Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • angyalpc2

    aktív tag

    válasz Dyno #89078 üzenetére

    Szívócsöves lenne a 0.9TCE?

    https://www.youtube.com/watch?v=XNvRhWL1stQ


    1.2TCE H5Ft
    Ez meg a szívócső alatt?
    https://www.youtube.com/watch?v=zFj-LzVU7TU

    Ez annak fényében, hogy
    H4Bt 898cm3 90Le ->1 henger 299,3cm3 30Le
    H5Ft 1197cm3 130Le -> 1henger 299,25cm3 32,5Le
    ( több verzió: 100 ->25Le, 115, 118, 130 132->33Le)
    Hát...tehát ha a H4Bt 4 hengerrel lett volna ez is tudott volna 120le simán...meg ugye turbo nyomás)
    Nem tudom hogy csak ezen múlik-e az 1.2-es megdöglése (szerintem nem)
    Teljesen érthetetlen, hogy mi az oka hogy 2 külön blokkot csináltak. Mert az 1.2 H5Ft értelme csak az lehet, hogy hengerenként 1-2% kisebb volt a kibocsájtás, fogyasztás a direkt injektálással.
    De akkor minek tervezték a H4Bt-t? ezek szerint a H4Bt még kevesebbet fogyasztott volna és 97,5-99Le kijött volna ha az 1.2-es levágásával 3 hengerré alakítják. Kicsit fura ez nekem. 2 különböző elven működő motor. Azt tudom elképzelni, hogy a max 90le miatt vékonyabbak átmérők és akkor már azon is spróroltak. MEg a 3 henger miatt jobbna ki kellett egyenlíteni...de a szívócső és direkt különbséget akkor se magyarázza
    Más gyárak 1 blokkot és hengerfejet csinálnak és levágják a hengereket.(+minimális módosítások nyilván)

    Egyébként ha valaki meghekkelné és az 1.2 szívócsőbe fúrná bele az injektort, mi történne? Sokkal nem lenne rosszabb a keverékképzés.(főleg így az adatokat nézve)

Új hozzászólás Aktív témák