- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ZIDOO médialejátszók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
PROHARDVER!
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
tjb007
nagyúr
válasz andrás47 #10439 üzenetére
A csere ugyanolyan márkájú és típusú készülékre vonatkozik, pénzt, másik telefont nem kérhetsz, nem is kapsz.
Ha a webshopon keresztül vásároltad akkor élhetsz a 8 munkanapos elállási jogoddal, ez esetben visszakérheted a készülék árát (abban az esetben amennyiben Domino csomagról van szó csak a készülék árát fogod visszakapni). -
addikt
válasz andrás47 #10950 üzenetére
De, van!
A Domino számhoz téged rögzíteni kell, mint felhasználót, s utána átváltod havidíjas előfizetésre. Bemész egy tetszőleges T-be, s már meg is csinálják neked.Itt találsz bővebb ismertetőt a témáról!
Látom egyből két megoldási lehetőséget kaptál!
[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
-
1430
senior tag
válasz andrás47 #10950 üzenetére
Ha Családbarát kedvezményed van, annak nem feltétele az ügyfélazonosság. Ha ebben a hónapban nem volt még módosítás a CSB csoportotokon és nincs még ki a maximális 5 fő, akkor telefonon is be lehet vonni a Domino számot a csoportba, ehhez szükség lesz a Domino számra és jelszóra + annak az előfizetőnek a hívószámára és jelszavára, aki átvállalja a Domino szám költségét.
Ha speciális díjcsomagod van, akkor felhasználó rögzítés, utána átváltás előfizetésre.
St3ven
A magyarázat pofonegyszerű. A Roaming díjcsomag kötelező eleme minden havidíjas hívószámnak, akár MobilOtthon vagy MobilOtthon Prémium díjcsomag esetén is, és jelenleg csak Világjáró EU roaming díjcsomag létezik a havidíjas számokhoz (kivéve MIX, bár az csak technikai okokból fut más néven).Viszont mivel a MobilOtthon és MobilOtthon Prémium díjcsomagok külföldön nem használhatók, ezért a díjcsomag kötelező eleme a ROAMING TILTÁS! Ezt nem lehet kikapcsolni, így van megoldva, hogy külföldön ne tudd használni.
[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
blueye
veterán
válasz andrás47 #12677 üzenetére
Szvsz te szórakozol velünk, még sosem ütötted be a http://www.t-mobile.hu/ URL-t a böngésződbe?
-
ANDROID???
addikt
válasz andrás47 #18634 üzenetére
Vennék egy új készüléket, de mindenképpen bemennénk egy T-pontba és ott megnézetném a készüléket, ha nem a készülékedben van a hiba, akkor pedig több embernek kellene a településről jeleznie a T felé, hogy nincs térerő, ahogy egy öreg nénitől hallottam "nincsen háttér"
-
blueye
veterán
válasz andrás47 #18634 üzenetére
Meglepett de most csak ezt a lefedettségi térképet találtam.
Biztos állítottak az antennákon (ha jó a készüléked) valóban többen kéne h jelezzétek a problémát de a térkép alapján nem vállalnak már beltéri lefedettségre garanciát...
-
kali
legenda
válasz andrás47 #18632 üzenetére
(szerintem) ilyenkor nem az a módja, hogy az osztályvezetőt - vagy magasabb beosztású személyt - keresel, hanem a megfelelő szinten indítod a panaszáradatot!
amennyiben találnál is magasabb beosztású illetékest, ha meg is hallgatná a panaszodat, maximum ígéretet tenne rá, hogy utánanéz, és nagyjából ennyi...
amúgy ilyen cégeknél nem szokás a vezetők telefonszámát kiírni, főként ilyen okok miatt, szép is lenne, ha minden panasz miatt őket hívogatnák az ügyfelek - függetlenül attól, hogy a panasz jogos, vagy sem...
fórumozik itt több t-s illetékes is, de ők sem feltétlenül tudnak/fognak segíteni, hivatalos menete van mindennek, esetleg tippet tudnának adni, hogy mit és hogyan érdemes még tenni.
a helyzetedbe képzelve magam, én ezt tenném;
van a nevemen több t-s előfizetés is, ezeken adott - legalább 500 megabyte keretes - mobilinternetes csomag is, minden ilyen kombón hűség! régóta előfizető vagyok, adott helyen régóta használom az előfizetéseket, mobilinternetezek is sokat, ennek tudatában úgy veszek mindig új mobiltelefonokat, hogy adott előfizetésekre hosszabbítgatom a hűséget. hirtelen eltűnik a térerő ott, ahol régóta adott volt, így sem telefonálni, sem mobilinternetezni nem tudok! bejelentem a problémát a telefonos ügyfélszolgálaton - a hívást rögzítik -, majd e-mail útján is továbbítom az észrevételemet.
amennyiben 30 nap elteltével sem méltatnak válaszra, úgy azzal keresném meg a t-t, hogy minden előfizetésemmel kapcsolatban számhordozással kívánok élni egy másik szolgáltatóhoz, mindezt úgy, hogy kérelmezem minden előfizetésemre a hűségidő letelte előtt felmondott szerződés miatt megállapított kötbér elengedését!
így sem lenne egyszerű menet, de szerintem eredményesen végig lehet vinni a dolgot, de legalább is megindulna a szolgáltatónál néhány fogaskerék, ami már önmagában is jót jelentene!
jómagam bő 15 éve vagyok t-s (korábban jogelődök; westel900 és westel) előfizető, mint fent is írtam, több előfizetéssel, több mobilinternetes csomaggal, és semmi panaszom sem lehet a szolgáltatóra, de ettől még roppantul zokon venném, ha hirtelen eltűnne a térerő a lakhelyemen, ahol eddig okés volt, és pláne nem esne jól, ha az ezirányú bejelentésemet válaszra sem méltatnák! ilyen szempontból makacs ember vagyok, ezért így vagy úgy, de simán lelépnék a szolgáltatótól, ha nem lehetne velük zöld ágra vergődni!
még 2 éve sem vagyok t-home előfizető, de már 1 év után hülyére próbáltak venni, sokak szerint nehéz menetnek nézett ki, hogy meggyőzzem a szolgáltató illetékeseit az igazamról, de csak sikerült! hiába mormolta az ügyfélszolgálatos a betanult szöveget (ráutaló magatartás...stb), mindenre volt magyarázatom - 15 évig törvényekkel dolgoztam, nem okoz különösebb gondot az értelmezés...stb -, hogy miért nem okés az állásfoglalásuk, és a végén elismerték az igazamat! -
stamas80
tag
válasz andrás47 #40484 üzenetére
Szia!
A hang beállításokban sajnos most nem tudok segíteni, de a hívószám kijelzéssel én is szívtam.
mert az nem a beállítások menüben van, hanem belépsz a Telefon (Phone) bal gomb beállítások, és itt keresgélj. remélem kicsit tudtam segíteni, ennél mélyebbre most nem mennék bele, mert nem ilyen telefonom van, de az androidban ott kell legyen valahol. -
kali
legenda
válasz andrás47 #68623 üzenetére
minden terméknél felkínálja a kuponkód beírásának a lehetőségét, függetlenül attól, hogy épp akciós a termék, vagy sem, de adott esetben nem kell foglalkozni vele.
a szállítási díj a rendelt termék milyenségétől és árától, illetve az átvétel módjától függ, leírás itt; link (részletek; tudj meg többet) -
kali
legenda
válasz andrás47 #103545 üzenetére
Szia,
Egykártyás és független, de ha nem lenne az, akkor is bármilyen konstrukcióban vásárolod - akár hűségre és részletre -, azonnal kérheted díjmentesen a hálózati zár feloldását, a Telekom biztosít ilyen lehetőséget.
A mobilos szolgáltatóknál vásárolt készülékekre 2 évet (1 + 1 év, de a második a tartozékokra már nem vonatkozik) ad az LG.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz andrás47 #103549 üzenetére
A G6 topikban mindenki azt írta már korábban is, hogy független készüléket kapott a Telekomtól, sőt, a függetlenség miatt nem Telekomosok is sokan ott vették inkább a szolgáltatós készülékekre adott 1 + 1 év miatt, mivel a nem szolgáltatósakra csak 1 év van.
Nincs mit! -
Tompika777
senior tag
válasz andrás47 #121534 üzenetére
Appban jelenleg nincs benne, lehet hogy a fiókodba belépve honlapon még van. De nem ajánlanám, hogy most aktiváld még ha tudnád, akkor sem, mert jelenleg a Domino korlátlan net tegnap délután óta halott, értelemszerűen ha aktiválnád nem lenne interneted... Fentebbi posztban írtam is...
Ha mindenképp kell most internet, akkor válaszd valamelyik Maraton csomagot, az működik.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Robogó, kismotor
- PlayStation 4
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Tasker
- Építő/felújító topik
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...