Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mr X

    veterán

    Üdv!

    December végén vettem Domini csomagban egy SE Xperia Mini készüléket. A telefon hibás, bejövő hívás esetén a touch screen sok esetben nem érzékel, így nem tudom fogadni a hívást.

    Holnap viszem vissza szervizbe, negyedik alkalommal ugyanezzel a hibával. Az elsö alkalommal szoftvert frissítettek rajta, nem segített. A másik két alkalommal itt is fogták, de hiába írattam rá a hibajelentőre, hogy a frissítés megvolt, újfent csak ennyit csináltak vele. Én meg már unom, hogy egy telefonnak az alapvető funkcióját nem tudom használni.

    A kérdésem, hogy kérhetek-e cserét, illetve ha a T-Mobile ezt megtagadja, kérhetem-e a vételár visszafizetését, hivatkozva a hiba okozta kényelmetlenségre, illetve a több alkalommal sikertelen javításra? Mi ennek a módja? Sosem volt még ilyen ügyem, szóval minden tanácsot szívesen veszek.

Új hozzászólás Aktív témák