- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali fotós kérdések órája
- RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Projektor topic
Hirdetés
-
Star Wars Jedi: Survivor - Egyre közelebbi a PS4 és Xbox One verziók érkezése?
gp Kíváncsian várjuk, hogy végül megkapjuk-e az előző generációs változatokat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
30z.Samu
félisten
Igen, valami rémlik...
Váltós motort még én sem vezettem.
#5635) csongi: A Burgmanok nekem is tetszenek, de abból egy 250-es nem lenne elég? Vagy a pakolhatósága miatt mondod a 400-ast? Nem tudom, hogy fizikailag mekkora a különbség a kettő között.[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
"mindig hordanod kellene sisakot az utasnak magadnál "
Valamelyik kis reteszbe teszek egy bringás sisakot azt jóccakát!"250-essel már ellesztek ketten is amúgy. De nem fogod szeretni, egyedül sokkal jobb "
Képzelem a szituációt:
-Na Szívem! Akkor bepakolok az ülés alá és mehetünk is anyámékhoz.
-Na meg a nagy lóf***t, Te mész akkor busszal.[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
huszi.gyb
senior tag
Köszönöm mindenkinek a tippeket.
Tegnap beszéltem egy másik szerelővel... Januárra tudja vállalni. INGYENES bevizsgálás, INGYENES ajánlattétel... És utána dönthetek. Leírásból mondta, hogy sok dolog lehet, a tömítés cserétől a komplett motor cseréjéig. Nyilván nem látta, nem tudhatja, de azt mondta, hogy ha a rezonancia amit Gergő mondott tényleg van, azt általában a főtengely kopása (hajtókar főleg) okozza. Azt meg főtengellyel együtt cserélni nem kis összeg...
De azt mondta, hogy meg kell nézni, rá kell mérni, és utána minden kiderül... Ugye Gergő sem szedte szét, csak mondott egy tippet... Tehát ha nem az, megúszom.
Más: Szívató téma... Szétszedtem a motort, és tádááám a bontott szívató nem szétszedhető. Szóval beszoptam...
Vehetek még egyet... De jó lesz nekem hibás is, csak azt a hülye műanyagot tudjam kiszedni belőle.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
-
Bogyó bá'
nagyúr
Ha nem dobtam volna ki a dobozát, akkor lefotóznám: Honda és NGK emblémás, stb.
szerk: legalábbis a doboz az eredeti.Amúgy meg hótmindegy, az előzőt is ott vettem, ugyanolyat, és 13k km alatt még egyet sem tüsszentett.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
Topikgazda
-
DigitXT
félisten
Jap, nekem sem ingyen külték a kiput a hollandusok, pedig az egy jóval kisebb csomag volt.
Ill. emlékszem, hogy a Majára a plexi milyen elb*szott árban postázódott 4 éve... (Konkrétan annyi volt a postaköltség, mint maga a plexi.
) Egy orridom még sokkal nagyobb... De ha egyszer vállalták, hát vállalták!
Utólag mókuskodni nem ér...
[ Szerkesztve ]
-
Golota
aktív tag
Nekem egy 250-es Xciting van. Összesen annyi módosítás van a robogón, hogy a gyári variátor ki van cserélve egy Dr Pulley-ra, de a görgők benne már a szabvány görgők. Ezzel nekem nagyon dinamikusan megy az Xciting. A barátom 200-as Scarabeoját simán legyorsulja. Emellett az egyik legstabilabb, legkényelmesebb robogó a kategóriában, remek fékekkel. Mindenki azzal jön, hogy gyenge a 250, pedig nem az. Valószínűleg nem a legsportosabb, de nagyon messze van attól, amit alulmotorizáltnak tekintenék. 2 személlyel, városi-elővárosi közelkedéshez tökéletes.
-
Golota
aktív tag
Ezt írtad: "Xcitingból 250-est nem vennék, a kasztni kicsit nagy és nehéz neki."
Ez úgy hangzik, mint ha egy lomha, alulmotorizált robogó lenne. Aki ezt elolvassa, nem sok kedve marad kipróbálni, pedig nagyon rosszul teszi, mert ez egy remek vétel. Nyilvánvalóan alapból(!) nem megy úgy, mint egy Grand Dink, mivel nehezebb. Ha meg egy pehelysúlyú robogó alá teszel egy 250-es blokkot, az meg repülni fog.
A nagyobb súlyért cserébe az Xciting ad egy masszív kasztnit, dual fékrendszert elöl dupla tárcsával (ez mondjuk egy 650-es Silverwingen sem evidens), kényelmes ülést és (robogós mércével nézve) masszív futóművet. Mivel a 250-es lényegében ugyanaz, mint az 500-as, csak kisebb blokkal és módosított hajtással, minden túlméretezett rajta, így olyan, mint egy tank: agyonüthetetlen. Nekem ez sokkal fontosabb, mint hogy valamivel jobban menjen. Talán azért, mert ezt az érzést megkapom nagyobb motoroktól, nem kell hozzá egy kihegyezett robogó. Tapasztalatom szerint a városban nemigen van ellenfele, mikor a lámpánál ki kell lőni és igencsak kapaszkodnia kell pár nagyobb motornak is...
Mellesleg jegyzem meg, hogy az olaszból behozott Xcitingeknél több alkalommal is kiderül (az enyémnél is), hogy valamiért beleraktak 2 számmal kisebb fúvókát és a fogyasztásra ugyan jótékoy hatást gyakorolt, de a menettulajdonságoknak lőttek. Nem tudom, a kollégádé milyen állapotban van, de szerintem az enyémet próbálva, igencsak meglepődnél, hogy mennyire dinamikus. Ehhez egy rendesen beállított karbi, egy patent állapotú blokk és egy módosított variátorfedél kellett összesen.
Nehezen tudnék olyan 250-est, ami ár/érték arányban megverné az Xcitinget. Mutass egy megbízható, fillérekből fenntartható 250-est, ami alatt rendes fékek vannak, nem úgy ülsz rajta mint egy hokedlin, 2 személlyel is kényelmes, van tisztességes időjárásvédelme, normális méretű (minimum 14 colos) kerekek vannak és az ülés alatt normális méretű tárolórekesz van... Nincs túl nagy választék, pedig ezek elég fontos szempontok. Ja, és ne kerüljön 2-3x annyiba, mint az Xciting.
-
Golota
aktív tag
Fék: nem tudom, hogy milyen robogókat próbáltál, de tapasztalatom szerint az Xciting fékjei bőven az élvonalban vannak. A nyúlósság oka meg sok minden lehet, ez motorfüggő.
Hokedli póz: az Xcitingen tudsz hokedli pózban ülni, de ki is tudod nyújtani a lábad, ha úgy akarod. Egy "csak hokedli" robogón nem. Ez elég lényeges különbség, mert pont attól fájdul meg az ember háta, ha bele van kényszerítve egy bizonyos pózba.
Nem pörögtem be, maximum kicsit többet írtam, mint szokásos. Régen túl vagyok már azon, hogy bármilyen motorból vallási kérdést csináljak. Szerintem az Xciting 250 egy igen jól eltalált robogó, amit nem kellene elintézni azzal hogy alulmotorizált, mikor pont nem az. Egyébként 1-2 kivétellel tényleg nem nagyon tudok olyan motort, ami megfelelne a korábbi hsz-ben leírt kritériumoknak. Ha van ilyen, írd meg, kérlek, mert tényleg érdekelne.
-
kcsa
veterán
De hogy dicsérjem is: pl. komoly pozitívum, hogy Peugeot-hoz képest (oké nem nagy szint, de...) sokkal jobb minőségű műanyagokból van az egész burkolat - amaz kb. tejfölösdoboz színvonalon van néhol. Viszont a csomagtartója is sokkal nagyobb, mint az Xciting-é. Lehet súlyozgatni, mindegyik másban jobb
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Direct One (műholdas és online TV)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Linux kezdőknek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó