Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Greybeard

    tag

    Tegnap 15:30 magasságában befáradtam egy Telekom üzletbe és Bluemobile-os számomat márkaváltottam / számhordoztam Dominora. Az ügyintéző elmondása alapján 5-10 perc az új kártya aktiválása. 2 órával később sem csatlakozott az új kártya a hálózatra, így felhívtam az online ügyfélszolgálatot. Vandán átverekedve magam közölte egy élő ember, hogy nem lett aktiválva a kártyám, ami sajnos csak személyesen megoldható, így menjek vissza az üzletbe. Visszamentem. Megerősítette az ügyintéző, hogy ő márpedig aktiválta a kártyát, úgyhogy IT probléma lesz. Felvett egy hibajegyet, amit "egy-két napon belül" megoldanak. Azóta sem vagyok elérhető telefonon, nincs mobilnetem, nem tudok belépni netbankba, ésatöbbi. Szerintetek tudok én emiatt kártérítésért folyamodni valamilyen formában?

    s.k.

Új hozzászólás Aktív témák