Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lomha lepke

    tag

    válasz Gebriel #5559 üzenetére

    Számomra nem jó, viszont itt el tudom mondani a véleményemet a dologról, szemben azzal a helyzettel, mikor csak kapom a nem kifejezetten hízelgő jelzőket a kedves ügyfelektől miatta, bár sokkal jobban örülnék, ha csupa szépet mondhatnék. Ez a folyamat, és ha a Vitamaxosok sem kapnának értesítőt, nem szólnék egy szót sem. De így egyértelmű, hogy mire megy ki a dolog. Nem azért, a Voda egy profitorientált cég, meg a felhasználónak is legyen annyi esze, hogy figyel. De az hogy az egyiknek jár, pedig úgyis észreveszi, hogy átlépte a sávhatárt, ha másból nem, hát abból hogy nem megy a net, mert törölték a szolgáltatását, a másiknak meg nem jár, pedig ha ő átlépi a sávhatárt, akkor elég szépen csengetnie kell, az hogy is mondjam, nem túl etikus. Változtatni rajta egyszerű lenne, és szerintem az elégedett ügyfelek többet érnének hosszabb távon, mint ez a kis extrabevétel, úgyis mindenki csak egyszer szalad bele, utána már jobban vigyáz.

    Egyébként nem akarom én bántani a Vodát, arra amit mondtam, mindenki rájön egy rövid gondolkodás után. És így magunk között úgy gondoltam ejthetünk pár szót a sötét oldalról is. :D

    Te biztos viszonteladó vagy, hogy ennyire fontos a cég pozitív képe. :D

    Én pedig ügyfélszolga, de ugye nem azért kérded, mert le akarsz nyomoztatni?:DDD

    "Az okos ember elvégzi a sors által reá rótt feladatot. A bölcs ember másokkal végezteti el maga helyett." Rahim el-Haszra

Új hozzászólás Aktív témák