Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • takacsbotond

    őstag

    válasz csongi #22789 üzenetére

    Egy SH-nál mindenképp erősebb, váltani meg szeretek.
    Egyik cégnek voltak ilyen gépei, és pereskedtek a Hondával mert az egyik "csak" 100e Km-t ment el, úgy hogy még az olajcserére sem figyeltek oda. Szóval annyira csak nem lehet rossz.
    400-as Sm nem igazán van újonnan, és fogyasztásban, árban, és szervízben is hatalmas ugrás, mellesleg hobbigépnek van egy Husqvarna SM610-em (már amikor működik...).
    Ha nagyon rossz idő van szerencsére megtehetem, hogy átüljek kocsiba, de egy 12 órás műszakban szakadó esőben még egy BMW C125-ben is bőrig ázol sajnos. A PS előtt egy Yamaha Xt 125X-el dolgoztam, és nagyon élveztem vele a munkát, volt hogy olyan esőben mentem vele éjszaka, hogy kilómétereken keresztül nem látszott ki a 17"-es első kerék. Több autós toltam ki a vízből. Egy alacsony kipus robogó nem sokáig bírta volna szerintem.
    Illetve adalék a történetben, hogy már csak a 125-ös SH érhető el hivatalosan. Voltam tegnap tesztvezetni egyet, és nem győzött meg annyira. Gyenge, és kenyelem szempontjából sem hozza az elvártat.
    Ami viszont a CRF-ben nem tetszik az a nem állítható, túl puha futómű, és hogy kissé komolytalan benyomása van a motornak közelebbről megnézve, pedig a vételár ezt nem indokolná.

    Próbáltad már kikapcsolni-bekapcsolni?

Új hozzászólás Aktív témák