- Ackbar admirálist kínálja egy GeForce-on az NVIDIA
- Jelentős előnyt kínál az egységes memória az OpenFOAM keretrendszerrel
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
Hirdetés
-
Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
ph Az LG Displaytől csak nagyon alap kijelzőket vásárol a vállalat, és azokat módosítja kedvére saját németországi üzemébe.
-
Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
it Az USA politikusai sürgetik Kínát és Oroszországot, hogy rögzítsék: csak ember irányíthat atomfegyvereket, AI nem.
-
Gray Zone Warfare - Máris túl a félmillión
gp Alig pár nappal a korai kiadás premierjét követően a játék átlépett egy komoly mérföldkövet.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
Közben beszéltem édesapámmal, nagyon ellene van, merthogy ez csak monyákol. Turbónyomást növel és hasonlókat művel, de csak tönkrevágja a motort. Rengeteg, köztük pár tényleg jó, szerelő mondta, hogy többet árt, mint használ a csiptuning. Tapasztalatból is mondják, némelyik a saját bőrén tapasztalta. Úgyhogy te is csak óvatosan
Ellenben a megbízható 100k-s tuning, vagy más, megfelelő néven motor-optimalizálás valóban segít, de soha nem hozza vissza az árát.
Mert ugye az autó -30-+40 fokig, szuper Shell dízellel meg afrikai nyomos-pumpálós kutas benzinről is üzemeltethetően jön ki a gyárból, elvileg, és ezt a határértéket hozza beljebb az, esetünkben, magyar viszonyokhoz megfelelően. -
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #38602 üzenetére
Én ezeket nem javaslom.
A motor élettartamát lerövidítik.
Valamint némelyik csak user tuning nem valós.
Berakod nyomod neki és elhiszed, hogy ettől jobb.De nem mondom azt, hogy mindegyik bóvli, csak sok a gagyi közte.
Renault power
-
szőröscica
addikt
válasz norbert1998 #38602 üzenetére
Ilyen OBD-s kütyükkel én sem mókolnék, átveri az ECU-t, valamelyik szenzor adatait meghamisítja, és így kényszeríti többletüzemanyag befecskendezésére. Nagyon nem tesz jót a motornak.
Nekem egyébként chippelt az 1.9 dci-m, 100 ezer km-t tettem bele így, de legközelebb inkább alapból elegendően erős autót veszek, nem berhelem.
-
MPeter87
őstag
Sziasztok!
Nézelődöm másik autó vásárlása kapcsán és megtetszett a Megane III. Ennél a benzines 2literes 180 lóerős motorral vagy az RS verzióval mik a tapasztalatok? Milyen hibalehetőségek lehetnek ezeknél, esetleg vannak valamilyen általános hibák?
-
Azt nem tudjátok véletlenül, hogy az új Ladákba is Renault motorok lesznek-e?
Annyit olvastam, hogy erősebbek lesznek, mint a Daiciák, az áruk meg kb. ugyanannyi. Na most, erre lépnie kéne a Daciának is valamerre. Sokan csak azért nem veszik az újat, mert gyengék a motorok. Legalább az 1.2-es tce lenne a Sanderóba/Loganbe is, de nem... A sima 1.2-es meg gyenge, még az én 10 éves 1.4-es benzinesemhez képest is. 0.9-es tce motoros tesztautó meg soha nincs, pedig kíváncsi vagyok rá az milyen. De az szerintem amúgy az is gyenge.Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
SZATA
senior tag
válasz Victoryus #38608 üzenetére
Az új Cliora is érvényes ez. Az 1.2 TCE-t most már csak a GT-s, EDC-s fullos verzióban adják. A 3-ashoz még alacsonyabb felszereltséghez is lehetett kérni.
A 0.9-esről jókat írnak, jól megy. Kérdés mennyire tartós.
Eléggé dilemmás, ha valaki benzinesben akar venni ilyen autót.
-
z00li
senior tag
Sziasztok!
Scenic I-esre keresnék tankajtót. Tudnátok ajánlani pár bontót vagy egyéb helyet ahol érdemes lenne érdeklődnöm? Valamint gumiszőnyeget milyet lenne érdemes vennem? Gyári renault gondolom horror áron lenne. Segítségetek előre is köszi!
Üdv: Z
-
rob210
Topikgazda
Ma srácok megjöttünk a nyaralásból.
Őrség oda vissza plusz két bicikli (vonóhorgos tartón nem a tetőn) teli csomagtartó, klíma a dög meleg miatt, 6.7 Literes átlag.
Odafelé 120-130km/h visszafelé 140km/h végig. ( óra szerint )Elégedett vagyok.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tresh
addikt
Gyárilag az enyém se tudná csak már nem gyári Amúgy ott a 180-190 az olyan mint nálunk amikor a pályán a belsőben kijön eléd 110-el a papi a splash-el
Rob: így így. Viszont jókat derültem mert még jöttem haza kb 5 autó állt az utút szélén vagy várta a trélert és csak egy volt francia többi mind soka/ford
(#38612) rob210:
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
No az elmúlt 10 napban belement ~ 1800km a Megane-ba egy Erdélyi túra alkalmával. Jól viselkedett, a féklámpa + index villódzást sikerült orvosolni egy kis WD40-el a csatlakozóba + az index égőt tartó búrát belülről is befújtam.
Az létezik, hogy a testkábel a csatlakozóban található és a lámpatest maga a testelés? Külön kábelt sehol sem találtam a kasztnihoz csatlakoztatva.
Más: egyik nap mikor a laza 40 fokos napon kint hagytam az autót, igen nehezen indult be. Az létezik, hogy a sok rádió+felkapcsolt lámpa+szivargyújtós telefontöltő + AC kicsit megszívta az aksit? Utána úgy jártam vele, hogy nem kapcsoltam fel városon belül a lámpákat és utána nem volt gond, illetve próbáltam árnyékos helyre állni. A nagy melegben az akksi merülhet, vagy ez hülyeség?
[ Szerkesztve ]
-
Sly189
senior tag
Voltam én is egy hónapja egy nagyobb túrán Belgium északi része meg vissza, Németországon keresztül.
170 re akasztottam a tempomatot a 86 lovas verdával ( németországban) Ausztriában nem nagyon villogják le az embert, mert ott vannak olyan szakaszok, ahol IG-L van, azaz környezetterhelési sebességkorlátozás ami megnyomja a bírságot ha picivel is átléped.
Ahogy nézegettem 170 körül olyan 7 liter körül evett. De ez csak durva becslés, mivel nem tudtam mindig stabilan ennyivel menni mert sok volt az útépítés...
Ennél többel felesleges menni, még NÉMETORSZÁGBAN IS!
Aki már reccsent egyet az autópályán az tudja.
-
_NCT
őstag
válasz Sly189 #38618 üzenetére
Menetzaj milyen volt? Mert nekem már 130-nál is eléggé hallani a menetzajt, ha újra autót vennék, tuti ez is szempont lenne, mennyire csendes. Illetve nekem 130-nál 4000-et forog, sajna a 6-os váltó nem ártott volna....
Bár én úgy tudom benzinesbe nem is nagyon szoktak 6-ot pakolni.
-
tresh
addikt
Bár én úgy tudom benzinesbe nem is nagyon szoktak 6-ot pakolni.
Jól tudod Az a baj hogy az 1.6 hoz elég sokat kéne változtatni a 6-os válton hogy használható dinamikája legyen inkább egy hosszabb 5ik segítene sokat. Amúgy talán a fiát pakolgatót 6os váltót talán punto 1 nél volt olyan benyás amibe 6gang volt.
Ha fontos a szélzaj akkor vagy újabb renault vagy régi prémium márka (merga, audi, bmw )
-
_NCT
őstag
Majd (2-3 év tuti kell sztem) ha lecserélem a Megane-t,akkor sztem Mazda 6 felé lépek (ha ennyit keresek mint most akkor 9-10 éves fér bele a keretbe, ha jobban akkor lehet az újabb, mostani szemmel 6-7 éves egyedek). Abból is szigorúan benyás, bár nem tudom akkor hol fogok járni, milyenek lesznek az anyagi lehetőségek.
Amúgy lehet a Vredestein Sportrac 5 gumi is ludas, kicsit tank hangja van az autónak.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Nézegetem én is a 6-os mazdákat de tényleg rohadnak Nagyon csúnyán..pedig az a forma + beltér nagyon a gyengém de elég gáz rögtön elverni 200ezret lakatos munkákra...
Imádom ezt az egyszerű belteret és nagyon minden kézre áll bennePecc: Igen, csak a punto 1 volt az első azt hiszem
-
-
Adonimus
aktív tag
Sziasztok. Renault Megane classic-hoz létezik ültető rugó amitől keményebb lesz a futómű?
adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu
-
tresh
addikt
válasz kalmanchris #38629 üzenetére
biza
-
kalmanchris
tag
válasz Adonimus #38631 üzenetére
Ha keményíteni akarsz, akkor szettet vegyél. Teló és rugó. A jó nem olcsó! A lengécsillapítónak és a rugónak is van egyfajta karakterisztikája. Össze kell őket hangolni, különben baj lesz az úttartással. Ha most a puha telódhoz beraksz egy kemény rugót, azt nem tudja kellően csillapítani és tönkre is vághatja.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Adonimus #38631 üzenetére
A rugócserével elsődlegesen a magasságot tudod variálni, viszont a gyári gátló kissebb úton fog dolgozni, illetve az ültetőrugók keményebbek a gyárinál így keményebb/stabilabb lesz az egész.
Viszont ha igazán a keménységet/stabilitást szeretnéd erőltetni, ahhoz gátló csere szükséges vagy gátló+rugó csere.Nekem csak ültetőrugó van: keményebb, stabilabb (olyan 30-35mm-ert még kibírnak a gyári gátlók, alatta érdemes gátlót is cserélni az ültetőrugóhoz mérten)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
tresh
addikt
-
rob210
Topikgazda
válasz Doki16 #38643 üzenetére
Ez valahogy nekem nem tetszik.
A megane I -ben torziós rúd van.
Azaz abból kell erősítetett venni bele, (létezik) különben ha csak a hátsó telót cseréli úgy fog törni a rúd mint a ropi.
Ez nekem képről inkább a II es szettje.
De, hogy nem megane I - é abban szinte biztos vagyok.Renault power
-
tigerscorpio
aktív tag
Sziasztok, 2000. Évjáratú Scenichez keresnék szerelési kézikönyvet, De a Google nem akar magyar-vagy angol segítséget nyújtani.
Akinek van ilyen pdf ben, vagy tud linkelni, annak előre köszönöm...
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
Új hozzászólás Aktív témák
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest