Hirdetés
-
Egyre izgalmasabb a CMF Phone hátlapja
ma Az új előzetes cserélhető hátlapot sejtet, de valószínűleg csak a dizájnon módosíthatunk, az akkumulátorhoz nem valószínű, hogy hozzáférünk.
-
Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
ph Persze ez eddig is logikus volt, de most már az Apple oldalán is érezhető egy funkció kapcsán a limitáció.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz
Gyb001 #76252 üzenetére
Ne bánd tetted, egy autót használni kell és élvezni. Ha tönkremegy akkor tönkremegy így van megírva sorsa, egy tárgy ami javítható korlátlan mennyiségben, csak az anyagi javak határozzák meg. Jobb volna utálattal beleülni mindennap? Ne vakítson az előítélet, lásd a fény útját.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Gyb001 #76252 üzenetére
Ha egyenetlen lesz az alapjárat és a diag égéskimaradást fog megállapítani az zsebbenyúlós.
Ha ismered az előéletét és jól volt használva, akkor nem betegágy a 2 es széria. Mert az egyessel nem tudsz mit csinálni az szétesik. Szakad a lámc beég a szelep reped a hengerfej, törik a turbótengej.
3 napja cseréltem turbót egy ilyenen és örült a tulaj, hogy egyálltalán találtunk hozzá alkatrészt.
A láncot is cserélni kellett immáron 3 szor a megtett 170ezer kilométer alatt. (már egy fél fog nyúlása volt) azért egy láncos motor bírjon már ki egy negyed milliót legalább.
Szóval 10 ezrenként szigorúan olajcsere minőségi belevaló olajjal!
Valamint a turbó mindig legyen lehűtve fokozott használat után, mert nagyon direktbe nyomja a hőt és reped minden ha forrón van leállítva.
Ezen felül 100ezrenként ki kell takarítani a szelepeket, mert lekokszoknak.Lehet vele közlekedni és jó amíg jó, de ha meglöknek a sz. pórollerrel akkor fél millát simán ráloccsintasz a motortérre.
Renault power