Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • yodamastah

    őstag

    válasz Somatom #27104 üzenetére

    Dumáltam egy sráccal pár hete, aki most vett használt C evo-t (long range). Ő is ilyen 45 ezerrel vette. A km itt nem annyira számít, mivel töredéke mozgó alkatrész van a motorban. Az akkuk állapota jól monitorozható, 45 ezernél 90% körüli volt a kapacitás. Ha gond van az akkuval, elvileg az akkuk modulokat lehet cserélgetni mint a priusnál. Sajna a használt ára elszállt az üzemanyag árak miatt, ugyanúgy mint az elektromos autóké.

    Silence S01 egész pofás ezzel a kivehető akkupack-kal. Ami nem tetszik hogy az üléspozciója nem engedi kinyújtani a lábat, és a menettulajdonságai is szerények.

    Egy Nmax-on rendesen ki lehet nyújtani a lábat, és elmegy 2 literrel. Igaz ez egy kis motor, 13 collos kerekekkel, inkább csak városi robogó. De a Silence s01-el se fogsz autópályázni ezzel a hatótávval. 125ös Nmax fele annyiba kerül mint a silence, bár az üzemeltetési költségek magasabbak (tankolás, szervizek)

    PCX se rossz alternatíva, bár nekem külsőre kevésbé tetszik. Minap megálltam egy PCX-es futár mellett, egész újszerű PCX volt alatta. Kérdeztem milyen a PCX, azt mondta nagyon bevált. 35ezernél jár vele, az előző 150ezret(!) ment el neki.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák