Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    Topikgazda

    válasz energy4ever #27045 üzenetére

    Köszönjük a leírást.

    Saját tapasztalat.
    250 injektoros. Nekem egy kicsit módosított volt az áttételem. Amitől a fordulat 1000 el kevesebb lett. sztem 80as tempóig szo-szo együtt tud lenni a 400-al. ha végsebességig lehet gyorsulni, akkor még nem marad le nagyon. De életszerűen, egy előzésénél forgalomba, a 400as dinamizmusa, jelentősen érezhető, a 250 jóval nyugisabb motorozást fog kérni.

    400 2007tol felfele:
    Olajat mar nem eszi, utazoja max 110. Gazallas erzekelo szokott rajtuk dogleni(kb 10 evet megy el). Blokkjuk nagyon jo. 250ezer km-t megy el. 150ezernel csak egy dugattyu/gyuru szett paros kell bele. 250ezer felett megmozdulnak a csapagyak a blokkban. 120ezernel 5bol 2 fotengelyes lesz.
    Ezeket a km futásokat elengedném. Mindegyik elmegy sok milió km-t. Csak ki kell cserélni a megfelelő alkatrészeket. Szóval 250ezres futáshoz főtengely és dugó gyűrű csere már egy használt motor ára. Nem mondható rentábilisnek.

    Elso tello, hatso gatlo javasolt tuning markak: Bitubo, YSS. 400as, 650es elso teleszkop tuningnal sokat javul!(de amugyis jo futomuvuk van!)

    Sztem a 650-nek jobb. A 400-nak sztem nem. Az aprilia köröket vert a burgmanra. Legalábbis nekem. tekeredő nyúló kanyar effektus nincs jelen. És egy burgman hátsó teleszkóp csere nem olcsó játék, sok száz ezres költéség szervizes munkával.
    Legalábbis én nem csak a teleszkópot kell cserélni, hanem a környezetét is illik rendben tenni.

    :R :R

Új hozzászólás Aktív témák