Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Elden Ring - Shadow of the Erdtree teszt
gp Több, mint két évet kellett várni az Elden Ring első, és valószínűleg egyetlen kiegészítőjére. Megérte vajon a várakozást?
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz kingabo #8061 üzenetére
Elveszett a pénzed, most már csak arra van lehetőséged, hogy a *102# kombinációval lekérdezve megtudd, meddig "hozhatod még vissza" tetszhalott állapotából a SIM-et! Ha letelik az az idő, és nem töltöd fel legalább 1500-al, akkor a kuka lesz a becsületes helye a SIM-nek!
(Hiába vered a fejed a falba, ha nagyobb összeg volt rajta, akkor ennek elvesztése legalább annyira a Te hibád, mint a T-é! Főleg úgy, hogy azért figyelmeztettek is időben a dologról! Valamint a többi szolgáltató sem humánusabb ebből a szempontból!)
Jó szerencsét!
-
tjb007
nagyúr
-
tjb007
nagyúr
válasz kingabo #8068 üzenetére
Ha csak annyit mondok, hogy a kiadható telefonszámok száma is véges elég ?
100 lakosra 119,1 előfizetés jut, az összes előfizetés száma 11 893 476 egy kevesebb, mint 10 millió lakosú országban, ebből közel egymillió az "inaktív" előfizetés amik csak az elérhető telefonszámokat foglalják le.
Legutóbb ezen azzal próbáltak enyhíteni, hogy elérhetővé tették azt, hogy nullával és eggyel is kezdődhessenek a telefonszámok.
Szóval nem poénból van a feltöltőkártyás előfizetéseknek/SIM -eknek "lejártai ideje".[ Szerkesztve ]
-
tjb007
nagyúr
válasz kingabo #8070 üzenetére
Azért veszik el, mert ez van az ÁSZF -ben rögzítve amit magad is elfogadtál az aláírásoddal. Egy gyorshajtás után, amikor 50 km/h helyett 60 km/h -val mentél sem fogod azt kérdezni, hogy miért bírságoltak meg.
Törvény, jogszabály, szerződés egykutya, ami ezekben szerepel azt kell betartani/teljesíteni/elfogadni, sajnos ez van. -
tjb007
nagyúr
válasz kingabo #8073 üzenetére
Igazad van, a gyorshajtásos példa lehet, hogy egy kicsit túlzó volt.
Tényleg szemét dolog meg minden de ettől még (ha akartad volna) fel tudtad volna tölteni azzal a minimális 1500 forinttal, hogy ne vesszen el az egyenleged, szóval részben magadnak is köszönheted.
A világ minden részén így működik, ha nem tetszik ez a megoldás akkor legyél havidíjas előfizető, azzal ilyen problémád nem lesz (telefonra meg gondolom neked is szükséged van úgyhogy gondolom lemondani nem fogsz róla).Ezzel szerintem rövidre is zárhatjuk ezt a témát, attól, hogy még 100x leírod, hogy ez szerinted nem jogos nem fogod visszakapni az elveszett egyenlegedet.
[ Szerkesztve ]
-
kecz
aktív tag
válasz kingabo #8076 üzenetére
Ha olyan sok pénz volt rá feltöltve, akkor miért nem használtad inkább a legminimálisabb előfizetést? Esetleg a Mix-et? Szerény tapasztalataim szerint aki felöltő kártyás az azért az, mert nincs minden hónapban arra fixen pénze, hogy kifizessen valami előre kalkulálható összeget, inkább feltöltőkártyás(jelen esetben Dominós) lesz. Ennek az az előnye, hogy ha feltöltöd valamennyivel, akkor ha feléled a hiteled, akkor a szolgáltató lekorlátoz, tehát nem tudsz az előre tervezettnél túllépni. A havidíjasnál viszont minden hónapban fixre kell fizetni valamennyit, viszont be kell vállalni a többlet-költség rizikóját. Szó mi szó nem értem, hogy ha ennyi pénzed volt a dominódon, akkor egyrészt miért volt ilyen sok, másrészt, ha már fel lett töltve ennyivel, akkor miért nem használtad el róla? Amikor még dominós voltam, akkor max akkor töltöttem fel, amikor olyan időszakban voltam, hogy tudtam, hogy sokat kell majd hívnom embereket, vagy akkor töltöttem volna, amikor küldik az sms-t, hogy "X" napon belül lejár a felhasználási időm.
Szóval már ne is haragudj, én teljesen átérzem, hogy ezáltal mekkora hiány ért téged, de te is felkészületlen voltál ezzel a helyzettel kapcsolatban.
Hidd el, több szempontból is T ellen vagyok, de ez esetben nem tudok neked igazat adni -
club1
veterán
válasz kingabo #8079 üzenetére
Abszolút természetes. Ebben az esetben a 3000 Ft-ot a hálózat üzemeltetéséért és fenntartásáért fizetted ki. (Egyetlen bekapcsolt celláért a mobilszolgáltatók évente több százezer Ft-ot fizetnek állambácsinak, a helyi önkormányzatoknak, telektulajoknak!). Ha meg letelefonáltad volna, akkor a percdíjakkal fizetsz a hálózat fenntartásáért.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz kingabo #8090 üzenetére
elég összetett a dolog, de valamilyen módon mindig igénybe veszed a szolgáltató szolgáltatásait, és ezt kompenzálni kell! a szolgáltatónak az is pénzbe kerül, ha van egy aktív számod, amin bizonyos esetekben elérhető kell, hogy legyél, és ezt neki biztosítani kell! továbbá a domino esetén több olyan szolgáltatás is van, amiért külön nem kell fizetni, előfizetéseseknél viszont adott szolgáltatások már pénzbe kerülnek - ilyen és hasonló dolgok miatt logikus, hogy a szolgáltató valamilyen módon úgy határozza meg a szerződés részleteit, hogy neki is megérje, tehát bizonyos intervallumon belül mindig kényszeres legyen adott szolgáltatás miatt fizetni valamennyit! amenniyben ez nem lenne, szerintem lenne sok olyan dominos, aki több évig sem töltene fel pénzt adott számra, csak elérhető lenne, őt hívnák, és ez nem lenne kifizetődő a szolgáltatónak!
doncortio; ezt kinek is írtad? igen, és szoktam fizetnei az általam igénybe vett szolgáltatásokért! tőled sem hiszem, hogy ok nélkül vontak le pénzt - de biztos jól megmondtad nekik... az aszf ismerete nem hátrány, de legalább akkor érdemes ránézni, amikor probléma van!
[ Szerkesztve ]
-
-
1430
senior tag
válasz kingabo #8095 üzenetére
Elnézést, hogy nem privátban kérdezek, de nekem csak egy egyszerű eldöntendő kérdésem lenne. Nem támadólag kérdezem, és a válasznak is csak akkor van értelme, ha őszintén válaszolsz. Tehát: Tudatában voltál annak, hogy ha nem töltöd fel időben az egyenleged, akkor a rajta lévő összeg elvész?
Amúgy a jövőre való tekintettel azt tudom javasolni mindenkinek, aki ilyen helyzetbe kerül (határidőre nem tudja feltölteni az egyenlegét), hogy még a lejárat előtt telefonáljon be, és az ügyintéző tud egyeztetni az ügyeletes vezetővel, hogy pár nappal hosszabbítsa meg a rendelkezésre állási időt, ami így már remélhetőleg elég lesz a feltöltésig.
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Okos Otthon / Smart Home
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- EAFC 24
- PlayStation 5
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Vicces képek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...