Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    Na, akkor a Monster megvolt, szóval a hosszabb szösszenet röviden.;]
    Először is leszögezném, hogy harmadszor is lefutottam a tesztkörömet.
    (Ezúttal picit rosszabb "idővel", mint másodjára, de jobbal, mint elsőre.)
    104 km, 1 óra 49 perc a két tankolás (feljegyzése!) közt.:B Kesztölci út:
    "csobbantam" egyet, azért nézett ki a gép, mint a dagonyázó disznó.:DDD

    Túraplexi: túrára / nagyobb tempóhoz. Hihetetlen módon tépked a szél a
    kisplexi mögött. Már a 110 sem kellemes... Nyitott szellőzőkkel belekap
    a kabátba, és cibálja. 130 ilyenkor rémálom. Csukott szellőzőkkel sokat
    javul a helyzet, de 130 akkor sem nagyon kellemes, 140-nél meg eléggé
    vége van a vasnak (alattam, az én széles vállammal: huszi csak ott vette
    el a gázt: eszement mód gyorsult alatta a masina, "félelmetes hanggal").

    Nagy plexivel 120-130 semmi extra, és a "vége" 150 fölött van valahol.:F
    Bezzeg az első guruláskor 120-nál már erősen kapaszkodnom kellett.:B
    Nohiszen! Szar telókkal mentem, és még a felnim is meg volt ütve, hehe.
    Most ég és föld a motor, olyan szépen lehet íven tartani: örömmotorozás.

    Fogyasztás 4,3 lett, de lehet, hogy nem tankoltam tökig, szóval gyanús!
    Tudniillik a légellenállás növekedés miatt nőnie kellett volna. Lehet, hogy
    még ment volna bele 1-2 deci, és akkor annyival több... Nehéz egy ilyen
    kis tanknál, meg ilyen kis távon pontos mérést csinálni: kis hiba is nagy!
    (Igyekszem nem túltankolni, hiszen láttátok: akkor jön ki a kulcslyukon.)

    4Road: tompító nélkül brutális! Mint az SBK a Nexuson?:P Kicsit más a
    karaktere, de a hangereje tuti megvan. Mózes 2.0. Ez a jó rész. A rossz,
    hogy ez TÉNYLEG k*rvahangos.:B Még nekem is. És én kérek elnézést:
    nem túl nagy gázzal, nem túl nagy tempóban is hangrobbanást okoztam.
    (Gyerek befogja a fülét pl. meg azok a csodálkozó+utánad forduló arcok.)
    Nem jó érzés.:B Pedig amúgy rajta ülve élvezhető! 80 körül pöfögve kicsi
    gázzal még nem is kifejezetten hangos. De 110-hez már kell a gáz, és...

    Szóval hangos: NEM nyomja el a szélzaj!!! Ez a legdurvább. 130-nál is a
    nyelezést tök tisztán hallani: brutál. Majánál 100-nál semmi, csak a szél,
    hiába hangos dob. A szél hangosabb... Ha viszont a Madison hangosabb
    lett a szélnél, akkor egyértelműen hangosabb a Majánál. Szóval: "SBK".
    Nem is "bírtam"... Visszaraktam a hangtompítót, így teljesen kulturált!:K
    Szebb a hangja, mint a gyári dobbal volt. Ha akarom, kiveszem, és üvölt,
    de inkább nem akarom. Még városban is sok, egy-egy kövér gázra.:R

    Hogy megérte-e azt a 93K-t? Fene tudja. Egyszer élünk, szóval igen, lol.
    Amúgy lehet mellette zenét hallgatni, csak kicsi gáz, kicsi gáz...:))
    Füldugót direkt nem használtam, hogy tisztán halljam, mivel játszom.:Y

    ---

    Lassan jönnek a hűvösebb idők, szóval megy vissza a túraplexi, még ha
    a gép szebb is a kicsivel. A mellkasra érkező szél nem fog hiányozni.:N
    Persze, volt egy feeling-je! Huszi is mondta, hogy kicsit odacsavart neki,
    azt érezte, hogy mindjárt lelöki a szél, lenézett: műszerek minden villog
    sárga/piros, fordulat 7500 fölött, óra 140-nél stb. Szóval volt meglepetés.
    Nekem is amúgy, amikor nyélen tolom a Majával 110 körül, s állva hagy!
    Oké, a Maja csak 15LE, a Madison meg 30, és huszi jóval könnyebb.:P

    Városba ökörködni, meg nagy melegben jó a kisplexi; ökörködésre meg
    jó a tompító nélküli (nyitott) dob, de hosszú távra, túrára nem ajánlanám.
    És nincs pofám ezzel hazajárni. Mondjuk este. (Szóval jó az a tompító!)
    Max. majd egy-egy "huligánkodáshoz" kiveszem, ha nem forró éppen.;]

    Kis esti önszuggesztiós rovatunkat hallották.

    Szerk: viszont valamit kezdenem kell a konzollal. Beleér az egyik csavar
    a rugóba. Érdekes hangja van, amikor hintáztatom. Olaszok bammeg!:U

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák