Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    Topikgazda

    Sztem ezt túl misztifikáljátok.
    300ccm 22 LE.
    Semmi vadság nincs benne. Elmúltak a régi idők. Jelentős teljesítmény vissza esés van, EURO norma miatt most nem fog belőlük több kijönni.

    Ebbe a 20LE robogó vázas őrületbe sem kellene belemenni.
    Túra motor arra van amire, egy robogó arra van amire.

    Ott tarunk, hogy a 150es robogónak legyen már verseny váza, mert ha elmegy vele az ember, 2-300Km-t az nagyon fontos a szerpentinen, és lehessen 70-el száguldozni az országúton, hogy pár fényképet csináljon az ember.
    Legyen Új olcsó, és egyébként sokkal jobb, mint egy légolajos 20éves motor.
    Most szólok,hogy nem lesz :D, még akkor sem ha 2021-es valami.
    A kategóriájában sokat fejlődtek, de egy műszakilag rendben lévő 20 éves GS-t ami puritan valami, mégsem fogja felülmúlni. Az ABS ami rettenetes sokat számít.
    A kistúrázós kategóriába megcsinálták a motor szegmensbe amit akartak. A 300-500ccm túra jellegű vasakat. Amikből jópárral körbe lehet motorozni a világot. Ezekből sok 20 éves konstrukciót reszeltek tovább.
    Ezek a mai robogók kis ccmel szereltek , és robogók is maradnak. A mindennapi használati faktort helyezve előtérbe.
    Ezek a láb kinyújtásos dolgok is túl vannak misztifikálva. Hova akarja az ember ezen a rövid vázon nyújtani? Olyan idióta testhelyzet lesz, amin aztán végkép nem lesz stabil a döntögetés. A bálnán sem lehetett sehova nyújtani a lábat, de nem is volt rá igényem.
    Szerpentinezésnél , meg a sarokkal érezni meg tolni a motort, meg mit tudomén miket ki nem találásokon túl semmi nincs, egy ilyen kategóriás robogón.
    Régen a tengelytávval és kormányszöggel stabilizálták és kompenzálták a kerék átmérőt. Most rövidebb, meredekebbe kormányszög, de jóval nagyobb kerékátmérővel dolgoznak. Mozgékonyabb, vezethetőbb, a forgalomba jobban látható, illetve átláthatóbb, keskeny kis mocik.
    Megértem a VPS szerettét, és vannak jó dolgok is a repertoárban. Bele lehet szeretni nem tagadom, de leginkább lelki kielégülés, persze ez is fontos.
    Egy példa.

    Elmentem tesómmal motorozni. Ő az DL1000el, én meg a Deauvillel.
    Minden szart kitaláltam és beleképzeltem, hogy miért nem tudom vele tartani a lépést a szerpentinen.
    Miután mindent is megfogalmaztam, cseréltünk.
    A helyzet változatlan maradt :D. Továbbra sem lettem gyorsabb ügyesebb.
    Egy picit, stabilabbnak éreztem magam rajta, de továbbra is a kullogás maradt.
    Ilyen váz meg olyan váz, ide vagy oda, a tudás ezen a szinten jelentősebben többet nyom a latba.

    Bogyobá.
    Sajnos a mai naked vonal ilyen leginkább, emelet hátsó rész.
    A klasszikus vonalvezetés ami kényelmes le-fel szállást biztosít, az egyenes üléspaddal mára szinte elveszett.
    Van néhány mai technikával szerelt klasszikus megjelenésű, a mai igényeknek is eleget tevő termék. Ezek kezdenek egyre nagyobb érdeklődést kapni. Sajnos ezek meg nem férnek bele a kertbe.

    Más:
    Madison 125(Yamaha) lassan életre kel.
    És akármilyen japán, ennek is megkotlik a belseje. :D
    Ha egyszer elkészül teszek fel egy kis videót.
    Ez is a kihalási fázisba van. lehet fajmentő beavatkozás történt .

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák