Hirdetés
-
Picit erősít a tempón az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5590-es, WHQL aláírással rendelkező csomag két új profilt is kínál.
-
Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
it Profitorientált céggé válhat az OpenAI, erősítette meg Sam Altman.
-
Befellegzett az Alone in the Dark rebootját fejlesztő csapatnak
gp A játék vegyes értékeléseket kapott, de nem gondoltuk azt, hogy ez lesz a sztori vége.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz
Csatravi #71876 üzenetére
Ez frankó oldal, köszönöm!
Te még esetleg megnézed, de az emberek többsége nem nézi, csak annyit jegyez megy xy márka/széria és mond egy viszkozitást, de nem tudja hogy az milyen, és ha más márkát
mondasz hogy pl az olcsóbb/hamarább/polcon van, akkor jön a pislogás.Az alacsonyabb HTHS a mai (2010től kb) motoroknál A3/B4 ill A3/B4/C3 magaslatában nem feltétlen hátrány(legalábbis 2,9-3,5 a legtöbb motorhoz megfelelő, kevés kivétel van ami igényli 3,5 felett), amennyiben ez nem von maga után alacsonyabb VI-et (nem szokott középkategóriától). Az oké hogy a TBN és az SAPS nagyjából fordítottan arányosak, de azért akadnak LL DPF-es olajok szép számmal, plusz amit említettél C3 az is pl BMWnél míg így is LL olajnak számít (benzineseknél).
Az újabb olajok stabilabbak, ügyesebbek, példának ott vannak (a családban is) az ezer éves TU motorok amik tök jól muzsikálnak vele, és a gyártó olajpartnere is ezt (is) ajánlja hozzá, holott 20 éve még kanyarban sem volt.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html