Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 4Grider

    nagyúr

    válasz #76055552 #71067 üzenetére

    Nekem mondta fel a voda a szerződésem amiatt, mert az icsekk-es befizetést nem tudta a rendszerük lekönyvelni a folyószámlához. Bő fél évig nem tudták javítani a hibát, utána mi adtuk fel és hordoztuk el a hívószámot.
    Más: Felmondott mobilnet előfizetést bő fél évvel később sikerült csak nekik kikapcsolni, addig számlázták a havidíját. A végén másfél hó jóváírást kaptam, amit a mai napig nem kaptam meg, mert ragaszkodnak hozzá, hogy csak az önálló aláírási jogosultak intézhetnek náluk ügyeket, azok közül is csak azok, akik már jártak személyesen a vodánál. Azaz a magyar ügyvezetőnknek be kell mennie azért, hogy igazolja személyesen, ami a közhiteles cégjegyzékben szerepel.
    Más: A tavalyi átálláskor törölték az összes korábbi elektronikus számlánkat úgy, hogy nem küldték meg őket korábban. A mai napig nem tudták őket pótolni, azaz a jogszabályok által előírt 8 év számlamegőrzési határidőt nem tudják/akarják betartani.Ez érintette az utolsó olyan számlát is, amit pont az átállást megelőző napokban állítottak ki, így azt még letölteni sem volt időnk, de követelték, hogy számla nélkül fizessük ki. A NAV online számlarendszeréből van egy számlaképünk, ami alapján kifizettük, persze ha majd lesz egy NAV ellenőrzésünk, akkor kérdés, hogy milyen büntetést kapunk ezért.
    Magánszemélyként eSIM-el kapcsolatban volt még velük egy-két köröm tavaly, azt sem köszönöm meg nekik.
    Egy biztos: A flottánk közelébe nem jut a cég egy darabig.

Új hozzászólás Aktív témák