Hirdetés
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Raspberry Pi
- Gaming notebook topik
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Befutottak a Samsung 990 EVO Plus SSD-k
- Dell asztali gépek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Asztrofotózás
Hirdetés
-
Mától elérhető a The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom
gp A premierrel együtt megkaptuk a játékhoz a launch trailert is.
-
Befutottak a Samsung 990 EVO Plus SSD-k
ph A friss modellek közül kiemelkedő a 4 TB-os kapacitást kínáló variáns.
-
A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
it Adatvédelmi panaszt tett az osztrák NOYB a Mozillára a firefoxos felhasználók követése miatt.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hauptmann
addikt
A Széna tér környékén vigyázzatok. Van egy faszkalap egy nagy dög szürke villanyrobogóval (akkora, mint egy Burgman), kisnadrágban, papucsban, rendszám nélkül (bár lehet, hogy az nem is kell rá), úgy ahogy kell. Azt csinálja, hogy két centire megy el melletted, és baromira beszaratós, mert nincs hangja, nem tudsz rá felkészülni, hacsaknem a tükröd nézi az ember állandóan. Velem is eljátszotta ezt párszor, meg más motorosokkal is. Lehet, hogy erre veri ki otthon, nem tudom, de a következő alkalommal ha piros a lámpa, lerúgom arról a szarról.
-
Hauptmann
addikt
De pl. mezőgazdasági útkereszteződés is feloldja.
KRESZ 14§(6)
"Az (1) bekezdés c)-g) pontjában említett jelzőtábla hatálya a táblánál kezdődik és a következő útkereszteződés kezdetéig tart, kivéve, ha a jelzőtábla alatt elhelyezett kiegészítő tábla ennél rövidebb távolságot jelöl meg, vagy a (7) bekezdésben említett jelzőtábla a tilalmat előbb feloldja. "
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Haver ma jól megszopta. Beugrott a Honvéd utcában egy közértbe kajáért. A sisakját feltette a tükörre arra az 5 percre. Mire kiment, a sisaknak hűlt helye. Senki nem látott semmit, a rendőrség sem foglalkozik a kérdéssel túl mélyrehatóan.
Ha láttok túl olcsón a neten egy fekete-fehér Nolan N1054-et, szóljatok.
-
Hauptmann
addikt
válasz Something_ #9270 üzenetére
Tök igazad van, de akkor is szégyen-gyalázat ez az egész. 200 kilométerrel nyugatabbra simán ott hagyhatod 5 percre a sisakod, a kutya nem nyúl hozzá, hacsaknem valami cigány banda nem jár arra.
-
Hauptmann
addikt
válasz ludsimon #9276 üzenetére
Az indok az, hogy ha fejedre húzod, akkor nem tudnak azonosítani, és akár terrorcselekményt okozhatsz egy szar budapesti irodaházban. De tény,egyre több helyen nem lehet felvinni magaddal a sisakot. Ha meg elviszi valaki, akkor lemeccselem a biztonsági céggel, ők hozták a szabályt, ők is felelnek érte.
A drága sisak általában jobb sisak. Nekem is kettő van, egy olcsóbb HJC FS Max dolgozni, egy X-Lite 402 GT. Pl. a zajcsillapítás ég és föld az X-Lite javára, a komfortja is jobb.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Ma megint láttam a kedvenc zeneüvöltetős Harley-somat. Mai szettje: ujjatlan fehér trikó, szürke rövidnadrág, papucs. Pont illik a ránézésre is legalább 400 kilós vashoz (az a dög nagy, idomos Harley túragép). Azon gondolkodtam, hogy én amikor estem, teljesen be voltam öltözve, a bokám tört, meg kiugrott a vállam. Ha az a fasz esik, akkor meghal?
-
Hauptmann
addikt
Beszarás, most olvasom, hogy ráengedik a 10-esre a kerékpárosokat. Lesz ebből még ott probléma. A kerékpáros lobby ezt is elintézte. Most már lassan be is szállhatnának akár az útfenntartásba is némi összeggel. Ja, azt nem, mert nekik minden ingyen jár.
kcsa,
Persze, nagyrészt mázli, de rossz belegondolni pl. hogy mi történne a bokájával, ha ráesik az a nagy gép. Nekem eltört a 250 kilótól, pedig magasszárú motoros cipő volt rajtam, ami azért nagyjából fixen tartotta a bokám.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz DigitXT #9315 üzenetére
Épp ma láttam egy bringást az M3 kivezető kezdeténél, ahol a Hermináról lehet a kivezetőre kanyarodn, ami aztán átível a Hungárián. Kurva nagy 'Kerékpárral behajtani tilos' tábla van kint, nem zavarta a gyökeret.
Pár éve meg volt a tv-ben, hogy egy nagyeszű bringás éjjel felkeveredett az M6-osra, de úgy, hogy a szembeforgalommal ment. Bónuszként gázpalack volt a bringára pókozva.Na de hogy legyen egy kis on. Ma láttam egy Italjet Formulát. Nem nagy hír, mondjuk nincs sok belőle. De ezen két kipufogó volt hátul Utánanéztem, hát elég elmebeteg konstrukció, 125-ös, kétütemű, kéthengeres. Kíváncsi lennék, hogyan megy. A szépséghiba, hogy nem volt rajta rendszám. Vajon melyik rendőr eszi meg, hogy kéthengeres 50-es?
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #9324 üzenetére
Ha már közlekedés, melyik baromállat rakott három lámpát a Parlament elé a pesti alsó rakparton, hogy a turistáknak kényelmes legyen? A Margit hídig visszatorlódik a sor. Az igaz, hogy a háromból kettő hívós lámpa, de simán átsétálnak a piroson, aztán amikor zöld lesz, már nincs ott senki (kb. olyan felesleges, mint a kis kerékpáros forgalomirányító lámpa)
A másik, hogy valamelyik nagyeszű egy kicsit szintén az egysávos pesti alsó rakpartra tette a városnéző busz megállóját a szabadság híd közelében, várd meg, míg a turisták fel és leszállnak.
Na, ezek az igazi környezetszennyező megoldások.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Felesleges forgalomlassításra példa. Képesek voltak lámpát tenni a Vérmező út Várfok utca sarkára. Ezen a részen a Széna téri lámpa miatt eleve komoly dugók szoktak lenni, plusz ott az Alkotás u. Attila út sarki lámpa is. Kb. 400 méteren három lámpa, plusz bónuszként a Széll Kálmán téri felfordulás.
Akik ezt kitalálták kecskéért kapták a diplomájukat?
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz DigitXT #9339 üzenetére
Alighanem a Várfok utcán érkező busz miatt lett lámpa, plusz a gyalogosok, de nem értem, hogy miért részesítik előnyben azokat a Vérhalom úti komoly átmenő forgalommal szemben. Menjen a busz, nem baj, hogy a sor meg a Déliig ér.
Most az a divat, hogy a tömegközlekedésnek, meg a kerékpárnak előnyt kell adni, bármi áron. Talán egyszer leszoknak róla.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz DigitXT #9458 üzenetére
A faceliftes Madsion 3 250 (hagyományos tükrök) a Piaggio blokkos. A Bálna előtt befutó volt ez a típus nálam, a külföldi fórumokat olvasgatva ajánlottabb a Piaggio blokk, mint a Yamaha. Erősebb, megbízhatóbb. Befecskendezéses, ez valakinek előny, valakinek hátrány.
Van tippetek, hogy gyermekméretű bukót hol lehet reális áron venni?
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Köszi, ez még el is fogadható.
-
Hauptmann
addikt
válasz ludsimon #9495 üzenetére
Ha pörgős gépet akarsz, akkor vegyél váltós motort, pl. egy Hornetet. Alul nyugis, de felül megy rendesen.
A T-Max-ot direkt nem mondom, mert drága, annyi pénzből rendes motort vennék. Plusz irreálisan drágák hozzá az alkatrészek.
Nekem is felmerült a gondolat, hogy ha kész a Bálna, lehet, hogy eladom, aztán ősszel nézek valami váltóst, meg mellé egy 125-200 cm3-s robogót melóra. Majd még meglátom
-
Hauptmann
addikt
válasz ludsimon #9499 üzenetére
Hidd el, simán meg lehet tanulni a váltót. Én is féltem tőle, de pillanatok alatt meg lehet szokni. Valami kezes 250-es váltósban is gondolkodnék a helyedben kezdésnek, de az említett Hornet is baromi jó, hiába látszik nagynak és nehéznek.
Ellenben városi napi 100-150 km-re a franc váltogatna. De ingázásra simán bevállalnám.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz DigitXT #9501 üzenetére
Mi a baj a 2T illattal? Én imádom. Mondjuk ez családi hatás, apám nagy Wartburg fan volt. De sajnáltam, amikor eladta a tolótetős 312 Deluxe-ot, de még kicsi voltam akkor. Néha elragad a hév, és végigpörgetem a neten a Warnyú kinálatot. Igazából egy 70-es évek végi lenne jó, de azoknak már elszaladt az áruk, ha jó állapotban vannak. Pár évvel korábban kellett volna beszerezni egyet.
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #9518 üzenetére
'A Honda meg mégiscsak Honda'
ludsimon,
És miért kellene átalakítani? Azért jellemzően nem szokott elromlani (azt nem tudom, hogy a Madisonoknál is valós probléma a feszültség szabályozó, az 500-as olasz gépeken a túlfeszültség nyírja ki a befecskendező fejet). Egy ismerős kezdett átalakítani egy befecskendezős YBR125-öt karburátorossá, de aztán a szopások miatt felhagyott a projekttel.
[ Szerkesztve ]
-
-
Hauptmann
addikt
válasz DigitXT #9613 üzenetére
Az avultatás szót ne is említsd, mert ezzel szopatnak engem is, fel kellene gyújtani a rohadt bandát. Jelen állás szerint még nekem kell fizetnem kb. 140 ezret, úgy hogy nem én voltam a hibás. Amikor ezt szóvá tettem, azt válaszolták, hogy bontott alkatrészre nem avultatnak. Mondtam a csajnak, hogy oké, akkor szerezzen pl. hibátlan bal hosszú krómlécet bontottan, merthogy ilyen nincs, az ér le elsőnek. Az új ára meg 50 ezer Ft.
DigitXT,
A Bálnában is olajos a szűrő most, de alapesetben sima papír.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz Bogyó bá' #9646 üzenetére
Accord CTDi. Azért vettem, mert akkoriban heti rendszerességgel kellett mennem Németországba, és egy tényleg megbízható, kisfogyasztású, ámde kényelmesebb autóra volt szükségem. Mindenki ódákat zengett róla, így belevágtam, és még azt sem vettem figyelembe, hogy a beltere számomra hányinger kategória (bűn ronda).
Kényelmesnek kényelmes volt, de csak kétszer rohadt le alattam kint elektronikai hiba miatt, a Szallerbeckhez meg hazajártam. Meguntam, egy év után eladtam nem kis bukóval, de az új tulajdonosnak sem volt szerencséje. Vicces volt az index fórum Honda topicja is, ott azt mondták, hogy hazudok, egy Honda ilyeneket nem csinál. Márkafanatikusság, de a rosszabbik fajta.
Előtte volt két Toyota (Avensis, Camry), nem újak, egy-másfél évesen vettem őket. A legproblémamentesebb a Camry volt (benzines), az úgy soha nem rohadt le alattam, de annak is voltak apróbb nyűgjei.
A családban meg volt Lexus (új), na az volt az igazi szopóroller.
Úgyhogy részemről járműből japánt soha, és jókat röhögök az ilyen 'soha nem romlik el' szövegeken.
Szerk. Volt francia, olasz gép is, nem is egy, soha nem rohadtak le, persze nyűgjeik azoknak is voltak. Pl.a céges Doblóba belekerült 350 ezer km, a motort, cr rendszert egyszer sem kellett megbontani. Ott a legnagyobb baj a motoros ablakkal volt, kh-s lett a kapcsoló, de azt magam megjavítottam. Ja, meg kilukadt a klímacső.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Melyik gyökér rakott lámpát a Lánchíd pesti hídfőjéhez, hogy a turisták átmehessenek ott? A Lánchíd sokszor szopó a kis áteresztőképessége miatt, de így teljesen be szokott állni, a Széchenyi tér is a hidra kanyarodó sávban.
Tényleg elment az esze a BKK-nak.
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #9737 üzenetére
Nem, az a Vérmező út és Várfok utca kereszteződése volt. A Lánchídnál meg most a héten nőhetett zebra meg lámpa.
-
Hauptmann
addikt
Mosquito,
Nem tudod fejből véletlenül, hogy a Bálnának 8, vagy 10 mm-es a visszapillantó menetátmérője?
-
Hauptmann
addikt
válasz DigitXT #9826 üzenetére
Menet közben, ha kamerázzák a rendszámot, egyből megvan, hogy lejárt, vagy sem. Engem így lőttek ki 2009-ben az akkori autómmal a Hungárián, 2 nappal járt le a műszaki, másnap vittem volna vizsgára. Kaptam egy 5000 Ft-os csekket, egy útvonalengedélyt hazáig (persze egyből a szervizbe vittem), meg lekaparta a matricát a rendszámról a rendőr, és kezdeményezte a forgalomból kivonást, ha 30 napon belül nincs meg a vizsga.
De manapság azt hiszem, más az eljárás.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Haver tegnap ment le volna a 3 hónapos SH 125-el Balatonra, de lerohadt a 'soha el nem romló' Hondával. Gárdonyban járt már, Amikor egy nagy csattanás jött a blokk felől, motor azonnal leállt. Megpróbálta beindítani, de nagyon csúnya, daráló hang jött a blokkból.
De a leggecibb a márkaszerviz, aki egy trélert nem volt hajlandó küldeni a garanciális szaráért.
...mert Honda...
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #9843 üzenetére
A márkakereskedések hozzáállását ismerve nem biztos, hogy kap másikat. A haver visszavitte Pestre a szervizbe saját költségen, azt mondták, hogy délutánra megbontják a blokkot, hívják. Gondolhatod, azóta sem keresték.
DigitXT,
Na de kérem, Hondáról van szó, bírnia kell...
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #9852 üzenetére
Amikor számomra ismeretlen autót vettem, előtte mindig érdeklődtem az autó topicjában. Persze, vannak elvakult emberek mindenhol, de a német és az olasz tulajdonosok elmondták, hogy erre és erre figyeljek, ez és az a típushiba. A Toyotások is azért nagyjából tisztában voltak a helyzettel, de ott már erősebb volt a 'soha nem romlik el' marhaság. De a Hondások a legrosszabbak, ott értelmes választ nem kaptam, sőt, amikor leírtam, hogy mit szívok az enyémmel, azt mondták, hogy ilyen nincs, csak trollkodok.
Mint írtam korábban, itthon a japán dolgok erősen túl vannak értékelve. Ebből jönnek aztán a 'nem romlik el' ul-ek.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz runner 125 #9861 üzenetére
Jelentheti azt is, hogy sokan bedőltek a 'soha nem romlik el' szövegnek, és megy ezerrel az önigazolás, ahogy kcsa mondja. De ha valami történik a géppel, azt már nem teszik ki az ablakba (a Honda specifikus topicok többsége ilyen).
Van egy ismerősöm, megvalósította az álmát, vett egy új Triumph-ot tavalyelőtt. A motoros társaságában mindenki hülyének tartotta, hogy nem a fantasztikusan megbízható japánok valamelyikét választotta. És érdekes módon a szar Triumph 30 ezer km alatt egyszer sem rohadt le, nem folyik az olaj belőle, csak megy, miközben egy-egy japán már letérdelt a bandában.
Nincs azzal semmi baj, ha egy gép meghibásodik, ez benne van a játékban. De bármiről is azt terjeszteni, hogy nem romlik el, beszűkült látásmódra vall.
-
Hauptmann
addikt
válasz runner 125 #9865 üzenetére
Az egészséges márkafanatizmussal nincs gondom.
Mosquito,
Sajnos annak a Triumph-osnak ilyet dobott a gép. Mindenből van jó, és rossz példány.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HÁZIMOZI / HIFI / TV beárazás
- DIGI internet
- Hihetetlenül erősnek ígérkezik az S25 Ultra
- Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
- Lexus, Toyota topik
- Battlefield 1
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Raspberry Pi
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen