- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eGPU tapasztalatok
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Plazma TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Elindíthatja Kínában az FSD tesztjét a Tesla
it Sanghaj 10 Tesla jármű számára engedélyezte a tesztet, így előkészíthetik az FSD kínai indulását.
-
Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
ma A V40 az első középkategóriás telefon, mely a Zeiss-szel való együttműködés keretein belül fejlesztett kamerákkal szereltek fel.
-
Megjelenési dátumot kapott a The Crust
gp A PC-re érkező játék premierjére egészen a jövő hónapig kell csak várnia az érdeklődőknek.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
az lenne az ésszerű hogy 50-60 km/h-ig elérje a max. áttételt
De miért lenne "észszerű" az a megoldás? Ez olyan lenne, mintha az autóban
50-60-ig fel kellene váltanod 5-be, és onnan "nyektetni", ha gyorsabban akarsz
menni. Egy 4T benzines motor nem szereti az alacsony fordulaton erőltetést...
A kopása is nőhet, meg menni is nagyon szarul menne akkor a vas. Megnézel
bármilyen benzines nyomaték/teljesítménygörbét elég erősen függ a fordulattól.Most attól tekintsünk el, hogy a teljesítmény az a nyomaték és a fordulatszám
szorzata: nyomatéka sincs sehol, ha nincs - elég - fordulat, márpedig a csutka
áttételre idejekorán felváltva pont nem lenne fordulat. Erőlködne / szarul menne!A szíj kopás mértéke jó kérdés: van rá gyári előírás, hogy mikor cserés. Tudom,
hogy 12.000 km nekem a csereintelvallum, s lassan 15.000 van benne: nem volt
kedvem még cserélni, de már a közvetett jelek miatt is gondolom, hogy elkopott.
Nem akarok kockáztatni szíjszakadást: volt benne részem, mégegyszer nem.Burt1793: ha összezártak a tárcsák, akkor NINCS nagyobb áttétel. Hogy ehhez
képest feljebb tudni menni, az egyszerűen annyi, hogy még van valamennyi hely
a dekliben és a kuplung kvázi meg tudja tolni a szíjat.Túl nehéz görgővel nem.
zárnak teljesen a tárcsák, vagy csak jóval később, ezért segít a Pulley a formája
miatt (nagyobbat emel), viszont nem olyan nehéz, nem megy vele bután a motorViszont ha mindennel a végáttétel növelésére játszik a hülye user (moi), akkor a
vége az, hogy a varió* összezár, a vacsiúj szíj meg darálódik bele a deklibe.
(True story.) Ez a kopottabb szíjat ez kevésbé veszélyeztette vissza is raktam...*: amiből ugye anno Multivar volt nekem, ami eleve más méretű, mint a gyári.
Szerk: a #23823-ban linkelt képen pont azért szűrtem gyorsításra a táblázatot,
mert az mutatja, hogy tényleg a helyén volt a szíj: amint elveszem a gázt, már
feljebb tud menni valamennyivel, tehát nem reális végáttételt jelez. Viszont egy
új szíj még eleve eléggé fel tud menni (az a 0.88 ugye gyári spec.), onnan már
nem akkora az a bezuhanás sem (~0.8), mint kopott szíjjal. Nem fér el jobban.
Csonginak volt talán sok gondja ezzel, hogy motorféken "csapkod" a szíj.Szerk2: ezt a túl nehéz görgős gondolatot áthúztam, hiszen pont az van, hogy
ha túl nehéz görgőket raksz be, akkor vált túl hamar (hamar zárja a tárcsákat),
mondjuk 50-60-nál maximális áttételre rakja, és onnan "küzdene" felfelé, de ha
nincs elegendő motorerő adott (alacsony) fordulaton, akár ott is megrekedhet...
Talán bogyónak volt a váltós motorja olyan, hogy az 5. túl hosszú volt és ha azt
váltotta, akkor szinte csak lassult a gép, 4-ben meg már tiltásig forgott.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
- Politika
- Autós topik
- Assassin's Creed Shadows - A feudális Japán
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...