- Autós kamerák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Házimozi belépő szinten
- Androidos tablet topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Hogy is néznek ki a gépeink?
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #40350 üzenetére
hát ha valami nehezen indul és nyomja kifelé a vizet, akkor illik elhinni, hogy a motor szar! most az a dilemma, hogy a hengerfejet és az adagolót ha rendbe rakatom és összerakjuk a motort, hogy akkor mit fog mutatni az egész? mert ezek után a gyűrűk, hogy milyen állapotúak lehetnek, az jó kérdés, ha ugyanúgy nehezen indul(mert kiderül, hogy kukás a blokk is), akkor egy rakat lóvét kidobtam az ablakon, semmi egyéb(bár akkor a víz legalább nem megy el belőle). bár valszeg jobban indulna, ha 2 hengert is nem mos a víz, a kompresszió sem menne elfelé a vízbe, az adagoló is gyári értéken lenne....
itt az a kérdés, hogy mit bírnának a gyűrűk, a dugók(azért a szelep nyoma ott van rajta csecsestől, mindenestől), mit kaphattak a hajtókarok és hajtókat csapágyak(elvégre valamikor a szelep ütötte a dugót, bár a szerelő szerint az is lehet, hogy a vezérlés éppen nem volt a helyén és az is csinálhat ilyet, de a hengerfej szelepein semmi nyoma sincs az afférnak, így inkább a vezérlés szakadt teória lehet a befutó)....
-
Pecc
őstag
válasz diablo1984 #40351 üzenetére
Muti már képen a dugók mekkorát kaptak. Egyetlen jó oldala van talán, ha beletolsz mégegy kocsi árát valszeg ki fog szolgálni legalább 10évig.
[ Szerkesztve ]
-
speedydb23
senior tag
válasz diablo1984 #40353 üzenetére
Nem akarok okoskodni, de szerintem ez gyárilag van így kialakítva...
-
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #40354 üzenetére
igen, van a szelepnek bemarás, de csöcsöt nem raknak bele, azt a szelep verte! látszik is hogy a dugóban lévő furat és a szelepbemarás közös éle rojtos, az a szétvert alu miatt van. mindegyiknél csak a balos szelep ért bele a dugóba, a jobbos nem.
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #40353 üzenetére
Így elnézve ez komoly gépműhelyes meló lesz... 2 verzió van.. vagy veszel egy bontott motor ami ismert előéletű és azt rakod be vagy felújítás utóbbi húzós lesz..
-
diablo1984
veterán
bontott motorokat körbekérdeztem, de sehol sincs már meg, amit hirdettek, helyben is volt egy bontott megane, ráadásul ismerem is a csórikámat, de persze hogy abból is elvitték már a blokkot. még jó hogy nem hal a dti, csak mindenki visz haza egy blokkot tartalékba!
ez is itt van a szomszédomba, ezt is tervezem megnézni, annyit lehet tudni róla, hogy híd és adagoló donornak hozták be, indult, de annyit ment, hogy a trélerre ráálltak vele, 300ezer van a kocsiban, a blokk olajos(tömítéseken taknyol), de semmi infó arról, hogy eszik-e valamit, elvileg olaj/víz megvolt benne, pöccre is indult, de a tulaja szerint is, ha már így jártam, akkor az ő motorjától sem kell csodát várni, mert nem kevés már a km benne, meg ő sem tudja, hogy mire való a technika. belül koszos a kocsi, mondta, hogy kutyás használta, így csupa szőr minden....
majd ha lesz időm átmegyek és megnézem, még alapnak jól jöhet, de mivel nincs röntgen szemem, adagoló nincs a vason, nem tudom, hogy milyen lehet!
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #40357 üzenetére
Le kell venni a HF-et úgy se indul már akkor meg tök mindegy Te pedig nem veszel zsákbamacskát
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #40359 üzenetére
Vágom ezért mondtam le kell venni a hf-et attól nem lesz baja, plusz látod hogy érdemes e vele foglalkozni vagy sem.. annyit megér az a kis munka és a ő is tudja hogy mit árul..
-
FerNandor
őstag
Mycso nekem van foglalatom hátsó lámpába. Ugyanaz mindkét oldal? betörött a télen az egyik hátsóm (asszem a bal) és elraktam a töröttet úgy, ahogy volt.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
Na közben kb az összes bölcső szilentem szét van szakadva, ma reggel adtam le az autót, most hívtak... Ezek cseréje munkadijjal kb 100 ezer. Úgyhogy akkor ezért volt ingatag az autó meg kóválygott néha..
És az első fékek is sz@rok,szabályozni nem lehet, úgyhogy az is egy 40 ezer. Csak érdekes, hogy ugye 2 szerelőnek is elmondtam a tüneteket és egyik sem vette észre..."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
válasz FerNandor #40361 üzenetére
Uhh pont a balos kellene. Egyébként ránézésre nekem egyforma a kettő.
Megválnál a foglalattól?Mod.: bezony, ha hátul a bölcsőszilentek elhalnak, akkor kúszik-málik-elmászik az autó hátulja kanyarban. Főleg ha a kanyarban még úthiba is van.
Mod2: akkor priviben kereslek
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Toobee
veterán
válasz Toobee #40006 üzenetére
Egy kis fogyasztás:
1500 km: 400 km Budapest egyedül, 900 km M5 5-6 személlyel (változó), 200 km egyedül főúton: 7,38l
300 km: 166 km M5 7 személlyel, 60 km 3 személlyel, 74 km üresen. Pálya tempomat: 126, a maradék 95. 6,63l. Igaz elég nyugisan közlekedtem, de ekkora monstrumtól fejtámláig pakolt csomagtartóval szerintem kimondottan szép eredmény.https://barbieripnk.hu/
-
Szendwich
tag
Nem elvezni akarom, arra van masik autom.
Engem az zavar, hogy emelkedon felfele 2 szemelyel 40nel vissza kell lokni 3asba, hogy huzzon. Az atlag fogyasztasom ennek ellenere 8.8 - 8.9 liter LPG-bol. Ez nekem meg a belefer kategoria. Ha +1 liter lenne es nem kellene valtogatni akkor az is beleferne. -
Szendwich
tag
Azt nem akarok
Szivo 2.8 V6 tudta ezt. Csak az 11 liter LPG-bol jart alaphangon. Lehet hozza kell csak szokni a valtogatashoz es jo lesz ez is.
Mindenesetre kiprobalnam a 2.0 szivo benzinest. Tesom most vasarolt egy Grand Scenic-et, 2.0 szivo benzinnel. Majd elkerem egy korre.[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz Szendwich #40370 üzenetére
Mindegy milyen autót veszel a lényeg, hogy automata legyen, majd az ellökködi neked ahova kell, nem kell agyalni, hogy hova merre válts
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
bagg
csendes tag
Valahol már olvastam,de most nem találom.Hogy jön le a Megane 1ph2 műszerfal borítása?Tegnap este elment a kijelző világítása.Az órát látom,hogy megy,de nem világít a kijelző.Ha közel hajolok,halványan látom.A gépkönyv ugyan ír biztit oda,de a biztitáblám borításán nem találok olyan jelet.
[ Szerkesztve ]
-
Szendwich
tag
http://www.scenicrxt.eoldal.hu/cikkek/az-auto-bemutatasa-1.resz.html --> itt keressel ra erre : "Illetve egy kép egy Megane belsejéről, ahol vatelinnel már ki van tömve a műszerfal:" Onnantol jon a leiras, kepekkel.
http://www.meganeklub.hu/index.php%3FZajszigeteles-hazilag -
rob210
Topikgazda
válasz Szendwich #40376 üzenetére
SegÍtek
http://www.meganeklub.hu/index.php%3FZajszigeteles-hazilag
http://www.scenicrxt.eoldal.hu/cikkek/az-auto-bemutatasa-1.resz.html
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Laraxior
titán
Feltettem az autóm hirdetni, mielőtt még más szerencsétlenség történik velünk, a kártyatörés után.
Erre tegnap reggel nem rózsaszínbe váltott a Xenin izzóm...az egyik. Mondjuk 4 év alatt egyszer sem cseréltem, de most ki kell cserélnem mindkettőt. Ó jeee
Csütörtökön műszaki vizsga... Hívtak kereskedésből, asszem betolom nekik"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
bagg
csendes tag
válasz rob210 #40380 üzenetére
rob!
Ne haragudj,hogy ennyit kérdezek,de 12 évig Suzuki-t hajtottam,azalatt 2-3-szor látta szerelő.Csak mostam,olajat öntöttem bele,vittem műszakira...Eddig az autó volt értem.
Sajnos koromnál és sportmúltamnál fogva eljött az az idő,amikor már nehéz volt kimászni a Swift-ből.Ekkor váltottam a Megane-ra.Nem panaszkodom,piszok olcsón vettem,nem is bántam meg,de azért ez szerviz szempontjából más kategória!Hozzáteszem a céges autóm egy Kangoo volt,amibe 250.000-t belehajtottam,de azt mindig márkaszervíz javította.
Na,lényeg az,hogy közben megtaláltam ezt a topic-ot,azóta nem győzök csodálkozni,ahogy imádjátok ezt a típust és önzetlenül segítetek egymásnak
.A kérdés:Láttam valamelyik oldalon,hogy lehet beépíteni külső hőmérsékletmérőt.Azt kérdezném,hogy miként lehet beépíteni? Bontóban megveszem,majd jobb külső tükör és jobb első ajtó csatlakozó?Helytálló ez az elképzelés,vagy esetleg lehet,hogy végig kell vezetékezni a kijelzőig?
Ja, Megane 1ph2! De ezt már biztos tudjátok.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
milyen felszereltségű a kocsid?
benne kéne lennie gyárilag lehet csak kiment.
Akkor elég cserélni a szenzort.Ha nincs benne a kicsi csöcs a tükör aljában (szenzor) akkor bizony végig kell vezetékelni.
De én még a legalapabb PH II es megane I ben sem láttam olyat amiben nem volt benne a hőmérő.(ettől mondjuk még lehet)
Renault power
-
bagg
csendes tag
válasz rob210 #40383 üzenetére
Úgy vettem az autót,hogy hiányzott a jobbos tükörborítás.Azt sajnos közben megvettem és rátettem,nem néztem meg,mi volt alatta.Aztán olvastam egy hozzászólást-belinkelem-hogy még az Alize-ben sincs benne,abban láttam egy beépítési trükköt.
http://www.meganern.eoldal.hu/cikkek/az-auto-bemutatasa.html
Van egy bekötési rajz is ugyanitt a képgalériában.
Az én gépem 1.4 16v classic, nem tudom,hogy ebben opció-e a hőmérő?Valószínűleg egyszerűen le kellene venni a borítást,csak az a baj,hogy utángyártottat vettem és félek,hogy elpattanik.
Mindegy,egy próbát megér,majd megírom,mit találtam.Most már a műszerfelborítást bekötött szemmel is le tudom venni,onnan meg majd kimérem,meddig megy a vezeték(ha megy!). -
Mezga Aladár
veterán
válasz rob210 #40383 üzenetére
Akkor nem láttad az alize kivitelt. Nincs benne gyárilag.
(#40384) bagg Utólag raktam be én is. Kell a szenzor a tükörbe, kell 2 apa, 2 anya saru az ajtó csatlakozóhoz, és be kell kábelezni a tükör csati kis-kijelző vonalat.
[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Pecc
őstag
Alizében nincs hőmérő gyárilag. 4k környékén lehet kapni belevaló beleillő szenzort kábelestől. Elvileg fogyasztásmérő is egy óracsoport cserével megoldható mások szerint. Gondolom a tükörfűtés és a motoros tükör egy másikból bontottan nem lehet egy nagy dolog bekötni, mert a hátsóablakfűtéssel együtt kapcsol gyárilag. Robnak azt hiszem roló is van a kalaptartóban. A hátsó elektromos ablakok ami az RXEben van az viszont komolyabb mutatvány lehet.
-
pècsimunkás
addikt
Az enyémben is van hátsó roló . 1.4 16v Expression . Egész jó a felszerelése , van benne az alapokon kívül : computer , szinezett üveg hővédős szélvédővel , hátul króm díszléc ( ami tegnap elengedte magát ). Könyöktámaszt meg raktam bele - öcsém segítségével . Könyöktámasz fontos nekem nagyon.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Pecc
őstag
válasz pècsimunkás #40387 üzenetére
2000 előtt RXE volt 2000 után expressiona legmagasabb felszereltség. Olyan krómos léc jó lenne nekem is hátra de a világon nem talalok olyat. Elől krómos nekem is. Na meg a hővédős üveg is RN/Alizé fölöttiekben van. 35körül van olyan szélvédő újan úgy tudom.
[ Szerkesztve ]
-
feri19
csendes tag
Üdv Megane2 2004-es kombi a fényszóró alkalmanként magától állítódik, álló helyzetben olyan mintha fel-le állítanám a magasságát (menet közben is csinálja), ha állítok rajta akkor egy darabig jó, majd ismét elkezdi! Mi lehet a probléma? Köszi!
-
-
rob210
Topikgazda
Amikor én néztem a kocsikat (vásárlás előtt) megnéztem 3 Alizét is.
Abban mind a 3-ban volt
Ezek a megane felszereltségek annyira összevisszák, hogy lassan bármit félek kijelenteni.Nekem a hátsó motoros ablak és a fényszórómosó kivételével minden van ami lehetett, akkoriban.
Renault power
-
Pecc
őstag
válasz rob210 #40390 üzenetére
Rob, testpontokat hol keressek a mi fajtánkon? Van erről valami kép esetleg, vagy valamilyen támpontok? Ezek tudatában fognék hozzá. Egyet találtam a motortér legelején. Szeretném őket megtisztítani, megcsiszolni, hogy rendben legyenek.
KösziSzerk. : #40392 Van a környezetemben olyan alizé, még a színe is egyezik az enyémmel és az évjárata is, amiben szintén nincs hőmérő. Sőt az enyémben műszerfal világítás állító nincs, abban meg van. Ez az Alizé ilyen kiismerhetetlen felszereltség
[ Szerkesztve ]
-
Pecc
őstag
válasz rob210 #40392 üzenetére
Nekem a hátsó motoros ablak és a fényszórómosó kivételével minden van ami lehetett, akkoriban.
Első fűtött szélvédő is? Bár azt lehet csak dízelekbe tették. A karbantartási könyv is tesz róla említést, hogy a hátsó szélvédő fűtés gombja alatt az a vakgomb, az az elsőé lenne.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- BestBuy topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iOS alkalmazások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xbox Series X|S
- Dragon Age: Origins
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Autós kamerák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen