Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fecske13

    tag

    válasz Daffni2 #79630 üzenetére

    Igazad van, a lakcímen kívül a többi nem nagyon változik és ez a többségnek így jó.

    A másik két szolgáltatóról van szó, de szerintem ez itt sincs másképp.
    Azzal indult, hogy az akihez hordoznám azzal kezdte, hogy amíg nem egyeztetem le az adatokat a másikkal addig hozzá se kezdjünk. Mivel náluk most kötöttem szerződést így minden adat most lett felvéve, helyesen.
    Elmentem a másik szolgáltatóhoz, hogy egyeztessünk. Kérte a két igazolvány, azok alapján ellenőrizte, átírta az adatokat (gondoltam én, mert elég sokat írogatott, nem kérdezett semmit, én meg sem szólaltam). Majd búcsúztunk, hogy minden rendben és a rendszer a többi számnál is frissítette az adatokat.
    Elindult a számhordozás és kiderült, hogy a születési hely nem egyezik (az amit a személyi alapján ellenőrzött).
    Telefon ügyfélszolgálatra mi a helyzet? Hát nem az van rögzítve ami a személyiben van, fáradjak be személyesen újra átírni, Ő nem teheti meg. Mondtam, két napja voltam pontosan ezért, látja de nem tud segíteni, menjek be megint. Ez még egészséges embernek is bosszantó, én pedig fél lábbal és kézzel élek, nem olyan egyszerű kétnaponta mászkálnom feleslegesen.
    Tudom, csak az nem hibázik aki nem csinál semmit.

    Ha viszont olyan esettel találkoznak ahol az igazolványok egyeznek, az elég lehetne az azonosításhoz, ott már nem lenne szükséges a többi adat vizsgálata, persze ehhez az kéne, hogy az igazolványszámok is szerepeljenek az elfogadható adatok között.

    Na mindegy, marad az újabb út.

    "Az a lényeg, egészség legyen, meg kerozin a repcsibe."

Új hozzászólás Aktív témák