lesz nehéz az az éjszaka. Mondjuk ezek meglehet, hogy nehézségi szinttől is függnek.
    - Kevés alkatrész. Lehet még van amin javítanak, de a kerekek ( 100+ db ) és a gumik ( ~24 db ) számán kívül nem igen vagyok elégedett a többivel. Igaz láttunk most egy 10-es motorháztető pakkot az egyik autónál, de... max 10-11 volt a több helyen a szám és átlag kb. 5-7 választható alkatrész lehet. Nagyon kevés. Az első Crew-ban rengeteg alkatrész közül választhattál. Ráadásul részletesebben, mint a most bemutatott Heat esetében. Az effektek-et nem mutatták meg a demóban ( részemről szomorú ) és a megmutatott területek 99%-a eddig is volt. A részletesebb testreszabás nagyon remélem, hogy nem a hang és motorcserében merül ki, hanem a vizuális tuningba is építenek új dolgokat vagy ha nem is újakat minimum alkatrészeket. Mind a három stúdiójuk dolgozik az NFS-en. Csak letudnak modellezni több ilyen kis vackot...
    - Rajtindító csajok. Megint hiányoznak. De legalább férfiak sincsenek, mint a Payback-ben... Nem tudom miért kukázták őket már egy ideje. Pedig ez is eggyel közelebb hozhatná a régi hangulatot. Régen még külön képeket is készítettek csajokkal, de most... ? Semmi. Vissza a csajokat!
    - Bugok. Többször mentek át autók egymáson, később megjelenő víz az úton stb. Ezeket majd biztosan javítják.
    - Forgalom. Egyes területek újra üresek, akár csak 2015-ben. Ne fejlődjünk vissza... a Payback-nél ezt a részét tök kellemesen megoldották.
    - Valamint szomorú, hogy ezek szerint nem volt elérhető az irányítás testreszabása. Kíváncsi lettem volna mennyire részletesebb.

    [ Szerkesztve ]

  • yagami01

    aktív tag

    " One thing you'll find in our gamescom build is that it doesn't have performance customisation, meaning not all options are available. "

    A testreszabást illetően reméljük a legjobbakat, hogy még a vizuálishoz is hátha pattintanak lehetőséget ( de talán a mennyiség nagyobb "gond" ).

  • yagami01

    aktív tag

    Néhol lehetne jobb a textúra meg grafika, de ha egyébként végre nem lesz rossz a játék, elégedett leszek ezzel is. :)
    A neonkapuk engem nem zavarnak. De ez ízlés dolga.
    Igen, MW-ben is úgy voltak, de mint mondtad lezárásnál is jelen voltak. Ezt még tovább fejleszthették volna annyival, hogy az üldözésben is részt vesznek, de perpill még lezárásban sem látni őket. Én örülnék, ha többször felbukkannának.

  • yagami01

    aktív tag

    Többször is elolvastam, hátha van benne valami utalás amit csak én nem értettem elsőre... de nem. :D

  • yagami01

    aktív tag

    Pár apróbb újdonság redditről.

    Jelenleg ennyit hámoztak ki a mapból:

    Az egyik K.S. autó:

    A jövőben meglehet, hogy lesz Toyota a játékban:

    És picit okosabbak lettünk a zenelista kapcsán is:

    Ja egyébként a demó, amit Gamescom-ra vittek elvileg 4 hónapos build. Páran kritikával illették a bugokat és grafikát, de ez lehet betudható többek közt ennek is.

    [ Szerkesztve ]

  • yagami01

    aktív tag

    Teljesebb:

    ( De a két verzió közt már most látok eltérést, vagy csak egyik mutatja a föld utakat is a másik meg nem. )

    [ Szerkesztve ]

  • yagami01

    aktív tag

    Igen, valóban szépen dolgozik. :)
    Az utolsó kép van nagyobba:
    [link]

    Max. még ezt lehetne belinkelni. 2 órás gameplay Gamescom-ról. A gyerek elég jól bejárja a várost és megmutat csomó mindent, pl. az összes választható alkatrészt, ruhákat stb.
    [link]

  • yagami01

    aktív tag

    Új infók az irányításról:

    " Under the Hood is back and this time we’re driving deep into the Handling model in Need for Speed™ and how it has evolved for NFS Heat.

    The handling model in the NFS series has always been aimed more towards an arcade style driving, with the exception of the Shift series.

    At the core of the handling model has been the ability to pull off huge drifts at high speeds, while also battling with cops, outrunning your opponents and constantly having to avoid oncoming traffic.

    One particular side effect of allowing vehicles to pull off drifts is that this also becomes the only way to negotiate corners if you want to set the fastest time on an event, which is of course not how real life racing works.

    Even though this handling model has generally been received very well among a large part of our audience, at Ghost we have always felt there was room for improvement.

    This was tackled in a number of ways for NFS Heat.

    We’ve exposed more of the core handling system to allow players to build and modify their cars in more detail. This will allow a vehicle to have an asymmetric and 'non-optimal'(but fun to drive) handling set up. For example, having a powerful engine while still having stock tires or gearbox.

    This also allows players to tune their cars away from the more balanced stock handling, which skilled players might find too easy and 'arcade', towards a more realistic grip handling or drift handling depending on which you prefer.

    We have also worked with the drifting mechanic and especially the so called brake-to-drift mechanic side effect.

    We wanted to allow experienced and dedicated players to be able to build a car, tuning it closer to real world expectations, and be able to beat someone who has left their car remain at stock handling. This meant that we have had to work with exposing and balancing everything from steering, differential, clutch, brake bias, all the way to the tire model itself.

    Drifting has also been reworked to allow players to use the power of the engine to get the car into a drift or power slide. Simply stabbing the throttle while steering hard will make the tires lose enough grip to allow it to drift.

    Tuning of the brake bias can also be done to allow the brakes to transfer weight to the front wheels, causing the rear wheels to loose grip and enter a drift. A third option to enter drift is to use the handbrake, which is preferably used in tighter corners and hairpins.

    With the speeds while drifting severely reduced we have been hard at work as a team to improve the sense of speed. This is something that is usually hard to communicate in a video game due to the lack of forces acting on your body. Much like handling itself, sense of speed is something you experience and we are confident this is something that will come across when you hit the streets of Palm City later this year.

    The Archetypes concept from NFS Payback has also been removed and with the above components exposed we transitioned into creating a new way of tuning the car.

    In NFS Heat you can apply several parts in 3 distinct categories that change the handling performance: Suspension, Differential and Tires.

    Each of these items will move the cars handling style towards either Race, Drift, Offroad or Road. More on all the other types of Performance Customization in the next Under The Hood, where we'll explain how the car needs to have a synergy between power (from the engine), grip (from the tires) and the gearbox to maximize the performance.

    The type of drivetrain that the vehicles have will also affect how the vehicle drives and reacts to the different handling styles.

    You can turn all types of vehicles into capable drift machines but the drift angles they can achieve and the manor in how you control them differ depending on which wheels are driven on the vehicles. It is possible to use all types of drivetrain for all types of events but they are suited differently to each individual style.

    Race will increase the grip of the car and make the car corner better. Extreme levels of race tuning will make the car corner faster and better. Race is all about throttle and brake control, finding the perfect line around the corner without drifting.

    Tuning the car towards Drift will make the car easier to enter drifts and allows the car to create much deeper and wider angles of drift. Extreme levels of Drift tuning will allow the car to enter into a drift just by steering - no ‘Clutch Kick’ or hand brake required.

    We have evolved the drift mechanics to make use of the player's skill and control even further for drift builds with the addition of ‘Throttle-controlled Drift’. For the first time in NFS history, players can control the angle of the drift via the throttle.

    If the throttle is pushed all the way down while in a drift it will cause the car to spin out. In order to maintain a perfect drift the player needs to feather the throttle (apply partial pressure). This opens up new levels of mastery to the drifting in NFS.

    Offroad will make the car accelerate faster and corner better on rough terrain. Road will give the same advantages but on tarmac.

    Race and Drift control the way the car handles. Offroad and Road controls on what surface you want to have an advantage.

    We have tested and tuned a lot to get to where we are now. We wanted to have a Race handling style that is faster in corners, satisfying, and feels amazing while also creating a new way of initiating drift with multiple layers of mastery. We are really happy with the results and we hope that you will enjoy it too.

    Tune in next time to hear about the new performance customization (no speed cards!), handling parts, exhaust tuning and engine swaps! "

    Forrás:
    [link]

  • yagami01

    aktív tag

    Újabb Under the Hood, ezúttal a teljesítménytuninggal kapcsolatban:

    " Under the Hood is back, and this time around we’re diving into the Performance Customization and how you’ll upgrade your car.
    During the early days of NFS Heat’s development, we decided to take a step back and evaluate what we had done over the previous few games, identifying areas we wanted to improve upon. Improvement wasn’t the only thing on our minds. We were looking at creating a Performance Customization suite of options that would provide a solid foundation for the future.
    We had a vision where you could create a car that has too much power for its tires to grip the asphalt, or even just creating a true sleeper by adding an incredibly powerful engine to your daily driver. In short, we wanted to give you the options to create the car that you want to make. These are just a few of the ideas which excited us to create this Performance Customization system that we have now in NFS Heat.
    The system we’ve built has a lot of different permutations and combinations, so to explain it further, we’ve broken this Under the Hood down into a couple of areas that will explain each of the components of the performance customization.

    Structures
    We’ve split our vehicle upgrades into four different groups: Engine, Chassis, Drivetrain, and Auxiliary.
    The Engine contains the various categories that work together to increase the amount of power that the car will produce. An example of this will be the Forced Induction and Nitrous system.
    The Chassis has parts controlling the handling of the vehicle. These come in the form of Suspension, Brakes, and Tires.
    Connecting these two groups is the Drivetrain, which is built up of both pure performance parts and those that affect handling. The differential is one of these that has a big impact upon the handling of the car. Alongside this, you’ll also have the Clutch and Transmission, which changes the shifting time and gear ratios. This will affect how much of the engine’s power is being used.

    Auxiliary
    The auxiliary group has space for two items: one active and one passive.
    The active items are manually controlled by the player and include things such as instant refill of all your nitrous bottles for a quick double burst on the finish straight or a repair kit to get some quick health back. This health can be hugely beneficial when you find yourself in a bit of trouble and are in need of getting back to the garage while limiting the risk of getting wrecked. (Need to protect that heat multiplier at all costs.)
    The passive items, on the other hand, are active all the time as long as they are installed on the car. This category includes things like re-inflatable tires which reduce the time it takes before the tires reinflate after hitting a spike strip, damage increase so that the cop vehicles can be taken out faster, and various items that give increased nitrous gain from activities like jumping and drafting.

    Forced Induction
    There are several types of forced induction that can be installed on each engine.
    Each of them have their own characteristic behaviors in both sound and performance, meaning that the part giving the highest performance impact is going to differ depending on the current engine and car combination, as well what the vehicle is going to be used for.

    Nitrous
    The nitrous upgrades have become more grounded in NFS Heat with a fairly simple upgrade path.
    The higher the level of nitrous, the bigger the overall capacity of the system will be, as well as the boost increase from the engine.
    The strategy when upgrading nitrous comes down to choosing between either installing an additional small bottle or replacing it with a bigger single bottle. The choice between multiple small bottles or one larger bottle is entirely yours and will be dependant entirely on your own playstyle.
    Having multiple small bottles gives you better flexibility on when to activate each one, but it does have a lower power output compared to the bigger single tank option. The downside to using the bigger tank comes down to the fact that, when used, it will provide an increase to power until it’s empty. If you choose this option, then you’ll want to be sure that you’re hitting the fun button at the right time. You don’t want to be receiving your increased power output just before turning a corner, for example.

    Handling
    There are three categories that affect the handling style of the vehicles: Tires, Suspension, and Differential.
    They are divided into types depending on how they change the handling characteristics of the car between race, drift, and on-road/off-road. The higher the level of the parts are will have a bigger impact on your handling.
    Higher level tires improve the overall grip of the car, so if a car produces a lot of wheelspin off the line, then tires are a prime candidate to upgrade to improve acceleration and increasing cornering speed.

    Engine Swaps
    All vehicles have a pool of engines that can be bought and installed onto the car.
    The number of available engines for each vehicle is generally around 7-10, but a few of the more extreme cars available in the game have limited amounts of available engines.
    The available engines for each car have been selected in order to give a variety of sounds while having limits on sizes and performance in order to keep the end-game performance between vehicles more balanced.
    So while there are some limitations on what can be done, there are still a lot of options! You can, for example, equip a 2.5 liter Flat 4 Turbo into a Volkswagen Beetle or an 8.4 liter V8 into a Mercedes-AMG GT. Why not install a 4.0 liter V8 into a BMW M3 E46? You can do that, too!

    Exhaust Tuning
    We know customization is hugely important to our players, so we’re always looking for new ways to let players personalize their cars.
    Letting players customize the sound of their exhaust is something we’re excited to try out for the first time in NFS Heat. Players can experiment with tone, timbre, overrun, and pipe resonance to try to find the perfect balance for them.
    All of these sliders modify the sound in slightly different ways on each car and at different performance levels. We’re hoping you’ll enjoy the new options and we’ll be listening out for feedback to help guide potential improvements.

    Acquiring Parts
    There are two ways of acquiring parts in NFS Heat.
    Your first option is by leveling up, which will cause new parts to become available in the Part Shop. You can either visit the Part Shop out in the world or enter the garage to buy performance parts.
    The second method of acquiring parts is via certain in-game events.
    These events are called High Heat and will appear as you progress through the game. Earning parts from High Heat events will involve you coming the top 5. However, there is a twist! You’ll need to escape the cops while you do it.
    If you get busted after finishing a High Heat event, regardless of whether or not you finished in the top 5, you will lose the part.
    The parts you earn through these events will be suitable for your current rep level and, once unlocked, you’ll find them available within the Part Shop for future purchases.
    If you’re wanting the best parts, then you’re going to need to take part in the High Heat events. Fortune favours the bold.
    We’ve also made some additional changes to parts, and in NFS Heat they won’t be soulbound, which means parts can be moved around from car to car.
    We hope you have enjoyed reading this Under the Hood about Performance Customization and we are looking forward to seeing your amazing builds once NFS Heat launches in a few weeks time.
    Thanks,
    Ghost Driving Experience Team "

  • yagami01

    aktív tag

    válasz Gebriel #44 üzenetére

    Jó lenne. AMD CPU topikokba rendszeresen másolnak híreket külföldi sajtóból, gondoltam itt sem probléma. Annyira nem vagyok még jó angolból, hogy neki merjek állni ekkora szöveget fordítani és végezzek viszonylag hamar. :) ( Annyira nem nehéz fogalmazvány, de akkor sem mernék, hátha valamit rosszul fordítok. ) De elolvasva vagy bemásolva fordítóba szerintem megértik az emberek a lényeget.
    Persze könnyebb lenne, hogyha a magyar portálok lehoznák hírként és lefordítanák maguk. De már az előző Under the Hood-ot sem hozta le egyik sem az általam figyeltek közül emlékeim szerint, úgyhogy nagy valószínűséggel erre is szarnak. Sajnos.

    [ Szerkesztve ]

  • yagami01

    aktív tag

    válasz Gebriel #46 üzenetére

    Következőnél megpróbálkozhatok valami rövid összefoglalóval - ha írnak újdonságot.

  • yagami01

    aktív tag

    Újabb jelek arra, hogy talán Razor visszatérhet. Összefoglalom eddig mi volt, sok minden nem... úgyhogy rövid lesz:

    - Megjelenik egy matrica, hogy Razor Return - vagy valami hasonló, már nem emlékszem pontosan, amit a kocsikra tudsz tenni.
    - Jön a magyarázat, hogy ez már a No Limits-ben is volt, úgyhogy jelentéktelen, valószínűleg onnét emelték át.
    - És különben is a Ghost nem szeretne régi szereplőket visszahozni - szólottak korábban.

    Viszont mooost Derek Hamilton ( aki Razor-t játszotta a Most Wanted-ben ) instagramra újabban ( 6 napja először ) elkezdett NFS-es tartalmakat posztolni. Akkor csak egy képet posztolt, egy MW-s Razorosat. Egy napja azonban feltöltött még egy Razor-kép mellett egy videót is, ahogyan elhajt egy #NEEDFORSPEED-el a videó alján.
    Lehet csak elkapta a nosztalgia és az NFS-rajongóknak készíti a tartalmat. De kitudja, az is lehet, hogy valamilyen formában valóban visszatér. Ha a sikeres pillanatokat gyúrja össze ez a rész, akkor simán beleférne. Nem élem bele magam, mert ez tényleg koránt sem biztos, de kíváncsi leszek.

    Insta bejegyzés:
    [link]

    [ Szerkesztve ]

  • yagami01

    aktív tag

    válasz Yeffy #49 üzenetére

    Igen, én is szívesen látnék visszatérőket. Viszont modellezve már nem lenne ugyan az... őket videó formájában látnám legszívesebben. Ami ezúttal (sajnos?) ugye úgy néz ki nem igen lesz. Viszont egy-egy mellékküldetést vagy szálat megcsinálhatnának úgy, hogy ha pl. visszatér, akkor felvesznek hozzá egy-egy videót és akkor ahhoz azt vágnák be. Máshol pedig modellezett karakterek lennének. A kettő ötvözete még úgy sem volt - nem tudom mennyire tudna működni amúgy, de szerintem megoldható, hogy jó legyen az összhang. De ilyen szerintem sajna nem lesz. De ja, meglátjuk.

  • yagami01

    aktív tag

    Persze már nem módosítható....
    Új képek:

    Aránylag friss interjú:
    [link]

    Kiderül belőle, hogy:
    - Nem lehetünk rendőrökkel ( sejteni lehetett ).
    - Még mindig, hogy mennyit dolgoztak az irányításon, fék-drift stb.
    - A zenéről nem beszélhettek, de tudják, hogy fontos és, hogy mennyit ad a hangulathoz. Kár, kíváncsi lettem volna.
    - Crossplay-ről nincs infójuk.
    - Nem lesz kormánytámogatás induláskor...
    A többit tudtuk.

  • yagami01

    aktív tag

    válasz Mizol29 #52 üzenetére

    Biztos van aki igen. :) Én annyira nem.
    A második biztos játékból van ugye, első nem tudom, viszont utóbbi nem a legjobb minőségű kép.

  • yagami01

    aktív tag

    válasz SH4D0W2011 #54 üzenetére

    Igen, ez szerintem is jobb. Annyi biztos, hogy a jelen koncepcióval gond nincs, van benne bőven potenciál, aztán hogy mit hoznak ki belőle, majd meglátjuk.

  • yagami01

    aktív tag

    : OO Nagyon úgy néz ki, hogy RAZOR VISSZATÉR!
    Derek posztolt még egy videót, ami kb. egyértelművé teszi... Ahh... egyre jobb lesz ez a rész. :D Csak el ne rontsák. Most már végképp ne.
    LINK: [link]

    A videó végén egy holnapi dátum szerepel, bizonyára akkor leplezik le. Mit nem adnék érte, hogy bizonyos részeket ( az ő jeleneteit biztosan ) renderesen videóval vették fel és ezeket eddig sikerült titokba tartaniuk...

    [ Szerkesztve ]

  • yagami01

    aktív tag

    Az a fránya szerkesztési korlát...
    Közben azért reménykedek, hogy ez nem csak egy interjú-beharangozó videó. :D
    Felkerült Youtube-ra is, hogyha valakinek szimpatikusabb lenne az a platform:
    [link]
    Éés ez talán új jelenet a játékból, pár másodperc:
    " @needforspeed has improved HEAT significantly. Looks like the final build is very close!! "
    [link]

  • yagami01

    aktív tag

    Bocsi a harmadikért... többet ilyen nem lesz. :) Csak közben mindig találok valamit. :P
    Szóval... a térképet megkapjuk jövő héten:

  • yagami01

    aktív tag

    válasz SH4D0W2011 #60 üzenetére

    Én is nagyon lelkesedtem. Meg is néztem az összes MW jelenetet YT-n... de aztán Ben el is szomorított Discordon. Beraktam NFS discordon, hogy Razor visszatér. Erre jött rá a válasz, hogy csak az interjúra.
    Ha így van szomorú és nagyon megtévesztő. Csak az interjú miatt ( ami ráadásul egy 30 ezer feliratkozójú csatornán lesz ) vették volna fel ezt a videót? Miért hangzik el benne a come back, ha igazából nem is? Puszta véletlenek lennének az NFS tartalmú bejegyzések mostanában Derektől, megfejelve ezzel a videóval? ( Vagy épp a bejegyzések ihlették volna csak az interjút, amelyeknek nincs köze az új részhez..? ) És ha csak az interjú miatt tér vissza, miért szívezi a feltöltő azokat a megjegyzéseket, hogy remélik ez hivatalos bejelentés arra, hogy Razor visszatér? Túl sok a kérdés... :D De most már nem remélek semmit. Lehet túl szép lett volna.

  • yagami01

    aktív tag

    válasz stvnppp #62 üzenetére

    Az összes karakter kb. a régebbi részekben erősebb, mint az újak. Szerintem jót tenne a történetnek és a hangulatnak, a játéknak, ha normálisan kivitelezik.
    Az lenne a jó, ha rá (is) írnák, hogyha visszahozzák. ( De én valami mellékküldinek, easter egg-nek is eltudnám képzelni. ) A történetről nem tudunk kb. semmit, csak nagy vonalakban. Annyit mondtak, hogy sötét lesz és mélyebb, ennyiből még Razor sem zárható ki ( annak ellenére, hogy nyilatkoztak már, hogy régi karaktereket nem szeretnének visszahozni, de hát annyi jel van/volt... :) ).
    Szerintem azért elég sokan tisztába vannak vele, akik játszanák. Legalábbis én így érzem.

  • yagami01

    aktív tag

    Ah... mégis van ok reménykedni. :D Mégsem Ben válaszolt nekem, hanem valami másik felhasználó, aki felvette a nevét ( egy 1-essel az elején ). Jól van, meglátjuk.

  • yagami01

    aktív tag

    válasz yagami01 #64 üzenetére

    Ezt a reménysugarat viszont egyenesen Derek törte össze. :) De azért jó, hogy tisztázta. ~20 perce írta a következő választ egy hozzászólásra instán:

    " Not in heat. That’s why we are tagging @needforspeed #BringRazorBack
    Maybe we can get him into the next game. Can’t believe the outpouring of support for this. I appreciate that people liked the character. "

    Talán majd a következő részbe... talán.

  • yagami01

    aktív tag

    Még nem néztem meg. Felkerült egy órája az interjú Derek-el. Fél órás lett, itt megtekinthető:
    [link]

  • yagami01

    aktív tag

    válasz SH4D0W2011 #72 üzenetére

    Szerintem is jó lett. :) Jó volt újra látni.
    Én úgy vettem észre, hogy meg lett válaszolva, hogyha a visszatér-e vagy nem kérdésre gondolsz. A Heat-ben nem tér vissza, de a következőbe, hogyha felkérnék visszatérne szívesen. Ezért is jelöli NFS-t mostanság és fogják reméljük minél többen, hogy felfigyeljenek rá. Lehet írni kéne a Ghost-nak. (:

    Közben NFS instára töltött fel még egy pár másodperces gameplay jelenetet. Az előzőt is megnézhetitek hanggal az itteni oldalukon. Ezen zenei részlet is hallatszik ( amivel szerintem nincs gond, NFS-es ):
    [link]

    [ Szerkesztve ]

  • yagami01

    aktív tag

    Még pár frissítés. Kiszivárgott a térkép:

    A reakciók rá:

    Illetve:
    " It is outdated and has had a few tweaks since, but that is the overall map, yes. We will be sharing the full up-to-date map as soon as we can do so. "

    Szóval nagyrészt valóban ez a térkép, de a kép óta történek változtatások.
    És Ben reagált a Derek-es interjú megosztására Reddit-en:
    " No, we have no plans for Razor to return. Focus is on Heat. Razor was great but we're looking forwards, not backwards. "

  • yagami01

    aktív tag

    Új, szintén pár mp-es gameplay:
    [link]

    Aranylemezen a játék.

    Új polygon interjú Riley Cooper-el:
    [link]
    Igazából az interjúben a zsarukon van a hangsúly, sok új nincs benne. De jó olvasni, hogy tisztában vannak vele, hogy szerettük az MW-s rendőrakadályokat ( pl. a fánk ), az UG hangulatot stb. és ezt szeretnék ötvözni. Akadályok nélkül, ami ha ennyire élvezett Riley nem is tudom miért nem építették bele.

    Viszont itt most megtörtént a felismerés :D Ben nem tudom miről beszél, amikor azt mondja, hogy azért nem hozzák vissza Razor-t, mert nem szeretnének hátrafele nézni csak előre. Ez szerintem már önmagában hülyeség, a történetet folytatni simán lehet és ha van eszük és ötletük a kivitelezéssel sem kellene, hogy baj legyen. Szóval ezzel az állításával alapjába véve nem értek egyet, de lássuk csak...
    - 2015-ös rész az UG-ra hasonlított leginkább, ez most is elhangzik az interjúban. Konkrét dolgokat hoztak vissza UG-ból.
    - Visszahozták az élőszereplős átvezetőket, még ha nem is lettek a legjobbak.
    - Visszahozták a testreszabást.
    - Visszahozták a BMW-t.
    - Visszahozták Razor kocsiját, volta Eddie küldetések.
    - Még pár régi zenét is visszahoztak később...
    - Payback-ben volt Cross Easter Egg és megint visszahozták a BMW-t
    - Most pedig a rendőr üldözéseknél a Most Wantedet vették alapul
    - A város hangulata UG, Carbon
    - De egyébként is sok minden visszakacsint a Heat-nél... úton lévő ProStreet korona stb...

    Ezek után hogyan lehet azt mondani, hogy nem tekintenek vissza... dehogy nem. És ezzel nem is lenne baj.

  • yagami01

    aktív tag

    Nincs. Annyit tudni, hogy 1070-el nem lesz gond. 1080-on fut magas beállításokkal stb. Ezt Ben írta twitteren egy kérdésre. Mondjuk szerintem eddig is sejteni lehetett, hogy tán ezekkel a kártyákkal gond nem lesz, de mást nagyon nem tudni egyelőre.

  • yagami01

    aktív tag

    Új 20 mp-es gameplay twitteren:
    [link]
    Valamint Derek egyik új NFS-es videóját átszerkesztették Most Wantedesre:
    [link]

  • yagami01

    aktív tag

    Na jó, most iratkoztam fel a csatornára. Eddig csak követtem. Ennek az embernek helyén van szíve. :) Legalábbis úgy néz ki egyezik a véleményünk.
    Úgy néz ki holnap ( 12.-én ) érkezik még egy interjú... Cross-al!!
    A beharangozó videót itt megtekinthetitek:
    [link]

    #BRINGCROSSBACK #BRINGRAZORBACK #MAKENFSGREATAGAIN

    [ Szerkesztve ]

  • yagami01

    aktív tag

    LP említette, hogy hamarosan új gameplay trailer, illetve under the hood lehet ( akár ma ). Nem tudom mi lesz, de 15.-én kapni fogunk ettől a sráctól egy gameplay-t:

    Ééés épp nem rég említettük, jövőhéten gépigény!

  • yagami01

    aktív tag

    És valóban itt van a következő Under the Hood! A világról szól.
    [link]

    - Az NFS Payback Nevada ihlette világa után egy nagyvárosi helyet kapunk, amely a Need for Speed - Most Wanted (2005) és Underground hangulatát idézi ( de azért nem tekintenek vissza -.- ).
    - A várost Miami ihlette, graffitik, neonok stb. de ezt már tudtuk.
    - Amikor Miami-ban jártak megtapasztalták az időjárást: hogy napsütés után jön az eső, majd hirtelen újra erős napos idő lesz pár perc alatt. Ezt hozták be a játékba, mint dinamikus időjárás és f_szán festenek a vízcseppek az utakon, a neonon és autókon. ( Ami ugye a Ghost-nak mániája, de én ezt nem bánom. )
    - Keverték Miami-t, Floridát és a Georgia állambeli Blue Ridge hegységet, hogy változatos legyen a cucc.
    - Aztán írja, hogy hogyan építették fel a versenyekhez készült utakat, mennyire a környezethez igazították, "fluidabb" élmény, mindig lesz idő időben reagálni a kanyarokra stb.
    - Az üldözéseknél szempont volt, hogy taktikusabb legyen és kínáljon lehetőségeket erre a város. Pl. van egy úthálózat ( vagy az egészre vonatkozik? majd lessétek azért meg akit érdekel ) ahol 20 mp. az autósűrűség a Payback 60 mp-ével szemben, amit szintén kilehet aknázni zsaruk ellen. ( HA jól értem és erre vonatkozik. )
    - Van pár gyűjthető cucc a játékban. Ha ezeket összegyűjtöd elérhetővé válnak ilyen-olyan plusz testreszabási lehetőségek, pl. matricák. Ha megtalálod pl. az összes "street art"-ot, kapsz egy "special edition" autót.
    - A város szélén van egy "elhagyatott", nem használt versenypálya, ahol kitudjuk próbálni a különböző módosításokat az autónkon - azaz tesztelni azt.
    - DNY-ra van egy ipari terület, középen pedig egy nagy konténer-lerakó terület, amelyet pl. néhány kihívást jelentő idős küldire használtak, valamint gyűjthető tartalmakat is elrejtettek.
    - ÉNY-ra található egy kőbánya (?) vagy legalábbis sziklás terület, amelyen offroad-ként gurulhatunk.
    - D-en valami rakétaindító meg tesztelő terület van raktárokkal.
    - És elv. sok-sok "secret", rejtett terület van a játékban...

