- Azonnali processzoros kérdések órája
- Autóhifi
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen processzort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Apple notebookok
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
válasz Ganz-[HUN] #45775 üzenetére
Szerintem az indítózás alatt már elkezdődik a motorolaj "térhódítása".
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
dhgm
tag
-
rob210
Topikgazda
válasz Ganz-[HUN] #45801 üzenetére
Az a baj, hogy manapság nem autószerelést tanÍtanak, hanem programozást, meg cserélést.
Azaz a gyári diag kiÍrja mia baj, te meg kicseréled az alkatrészt, még ha csak tekerni kéne két csavaron, vagy kicserélni egy darab gumicsövet akkor is.
Autószerelést mamár nem tanÍtanak.Renault power
-
kisgyerek85
senior tag
válasz Ganz-[HUN] #45807 üzenetére
Hát az biztos, hogy nehéz idők jönnek nekik is, mert rájuk szállt a Nav. Be lesznek kötve az online gépek.
-
dhgm
tag
válasz Ganz-[HUN] #45879 üzenetére
Az 5. fokozat nagyon hosszú szerintem. ( k9k724 jr5-ös váltóval). Arra gondoltam, hogy ötben 2k 90 km/H...
Szerinted nem ?
2200-tól szebben indul meg.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
forceberg
veterán
válasz Ganz-[HUN] #45891 üzenetére
80-90 az ideális tempó azoknak a motoroknak, mert kb. 80-nál 5-ben már elérik a nyomatékuk csúcsát. Ez fogyasztás szempontjából ideális. De a 2000-nél kb. van 55LE-re lehetőség.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
dhgm
tag
válasz Ganz-[HUN] #45946 üzenetére
Hát ezt nem értem. Alapjárati nyomás 230 bár körül, ha nyomom neki akkor 1300 bar...
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
dhgm
tag
válasz Ganz-[HUN] #45949 üzenetére
Azt próbáltam mondani, hogy a 65 lovas kisebb nyomással dolgozik mint a 86. Természetesen vannak egyéb eltérések is közöttük a köztes hűtő... stb.
Csak megértjük egymást
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
tresh
addikt
válasz Ganz-[HUN] #49881 üzenetére
Gyárit ? lehet de nem lesz olcsó..főleg hogy szét kell bombázni az egész műszerfalat+új műszerfal párna.Középbox is kérdéses...
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Ganz-[HUN] #49883 üzenetére
Nem gyári megoldásba szerintem hasonlóan nagy meló lesz.Főleg a műszerfal kialakítása véget és árba se lesz sokkal olcsóbb. Plusz azért a renyóóó kényesebb elektronikailag. Nem vennék mérget hogy valami aftermake kínai navis fejegységgel megbarátkozna. VW csoportba már láttam ilyet rönyókba nem igen elterjedt. Lesz időm utána nézek neked angol fórumokon hátha valaki rakott be ilyet utólagosan.
-
válasz Ganz-[HUN] #49883 üzenetére
Nemrég lagunaklubon is felmerült ez a kérdés. Iszonyat munka átalakítani és az átalakítás a gyári cuccokkal, az akár 200k-ba is beleszaladhat (ez mind úgy, hogy sikerül mindent okosban pl. ebay-ről használtan megvenned). Meg ugye a fejegység/évjárat miatt az sem mindegy, hogy milyen navi kerül bele, szerintem elvetélt ötlet....
Utólagos, esetleg valami 7" érintős cucc lenne talán a legjobb megoldás, viszont ez meg a műszerfal kialakítása miatt nem fog menni.
Szerintem vesz egy telefont/navit, aztán kiragasztja az ablakra...ez lesz a végső megoldás.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz Ganz-[HUN] #49888 üzenetére
Közben keresgéltem és jól gondoltam, a gyári helyre 2din fej nem fér be, így az utólagos 2din (7") navit is el lehet vetni.
Csak 1din átalakító keret létezik: [link]
Sajnos nagyon hülye a laguna 3-ban a középkonzol kialakítása, főleg a gyári fejegység mérete/alakja.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
diablo1984
veterán
válasz Ganz-[HUN] #67317 üzenetére
Sógoroméknak egy laguna 2-es van 2001-ből 2,2 dci-vel, 320 ezernél volt a kezzőstömegű cserélve és akkor kapott egy új turbót is! Egyszer egy felső holtponti jeladó hiba miatt nem indult, de ennyi idő alatt más gond nem volt vele, amin én is csodálkozom, de ezek szerint fontos az is, hogy ki hajtja....
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Ganz-[HUN] #67317 üzenetére
Totalcar Espace használtteszt/összefoglaló engem meggyőzött, hogy a 2.0 jobban sikerült (arra a kasztnira értve) Ismerősék néztek egyet olcsó nagy jeligére németeknél, csak sajnos hamar kiderült, hogy motorhibás szegény példány.
Más tészta, de IC-be ne kerüljön annyi olaj kezdésnek, ott inkább a turbó okádhatta az olajat már alapból, elég lefullasztani
-
atosan
addikt
-
rob210
Topikgazda
válasz Ganz-[HUN] #67317 üzenetére
A velsatis nem a legnépszerűbb autó még a renaultosok is félnek tőle. Ha ilyet akartok inkább a 2.0 dcivel vegyétek.
A 2.2eshez nagyon kevesen értenek és ahhoz az alkatrész is drága és vadászós!Viszont, ha megveszitek képeket, mert imádom agt az alaktalan böszme rusnya csodaszép formáját
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
diablo1984
veterán
válasz Ganz-[HUN] #67725 üzenetére
Azok valószínűleg a nagynyomású rendszer "porai"nem tudom, hogy renault-éknál nem-e aluöntvény a nagynyomású háza, de tud kopni ami visszajut a tankba! Tank levesz, kipucol, feltölt tiszaata gázolajjal, motorolaj leenged, olajteknő levesz, kitakarít, alúl így a henger falát láthatod, hogy rozsdás-e, olajjal nem árt mindent átkenni, szelepfedél levesz, ott is át kell mindent olajjal kenni.
Nem kizárt, hogy a henger fala rozsdás, azzal nagyon nem tudsz mit csinálni bontás nélkül.
Ha mindez megvan, akkor összerak, új olaj+szűrők bele, ha van kézipumpa, akkor pumpáld fel a nyomást a rendszerben, akku legyen feltöltve és indíthatod a gépet!
Egyébként a gázolaj ha meg is tud romlani, nincs jelentőséga, idővel a parafin tud kiválni belőle a hidegben, de ahhoz durván hideg kell, de 5 éves gázolaj is gázolaj, bár egy renault-nál azért vannak igények gázolaj terén.... -
#89309696
törölt tag
válasz Ganz-[HUN] #67725 üzenetére
Tank le, kipucol. Nem konkrétan az állás miatt, hanem egy ennyit futott dízelnél már napi használat során is van redva a tankban. Feltöltöd friss gázolajjal. Adsz neki új motorolajat, szűrőt, új légszűrőt, új gázolajszűrőt. Feltöltött akku, ha van kézipumpa akkor a gázolajat felpumpálod neki és ennyi, indítod. A csövekben lévő régi gázolaj hamar elkeveredik az indítózás során. Eleinte csak kis távokra menj, hogy egyáltalán megbízható-e, ha igen akkor lehet használni rendesen aztán ha nem jelentkezik semmi probléma akkor egy előre hozott alaposabb átnézést meg kell ejteni, megcsinálni rajta amit kell még, valószínű egy előrehozott olajcsere is kelleni fog, meg váltóolaj, fékfolyadék, szervofolyadék ha van azokat is kicserélni. Vezérműszíjat is, segédszíjat is, ha van klíma akkor abban is olajat és gázt cserélni. Hűtőfolyadékot cserélni. Ezek a romlandók, a futómű elemei, fékek stb. mennyire ragadtak be, kell-e cserélni az már megint egy másik történet. Gumit is cserélni kell, hiába nem kopott, ha 5+ éves már sokkal rosszabbul tapad. Esetleg nyáron el lehet vele kóborolni mostani szezonra, de télre kelleni fog az új.
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz Ganz-[HUN] #70462 üzenetére
Te is Kmét?
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Ganz-[HUN] #70462 üzenetére
Tökös lehet az biztos, hogy bevállal egy ilyen ritkaságot. Ugyanakkor biztos kényelmes egy darab.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Jaded
senior tag
-
Steven
addikt
válasz Ganz-[HUN] #70462 üzenetére
Van ilyen tőlem 2 utcára 16 kerbe már egy jó ideje egy ilyen hehe szvl nem olyan ritka...
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
mateo91
tag
válasz Ganz-[HUN] #70548 üzenetére
ezt értem csak azt gondoltam hogy az adblues autók kevesebbet regeneralnak.
vagy marad a kiiktatas... -
LamerGyuri
senior tag
válasz Ganz-[HUN] #71135 üzenetére
Ott a gyári Limited az oldalán; elég az
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Ganz-[HUN] #72304 üzenetére
Holnap reggel lesz egy kis időm megnézem majd.
Pontosan melyik kocsi ez.
Motorszám első 5 karaktere meg egy évjárat elég.Renault power
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Ganz-[HUN] #72550 üzenetére
Évjárat?
Mert "E10 petrol is cleared for use in all Renault petrol vehicles marketed since 1st January 1997, [with the exception of the following models:]"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Ganz-[HUN] #81261 üzenetére
Én el se indulnék megnézni.
minden tényleg olyan amilyennek lennie kell, kivéve....
Ami keveset tudok a kettőstömegűről, ez a megoldás így nekem ultragáz.
Megvétel után pedig ki tudja, milyen rejtett turpisságokkal találkozol még; jóóleszezígy, úgyis eladásra megy."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz Ganz-[HUN] #81264 üzenetére
edit: Nem mondom azt hogy az autóban fog maradni, mert kidobom belőle miest tehetem. Cska az a kérdésem, hogy ez a motor ki bírhatta -e azt azt a pár évet autópályával amit DMF nélkül mentek vele. Szívesen kicserélem, mert minden autónál az első dolog (sajnos) a DMF csere ilyen korban.
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Ganz-[HUN] #81264 üzenetére
Ha 350k az autó, akkor hajtani kell, aztán ha törik a főtengely, 30 ezerért bontózni másikat még egy váltó is csak 40k, kettőstömegű lendkerék meg magában 70-80.
Rá kéne nézni, furgonban egytömegűvel szerelt motorban azonos-e a főtengely... Ebben a kategóriában szerintem megéri kockáztatni, de gondolom nem leszek népszerű a véleményemmel[ Szerkesztve ]
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Ganz-[HUN] #81264 üzenetére
Végül is....így jobban hangzik; átgondolt nézőpont részedről
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
válasz Ganz-[HUN] #81265 üzenetére
Te döntesz, de a kettőstömegű drága mulatság, ezért került bele az egytömegű.
Viszont, ha egy ilyenre nem szánták rá a pénzt, akkor a többire se szokták. (Tapasztalat)
Egyszóval megnézni meglehet, de akkor azt nagyon alaposan.
A csapágyak szokták első körben megérezni, mert nagyobb a főtengelyen a rezonancia.
Főleg ha kap mellé valami ultradrága 10w40 es olajat ha a 131 le én elkerülném, de te tudod.Renault power
-
Xantomas
őstag
válasz Ganz-[HUN] #81261 üzenetére
Attól függ. Gányolt egytömegű ment bele, vagy a Valeo féle, ami annyira nem rossz, csak ár/érték arányban hangyányit jobb mint a DMF.
Anno egy taxis ismerősöm használta 1.9 dci-hez M2 kombiban. 600e km-rel adta el, de már a harmadik szettnek DMF-et rakott vissza. A legnagyobb baja az, hogy sokkal-sokkal gyorsabban kopik a kuplungtárcsa, külön tárcsát akkoriban nem lehetett kapni, és igazából arról szól az egész, hogy a lettőstömegű lengkerék rugózását pluszba beépítették egy előcsillapítóként magába a kuplung tárcsába, egy pluszban elforgó részre, szóval ugyanúgy két lépésben adja át nyomatékimpulzusokat.Szóval, ha ez a Valeo van benne, akkor még mindig jobb mint egy szétesőben levő DMF, de nem olyan tartós mint egy új LUK DMF készlet.
Az a kérdés mennyi időre, hány km-re tervezel vele."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rob210
Topikgazda
válasz Ganz-[HUN] #81286 üzenetére
Kuplungbowden mi?
Szerintem belenyúltál egy nagy adag híg fosba, de ne legyen igazam.
A fékfolyadékszintet nézegesd, mert nem lesz jó móka, ha nem fogsz tudni megállni !Renault power
-
gixxergabi
senior tag
válasz Ganz-[HUN] #81286 üzenetére
Szabad kéz akkor működik ha eltávolodva magától zár be az autó.
Ha kulcsal zárod akkor csak kulcsal nyílik... -
Ganz-[HUN]
addikt
válasz Ganz-[HUN] #81289 üzenetére
Amúgy amikor elhoztam, fullon volt. Direkt néztem, minden folyadék szinttel együtt.
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Ganz-[HUN] #81289 üzenetére
Óó, máj gád...
"Megvétel után pedig ki tudja, milyen rejtett turpisságokkal találkozol még; jóóleszezígy, úgyis eladásra megy."
Mindegy, így is szeretünk
Kéretik rendszeres állapotjelentés, más is tanuljon, mire számíthat hasonló vételnél.[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
válasz Ganz-[HUN] #81292 üzenetére
Vagy àllító motor, vagy az is lehet, hogy csak a pollenszűrő miatt nem fúj.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Ganz-[HUN] #81294 üzenetére
hát ha digit klímás akkor az mixer motor hiba , vagy jobb esetben leragadt a lapát.
Renault power
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz Ganz-[HUN] #81554 üzenetére
Ami tuti kuka: 4db izzító gyertya: csere. mind a 4 szakadt kimérve.
És a szívócső szelepet hozza vissza, +12V zárlattal. Mi lehet ez? A folytószelep ami leállításnál lefolytja a motort?Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
rob210
Topikgazda
válasz Ganz-[HUN] #81554 üzenetére
szívócső nyomás érzékelő lesz az. nincs ott semmilyen szelep.
Renault power
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Ganz-[HUN] #81563 üzenetére
Saját és janez89 tapasztalat, hogy kivéve-kimérve jó, működés közben meg néha olyan hibás adatokat küld, hogy nála még a motorvezérlő is vészüzemmódba állt tőle.
Egy 90%-os állapotút tudok adni kölcsön-örökbe, hogy kipróbáld, a tiéd valóban hibás."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Ganz-[HUN] #81623 üzenetére
ha az anyós oldal az nem akkora gáz avezető oldalinál kell kivenni a műszerfalat, meg a merevítőket, az egy jó napos meló
Renault power
-
válasz Ganz-[HUN] #81694 üzenetére
Szia, azt nem tudod kapcsolgatni, az van és kész.
Ha kiszállsz a zsebedben a kártyával és elkezdesz távolodni, kb. 1-2m után be kell zárnia automatikusan (és adnia kell ilyenkor az autónak valamilyen hang és fényezést).
Ha így zártad be és odalépsz az autóhoz, majd megfogod a kilincset, akkor nyílnia kell.
Illetve ha az utastérben van a kártya (kivéve csomgtér, onnan nem működik), akkor beülve tudod indítani az autót, nem kell semmit dugdosni sehová.Röviden, szabadkéznél a kártya zsebben / táskában és soha nem kell elővenni: nyit, zár, indul...
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz Ganz-[HUN] #81759 üzenetére
Diaggal meg kellene nézni azt az autót.
A szabadkéz antennáinál szokott előfordulni olyan, hogy megadják magukat.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz Ganz-[HUN] #81837 üzenetére
Eddig 540e amiről én tudok.
Hivatalosan 300nál csere 100 nál revizió.
De nagyon sok van ami 300felett van vígan a gyári lánccal.Renault power
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Ganz-[HUN] #81838 üzenetére
rob210 ajánlotta nézzek rá a testelésekre. Csak ellenőriztem volna, hogy mindet megtaláltam?
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen