Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fire/SOUL/CD

    félisten

    válasz 4Grider #70052 üzenetére

    Nem működik, ezen HSZ írása előtt próbáltam e-számlára váltani (belépéshez kötött, ahogy írtad is), sikertelenül, mert dobja a hibát: [link]

    Az APP-ban is próbáltam, de az a teló híváskezelőjét indítja, beírva a 1220-as számot...

    Mondjuk az is "kicsit homályos" számomra, hogy a számlakiállítás módjánál ha az Üzletit választom, akkor automatikusan beírja a Vezetéknevemet az Üzlet név "rublikába" (lakosságinál meg üresen hagyja a vezeték- és keresztnevemet is), pedig magánszemélyként/lakossági előfizetőként vettem a cuccot, nem cégre...

    Lehet, hogy én vagyok butább, mint egy 5.-es, majd hétfőn (ha addig sem javul a helyzet), akkor felhívom a 1220-t, aztán okosabb leszek (vagy nem)

    [ Szerkesztve ]

    Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)

Új hozzászólás Aktív témák