    A térkép felkerült jobb felbontásban és ez elvileg a végleges verzió:

    A térkép nappal:

    [ Szerkesztve ]

  • yagami01

    aktív tag

    A keddi, új gameplay spoilereket tartalmazhat. Tehát valami olyasmit kapunk, amiből megtudunk egy szeletet a történetből. Kíváncsi leszek arra a játékmenetre... :)

  • yagami01

    aktív tag

    Ééés új képek is érkeztek. :P Az első két kép a térképnél már említett "űrállomásnál" vagy mi ez készült.


    Forrás:
    [link]

  • yagami01

    aktív tag

    A mai nap fénypontja is eljött. :D
    Ráhangolódásképp ajánlom Cross insta oldalát. Ellátogatott az EA-hez is és van sok bejelentkezése. Hogy miért, az gondolom kiderül az interjúból.
    Insta: [link]
    Interjú Cross-al: [link]

  • yagami01

    aktív tag

    Igazán nincs mit! :) Még én sem néztem meg, motivációs levelet írok. :D
    Szerintem is teljesen jó videókat készít. Teljesen jó, hogy találgat, lehozza az új infókat és idáig is elmegy, hogy megkeresi ezeket az embereket és azon van, hogy visszahozzák őket.

    Sajnos NFS discord-on és reddit-en annyira nem értékelik ezt. Volt, hogy leoltottak, hagyjam az LP-propagandát. Meg, hogy az NFS-közösség alja akiket LP képvisel, nem kell vissza Razor stb. Egyáltalán nem értem ezeket az embereket... szerintem azt az érát szeretik a legtöbben és szerintem nem olyan nagy probléma, ha szeretnének egy Carbon folytatást mondjuk ( ami MW folytatás ).

  • yagami01

    aktív tag

    Na, megnéztem. Valóban jó interjú volt, az EA-s dolgot mondjuk nem fedeztem fel benne ( de aztán lehet elhangzik, csak nem értettem/kimaradt ).
    Jó volt hallani, hogy Ő is szívesen visszatérne ( akárcsak Razor ) és nem csak maga miatt, hanem a rajongók miatt is. Nem is értem, hogy a Ghost ezt miért nem tartja szem előtt.
    Remélem a következő Mia lesz. :D

  • yagami01

    aktív tag

    Kikerült a gameplay, legalábbis gondolom erről volt szó. Az első tíz perc a játékból. Hát ez alapján nem túl meggyőzős. Lehet nem rossz, de... ezek a karakterek még mindig gagyik és engem nagyon zavarnak. Ha minden áron itt szeretnék megoldani őket színészek nélkül, akkor legalább valami renderelt videót vágnának be, hogy rohadt jól nézzen ki minden és várjam a következő bejátszást ne pedig undorodjak tőle.
    A design-t pedig megint meghagyta a Ghost ( menük, menügombok stb. ) valamiért ez is zavar. Az azelőtti, nem épp jó részekre emlékeztet. Meg hát történetet vezetni szerintem még mindig nem tudnak... de az is lehet csak a karakterektől tűnik rosszabbnak ez a része... az MW valami mester volt ebben (is). Szerintem. A játékmenetben végig nappal van, este nyilván sokkal hangulatosabb a játék. Ja és az elején megint három autó közül választhatunk, tudom apróság, de számomra pozitívum. Na, de itt van:
    [link]
    Itt pedig egy videó, ahol 10 autót fordítanak körbe. Köztük van Eddie Skyline-a meg az MW-s BMW. De azért most sem tekintenek vissza.
    [link]

    Itt pedig új interjú a fejlesztőkkel, gameplay jelenetekkel ( természetesen itt is klasszikus NFS-ről beszélnek, de most sem tekintenek vissza(: )
    " Brand New Gameplay, Details and More from the Development Teamc "
    [link]
    És ahol megjelent a videó, egy cikk is leledzik:
    [link]
    A cikk elején az író rögtön felteszi a kérdést, hogy visszatér-e a sorozat az MW-Underground aranykorszakba. Ez ügyben reményét fejezi ki az író, majd olyasmiket ír amiket már eddig is tudtunk... de a videót már csak a gameplay miatt is érdemes megtekinteni. :)

    Ja és kaptunk még egy Cross interjút, mástól, picit hosszabb. És rosszabb minőség sajnos.. de ha valakit érdekelne itt találja:
    [link]

    Plusz... az internetet elözönlötték a gameplay-ek.

    Azért belinkelem BlackPanthaa videóját, az fél órás:
    [link]

    Na most van mit nézni. :P

  • yagami01

    aktív tag

    válasz SH4D0W2011 #104 üzenetére

    Nincs mit! :) Igen, ezek IGN videók, lehet ezeket is megnézegetem.
    Panthaa videója alapján pár tapasztalat:
    - Na ez a kezdés más sokkal jobb. Valószínűleg ez a legeleje a játéknak. Először bemutatja a dolgokat, majd egy olyan kezdést láthatunk, mintha Most Wanted-ben lennénk... a kamera felül van, mint MW-s bejátszásnál és "5 nappal ezelőtt". Ez jó ötlet volt. Ahogyan az is, hogy először éjszakai versenybe dob a játék. SOKKAL hangulatosabb, mint nappal és nagyon a régi részekre emlékeztet. Ezek így hatalmas plusz pontok. Polestar-os kezdés is jó ötlet - ez is MW-s hangulatot teremt, ugye ott a BMW-vel kezdtünk.
    - Ugyan úgy elveszíted az autód, csak máshogy. Az itteni bejátszás viszont aránylag jól nézett ki. Mindenesetre sokkal jobb volt, mint a 10 perces videóban.
    - Ugyan úgy egy csaj jön érted... csak máshogy. És persze mindezek sokkal sűrűbben és előbb zajlanak le, mint MW-ben. Látszik, hogy onnét merítettek. Ami engem nem zavar, de ez a csaj és a karakterünk itteni kinézete igen. :D Ja és késik a felirat.
    - Előzőt javítva, négy autó közül választhatunk, előző videóban hármat láttam.
    - A térkép nappal eléggé világos. Mármint... majd meglátjátok, nekem ez a design annyira nem jön át.
    - A legális versenyeknél valahogy tényleg elfog a ProStreet érzés, de lehet csak a tudat miatt, hogy mégis NFS-el játszol. Viszont ez jó.
    - Ezzel a csajjal nagyon Mia-t szeretnék megidézni, de szerintem nem igazán fog sikerülni.
    - Elvileg a zene (stílus?) is változik a napszak hatására. Ez jó ötlet.
    - Ezzel a csapatos dologgal, hogy vannak veled mások is a versenyben... éjszaka picit Carbon-érzést ad. Ehhez persze nagyban hozzájárul a város is.
    - Az éjszakai térkép sokkal jobb.

    Ajánlom a videót. Ez alapján már elég ígéretesnek tűnik és talán tényleg kapunk végre egy jó NFS-t ami valóban hajaz a régebbi ( UG-Carbon ) részekre. Sajnos a zenét nem nagyon hallottam az állandó pofázás miatt, de reméljük nincs vele baj és illik hozzá. Főleg itt az éjszakára gondolok. Egy-két jelenetet meglehetett volna csinálni jobban, hangulatosabban, a sebességérzet is lehetne jobb és a rajtindító lányok - főleg a videó után - még mindig nagyon hiányoznak. De talán ez jó lesz.

  • yagami01

    aktív tag

    válasz SH4D0W2011 #106 üzenetére

    Igen, nagyon nem szeretem őket. Az elején a rendőrös bejátszásnál a zsaruk egész tűrhetően néztek ki és az az átvezető nem volt rossz. De a versenyzők... A Crew átvezetői sokkal jobbak voltak szerintem. Kinézetben biztosan. Máskülönben egyáltalán nem tűnik rossznak és ha később nem erőltetik túl a karaktereket ( vagy azokat valahogy elviselhetően tüntetik fel ) még az sem venne el nagyon az élményből.
    Még ezt itt hagyom.

    Meg ezt is. Hangszórók hátul.

    Az eddigi zenék amiket tudni lehet:
    [link]
    Szerintem... lehetne sokkal jobb is. Ha már ezekre a játékokra emlékeztet igazán belepakolhattak volna valami MW szintű zenelistát. Valahogy ezt nagyon nem érzik a Ghost-nál.
    Ja és linkelem KuruHS csatornáját, aki ma 5 órát fog stream-elni a Heat-ből!! Eddig olyan három óra ment le. Jó szórakozást. :D Belenéztem egy fél percig, nagyon szépen nézett ki a játék beborulva, vizes úttal. :) Szerintem nem bírom ki, hogy ne nézzem meg, nagyon várós.
    [link]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák