Hirdetés
- Mini-ITX
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- iPad topik
- Érdemben megoldódik a zajos Noctua NH-D15 G2 léghűtők problémája
- Philips LCD és LED TV-k
- Objektívek topikja
- Mini PC
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Három részletben lesz látható az Arcane második szezonja
gp A napokban érkezett egy új trailer, amellyel együtt végre megtudtuk mikor láthatjuk az új évadot.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
Sztem ezt túl misztifikáljátok.
300ccm 22 LE.
Semmi vadság nincs benne. Elmúltak a régi idők. Jelentős teljesítmény vissza esés van, EURO norma miatt most nem fog belőlük több kijönni.Ebbe a 20LE robogó vázas őrületbe sem kellene belemenni.
Túra motor arra van amire, egy robogó arra van amire.Ott tarunk, hogy a 150es robogónak legyen már verseny váza, mert ha elmegy vele az ember, 2-300Km-t az nagyon fontos a szerpentinen, és lehessen 70-el száguldozni az országúton, hogy pár fényképet csináljon az ember.
Legyen Új olcsó, és egyébként sokkal jobb, mint egy légolajos 20éves motor.
Most szólok,hogy nem lesz , még akkor sem ha 2021-es valami.
A kategóriájában sokat fejlődtek, de egy műszakilag rendben lévő 20 éves GS-t ami puritan valami, mégsem fogja felülmúlni. Az ABS ami rettenetes sokat számít.
A kistúrázós kategóriába megcsinálták a motor szegmensbe amit akartak. A 300-500ccm túra jellegű vasakat. Amikből jópárral körbe lehet motorozni a világot. Ezekből sok 20 éves konstrukciót reszeltek tovább.
Ezek a mai robogók kis ccmel szereltek , és robogók is maradnak. A mindennapi használati faktort helyezve előtérbe.
Ezek a láb kinyújtásos dolgok is túl vannak misztifikálva. Hova akarja az ember ezen a rövid vázon nyújtani? Olyan idióta testhelyzet lesz, amin aztán végkép nem lesz stabil a döntögetés. A bálnán sem lehetett sehova nyújtani a lábat, de nem is volt rá igényem.
Szerpentinezésnél , meg a sarokkal érezni meg tolni a motort, meg mit tudomén miket ki nem találásokon túl semmi nincs, egy ilyen kategóriás robogón.
Régen a tengelytávval és kormányszöggel stabilizálták és kompenzálták a kerék átmérőt. Most rövidebb, meredekebbe kormányszög, de jóval nagyobb kerékátmérővel dolgoznak. Mozgékonyabb, vezethetőbb, a forgalomba jobban látható, illetve átláthatóbb, keskeny kis mocik.
Megértem a VPS szerettét, és vannak jó dolgok is a repertoárban. Bele lehet szeretni nem tagadom, de leginkább lelki kielégülés, persze ez is fontos.
Egy példa.Elmentem tesómmal motorozni. Ő az DL1000el, én meg a Deauvillel.
Minden szart kitaláltam és beleképzeltem, hogy miért nem tudom vele tartani a lépést a szerpentinen.
Miután mindent is megfogalmaztam, cseréltünk.
A helyzet változatlan maradt . Továbbra sem lettem gyorsabb ügyesebb.
Egy picit, stabilabbnak éreztem magam rajta, de továbbra is a kullogás maradt.
Ilyen váz meg olyan váz, ide vagy oda, a tudás ezen a szinten jelentősebben többet nyom a latba.Bogyobá.
Sajnos a mai naked vonal ilyen leginkább, emelet hátsó rész.
A klasszikus vonalvezetés ami kényelmes le-fel szállást biztosít, az egyenes üléspaddal mára szinte elveszett.
Van néhány mai technikával szerelt klasszikus megjelenésű, a mai igényeknek is eleget tevő termék. Ezek kezdenek egyre nagyobb érdeklődést kapni. Sajnos ezek meg nem férnek bele a kertbe.Más:
Madison 125(Yamaha) lassan életre kel.
És akármilyen japán, ennek is megkotlik a belseje.
Ha egyszer elkészül teszek fel egy kis videót.
Ez is a kihalási fázisba van. lehet fajmentő beavatkozás történt .[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Black & Decker konvektor (2000W)
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Alfa Romeo 159 1.9 JTD 8V 118Le 2009 évj.
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen