Hirdetés

  • Retro Kocka Kuckó 2024

    lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!

  • Ghost of Tsushima technikai teszt

    gp A Ghost of Tsushima a Sony eddigi legnépszerűbb PC-s átirata, mely megelőzte még a God of Wart és a Spider-Mant is. De vajon maga a port is hozza az ehhez illő technikai minőséget?

Új hozzászólás Aktív témák

  • 206 cc

    senior tag

    válasz #67544576 #52193 üzenetére

    Ez is jó de hallgasd meg az én esetemet!
    Ez kb egy éve történt amikor a 16GB 5S-t vettem.Megrendeltem webshop jött is az emailt hogy rendben egy "asztroszürke 16GB 5S" küldik másnap.Kapcsolat pontok beváltva vártam a telefont.Megérkezett talán két nap múlva a futár.Venném át..hát van némi eltérés...az még nem is lett volna gond hogy 32GB modellt de arany színben....központ felhív.Sűrű elnézések közepette megnézik és tényleg nem ez van a rendelésemen küldik másnap a rendeltet.Másnap futárt várom nem jön...gondoltam sok a kiszállítás csúsznak egy napot.De nem jön a futár a következő nap sem.Ügyfélszolgálat felhív ,mondom hol a rendelt telefon??Azt ők kiküldték már 3 napja mondja az ügyfélszolgálatos...válaszolom hogy igen de nem azt amit rendeltem és persze az ára is más lett volna de azt már nem is forszíroztam.KB. fél óra után kideríti tényleg igazam van de valami baj van a rendszerükben mert nem tudták törölni a kiküldött telefont így nem tudtak másikat sem küldeni.Kissé mérgesen válaszolom hogy mi a pöcs közöm van ehhez????Legalább felhívtak volna hogy késik....ezek után megígéri azonnal átszól hogy töröljék az előző hibás kiszállítást és küldjék az eredeti rendelésem másnapra megkapom biztosan!!Na másnap nincs semmi nem kapok semmit ...telefon ismét...előző kálvária elmond az új ügyfelesnek aki flegmán ennyit mond hogy hát nem tudják kiszállítani ,mert elfogyott a rendelt modell.Na ekkor már szidom a felmenőiket.....de megígéri amint lesz küldik...Na és itt jön a legszebb dolog az első megrendeléskor ugye beállítottam a díjcsomagot amit az iPhone-hoz választottam mondom az ügyintézőnek ezt is és hogy ugye már egy hete nincs telefonom nem az én hibámból ugye....na a díjcsomag az él és a kiszállítás napjától fizetnek kell a havidíjat,de mondom nincs meg a telefon,mert nem azt küldték!!!Azzal ő nem tud mit csinálni....na itt borult el kicsit az agyam...ajánlotta írjak egy levelet és kivizsgálják a problémámat de ez 30 nap!!! Ok ....megtettem.Mikor már azt hittem minden rendben jött a következő probléma volt ugyan is 15.000 pontom amit ugye jóváírtak a telefon rendelésekor....de mivel a rendelést törölték erre valahogy senki nem gondolt hogy vissza kellene adni nekem....A lémyeg hogy kb két hét után lett meg a telefonom a hűségpontjaimat nem tudták levonni csak két hónap múlva jóváírták így azt majd máskor kell levásárolnom....és két hétnyi havidíjat a semmiért fizettem ki ,mert azt nem tudták módosítani igaz felajánlottak egy vagy két hónap múlva 3000.-ftnyi jóváírást ,mert megírtam azt a levelet ....
    Jaaa...és még egy dolog volt közben,hogy a két héttel később megérkezett telefont drágábban akarták adni,mert addigra felment az ára...na ez is vagy két óra telefonos egyeztetésbe került mire megértették hogy ezt én már két hete rendeltem és nem az én hibámból nem vettem akkor át!!!
    Bocs de ez az igazán érdekes történet!!!
    és a mostani szolgáltatásaim hosszabbítását még nem is meséltem el...pedig az is megér egy misét!!! :C :C

    206cc „- pedig nem is én utállak Téged.Te utálod saját magad” .... a problémát nem az jelenti, hogy valaki hülye,hanem az hogy nem ismeri be....

Új hozzászólás Aktív témák