Hirdetés
- Érdemben megoldódik a zajos Noctua NH-D15 G2 léghűtők problémája
- Gránit az asztalon: teszten az AMD új platformja
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Mini PC
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
-
PROHARDVER!
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
lupus_l
aktív tag
Próbáld meg Pick Pack Pontra kérni a SIM csomagot vagy ha jóban vagy a munkahelyi GLS futárral (gyk. fix a futár, normális és jattolsz), akkor beszéld le vele, hogy a csomagodat ő vigye ki a munkahelyedre... nálam így működik.
Sajnos teljesen igazad van, a mai világban elég szégyen, hogy szabadságot kell kivenni, hogy egész nap a futárra várhassunk.
-
ForRedGlory
félisten
"A tréhom minőségét illetően, pedig én, mint tulaj sem tudom a saját címemre kiküldött kártyát aktiválni, mert a telefonos ügyfél-szolgálatos elcseszte az 5 jegyű kód felvitelét a sz@r rendszerükben."
Sejtettem...jelszo nelkuli rendeles eseten kizarolag sajat cimre lehet kerni a futart. Ez nem hiba, hanem a visszaelesek miatt van igy. Jelszoval torteno belepes utan oda keri az ember, ahova akarja.
-
dptrsk
Topikgazda
Online rendelés esetén tőlem megkérdezi, hogy hova kérem.
Pont ahogy írod van egy számlázási adat, s megadhatok eltérő szállítási adatot.Telefonon nem tudom hogy működik.
Családban maga a GLS ajánlotta fel 3 éve, hogy lakcím helyett következő nap, másik futár viszi a másik kerületben levő munkahelyre. -
dptrsk
Topikgazda
Telekom online felületére telefonszámmal+jelszóval tudsz belépni.
Ez jelenleg is adott, a dominos adataidat kell látnod.
Domino kártyával online belépve lehet, hogy tudtál volna rendelni a neked megfelelő opcióval.Ha aktiválod majd az előfizetéses kártyát onnantól annak az adatait fogod látni.
Most olvasom, hogy a Telekomtól kérted a munkahelyi címre a szállítást, Nekik az a lényeg, hogy a te hivatalos adataid szerint adják fel a szerződéses dolgokat, mert, ha bármi probléma van, akkor Őket ez védi a bíróságon...
Elhiszem, hogy nálad nem lehet semmi gond, mert megbízol minden közeli hozzátartozódban, ez így természetes.
DE a Telekomnak az olyan esetek ellen kell bebiztosítania magát, ahol nem ilyen jó a családi légkör.Valaki jó üzletember, házvezetőnőt tart (bejelenti, s a kerti kis házban lakhat = van adott címre lakcímkártyája), az utóbbi időben megromlott a viszonyuk, a házvezető már félig az utcán van. Az üzletember rendel egy SIMkártyát, mint te. A házvezető átveszi, bosszúból aktiválja a kártyát, s valahogy hasznot húz belőle(feltölti a saját egyenlegét, órákat telefonál külföldi rokonaival, ezt 1 nap alatt). Az üzletember kára akár 30-50ezer forint is lehet. S a Telekomot/GLSt jogosan perelheti be, mert valaki hibázott, hisz jogosulatlan kezébe került a kártya az Önhibáján kívül.
S mondhatnád, hogy az üzletembernek, ha házvezetőre volt pénze meg se kottyan neki az a pénz, de pont ő az aki be fogja perelni a nagy cégeket, mert mondjuk fix ügyvédje van, akit ezért nem kell külön megfizetnie.
Ha a fenti eset nem tűnik realisztikusnak, esetleg képzeld el ezt egy "lázadó" fiatallal vagy egy válásban lévő házaspárral.Akár meghatalmazást is hamisít, a GLS futár nem tudja, hogy a címzett aláírása hogy néz ki.
Ennek a szigornak te is a szenvedője vagy. De talán megérted, hogy ezen extrém esetek miatt van szükség ilyen szigorra.
A GLS-t kellene felhívni miután átvette a csomagot a Telekomtól, hogy ne lakásra, hanem a munkahelyi címedre vigye, nekik a kézbesítés az érdekük, így amíg te veszed át kicsit rugalmasabbak, mint a Telekom szerintem.
-
MK VII
veterán
Ohh... Hát a Zügyintézés, kérem szépen.. Az egy nagy kalap kaki.
Történt, hogy összetörtem a telefonomat, de volt rajta VIP garancia meg aranygarancia, kijelző törésre garancia, hardver meghibásodásra garancia meg minden kutyagumi, sőt még biztosítás is..
Felküldtem a szervizbe a telefonom, hogy csinálják meg.. Gariba visszadobták.. Ok elfogadtam.
Még a szervizben volt a telefonom akkor már egyeztettem a biztosítóval, hogy akor most ez meg ez történt, kért kárigénylőlapot meg hibaleírást meg amit ilyenkor szoktak.. Elfogadták a kérelmem.. A telefon értékéhez mérten meg is állapították, hogy 23 ezer forint ellenében kapok egy új telefont. Ok jó.
Mondta a biztosítós csaj, hogy akkor küldi a futárt a telefonért, hogy felvigye a szervizbe.. Mondom neki, hogy most még épp a szervizben van úgyhogy ne küldje, de mondom ha már ott van legalább nem kell megint felküldeni. Az ügyintéző mondja, hogy akkor küldi a futárt a telefonért.. Mondom neki, hogy nem tudom mit hallgatott az előbb mikor beszéltem, esetleg Petőfi rádiót, de a telefonom a szervizben van szóval ne küldje a futárt, mert nem tudok neki mit odaadni.. Közben beszéltem a szervizzel, hogy küldjék le nekem haladéktalanul a telefont, mert a biztosítóm fel akarja hozzájuk küldeni. Ez volt hétfőn vagy kedden. Mondta a szervizes srác, hogy rendben péntekre ott lesz nálam a készülék.. Ok jó.. Biztosítós ügyintézőnek mondtam, hogy akkor péntekre küldje a futárt, mert akkor lesz készülék. A futár jött a telefonért viszont nem kaptam vissza a készüléket.... Futár kibontja az üres dobozt, mert már meg volt keveredve és nem tudta, hogy hoz vagy visz. Én meg egyeztetek a biztosítóval, hogy mi történt.. Biztosító meg kb ki volt akadva, hogy miért kértem futárt, ha nincs is nálam a telefon... Mondom mert ígéretet kaptam a szerviztől, hogy megkapom..
Futár elvitte az üres dobozt a szervizbe amiben a telefonomat kellett volna vinnie..
Biztosítóval és a Huawei ügyfélszolgálattal is beszélek, hogy ne hülyéskedjünk már egymással, hol a telefonom? Huawei-es srác mondta, hogy beszélt a szervizzel és azt mondták neki, hogy még el sem küldték..
Gyakorlatilag ott dekkolt a szervizben a telefonom is és az az üres doboz amiben a futár vitte volna.. Mondtam nekik, hogy már 1 hónapja nincs készülékem ne szórakozzanak már.. Tegyék bele a dobozba a telefonom és képzeljék azt, hogy azzal érkezett. Nem nem.. Ezt nem lehet.. A hivatalos utat nem lehet megkerülni szóval visszapostázzák a telefonom... Ok jó. Biztosítóval egyeztetek, hogy majd jelzek nekik, hogy mikor lesz megint nálam a telefon, addig ne küldjön futárt.. Biztosítós csak mondta, hogy a második futárt már úgyis nekem kell fizetni.. Egyszeri kiküldés díjmentes csak.. Mondom én egy fillért sem fizetek, boxolják le a szervizzel a futárdíjat, mert miattuk nem tudtam odaadni a telefont a futár srácnak.
Ok jó.. Akkor díjmentes lesz.. Mondom én is úgy gondoltam..
A lényeg... Simán megoldhatta volna a biztosító és a szerviz egy minimális kommunikációval azt, hogy, ha már amúgy is a szervizben van a telefonom, hogy ne kelljen megint utaztatni, de nem.. Nem létező fogalom az ésszerűség ilyen szinten már... Augusztus 8. óta nincs telefonom, mert ez idő közben még kétszer kellett visszaküldenem, mert képtelen a szerviz megcsinálni. Sorozatosan hibát követnek el, nem tesztelik kiadás előtt.. Most, ha minden igaz akkor csereutalványra várok másfél hete már. 170 ezres 3 hónapos készülékről van szó...[ Szerkesztve ]
-
313313
addikt
Nekem 2 hónap volt jóváíratni x ft kedvezményt. Mivel mindig akkor szembesültem a fizetendő összeggel, mire a bank elkezdte a csoportos beszedésit.
Egyszerűen vicc, ami ott megy a számlázási osztályon...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
dptrsk
Topikgazda
A gyártó és a Telekom közötti megegyezés általában egy adott naptól szól.
logikus, hogy hétfőtől újul meg a kínálat.A Telekom jelzi a gyártónak, hogy, ha tudja adni a 100.000 forintos készülékek darabját 80.000 forintért, akkor nagyobb kínálatba kerülne be. Ha a gyártó azt mondja 85.000 forintért tudja odaadni a Telekomnak, akkor nem kerül bele a tágabb kínálatba a készülék.
Mindkét félnek érdeke a megegyezés, hisz a Telekomnak nagyobb kínálata lenne, a gyártónak pedig több eladott készüléke, de egyik fél sem szeretet szolgálat, a profitból fejlesztenek...
-
lugosi
MODERÁTOR
Gyakori, hogy úgy kötnek szerződést, hogy a hatályba lépés időpontját meghatározzák benne, így akár lehet egy jóval korábbi szerződés is, amiben meghatározták azt, hogy november első munkanapján kezdődik a forgalmazás.
Sokszor egy-egy gyártónak nem éri meg a szolgáltatói forgalmazás, mert esetleg a szolgáltató külön szoftvert kér, külön szolgáltatások támogatását kéri, amit az adott gyártó nem akar, vagy nem tud megcsinálni (nincs rá kapacitása, már a következő modellre fókuszál stb.). Így lehet, hogy egy gyártó ezért nem forgalmaz szolgáltatón keresztül. De nem értek hozzá, csak amiket gondolok, azokat vetettem fel.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen